قیمت ها در سفرآلامو برای رنت ماشین
نوشته شده توسط : سفرآلامو

قیمت ها در سفرآلامو برای رنت ماشین

 

 

سفرآلامو یک پلتفرم فناوری مسافرتی و جمع آوری آنلاین خدمات اجاره ماشین و حمل و نقل زمینی، کارهای اجاره اتومبیل را در چهار بازار مقصد اروپایی – آلمان، اسپانیا، فرانسه و انگلیس – و همچنین ایالات متحده به منظور ارائه بینش در بازار اجاره اتومبیل اخیر.

سفرآلامو نرخ روز اجاره خودرو  و مدت زمان اجاره داده ها را طی یک دوره سه ساله 2012 تا 2014 تحلیل کرد.

این مقاله در ابتدا در مجله بین المللی دیجیتال افتتاحیه رنت ماشین بین المللی خودرو ما عرضه شد که شامل بازار اجاره ی اروپا می شد. برای دسترسی به نسخه فعلی بین المللی ما در آمریکای لاتین، اینجا را کلیک کنید.

یافته های کلیدی سفرآلامواین بود که کرایه ماشین  دارای پایدارترین بازار اجاره اتومبیل در میان گروه مورد تجزیه و تحلیل است، با میانگین نرخ رشد در طول اجاره 1.2٪ در دوره سه ساله. قیمت گذاری اجاره اتومبیل در دوره سه ساله باقی ماند.

 

اجاره ماشین

 

در جمع آوری داده های قیمت گذاری، سفرآلاموبه تمام نرخ های موجود در هر بازار نگاه کرد و داده ها نشان می دهد افزایش قیمت سالانه 2٪ در سفرآلامواز سال 2012 تا 2013، اما صفر درصد تغییر در سال های 2013 تا 2014.

در سفرآلامو، مدت زمان اجاره نیز در این دوره نسبتا پایدار باقی مانده است، اما قیمت در تمام چهار بازار کاهش یافته است. با تجزیه و تحلیل تمام قیمت های موجود در بازار در طول سه سال، داده های سفرآلامونشان می دهد که سفرآلاموبیشترین کاهش درصد کاهش قیمت گذاری (19٪)، پس از آن سفرآلامو(13٪)، سفرآلامو(11٪) و سفرآلامو6٪)

دلایل اصلی این فشار قیمت ظاهری در سفرآلاموچیست و فرار از سفرآلامو چگونه است؟ سفرآلامونیروهای بازار را در بازی بازبینی کرد تا توضیحی در پشت این روند پیدا کند





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: