سوپرایز باشگاه مشتریان سفرآلامو برای مشتریان همیشگی
نوشته شده توسط : سفرآلامو

با توجه به وب سایت این شرکت، سفرآلامو اجاره خودرو برنامه ریزشی برای رانندگان را به عنوان راهی برای گفتن از شما برای ارائه سواری به مشتریان خود راه اندازی کرده است.
سرعت بخشیدن به عنوان یک برنامه چندسطحی تنظیم شده است. بر اساس این وب سایت، رانندگان از وضعیت نقره شروع می کنند و برای مالیات، گزینه های بیمه درمانی و خرید وسایل نقلیه پشتیبانی می کنند.

هنگامی که رانندگان اجاره ماشین  در هر ماه 20 بار سوار می شوند، به سمت وضعیت طلا حرکت می کنند و برای هزینه های ماشین، سرگرمی و خدمات سلامتی مثل عضویت در باشگاه، تخفیف می گیرند.

 

برای رانندگان که در هر ماه 200 بار سوار می شوند، آنها به سطح نهایی حرکت می کنند: پلاتین. بر اساس این وب سایت، این ردیف پشتیبانی از رانندگان  رنت ماشین VIP را ارائه می دهد – پیام خود را به دفتر مرکزی سفرآلامو منتقل خواهند کرد تا در مقابل صف برای سریع ترین پاسخ قرار گیرد.

سفرآلامو مستقر در سفرآلامو 2014 را به عنوان سال مالی موفق ترین در تاریخ شرکت خود گزارش کرده است. این شرکت می گوید که درآمد و درآمد بیش از انتظارات هیئت مدیرهسفرآلامو است.
درآمد اجاره سیکتس 10.2 درصد افزایش یافت – از 1.02 میلیارد یورو در سال 2013 به 1.12 میلیارد یورو رسید. این رشد ناشی از درآمد اجاره داخلی است که 4.8 درصد به 630.5 میلیون یورو افزایش می یابد و میزان زیادی از رشد شرکت های وابسته خارجی آن، به ویژه کرایه ماشین  (44 درصد از کل درآمد اجاره در سال 2014 در خارج از کشور تولید شده است از آلمان)، این شرکت می گوید.

گروه سفرآلامو سود خود را قبل از مالیات (سفرآلامو ) 14.1٪ افزایش به 157.0 میلیون یورو گزارش کرد، در مقایسه با EUR 137.6 میلیون در سال 2013. همانطور که در سال های گذشته، سفرآلامو شامل زیان های راه اندازی برای ابتکار رشد، مانند گسترش سفرآلامو در سفرآلامو می گوید که درآمد عملیاتی ادغام شده ایالات سفرآلامو در سال 2013 با رشد 9.3 درصدی به 1.65 میلیارد یورو (از 1.51 میلیون یورو) رسید.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: