نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو در لس آنجلس

اجاره اتومبیل در لس آنجلس، ون را به ناوگان خود اضافه کرده است. کامیون جدید مرسدس بنز در حال حاضر برای مشتریان در دسترس است.اجاره اتومبیل یک بخش جدید به شرکت اضافه کرده است: اجاره ماشین در گیلان . این بخش شامل تانک جدید مرسدس بنز است.

اجاره خودرو یک گزینه نه مسافر با صندلی های کاپیتان اجرایی و نیز 12 و 15 مسافر ارائه می دهد. این شرکت علاوه بر ناوگان ناوگان حمل و نقل و خدمه نیز اضافه کرده است.دونالد برند گفت: “این برای ما بسیار هیجان انگیز است.” “ما توجه خاصی به نوع خودروهایی که مشتریان ما میخواهند انجام میدهیم و همواره برای تحویل به سختی تلاش کرده ایم، توجه زیادی می کنیم.

اجاره خودرو در لس آنجلس گروه های بزرگی از این کامیون های لوکس با راحتی و سبک می توانند سفر کنند و برای هر لحظه مناسب باشند. همیشه، ما به ارائه آنها در کمترین قیمت ممکن اختصاص داده شده است. ”

اجاره اتومبیل

اجاره خودرو در لس آنجلس اجاره اتومبیل نیز ارائه می دهد اتومبیل های عجیب و غریب، اتومبیل های کلاسیک، ماشین های لوکس پارسی رنت مکزیک به عنوان شرکت اجاره ای مورد علاقه اجاره ماشین از سال 2016 در سه شاخه فرودگاهی خود یعنی اجاره ماشین در مشهد اعطا شده است.این جایزه توسط رتبه های مشتری و هر ساله بررسی می شود.

اسکار رودریگز، مدیر عامل شرکت اجاره ماشین در شیراز در مکزیک، گفت: “ما افتخار می کنیم که این شاخه ها به دست آورده اند.” “ما در ارائه خدمات برتر در تمام شاخه های ما ادامه خواهیم داد.”اجاره ماشین در انزلی محل اجاره در مکزیک در 27 شهر از جمله پورتو والارتا، مکزیکو سیتی، مونتری، سالتیلیو، لئون، تیجوانا، پلایا دل کارمن، کانکون، چیواووا و گوادالاخارا دارد.

اجاره خودرو در لس آنجلس لری د شون، مدیر عامل شرکت پارسی رنت می گوید: “من همچنین در مورد تمام طرح های ابتکاری رشد که این را اعلام کرده اید، هیجان زده هستیم.” سال، از جمله فعال کردن مشتریان برای برقراری ارتباط با ما از طریق آمازون الکسا و.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پارسی رنت قصد دارد تا مکان های پارکینگ خیابانی بیشتری را در سراسر شهر سانفرانسیسکو اضافه کند. آژانس حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو اخیرا یک برنامه مجوز دائمی پارکینگ در پارکینگ را تصویب کرد.هیئت مدیره اجاره ماشین در شیراز خواهد شد دادن به فضای پارکینگ برای خودرو به اشتراک گذاری وسایل نقلیه و از مردم خواست که در آن فضاهای باید قرار گرفته است.از سال 2014، سان فرانسیسکو تنها حدود فضایی را در زیر برنامه خلبان به اشتراک گذاری در خیابان مجاز کرده است.

بر اساس گزارشی از اجاره ماشین در گیلان شورای شهر لس آنجلس تأمین قطعه زمین را به عنوان بخشی از پروژه بهبود ترافیک خود در فرودگاه بین المللی لس آنجلس تصویب کرد.

اجاره ماشین در ایران این گزارش می افزاید که این زمین به عنوان بخشی از مرکز خودروی اجارهای با استقرار فرودگاه جدید مورد استفاده قرار می گیرد. این پروژه بیش از اداره اجاره ماشین را در یک مکان ادغام خواهد کرد. مرکز اجاره بخشی از برنامه  میلیارد دلاری فرودگاه نوسازی فرودگاه است.انتظار می رود مرکز مرکزی اجاره خودرو با کاهش  مایل مسافر خودکار، باعث کاهش تراکم ترافیکی در اطراف فرودگاه شود.

اجاره وسیله نقلیه

اجاره ماشین در ایران به غیر از وسایل نقلیه که در حال عبور هستند، شناختن مکان دقیق آنها بلافاصله باعث می شود تا مدیریت ناوگان فعال تر، مخصوصا برای اپراتورهای متعدد و مکان های ماهواره ای انجام شود. تیلور می گوید: “شما می توانید از پیش روندهای بهتر مدیریت کنید و ببینید که اجاره ماشین در انزلی وسیله نقلیه در یک مکان در دسترس هستند و تنها دو در دیگری وجود دارد، بنابراین اجازه می دهیم وسایل نقلیه را به جایی که مورد نیاز هستند.”

اجاره ماشین در ایران بعضی از سیستم ها اجاره ماشین توابع مدیریت زیادی را ارائه می دهند تا به طور خودکار سوخت، کیلومتر شمار اتومبیل، و کد های مربوط به مشکل خودرو را بخوانند. بریان دلی، مدیر، مدیر محصول برای گروه مالی خودرو در اجاره ماشین در مشهد ، ارائه دهنده مخابراتی می گوید.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شرکت اجاره ماشین را جلوگیری از تقلب هویت و کارت اعتباری

س: شرکت اجاره من چطور میتواند از تقلب هویت و کارت شرکت اجاره ماشین را جلوگیری از تقلب هویت و کارت اعتباری  اعتباری جلوگیری کند؟ – آریا ایران، تحلیلگر عملیات اجاره فرودگاه ون
الف: همانطور که همه ما می دانیم، تقلب تهدید سه گانه ای برای شرکت های اجاره ای است: از دست دادن درآمد خود از دست دادن، از دست رفتن یا آسیب رساندن به وسایل نقلیه خود و از دست رفتن یا آسیب رساندن به اموال شخص ثالث یا افراد.


در حالی که هیچ سیستم قادر به جلوگیری از تقلب 100٪ زمان نیست، محصولاتی مانند -شرکت اجاره ماشین را جلوگیری از تقلب هویت و کارت اعتباری  می تواند به حذف اکثر مسائل کمک کند.
تا زمانی که شناسه ها و گواهینامه های رانندگی در اطراف وجود داشته باشد، تقلبی نیز وجود دارد. همه ما یک شناسه جعلی داریم بعضی از ما ممکن است حتی یک نفر را به عنوان یک نوجوان داشته باشیم! آنهایی که بد می شوند آسان هستند، در حالی که آنهایی که خوب می توانند تقریبا غیرممکن شناخته شوند، مخصوصا اگر این یک گذرنامه خارجی است که شما فقط چند بار در سال می توانید ببینید.

به همین دلیل است که شما نباید به عوامل خدمات مشتری متعهد باشید که خط مشی اصلی شما باشد. فناوری وجود دارد تا حدس زده شود که از فرایند خارج شود. با تعداد محدودی از آموزش، کارکنان شما می توانند تقلب های ضعیف و حتی برخی از موارد معقول را انتخاب کنند.

خوانندگان شناسایی این سند را با خواندن بارکد  اجاره ماشین در گیلانو استفاده از منابع مختلف نور، از جمله قابل مشاهده، اشعه ماوراء بنفش (UV) و مادون قرمز (IR)، بررسی می کنند. خوانندگان همچنین تأیید می کنند که محاسبه کنترلی در منطقه ماشین قابل خواندن () درست است. حسن نیت ارائه میدهد از شرکت اجاره ماشین را جلوگیری از تقلب هویت و کارت اعتباری  -.
خوانندگان شناسایی این سند را با خواندن بارکد و استفاده از منابع مختلف نور، از جمله قابل مشاهده، اشعه ماوراء بنفش (UV) و مادون قرمز ()، بررسی می کنند. خوانندگان همچنین تأیید می کنند که محاسبه کنترلی در منطقه ماشین قابل خواندن () درست است. حسن نیت ارائه میدهد از.
خوانندگان ID از اسناد هویت آمریکا و بین المللی، از جمله گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی و پاسپورت، از آزمون های سند محرمانه برای شناسایی تقلبی استفاده می کنند.

مهمتر از همه، خوانندگان شناسه اجازه می دهد تا اجاره ماشین در شیراز کارکنان خود را به مشتری متمرکز، که کمک می کند تا تجربه اجاره سریع تر و کمتر استرس زا. با انجام این کار، مشتریان بیشتر به احتمال زیاد به عقب می روند. و به عنوان هر استاد کسب و کار به شما خواهد گفت، “کسب و کار تکرار همیشه آسان تر است نگه داشتن از کسب و کار جدید است که برای برنده شدن.”
خوانندگان شناسایی این سند را با استفاده از منابع نور چندگانه، از جمله قابل مشاهده، اشعه ماوراء بنفش () و مادون قرمز (IR)، و همچنین خواندن بارکد و منطقه ماشین قابل خواندن (شرکت اجاره ماشین را جلوگیری از تقلب هویت و کارت اعتباری  )، در صورت لزوم با چیپ داخلی ساخته شده در گذرنامه، بررسی می کنند. چک ها عبارتند از:
• به دنبال ویژگی های امنیتی آسیب دیده و یا از دست رفته.
• مقایسه اطالعات چاپ شده (در تمام چراغ ها) با نسخه اجاره ماشین در مشهد کتابخانه ای آن سند جهت اطمینان از اینکه الگوهای چاپ درست هستند.
اطمینان از اطالعات چاپ شده مطابق اطلاعات موجود در بارکد در پشت مجوز رانندگی است.
• مطابقت اطلاعات در تراشه و درون برای پاسپورت، در حالی که تایید اینکه محاسبه کنترلی در درست است.
همزمان، نرم افزار در زمان واقعی به یک کتابخانه اسناد بزرگ برای از بین بردن خطاهای غربالگری کتابچه راهنمای کاربر، سرعت بخشیدن به بازرسی در حالی که کاهش آموزش، هزینه های عملیاتی و ناراحتی مشتری را می شکند.
خواننده سند نه تنها تمام این بررسی ها را انجام می دهد، بلکه نرم افزار همچنین اطلاعات مشتری را به سیستم  شما منتقل می کند و از اشتباهات ورود داده ها در سوابق مشتری خود جلوگیری می کند. با انجام این کار، به افزایش سرعت فرایند ثبت نام برای افزایش کلی تجربه مشتری کمک می کند.
با دانستن سند شناسه وارث معتبر و تایید شده است، اجاره ماشین در انزلی دوبار چک کردن اینکه کارت اعتباری همان نام کارت شناسایی اشخاص را دارد، باید از اکثریت تقلب هویت جلوگیری کند.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پارسی رنت خدمات را به فرودگاه پورتلند گسترش می دهد

اکنون خدمات مشتری خودرو خود را برای مشتریان فرودگاه اجاره ماشین در مشهد پلاتلند (پارسی رنت خدمات را به فرودگاه پورتلند گسترش می دهد) با پارکینگ اختصاصی ارائه می دهد.

با توجه به پارسی رنت خدمات را به فرودگاه پورتلند گسترش می دهد، اعضای می توانند از مرکز شهر پورتلند به فرودگاه برای کمتر از 20 دلار از هر راه استفاده کنند.

آلن بیتس، مدیر بازار پلاتلند گفت: “دسترسی به برای یکی اجاره ماشین در انزلی از ویژگی های درخواست شده از اعضای ما در پورتلند بوده است. “با اضافه کردن به منطقه خانه ما، حتی بیشتر برای افرادی که در پورتلند زندگی می کنند و از آن دیدن می کنند، قابل دسترسی است.”

دارای 20 فضای پارکینگ اختصاصی در فرودگاه است که در خارج از سایت به خدمت فرودگاه می پردازد. پس از پایان سفر خود، اعضا می توانند بر روی یک شاتل که آنها را در ترمینال فرودگاه قرار می دهند، شلیک کنند. برای کسانی که به فرودگاه وارد می شوند، شاتل آنها را در ادعای غسل تعویض خواهد کرد.

تمام سفرهای که در فرودگاه آغاز می شوند یا پایان می دهند شامل اجاره ماشین در شیراز هزینه 5 دلار برای فرودگاه است، اما برای ماه اول، از پرداخت این مبلغ صرف نظر می کند.

فرودگاه بین المللی پورتلند دومین فرودگاه است که پس از راه اندازی تابلوهای تابستانی در فرودگاه بین المللی سیاتل تاکوما، به اعضا دسترسی پیدا کرده است.

استیو بنفیلد، مدیرعامل گفت: “استفاده از پارکینگ اختصاصی ما در -یکی  اجاره ماشین در گیلاناز محبوب ترین موارد استفاده برای اعضای ما است و ما بر این باوریم که ساکنان پورتلند و همچنین بازدیدکنندگان آن را دوست خواهند داشت.” “در فرودگاه یک راه مناسب و مقرون به صرفه برای رسیدن به فرودگاه و از طریق یک ماشین است که دارای تعداد زیادی اتاق برای خانواده و غرفه است.”



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد

Localiza، یک شرکت خودروی اجارهای در آمریکای جنوبی، سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهدFast را راه اندازی کرده است، یک فرایند اجاره ماشین خودپرداز از طریق یک برنامه تلفن همراه.
خدمات خود را طی یک دوره آزمون انجام شده با مشتریان انتخاب شده در اجاره ماشین ویژه Locations در فرودگاههای Confins (Belo Horizonte)، Congonhas و سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد(سائو پائولو).
سریع است به مشتریان Localiza در Porto سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد، برازیلیا، السالوادور، رسیف، فورتالزا، Florianopolis در، ریو دو ژانیرو ( اجاره خودرو و سانتوس دومونت)، و ویتوریا، و همچنین میناس گرایس و سائوپائولو در پایتخت در دسترس نیست.
این فن آوری بخشی از برنامه سرمایه گذاری سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهداست که حدود 10 میلیون R $ (Reals برزیلی) برای بهبود محصولات و فن آوری های جدید طراحی شده است.، تجربه مشتری و قیمت گذاری سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهدگفت: “قبل از استقرار، ما با استفاده از چندین وسیله نقلیه از طریق یک مرحله آزمایشی رفتیم.” “ما فرآیند ایجاد همکاری با مشتریان را به عنوان راهی برای ارائه خدماتی که بیشتر به نیازهای کاربر تنظیم شده است، پذیرفته ایم. با توجه به استقبال استثنایی، Localiza Fast در حال حاضر به پایتخت های اصلی می رسد و انتظار می رود که بسیار موفق باشد. “

 

سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهد

با تکنولوژی، مشتری می تواند بدون نیاز به رفتن از  سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود را ارائه می دهدطریق میز کار ترک کند. از طریق برنامه تلفن همراه، کاربر برای اطلاع از ورود خود چک می کند. سپس برنامه به محل ماشین اشاره می کند، با جزئیات مانند تعداد فضای پارکینگ رنت ماشین ، شماره شناسنامه خودرو و عکس مدل انتخاب شده است. هنگامی که اجاره کننده به نقطه تعیین شده وارد می شود، دکمه “باز کردن خودرو” بر روی صفحه ظاهر می شود که وقتی خودرو فعال می شود، خودرو به طور خودکار باز می شود. کلیدها و اسناد اجاره ای در محفظه دستکش قرار دارند.

Braz گفت: “سفرآلامو برنامه اجاره ماشین خود  کرایه ماشین را ارائه می دهدمی داند که نوآوری یک عامل کلیدی در جذب و حفظ مشتریان است.” “به همین دلیل است که ما همیشه منتظر ارائه محصولات و خدماتی هستیم که انعطاف پذیری و سادگی در اجاره اتومبیل ها را ارائه می دهند و به مشتریان خود اجازه می دهند آزادانه انتخاب و خودمختاری بیشتری داشته باشند. ابزار اجاره تمام دیجیتال قصد دارد چشم انداز اجاره ماشین را در کشور تغییر دهد و ما معتقدیم که ماشین اجاره ای تبدیل خواهد شد که یک گزینه تحرک جالب تر خواهد بود. ما می خواهیم تعجب کنیم و وفاداری مشتری را افزایش دهیم. “



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

نروژ، ایسلند به عنوان مقصد ارزان ترین مقصد اروپا برای اجاره ماشین و رنت ماشین

بر اساس نظرسنجی اجاره ماشین .net، شهرهای نروژی اسلو و تروندهایم و ریکیاویک، ایسلند، به عنوان شهرهای گران قیمت ترین خودروها در اروپا به فروش می رسند.

این نظرسنجی قیمت های اجاره اتومبیل  اجاره خودرو را برای نروژ، ایسلند به عنوان مقصد ارزان ترین مقصد اروپا برای اجاره ماشین و رنت ماشین 50 مقصد در سراسر اروپا در اوت 2017 مقایسه کرد. هر فرودگاه اصلی شهر به عنوان نقطه وانت و قطره خدمت می کرد.

بر اساس این نظرسنجی، بازدید کنندگان در نروژ، ایسلند به عنوان مقصد ارزان ترین مقصد اروپا برای اجاره ماشین و رنت ماشین تروندهایم، به طور متوسط ​​342 یورو در هفته (شش روز اجاره) برای ارزانترین ماشین موجود عرضه می کنند. در اسلو، قیمت اجاره متوسط ​​328 یورو در هفته است. گران ترین اجاره در پایتخت ایسلند ریکیاویک است – نرخ اجاره بهای میانگین 345 یورو در هفته است.

بر اساس این نظرسنجی، آتن چهارمین رنت ماشین امتیاز نروژ، ایسلند به عنوان مقصد ارزان ترین مقصد اروپا برای اجاره ماشین و رنت ماشین را برای قیمت گران ترین در 293 یورو در هفته به دست می آورد. پایتخت فنلاند هلسینکی به عنوان پنجمین گران ترین مقصد با میانگین 287 یورو در هفته رتبه بندی می شود.

براساس این نظرسنجی، در دهه ی هفتاد نروژ، ایسلند به عنوان مقصد ارزان ترین مقصد اروپا برای اجاره ماشین و رنت ماشین و هشتمین گردهمایی یورو برای اجاره یک خودرو، در نظر گرفته شده است:

1) Reykjavik (ایسلند): 345 یورو

2) Trondheim (نروژ): 342 یورو

3) اسلو (نروژ): 328 یورو

4) آتن (یونان): 293 کرایه ماشین 

5) Helsinki (Finland): 287 یورو

6) تسالونیکی (یونان): 278 یورو

7) کرت (یونان): 275 یورو

8) Heraklion (یونان): 244 یورو

9) Cagliari (ایتالیا): 203 یورو

10) Palmero (ایتالیا): 198 یورو



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند

بر اساس گزارشی از فایل اجاره ماشین در شیرازهای اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند، شرکت Rent-A-Wreck از آمریکا برای ورشکستگی فصل 11 در دلاور ادعا کرد که داد و ستد طولانی و گرانقیمتی با بنیانگذار این شرکت نقدینگی خود را تضعیف کرده و مجبور به بازسازی به دلیل تلفات عملیاتی شده است.


گرگ فایل های اجاره ای پارسی رنت
اجاره ماشین در گیلان  هزینه های دادرسی را ذکر می کند، مدیر و مشاور اجرایی Rent-A-Wreck، گفت که این شرکت پس از به دست آوردن 2006 خود توسط JJF Management Services Inc. شروع به تجربه جدی کرد، که شامل پرونده هایی است که توسط دیوید شوارتز، بنیانگذار این شرکت، صورت گرفته است.

اشتاینبرت در مورد پرونده های قضایی گفت: “هزینه های دفاع از شواهد شوارتز که تقریبا یک دهه طول کشید، بودجه هایی را که می توانست در کسب و کار دوباره سرمایه گذاری فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند شود، مصرف کرده است.”

دادگاه تجدیدنظر و داد و ستد نیز به درستی قبل اجاره ماشین در مشهداز رکود سال فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کنداتفاق افتاد که مانع از گسترش شبکه حقوقی Rent-A-Wreck شد، چرا که گزینه های تامین مالی برای خریداری ناوگان اجاره ای برای حق رای دادن بالقوه محدود شده است.

پرونده قضایی که پس از دو محاکمه در دادگاه فدرال مریلند و دو مورد درخواست دادگاه چهارم به اتمام رسید، نتیجه دادگاه را محکوم کرد که شوارتز حق دارد که برای بقیه عمر خود حق مالکیت انحصاری A-فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کندبر اساس در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس بدون پرداخت هیچ حق امتیاز و یا هزینه به بدهکار. استین بارت می گوید حق رای دادن شوارتز برای کار در این سرزمین بسیار کوچک است و از خدمات بدهکار استفاده می کند بدون اینکه برای آنها هزینه شود.

شوارتز همچنین در ماه گذشته در برابر اجاره ماشین در انزلیمبارزه با بدهکار موفق شد که طبق این گزارش، Rent-A-Wreck مجبور به پرداخت بیش از 80،000 دلار برای عدم ثبت نام حق رای شوارتز در وب سایت خود و یا از طریق مرکز تماس تلفنی خود باشد.

این دادرسی پس از به دست آوردن این شرکت در سال فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کندمنجر شد و شوارتز ادعا کرد که بدهکارها حق استفاده از نام و علائم تجاری Rent-A-Wreck ندارند و از حق رای دادن لس آنجلس خود منصرف شده است.

بر اساس گزارش، فایل های اجاره ای پارسی رنت  هزینه های دادرسی را ذکر می کند-A-Wreck در هزینه های حقوقی و هزینه های حقوقی که طی 10 سال گذشته در دادگستری شوارتز مورد استفاده قرار گرفته 2.7 ملیون دلار صرف کرده است.

این اعلامیه می گوید: “تاریخچه طولانی و دشوار احزاب و این واقعیت که حق رای دادن Schwartz از یک توافق ناقض نویسی منجر می شود، بدهکارها معتقدند که احتمال ادامه یافتن دادرسی با هزینه شان با شوارتز همچنان ادامه دارد.”

این شرکت به دادگاه با حدود 3 میلیون دلار در بدهی های تحت حمایت توسط سهامدار تنها خود، JJF مدیریت خدمات، و برنامه ای برای حق رای دادن به شبکه حق رای خود را با از بین بردن مکان های نامطلوب داد.

ستین بارت گفت: دارایی های ارزشمند که توسط بدهکار نگهداری می شوند، علامت های تجاری Rent-A-Wreck هستند که تنها با ارزش هستند تا کسب و کارهایی که از آنها استفاده می کنند، پایدار و موفق باشند. این شرکت با استفاده از حق رای دادن با ناوگان هایی که بیش از حد کوچک هستند، برای ارائه هر گونه سود مالی به بدهکار، اغلب هزینه بیشتر برای کار از آنها به دست آورده، با توجه به اعلامیه.

بنابراین، بدهکارها این فصل 11 مورد را برای تضعیف جریان نقدینگی خود … در حالی که آنها بازاریابی و اندازه حق رای دادن اجاره A-Wreck شبکه حقوقی و عملیات داخلی کسب و کار، از بین بردن عملکرد نامناسب و غیر فعال Rent-A-Wreck فرانچایز، “Steinbarth نوشت.

او گفت که بازسازی اجازه خواهد داد که بدهکار تمرکز بیشتری بر مزایای سالم خود داشته باشد و ارزش ذاتی آن را در نام «اجاره عقب» تقویت کند و موقعیت های باقیمانده را برای موفقیت پس از ظهور دولت به وجود آورد.

طبق اسناد دادگاه، بدهکار به دنبال 750،000 دلار در تامین مالی بدهکار از JJF برای تأمین مالی عملیات خود در طول ورشکستگی، با 100،000 دلار به صورت موقت درخواست می شود.

جلسه روز یک شنبه در مورد حرکت DIP و درخواست های دیگر برای امدادرسانی در روز جمعه 28 ژوئیه در ویلمینگتون پیش از قاضی ورشکستگی ایالات متحده آمریکا Laurie Selber Silverstein، ساعت 11 صبح، برنامه ریزی شده است.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین

رگولاتورهای فدرال و کالیفرنیا تصویب نهایی را برای دریافت اجاره ماشین در گیلانموافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین برنامه Volkswagen برای تعمیر یا خرید بخشی از نیمی از اتومبیل های دیزلی که در رسوایی انتشار آن دخیل هستند و شامل پرداخت 153 میلیون دلاری اضافی برای این کشور است.

به گزارش یک گزارش آسوشیتد پرس، فولکس واگن تصویب را اعلام کرد واجاره ماشین در شیرازاعلام کرد که قصد دارد منافع خود را از بین ببرد.مبلغ اضافی با 533 میلیون دلار در حال حاضر به دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین کالیفرنیا پرداخت می شود. از مجموع 422 میلیون دلار به یک اعتماد درمورد کاهش تلفات وارد خواهد شد که برای افزایش وسایل نقلیه صفر در کالیفرنیا استفاده می شود.

طبق اعلامیه 27 ژوئیه هیئت مدیره منابع هواییاجاره ماشین در مشهددریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین کالیفرنیا، فولکس واگن بیش از 10 سال دیگر بیش از 800 میلیون دلار برای زیرساخت های ZEV، دسترسی عمومی و دسترسی به این وسایل برای جوامع محروم، سرمایه گذاری خواهد کرد.

دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین

اولین 200 میلیون دلار از برنامه ریزی چهار مرحلهای را که برای ساختن یک شبکه شارژ مجانی در سراسر کشور استفاده می شود، گسترش فعالیت های عمومی در چندین زبان را تأیید کرده و پروژه های دسترسی به ZEV مانند اولین پروژه سبز شهر را آغاز می کند. چهار برنامه دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین سرمایه گذاری 30 ماهه توسط CARB از طریق فرآیند عمومی تصویب خواهد شد.

Electrify America ساکرامنتو را به عنوان اولین از دو پروژه که در آن ابتکارات ZEV را برای ساکنان ارائه می دهد انتخاب کرده است. این شامل ایستگاه های شارژ و دسترسی به ZEVs برای به اشتراک گذاری خودرو و سایر امکانات سواری و رانندگی است. دومین شهر در مرحله بعد انتخاب خواهد شد.

به عنوان دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین بخشی از مرحله اول، CARB شبکه های شارژ و شارژ شبکه های شارژ در سطح شارژ در شش مناطق کلان را تامین می کند، از جمله Fresno، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سان خوزه، سان دیگو و ساکرامنتو.

ایستگاه های شارژ خودرو در مکان های اجتماعیاجاره ماشین در انزلی، خانه های چند خانواده، مکان های تجاری و خرده فروشی، محل کار و پارکینگ های شهری و گاراژ ساخته خواهد شد.
رگولاتورها طرح دریافت موافقت نهایی از رگولاتورها برای اجاره ماشین را برای موتورهای دیزلی تمیز با موتورهای 2.0 لیتری TDI، از جمله Passat، Jetta، Golf، Beetle و Audi A3 تأیید کردند.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار

GO Rentals، یک شرکت اجاره اتومبیل بر پایه نیوزیلند،اجاره ماشین در انزلی  اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار جایزه گردشگری پایدار گردشگری Qualmark را دریافت کرده است.

GO Rentals اولین کسب و کار در صنعت اجاره اتومبیل نیوزیلند برای دریافت این جایزه برای برتری در شیوه های کسب و کار پایدار است.

Qualmark یک راهنمای قابل اطمینان برای اقامت، حمل و نقل و جاذبه برای  اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدارمسافران است. شرکت هایی که نماد اجاره ماشین در مشهدرا نشان می دهند، به طور مستقل تایید شده اند و استانداردهای کیفیت و معیارهای زیست محیطی را برآورده کرده اند.جیمز دالگلیگز، مدیر کل اجرایی GO، گفت: “ما هیجان زده هستیم اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار تا صنعت را به سطح Gold Qualmark تایید کنیم. “به عنوان یک کسب و کار، ما بر کیفیت، ایمنی، توجه به محیط زیست و ارزش تمرکز می کنیم، از این رو شناسایی اجاره ماشین در گیلانبرای تیم ما بسیار ارزشمند است و همچنین به ما به نمایندگی از مسافران بسیار عالی است.”کامرون لارنس، مدیر

اجاره ماشین

کل Qualmark نیوزیلند، گفت که کسب اجاره ماشین و دریافت جایزه گردشگری پایدار و کارهایی که جایزه گردشگری پایدار طلایی Qualmark را دریافت می کنند، به عنوان راه مناسبی برای تبدیل صنعت گردشگری نیوزیلندی به مقصد پایدار شناخته شده اند.لارنس گفت: “Qualmark هر کسب و کار را ارزیابی می کند تا اطمینان حاصل شود که یک تجربه پایدار با کیفیت با عناصری از سلامت و ایمنی، محیط زیست و عملکرد اجتماعی که همه تحت معیار کسب و کار تجدید پذیر پایدار ما ارزیابی می شود.” “GO اجاره به طور مداوم عملکرد بالا در معیار اجاره ماشین در شیرازنشان داده است، و آن را باید برای رهبری و تعهد خود را به ارائه تجربه گردشگری پایدار تبریک می گویم.” در سال 1999 راه اندازی شد و تنها با تعداد انگشت شماری از وسایل نقلیه و یک محل شروع شد. هجده سال بعد، GO Rentals اکنون دارای ناوگان تقریبا 3000 خودرو و شش مکان در سراسر نیوزیلند است.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود

شاخص دوم خودروی منهیم در ماه دوم ماه متوالی با رکورد بالا رو به رو شد، زیرا قیمت عمده فروشی مورد استفاده در خودرو (در محدوده مخلوط، مسافت پیموده شده و فصلی) پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود در ماه ژوئن در ماه مه 1.1٪ افزایش یافت. افزایش این شاخص را به 129.3 رسانده بود که 2.5٪ افزایش نسبت به سال پیش بود.


جاناتان اسمو، اقتصاددان اصلی اجاره ماشین در انزلیارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود، گفت: “حجم معاملات به طور چشمگیری از عرضه به دلیل تقاضای واقعی از نمایندگی مجاز و به نوبه خود مصرف کنندگان است.” به طور کلی، سه ماهه دوم با ادامه بیکاری پایین و اعتماد مصرف کننده های محرمانه در نزدیکی نرخ 16 ساله، حمایت شد. “

شاخص رشد اقتصادی ایالات متحده، رشد  پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رودتولید ناخالص داخلی در سه ماهه اول سال گذشته از پیش بینی قبلی 1.2٪ به 1.4٪ تجدید شد. کارشناسان پیش بینی می کنند سهماهه دوم احتمالا در سطح رشدی قوی تر خواهد بود که سازگار با آنچه اقتصاد در طول این گسترش فعلی تجربه کرده است.


با وجود قدرت در قیمت عمده فروشی اجاره ماشین در مشهد مورد پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود استفاده در خودرو، سالانه فروش خودرو جدید به 2٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. فروشندگان فرانشیز در پنج ماهه گذشته بیش از چهار میلیون واحد جدید در انبار داشتند و فروش خودروهای جدید در ماه ژوئن از سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است. به جز فروش کامیون های سبک که 4٪ سال در طول سال داشته اند، بیشتر کاهش را می توان به کاهش رکود در فروش خودرو، که 13٪ سال در سال کاهش یافته است.

برای روندهای قیمت گذاری خودروهای پارسی  اجاره ماشین در گیلانرنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود مورد استفاده، تمام بخش های اصلی خودرو – به استثنای کلاس های کلاس خودرو و کامیون های سبک و متوسط – از یک سال پیش افزایش یافته بود، با افزایش شدید در وانت و وانت. دومین قیمت گذاری عمده فروشی برای تمام بخش های خودرو شامل:

خودروهای کم حجم، به طور معمول یکی از ضعیف ترین بخش ها، در مقایسات با کلاس ماشین متوسط با قیمت پایین نسبتا 0.4٪، توانایی نسبتا نسبی داشتند.
متوسط اتومبیل در مقایسه با سال گذشته ضعیف ترین بخش با 2پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود.1٪ کاهش بود.
وانتها و وانتها بیشترین افزایش از کلاسهای ماشین را تجربه کردند و با افزایش 7.5 درصدی در سال گذشته و وانت در 7.4 درصد افزایش یافت.
SUVs و CUVs از ماه ژوئن گذشته به میزان 2 درصد افزایش یافته است پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رودکه کمی کمتر از بازار کلی است.
ارزش خودروهای لوکس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.4٪ افزایش یافته و نسبت به بازار کلی نسبتا ضعیف است. سود کوچک می تواند تا حدودی به تلاش های مداوم برای بازاریابی بهتر خودروها در این کلاس نسبت داده شود.

برای قیمت گذاری ریسک اجاره، قیمت میانگین این واحدهای فروخته شده در حراج در ماه ژوئن 4٪ از سال گذشته کاهش یافته اما در مقایسه با ماه مه 0.2٪ افزایش یافته است. SUV ها و CUV ها 32 درصد از فروش ریسک فروش اجاره در ماه ژوئن را در مقایسه با 30 درصد در ماه ژوئن گذشته و سهم ماشین های جمع و جور از 25 درصد به 23 درصد کاهش یافته است.اجاره ماشین در شیراز متوسط مایل برای واحدهای ریسک اجاره 2٪ کمتر از ژوئن 2016 بود که در ماه گذشته به 40،600 مایل رسیده است – که به طور قابل توجهی کمتر از رکورد 50،000 مایل در ماه جولای ثبت شده در ژوئن 2015 است.

“شاخص های ماه مه و ژوئن منجر به نگرانی های پارسی رنت می گوید که ارزش های مورد استفاده در خودرو بالا می رود احتمالی در مورد افزایش تأمین منابع عمده فروشی از حجم اجاره در نزدیکی اوج و افزایش حجم اجاره می شود که به سرعت در حال کاهش ارزش های ماشین استفاده می شود.” برعکس، تقاضای تقاضای خرده فروشی برای مدل های سال های اخیر خودروهای مورد استفاده را تشویق می کند، فروشندگان را تشویق می کند تا وسایل نقلیه بیشتری را در حراج خریداری کنند و تقاضای افزایش یافته بیشتر از جبران بیشتر عرضه است. “



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

فرودگاه  هزینه ای را برای ساخت تسهیلات اجاره ماشین می افزاید

بر اساس گزارشی از WDBJ 7، منطقه ای فرودگاه  هزینه ای را برای ساخت تسهیلات اجاره ماشین می افزاید  از فرودگاه منطقۀ Roanoke-اجاره ماشین در گیلان، هزینه یابی مشتری را برای مشتریان اجاره اتومبیل اضافه کرده است. این هزینه کمک خواهد کرد که یک تسهیلات اجاره ی جدید و ارتقاء پارکینگ به کار رود.

این مبلغ در حدود 3 دلار به ازای هر خودرو  فرودگاه  هزینه ای را برای ساخت تسهیلات اجاره ماشین می افزایددر روز است که به مبلغ تقریبا 800،000 دلار در سال است.
در حال حاضر، شرکت های اجاره ای در فرودگاه، سرویس شمارنده خدمات در لابی فرودگاه را دارند و تعمیر و نگهداری خارج از سایت است، طبق گزارش. فرودگاه می خواهد این همه ترکیب را برای شرکت های اجاره ای و مشتریان خود آسان تر کند.

براد بوذر، مدیر بازاریابی فرودگاه بینالمللی، فرودگاه  هزینه ای را برای ساخت تسهیلات اجاره ماشین می افزاید به اجاره ماشین در شیراز7 گفت: «مشتریان می توانند ماشین را در مرکز تأسیسات انتخاب کنند.» در حال حاضر گاهی اوقات مردم کمی به اشتباه در مورد جایی که اتومبیل ها را می گیرند، به دلیل اینکه جریان تعداد وانتها با پارکینگ کوتاه مدت ترکیب شده است و می تواند کمی گیج کننده باشد. ”
این گزارش می گوید: امکانات جدید تعمیر سریع چرخ دنده شامل فضا برای شستن و سوخت رسانی وسایل نقلیه اجاره می شود.
، یک پلت فرم بازاریابی برای مارک های مسافرتی، گزارش جهانی گزارش سفر جهانی 2016 خود را بر اساس تجزیه و تحلیل بیش از یک میلیارد امتیاز در مورد اطلاعات مسافر در سراسر جهان منتشر کرده است.
در کل، 10 منطقه رزرو شده در سه ماهه دوم، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک، هلند، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا، U.K.، پرتغال و سوئیس بود.

 تسهیلات اجاره ماشین

برای آمریکای شمالی، پنج مقصد برتر شهر  فرودگاه  هزینه ای را برای ساخت تسهیلات اجاره ماشین می افزایدنیویورک،  اجاره ماشین در انزلیمیامی، لاس وگاس، لس آنجلس و شیکاگو بود. اکثر آمریکایی های شمالی می خواستند خودشان سفر کنند (74٪)، و سپس گروهی از دو مسافر (18٪) و گروهی از سه یا بیشتر مسافر (8٪). و هنگامی که به مدت زمان سفر می رسد، 43٪ از آمریکایی های شمالی برنامه سفر را برای 0 تا 3 روز، پس از آن 32٪ در 4 تا 7 روز، 11٪ در 8 تا 11 روز و 14٪ در 12 و یا بیشتر روز است.
همچنین در مقصدهای برتر از منطقه جستجو کرد
– آمریکای لاتین: میامی، نیویورک، مادرید، اورلاندو و لس آنجلس
– اروپا: لندن، بارسلونا، پالما د مایورکا، لیسبون، و پاریس / شهر نیویورک (گره خورده است)
– خاور میانه / آفریقا: لندن، نیویورک، پاریس، استا اجاره ماشین در مشهدنبول، دبی
– آسیا و اقیانوس آرام: بانکوک، توکیو،  فرودگاه  هزینه ای را برای ساخت تسهیلات اجاره ماشین می افزایدسنگاپور، هنگ کنگ و لندن



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شرکای اجاره خطوط هوایی لهستانی

CarTrawler، یک پلت فرم اجاره اتومبیل شرکای اجاره خطوط هوایی لهستانی جهانی آنلاین، به عنوان یک شریک اجاره با خطوط هوایی لهستان LOT نامگذاری شده است. این مشارکت جدید مشتریان LOT را با بیش از 1300 عامل اجاره اتومبیل در بیش از 30،000 فرودگاه و شهر در 174 کشور مختلف، به مشتریان ارائه می دهد.

در حال حاضر، هواپیمایی LOT لهستانی شرکای اجاره خطوط هوایی اجاره ماشین در انزلی لهستانی در بیش از 40 مقصد، از جمله اروپای غربی، آمریکای شمالی و آسیا در خدمت است. LOT عضو اتحاد ستاره از سال 2003 است، که در حال حاضر در حال حاضر بیش از 21،900 پرواز روزانه را به 1328 فرودگاه در 195 کشور در سراسر جهان ارائه می دهد.

اجاره ماشین

، مدیر اجرایی LOT، درآمد شرکای اجاره خطوط هوایی لهستانی  اجاره ماشین در مشهدفرعی و برنامه وفاداری، گفت:” همکاری بین مارک های جهانی مانند LOT و CarTrawler استراتژیک است که ما را قادر می سازد تا مشتریان خود را به منظور سفارشی کردن سفر خود به نیازهای خاص خود ارائه دهند. ” “معرفی یک پیشنهاد اجاره ماشین برای گام دیگری به سوی تبدیل شدن به یک فروشگاه یک مرحله ای است که محصول و خدمات مناسب را در زمان مناسب به صورت ساده ارائه می دهد، بنابراین مشتریان ما تجربه سفر را می توان به طور کامل شخصی سازی و افزایش داد.”

CarTrawler مستقر در ایرلند دوبلین، شرکای  اجاره ماشین در گیلاناجاره خطوط هوایی لهستانی از سال 2004 تا به هزاران مارک مسافرتی، از جمله بیش از 65 خطوط هوایی بین المللی، از طریق ارائه خدمات آنلاین و اجاره اتومبیل به مشتریان ارائه می دهد.

مایکل کانینگهام، افسر ارشد تجاری شرکای اجاره اجاره ماشین در شیراز خطوط هوایی لهستانی، گفت: “با برآوردهای جهانی برای درآمد اضافی شرکت هواپیمایی با ارزش 49.9 میلیارد دلاری در سال 2014، هیچ شک و تردیدی در مورد اهمیت تجاری ارائه شده است.” “خطوط هوایی که مشتریان خود را در اطراف نیازهای مسافرتی و ترجیحات خود ایجاد می کنند نه تنها درآمد اضافی خود را افزایش می دهند، بلکه وفاداری مشتری را افزایش می دهند. رویکرد علمی CarTrawler برای پیش بینی نیازهای مسافر کمک خواهد کرد تا حداکثر توان بالقوه برنامه اجاره اتومبیل LOT را در کل شبکه مسیر خود افزایش دهد. “



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین

هر اپراتور اجاره ماشین کوچک و متوسط می گوید این امر برای حفاظت از اجاره ماشین در گیلان اطلاعات مشتری اجاره ای، مخصوصا با تمام هک کردن اطلاعات شخصی که به نظر می رسد سرفیس روزانه را ایجاد می کند، بسیار مهم است.
جیسون هارکر، سرپرست فناوری اطلاعات در Dollar محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین ‘s U.K.، می گوید: “علاوه بر محافظت از اطلاعات مشتریان، امنیت سایبری نیز برای حفاظت از شهرت شرکت مهم است.” “همچنین تهدید قانونی وجود دارد. از سال آینده در اروپا، شرکت ها می توانند به موجب قوانین حفاظت کلی داده ها، به مبلغ 20 میلیون یورو جریمه شوند. “

با این حال، بسیاری از افراد در مورد انواع تهدیدها و نحوه محافظترمحافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین در برابر آنها بدرفتار هستند.
با توجه به کمیته کوچک کسب و کار، اکثر حملات سایبری  محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین در کسب و کارهای کوچک اتفاق می افتد.

استیو چابوت (ری-اوهایو)، رئیس کمیته کوچک کسب و کار خانه، در طی یک دادسرای سال 2015 با عنوان “کسب و کار کوچک، تهدید بزرگ: حفاظت از شرکت های کوچک،” در واقع، 71 درصد از حملات سایبری در کسب و کارهایی که کمتر از 100 کارمند دارند رخ می دهد. از حملات Cyber. ”
گفت: “این حملات از سندیکاهای جنایتکار،” محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین ها “، و کشورهای خارجی صادر می شود. “آنها بعد از مالکیت معنوی، حساب های بانکی، شماره های سوسیال سکیوریتی و هر چیز دیگری هستند که می توانند برای سود مالی یا مزیت رقابتی استفاده شوند.”
یک شرکت می تواند با انواع تهدیدهای سایبری، از جمله فیشینگ، فیشینگ صلیب، نیروی بی رحم و ویروس ها (بدافزار و خرابکاری) مواجه شود.

اجاره ماشین


رابین تاتام، مدیر فناوری های امنیتی در محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین ، ارائه دهنده راه حل های نرم افزاری برای مدیریت فناوری، گفت: “صرف نظر از روش استفاده شده، بیشتر حملات سایبری هدف مشابهی برای نفوذ و بهره برداری است.”

“اطلاعات شرکت ارزش شخصی خود را برای کسی در جایی دارد. اطلاعات  اجاره ماشین در مشهد حساس مانند اطلاعات کارمند می تواند برای سرقت هویت استفاده شود. داده های کارت اعتباری می تواند در وب سایت تاریک فروخته شود. ”
طبق گفته موسسه ملی امنیت سایبری، اولویت باید برای شرکت های مختلف باشد. این موسسه بر اهمیت توسعه یک برنامه رسمی برای امنیت سایبری تاکید می کند. این طرح شامل اقداماتی است که شرکت برای رفع تهدیدات اینترنتی و همچنین برنامه ای برای پاسخگویی در صورت شکست امنیتی انجام خواهد داد.
اطلاعات حساس
شرکت های اجاره تعدادی از اطلاعات شخصی را از مشتریان خود جمع آوری می کنند.
اطلاعات شناسایی شخصی (PII) شامل اطلاعات تماس مشتری، اطلاعات مجوز راننده، اطلاعات امنیت اجتماعی، اطلاعات گذرنامه، اطلاعات بیمه و اطلاعات کارت اعتباری است.
اطلاعات شخصی مشتری را می توان در سرورهای شرکت اجاره، دسکتاپ، ابر، دستگاه های تلفن همراه و ایمیل یافت. علاوه بر این، اطلاعات را می توان در فرم  اجاره ماشین در انزلیفیزیکی پیدا کرد، در صورتی که شرکت هنوز کپی برداری و چاپ قراردادهای اجاره ای انجام دهد.

محافظت از تهدیدات امنیتی اجاره ماشین


“شان کانکنون، معاون اجرایی TSD، ارائه دهنده نرم افزار مدیریت ناوگان می گ اجاره ماشین در شیرازوید:” اگر شما یک قرارداد اجاره را کپی کنید، خطر این مشتری را ترک قرارداد خود را در ماشین اجاره و مشتری بعدی دسترسی به این اطلاعات است. ” “هنگامی که این معاملات کامل می شوند، کپی های فیزیکی را در کشوی فایل قفل شده قرار داده یا آنها را خراب می کنند.”

فیل جونز، معاون ریاست سیستم های خودکار اجاره Bluebird، شرکت ها را توصیه می کند که هیچ فتوکپی اطلاعات شخصی مشتری را تهیه نکنند. این در برابر استاندارد امنیت اطلاعات صنعت کارت پرداخت است.
او می گوید: “اگر نقص وجود داشته باشد و داده های کارت اعتباری مردم به سرقت رفته، شما می توانید جریمه بگیرید و / یا حق خود را برای پردازش کارت های اعتباری از دست بدهید.”

شرکت های نرم افزاری اجاره ای مانند TSD و Bluebird می توانند اطلاعات مشتری شرکت های اجاره را در اختیار داشته باشند. به گفته جونز، پایگاه های داده مشتری Bluebird دارای لایه های امنیتی برای جلوگیری از ورود هکرها به سیستم است. روش های امنیتی شامل نرم افزار پیشگیری از نفوذ و رمزگذاری اطلاعات حساس در حالت استراحت، مانند اطلاعات کارت اعتباری است.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

نشست جدید اجاره خودرو با حضور اشخاص مطرح

هنگام ذخیره اطلاعات شخصی در دیجیتال، شبکه های کامپیوتری  اجاره ماشین در گیلانو برنامه های کاربردی شرکت باید محافظت شوند.
به گفته جونز، برای شروع، یک شرکت باید همه آخرین به روز رسانی های تولید کننده کامپیوتر خود را به زودی به محض خروج از آن اعمال کند. سپس برخی از نرم افزارهای ضد ویروس یا ضد مالچ را فعال کنید و به طور مرتب به روزرسانی کنید. همچنین باید یک فایروال برای جلوگیری از دسترسی افراد به شبکه شما تنظیم شود.بریان پاورز، مدیر شبکه Bluebird می گوید: “نرم افزار ضد ویروس شما را از تهدیدات موجود محافظت می کند.” “همچنین می خواهید مطمئن شوید که فایروال شبکه شما پورت های باز ندارد که نیازی به باز شدن ندارند.”

همچنین توصیه می کند که سهم باز در درایو کامپیوتر ندارید. این به این معنی  اجاره ماشین در مشهد است که هر کس در شرکت مجدد دسترسی مجدد به درایو را بازنویسی کرده است. اگر یک شرکت یک شیوع ویروس را تجربه کند، یک توزیع باز یک راه مستقیم فراهم می کند که می تواند بر روی درایو بنویسد و هر داده ای را بر روی آن رمزگذاری کند.برای اطمینان از اینکه امنیت رایانه تا به امروز باقی می ماند، جونز پیشنهاد می کند که شخص خاصی را برای رسیدگی به تعمیر و نگهداری روزانه و به روز رسانی نرم افزار پیشنهاد کند. در صورت امکان، این امر می تواند مفید باشد که این مسئولیت را به یک کارمند اختصاص داده و با کمی تجربه IT تجربه کند.
هکر می گوید: “بخش فناوری اطلاعات ما، از جمله من، نظارت بر امنیت سایبری شرکت را از طریق آسیب پذیری هفتگی در تمام سرورهای رو به رو می بیند.” “ما همچنین نرم افزارهای پیشگیری از نفوذ را در شبکه های ما نصب می کنیم.”
تهدیدات داخلی
تهدیدات امنیتی نه تنها در خارج رخ می دهد؛ آنها نیز به صورت داخلی اتفاق می افتند حملات می تواند توسط کارکنان و تامین کنندگان یا ارائه دهندگان خدمات ایجاد شود. ZDNet، یک وب سایت اخبار فناوری کسب و کار، گزارش داد که 75 درصد از شرکت های بزرگ نقض امنیتی را به کارگران خود نسبت  اجاره ماشین در شیراز داده اند.
می گوید: “من فکر می کنم بزرگترین تهدید این است که افرادی که در داخل نیستند – سرقت کارکنان و از بین رفتن اطلاعات”. “اگر کارکنان همه در لپ تاپ های شرکت باشند، کسی می تواند یک لپ تاپ را در لپ تاپ قرار دهد و تمام اطلاعات شرکت را دور بزند.”
چگونه یک شرکت می تواند اطلاعات شخصی را از کارکنان خود منتقل کند؟ طبق گفته نیما موابسر، معاون رئيس جمهور معاون رئيس جمهور ون ونز در لس آنجلس، برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض کارکنان به اطلاعات شرکت، دولت ون اجاره دسترسی های امنیتی را برای موقعیت داخلی تعیین می کند.

نشست جدید اجاره خودرو با حضور اشخاص مطرح


شرکت های اجاره باید نرم افزار خود را مجددا ارزیابی کنند و  اجاره ماشین در انزلیمجاز به دیدن اطلاعات خاص باشند. مجوزها و سطوح امنیتی نرم افزار شما چیست؟ آیا نماینده مجاز شما دسترسی کامل به نرم افزار دارد؟ آیا شما یک ورودی امنیتی داده ای دارید تا بدانید وقتی کسی به اطلاعات دسترسی پیدا می کند؟
برنامه های نرم افزاری می توانند دسترسی به اطلاعات را به کارکنان محدود کنند. از طریق نرم افزار Bluebird، شرکت های اجاره می توانند اقلام منو های مختلف را نگهداری کنند؛ جونز می گوید که یک ورود به سیستم و رمز عبور فقط به کارکنان خاص صادر می شود.
توصیه می کند جلوگیری از وسوسه سرقت کارکنان. به عنوان مثال، هزاران دلار در جعبه پول نقد خود را ترک نکنید. محدود کردن استفاده کارمندان از نرم افزار اجاره از طریق اینترنت. به این ترتیب، او تنها می تواند از نرم افزار بر روی یک آدرس IP خاص استفاده کند. قفل کردن لپ تاپ ها، بنابراین کارمندان نمی توانند از یک درایو شارژ یا اطلاعات ایمیل از آن استفاده کنند.

در نظر گرفتن یک گزارش حسابرسی هفتگی، برای اطمینان از درست بودن افراد در انجام امور درست در سیستم، در نظر بگیرید. بر طبق گفته Concannon، نرم افزار TSD یک گزارش روزانه ارائه می دهد که کارمندان چه اطلاعاتی را در اختیار دارند.دسترسی به داده ها نیز باید به فروشندگان محدود شود. Concannon پیشنهاد می کند که یک توافقنامه حفاظت از داده ها را تنظیم کند که در مورد اینکه آیا فروشندگان می توانند اطلاعات را مبادله کنند یا اینکه محدودیت های داده ها باید در آن قرار گیرد، بحث می کند. همچنین مهم است بدانیم که آیا یک فروشنده دارای سیاست های امنیتی یا نوعی از پوشش مسئولیت سایبری در صورت نقض یا حمله سایبری است.
می گوید: “فروشندگان نیز مسکن داده های شرکت را تامین می کنند. “فروشندگان نباید داده های شرکت اجاره را بدون اجازه خود به اشتراک بگذارند.”
یک سیاست امنیتی ایجاد کنید
اگر یک شرکت سیاست امنیتی سایبری نداشته باشد، Concannon پیشنهاد می کند که یک ممیزی امنیتی بیرون باشد. یک فروشنده مانند HelpSystems ابتدا با ارزیابی سرورهای شرکت یک ارزیابی امنیتی انجام خواهد داد. سپس یک سیاست امنیتی برای کسب و کار ایجاد می کند.

اجاره ماشین


تاتام می گوید: “HelpSystems نمونه کارهای راه حل را طراحی کرده است که خدمات و نرم افزار را برای شناسایی آسیب پذیری ها و مدیریت ریسک طراحی می کند. “خدمات ارائه شده عبارتند از برنامه ریزی، اجرا و حتی خدمات امنیتی مدیریت شده. ما ابزارهایی برای تشخیص نفوذ و پیشگیری، افزایش امتیاز کاربر و ردیابی و تهیه ارائه می دهیم. ”

طبق اداره کوچک تجاری ایالات متحده، به عنوان بخشی از یک سیاست امنیتی، کارکنان باید در مورد تهدیدات آنلاین آموزش داده و نحوه محافظت از داده ها را آموزش دهند. پیامدهای نقض این سیاستها باید در سیاست مشخص شود.

جونز بر اهمیت آموزش کارمندان در مورد حملات سایبری مانند ransomware تاکید می کند. این ویروس ها از طریق لینک ها و پیوست ها در ایمیل ها ارسال می شوند. هنگامی که یک کارمند بر روی لینک کلیک می کند، ویروس یک شرکت را آلوده می کند



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

آیا می دانید که انتخابتان برای ماشین  اجاره چیست؟

برای اپراتورهای اجاره اتومبیل که به تله ماتریکس جدیدی نیاز  اجاره ماشین در گیلاندارند، ایده نصب سیستم برای ردیابی وسایل نقلیه اجاره ای دیگر هزینه قابل توجهی است. از اپراتورهائی که قبلا از آیا می دانید که انتخابتان برای ماشین  اجاره چیست؟استفاده می کنند بپرسید و آنها به شما خواهند گفت که سیستم های آنها ارزشمند هستند.
جنت توت، مدیر یک حق بیمه Avis، بودجه و حق رای دادن آیا می دانید که انتخابتان برای ماشین  اجاره چیست؟در نیوجرسی می گوید: “هنگامی که شما یک ناوگان بزرگ دارید، هزینه قابل توجهی است.” اما اگر سه وسیله نقلیه از بین رفته باشند، شما برای نیمی از هزینه دستگاه پرداخت کرده اید. ارزش آن را دارد، زمانی که می توانید زمان خاموش شدن را کاهش دهید و بدانید که وسایل نقلیه شما چیست. ”
مایکل کالپ، یک مجوز Sixt می گوید: “اگر ما دنباله ها را اجاره ماشین در شیرازنصب نکردیم، حداقل سی هزار اتومبیل را از بین بردیم، تا زمانی که Sixt را در فیلادلفیا باز کردیم.” “پس از 25 سال فعالیت در کسب و کار، من در حال حاضر بر روی ردیاب ها در تمام اتومبیل های خود اصرار می کنم.”
اپراتورهای سالم در مورد استفاده از ردیابی GPS برای کاهش سرقت و سوء استفاده از وسایل نقلیه اجاره شده اند. برای کسانی که با خاطراتی از رابط های خسته کننده، نصب های وقت گیر و قیمت های غیر منطقی، زمان تغییر کرده است. نسل بعدی سیستم ها امروزه “آیا می دانید که انتخابتان برای ماشین  اجاره چیست؟” را ترجیح می دهند که نقشه های بهتر، قیمت گذاری بسته بندی شده، گزارش انعطاف پذیری و ابزارهای مدیریت ناوگان بیشتری را ارائه می دهد.
اپراتورهای اجاره اتومبیل با استفاده از این ابزار جدید برای  اجاره ماشین در انزلیمقابله با سوء استفاده، بلکه بهتر مدیریت ناوگان.
تعریف پارامترها
 وقت خود را برای انجام برخی از آیا می دانید که انتخابتان برای ماشین  اجاره چیست؟ 2000 اتومبیل اجاره ای که در 32 محل Avis، Budget و Payless پخش می شود اجاره ماشین در مشهد ندارند، بنابراین او سیستم Telematics خود را به هر استثنائی از هنجار هشدار می دهد. او می گوید: “این واقعا خودروهای خارج از کشور است که حرکت نکردند و نگاهی به آنها نگاه داشتیم.” “اگر هر روز را چک کنم، خیلی زیاد است”.

اجاره ماشین


جیمز دورزی، مدیر ریسک NextCar، می گوید: “در حالی که Toth رویکرد بیشتری به دست می آورد،” من می خواهم بدانم هر روز صبح اتومبیل هایی که از آن خارج شده اند و اتومبیل هایی که از آن استفاده نمی کنند. ” Dorsey Telematics را برای مکان های NextCar و فروشگاه های شرکتی Rent-A-Wreck مدیریت می کند و با رضایت نامه های Rent-A-Wreck و Priceless در زمینه پیاده سازی Telematics مشورت می کند.

سیستم مخابراتی می تواند هر دو سبک مدیریت را در خود جای دهد – همه چیز در مورد نحوه تنظیم پارامترهای آن برای پاسخگویی به نیازهای شما است. برای زمانی که وسایل نقلیه را به محوطه های مجاورت، مرز کانادا و مکزیک و رودخانه می سی سی پی متصل می کند، “جغرافیایی” است. پارامترهای دیگر شامل سرعت و مسافت پیموده شده است. برخی از سیستم ها می توانند تصادف را شناسایی کنند. Toth در صورت حمل یک وسیله نقلیه هشدار می دهد – وقتی که آن را بدون حرکت موتور در حال حرکت است.

هنگامی که هر یک از این آستانه ها  آیا می دانید که انتخابتان برای ماشین  اجاره چیست؟عبور می کنند، یک لیست توزیع تعریف شده، هشدارهای فوری را از طریق متن یا ایمیل و نیز «گزارش های استثنایی» دریافت می کند که می تواند در صفحه گسترده دانلود شود.

برای Dorsey و دیگران، اطلاعات مکان به آیا می دانید که انتخابتان برای ماشین  اجاره چیست؟روند بازیابی اطلاع می دهد. او می گوید: “ما از [سیستم ما] استفاده می کنیم تا بدانیم که چگونه می خواهیم این وسیله نقلیه را بازیابی کنیم یا خودمان و یا یک عامل بازیابی حرفه ای.”



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

car2go N.A. در طول شش ماه اول سالاجاره ماشین در مشهد 2017، افزایش خدمات خودروی خود را افزایش داده است.

استفاده از car2go در نیمه اول سال 2017 نسبت  به نیمه استفاده از اجاره ماشین در نیمه اول سال 2017 40 درصد افزایش می یابد اول سال 2017 در مقایسه با نیمه اول سال 2016 در کل اجاره ماشین در گیلان 11 محل خدمات آمریکای شمالی، در مقایسه با سال قبل بیش از 40 درصد افزایش داشته است.

به گفته شرکت، اعضای car2go نیز در نیمه اول سال 2017 در مقایسه با نیمه اول سال 2016 33٪ زمان سفر در car2gos را صرف کرده اند.

پل دلون، مدیرعامل car2go North America، گفت: “استفاده از اجاره  اجاره ماشین در انزلیماشین در نیمه اول سال 2017 40 درصد افزایش می یابدبخشی به طور فزاینده ای از زندگی مردم بیشتر و بیشتر مردم است و لذت بردن از این است که چگونه ما به طور قابل ملاحظه ای بهبود کیفیت زندگی را از طریق اتومبیل ها در شهرستانها در سراسر شمال امریکا است.” “ما به طور مداوم برای کمک به مردم بیشتر در شهرها به راحتی و مقرون به صرفه کار می کنیم و در بحث هایی با تعدادی از شهرهای اضافی که مانند ما هستند، می خواهیم بسیاری از مزایای اقتصادی و محیط زیستی خودروهای مشترک را به ساکنان و بازدید کنندگان خود ارائه دهیم . “

استفاده از اجاره ماشین


در ماه ژانویه car2go شروع به عرضه وسایل نقلیه مرسدساجاره ماشین در انزلی بنز کرد. از آن زمان، استفاده از اجاره ماشین در نیمه اول سال 2017 40 درصد افزایش می یابددر حال حاضر خودروی چهار نفره، پنج مسافر مرسدس بنز را در 8 مرکز خدمات 11 منطقه آمریکای شمالی ارائه می دهد. به گفته این شرکت، این شرکت قصد دارد وسایل نقلیه مرسدس بنز را به مکان های اضافی در آمریکای شمالی بفرستد و در نهایت ناوگان آمریکای شمالی را تشکیل می دهد که عمدتا از وسایل نقلیه مرسدس بنز CLA و GLA است.

سوزان شاهین، مدیر کل مرکز تحقیقات پایداری حمل و نقل حمل و نقل دانشگاه برکلی در دانشگاه کالیفرنیا، گفت: “در ماه ژوئیه سال 2016، ما نتایج مطالعه سه ساله ما را بررسی می کنیم تا تاثیر ماشین های توزیع خودرو در پنج شهر آمریکای شمالی را بررسی کنیم.” شهرها، ما متوجه شدیم که سرویسهای اتومبیلرانی یک طرفه، مانند car2go، مسئول حذف 11 خودرو دیگر از خیابان های شهری هستند و همچنین کاهش انتشار کربن در شبکه را تشویق می کنند. عضویت در car2go نه تنها افزایش می یابد، بلکه خودروی 2 اعضای حاضر در انتخاب وسایل نقلیه اتومبیل به طور مرتب در هنگام مسافرت تصمیم می گیرند

در میان نقاط car2go، نیویورک، تورنتو و ونکوور، سریعترین رشد استفاده از اجاره ماشین در نیمه اول سال 2017 40 درصد افزایش می یابد در سالهای متمادی در نیمه اول سال 2017 به دست آمده است. ونکوور با عضویت بیش از 135،000 اعضای محلی، عضو کمپانی car2go آمریکای شمالی است. در ایالات متحده آمریکا، سیاتل بیش از 95،000 عضو دارد.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

یک مار: یک ماشین لباسشویی ماشین در یک محل گلوب  اجاره ماشین در انزلیاجاره اتومبیل   اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجارهمونترال تعجب در زیر کاپوت یک ماشین اجاره ای پیدا نشد.

“هنگامی که او هود برای دوباره پر کردن  اجاره ماشین در انزلیمایع برف پاک کن باز کرد، اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجاره او شوکه شده بود برای پیدا کردن یک مار، گفت:” جورج، یک عامل اجاره در محل، که کاهش یافته به استفاده از نام خانوادگی خود را. “او بلافاصله مدیر و من را برای کمک تماس گرفت.”

هنگامی که جورج وارد خلیج شستشو شد، او از طریق آن شوخی بود اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجاره. “وقتی نزدیک شدم، وقتی شروع به حرکت کردم، پریدم؛ من انتظار داشتم که جعلی باشد. ”

جورج نام مستعار را نام برد تا او راجع به مار صحبت کند. اجاره ماشین در گیلان اجاره کننده بسیار شگفت زده شد و نمیدانست که مار در زیر کاپوت ماشین وجود دارد.

این مدیر انجمن جامعه را برای پیشگیری از خشونت اجاره ماشین در مشهد به حیوانات اجاره ماشین واشنگتن شوکه به پیدا کردن مار در ماشین اجاره نامیده است. غیر انتفاعی به او گفت که یک تصویر ارسال کند. جورج گفت: “” با توجه به رنگ مار، آنها گفت: آن را بدون آسیب شود، بنابراین ما آن را از هود گرفت و آن را به طبیعت، “.

جورج گفت: “مردم چیزهای خنده دار را در اتومبیل های اجاره ای فراموش می کنند، اما این اولین بار است که من مار را دیدم.” “ما در ناحیه ای نیستیم که مارها زیاد باشد؛ ما در وسط شهر در مونترال هستیم. “



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

در فیلم “جری مگوایر”، عامل اصلی بازیگر نقش  مانیفست اجلاس اجاره خودرو اول شخص در مورد کسب و کار او در او ظاهر است. او افکار خود را بر روی پد که در نهایت تبدیل به یک اعلامیه ای است که او به کل شرکت خود را به گردش می گذارد.

این فیلم فقط چند قطعه از مانیفست را استفاده  مانیفست اجلاس اجاره خودرو می کند، اما نویسنده / کارگردان کامرون کرو، آن را به طور کامل ایجاد کرده است. این کاملا فریبنده است، اما هنوز خیلی عالی است.همانطور که ما در چهارمین اجلاس سالانه اجاره  مانیفست اجلاس اجاره خودرو اجاره ماشین  (ARS) شرکت میکنیم، وقت آن رسیده است تا دکمه بازنشانی را برای تصحیح هر گونه تصورات غلط و تعیین مسیر مشخصی برای این رویداد فراهم کند. بنابراین، در اینجا منیفیت خودمان، منهای هر چیزی به عنوان پر زرق و برق مانند تام کروز.

برای درک آنچه ARS در مورد آن است، بخشی از  رنت ماشین مانیفست اجلاس اجاره خودرو پاسخ به این مسئله مربوط می شود که چه چیزی نیست: این مربوط به فعالیت قانونگذاری نیست، و نه در مورد مدل های کسب و کار جانبی فرعی. این سعی در کشف آینده اجاره ماشین ندارد. این موضوعات در نمایشگاه بین المللی کرایه اتومبیل جایگاه مهمی دارند، اما آنها بخشی از برنامه درسی ARS نیستند.

 

اجلاس اجاره خودرو


ARS همچنین جایی نیست که کارکنان مبارزه با آن آموزش کرایه ماشین  مانیفست اجلاس اجاره خودرو دیده اند. این اجاره اتومبیل 101 نیست. (با این حال، شبیه به نمایشگاه اتومبیل کرایه، جیم شالبرگ کلاس آموزش صدور گواهینامه خود را در اجلاس اجاره اجاره ارائه می دهد.)
سپس، ARS چیست؟ این مربوط به مردم، فرآیند و سود است.
مردم شما سرمایه انسانی خود هستند، ستون  مانیفست اجلاس اجاره خودرو فقرات کسب  مانیفست اجلاس اجاره خودرو مانیفست اجلاس اجاره خودرو و کار شما، کسانی که به طور مستقیم با اجاره کنندگان شما ارتباط برقرار می کنند. ARS به شما نشان می دهد که چگونه بیشترین استفاده را از تیم خود به دست بیاورید – و انگیزه آنها را برای خرید به ماموریت خود.

فرایند این است که چگونه کسب و کار خود را انجام دهید:  مانیفست اجلاس اجاره خودرو از خرید و فروش ناوگان برای مقابله با روش ها و تاکتیک های فروش، در ARS شما یاد خواهید گرفت که چگونه عملیات خود را برای بهبود خدمات به مشتری و خط پایین خود را بهبود بخشید.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

جلسه ناوگان جم برگزار می شود تا اجلاس اجاره اجاره ماشین 2015. کارگاه سه ساعته که به طور اختصاصی برای مسائل ناوگان در اجاره اتومبیل اختصاص داده شده، در روز دوشنبه نشست اجاره ماشین در ناوگان برگزار می شود 9 نوامبر از ساعت 10 صبح تا 1 بعدازظهر برگزار خواهد شد.

این کارگاه با یک سمینار برنامه ریزی ناوگان بر پایه بازار خودروی مورد استفاده  نشست اجاره ماشین در ناوگان برگزار می شودقرار می گیرد. این جلسه در مورد اهداف بهره برداری هدف، تعیین ترکیب ناوگان مطلوب، تحلیل منحنی های استهلاک و استفاده از راهنماهای ارزش باقی مانده برای کمک به خرید و دفع ناوگان بحث خواهد شد.

سمینار دوم به چگونگی تقویت روابط شما با وام دهنده شما  اجاره خودرو بستگی دارد نشست اجاره ماشین در ناوگان برگزار می شود، با توجه به هزینه های کسب و کار بالا و هزینه های ماشین استفاده شده کمتر.

ابتدا مایک رابرتز، یک مربی ملی برای رنت ماشین Automotive و رهبر برنامه های آموزشی مشتریان Manheim، در اولین نشست اجاره اتومبیل، به شرکت کنندگان در به دست آوردن حداکثر رنشست اجاره ماشین در ناوگان برگزار می شود بازدهی وسایل نقلیه فرستاده شده به مزایده هدایت خواهد کرد.

 

نشست اجاره ماشین

 


در نهایت، نمایندگان تویوتا نگاه شخصی خود کرایه ماشین  را در مورد نشست اجاره ماشین در ناوگان برگزار می شود چگونگی عملکرد برنامه های بازپرداخت تولید کنندگان ارائه می دهند، به شرکت کنندگان کمک می کند تا درک کنند که آیا آنها واجد شرایط برای یک برنامه هستند یا اینکه یک برنامه برای آنها مناسب است.

کریس براون، مدیر اجرایی Auto Rental News، گفت: “جلسه ناوگان جم همان ضربه ای بود که سال گذشته تصمیم گرفتیم آن را بازگردانیم.” “این سال ما بازی ما را افزایش داده ایم. تیم ما از متخصصان موضوع – ستاره های “ناوگان راک” ما آماده هستند تا بینش های مربوط به روند مناسب در ناوگان امروز را ارائه دهند. ”

این سال، جلسه ناوگان جم برای همه باز است؛ هیچ RSVP لازم نیست ناهار جعبه گنجانده شده است.

در حال حاضر در سال چهارم، نشست  نشست اجاره ماشین در ناوگان برگزار می شوداجاره اتومبیل (ARS) برای بهبود خدمات مشتری و افزایش درآمد عملیات اجاره اتومبیل طراحی شده است. ARS یک کنفرانس دو روزه شامل سمینارها، سالن نمایشگاه فروشندگان و فرصت های شبکه است.

مدیران اجاره اتومبیل و کارکنان شرکت نشست اجاره ماشین در ناوگان برگزار می شود های تجاری، شرکت های حقوقی و مستقل در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور برای شرکت در نشست اجاره خودرو 2015، که در 9-10 نوامبر برگزار می شود، در هتل هری پاتر و کازینو سمینول هالیوود، Fla.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین در ماون سرویس اجاره ماشین در انزلی اکنون وسایل نقلیه را برای راننده های آزاد در لس آنجلس، سان دیگو و سان فرانسیسکو فراهم می کند. رانندگان دسترسی به وسایل نقلیه ای که می توانند برای مراسم مستقل مانند ارائه بسته، تحویل غذا و یا مواد غذایی و به اشتراک گذاری سواری استفاده کنند.

به گفته شرکت، در پاییز سال 2017، در بوستون، فونیکس، واشنگتن، دی سی، بالتیمور و دیترویت راه اندازی خواهد شد.

برای خدمات ، با اجاره ماشین در مشهد و خدمات به اشتراک گذاری سوار همکاری داشته است. در حال حاضر اضافه شده است، یک سرویس سوارکاری است که به والدین خود کمک می کند که بچه ها را به جایی که باید بروید، به عنوان شریک جدید خود.

اجاره ماشین در ماون وسایل نقلیه موتون برای قیمت های مسطح هفته ای که شامل ماشین، مایل های نامحدود، بیمه (منهای ) و تعمیر و نگهداری هستند، در دسترس هستند. قیمت گذاری از 189 دلار به اضافه مالیات برای شورلت کروز آغاز می شود. خودروهای اضافی عبارتند از  (209 دلار در هر هفته به اضافه مالیات)، Trax (219 دلار در هر هفته به همراه مالیات)، (225 دلار در هر هفته به همراه مالیات) و (229 دلار در هفته به همراه مالیات).

برای مدت زمان محدود برای رزرو با شارژ رایگان در ایستگاه های اجاره ماشین در گیلان در دسترس است. بیش از 100 بولت در حال حاضر در دسترس در لس آنجلس؛ انتظار میرود این تعداد تا پایان سال دو برابر شود، طبق گفته شرکت. در سانفرانسیسکو، حدود 125 بول در پایان سال ارائه خواهد شد. در بوستون، سرویس با 20 بولت آغاز خواهد شد.

اجاره ماشین در ماون راشل بختاچاریا، افسر رشد گفت: “ما متعهد به آوردن های بولت به همه بازارهای اجاره ماشین در شیراز است.” “رانندگان می خواهند بولت به دلیل صرفه جویی در هزینه و همچنین کمک به اهداف انرژی و محیط زیست. اقتصاد آزادانه در حال رشد است و Maven Gig همراه با آن به منظور ارائه راه حل های حمل و نقل برای رانندگان آزاد است. “



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

.اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد

بیمه ریشه بیمه اجاره را با همکاری Lyft اعلام کرده است.

برای بیمه گرانی که نیاز کوتاه مدت به حمل و نقل جایگزین اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد را پس از یک حادثه دارند، ریشه اکنون بین خودروی اجاره ای و یک مبلغ قابل مقایسه از اعتبار Lyft برای سواری رایگان ارائه می دهد.

ارائه جدید پوشش اجاره ریشه پس از موفقیت “اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهدon Us” perk است که به بیمه گذاران رایگان اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهداعتبارات در خطرناک ترین روزهای رانندگی سال.

الکس تیمم، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ریشه، گفت: “تجربه ادعاهایی بسیار بد است.” “شما فقط به یک حادثه رسیده اید و در حال حاضر شما یک کوه کاغذ کاری، عوامل با سوالات و پاداش اضافه یک ماشین ندارید. ما ادعای تجدیدنظر از سطح زمین را بازسازی می کنیم، با شروع پوشش اجاره ای. از طریق مشارکت ما با Lyft، ما اطمینان می دهیم که ما به استرس روزهای بد آسیب نمی رسانیم. ”

رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد


با استفاده از گزینه رنت ماشین ، سیاستگذاران ریشه اکنون می توانند فرایند ماشین اجاره را رد کنند و در عوض اعتبارات اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهداضافه شده به حساب خود برای استفاده در طول دوره تعمیر. به گفته شرکت، برنامه، که اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهدنیز با دو حامل در کالیفرنیا پرواز می کند، به ارزیابی رضایت بالاتری برای تجربه ادعاهای کلی منجر شده است.

کوین دلسکی، که مشارکت های استراتژیک در Lyft، گفت: “ما هیجان زده هستیم که با اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد، یکی از شرکت های بیمه های جدید همراه اول، با یک شرکت بزرگ با رشد بالا، همکاری کنیم.” “ما همیشه به دنبال راه های جدید برای نوآوری در صنایع موجود هستیم و بیمه قطعا جایگاهی است که ما می توانیم آن را تأثیر بگذاریم.”

تحت برنامه Lyft، مشتریانی که نیازمند کوتاه مدت هستند اجاره ماشین عروس رنیکارنت اعتبارات بیمه ارائه می دهد (یک هفته یا کمتر) گزینه ای برای انتخاب یک ماشین اجاره ای انتخاب خواهند کرد یا اعتبارات کرایه ماشین را برای یک مقدار قابل مقایسه انتخاب خواهند کرد. صاحبان بیمه می توانند هر بار که ادعا می کنند، تصمیم بگیرند.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

کنفرانس تحرک در نشست اجاره ماشین

کسب و کار رسانه Bobit اعلام کرد دستور کار کنفرانس ناوگان  اجاره ماشین حمل و نقل، یک رویداد جدید اختصاص داده شده به ارائه ناوگان با راه حل های هوشمند تحرک از طریق  کنفرانس تحرک در نشست اجاره ماشینشبکه های سرپرستی و آموزش و پرورش سطح بالا.

در محل نشست اجاره اتومبیل (6 تا 6 نوامبر) در کنفرانس  اجاره خودرو تحرک در نشست اجاره ماشینمرکز شهر میامی هیلتون، کنفرانس ناوگان حمل و نقل با شب یلدا 7 نوامبر با یک پذیرایی از کوکتل برگزار می شود و پس از آن روز کامل برنامه ریزی در 8 نوامبر برگزار می شود.

این رویداد طراحی شده است تا ناوگان همه انواع – از جمله تجاری، شرکت ها، اجاره، دولت و ناوگان شهری – همراه با تامین کنندگان ناوگان سنتی و ارائه کنفرانس تحرک در نشست اجاره ماشین دهندگان فن آوری جدید طراحی شده است.

کریس براون، رئیس صندلی رویداد، به عنوان یک آزمایشگاه رنت ماشین ایده برای بحث درباره مفاهیم تحرک جدید و تکامل فرآیند ناوگان، Fleet Forward مشارکت می کند و راه  کنفرانس تحرک در نشست اجاره ماشینحل های کاربر نهایی را با هدف ایجاد ناوگان کارآمد تر به پیش می برد.

براون می گوید: “ناوگان ها نقش مهمی در این انقلاب  کنفرانس تحرک در نشست اجاره ماشینحمل و نقل ایفا می کنند.” “ما در حال راه رفتن به وسایل نقلیه مستقل هستیم، اما در حال حاضر تغییرات اتفاق می افتد که ناوگان را تحت تاثیر قرار می دهد. ما منتظر است تا این بحث ها را تسهیل کنیم. ”

 

تحرک اجاره ماشین


ثبت نام برای این رویداد در حال حاضر باز است. ثبت نام کنفرانس تحرک در نشست اجاره ماشین کنندگان اجاره اتومبیل اجاره می توانند به صورت رایگان در Fleet Forward شرکت کنند.

برای دستور کار و سوالات سخنران کرایه ماشین ، با کریس براون تماس کنفرانس تحرک در نشست اجاره ماشین بگیرید



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مالکیت ناوگان اجاره ماشین خود را داشته باشید

قطع. این کار بدی بود، مانند “کسی اجاره خودرو که چرت زدن من را مختل کرده است؟” امروزه یک نفرگرایانه، نشانگر افتخار است – شما یک شاکر بازار هستید، یک چوپان مالکیت ناوگان اجاره ماشین خود را داشته باشید تغییر است که ایده های جدید را به یک صنعت غریب تبدیل کنید. این روزها، شما نمی توانید یک روزنامه را باز کنید (من در واقع معنی “جمع کننده محتوا” را در مرورگر خود می بینم) بدون دیدن کلمه ی اختلال در یک مقاله در مورد حمل و نقل. سرعت و گستردگی تغییرات در حقیقت نفس گیر است.

اما یک بخش مهم حمل و نقل – ناوگان –  مالکیت ناوگان اجاره ماشین خود را داشته باشیدبه طور ذاتی به عنوان بازار مصرف کننده ناسازگار نیست. بیایید با آن مواجه شویم، مدیریت ناوگان به عنوان برنامه CarPlay و یا Tesla در حالت شگفت انگیز نیست. ناوگان سرفصل های چلپ چلوپ را دریافت نمی کند، و این چیز خوبی است. چه ناوگان ها، صرفا، مردم و کالاها را در این سیاره حرکت می دهد و میلیاردها دلار درآمد برای صنایع خدمت می کند.

در این گفتگوها در مورد پارادایم های جدید  مالکیت ناوگان اجاره ماشین خود را داشته باشیدحمل و نقل، ناوگان تا سال های اخیر از رادار عمومی گرفته شده است. چه کسانی  رنت ماشین در ناوگان می دانند، بقیه جهان در نهایت درک می کنند: اگر شما ناوگان خود را دارید، آینده خود را می گیرید.

 

مالکیت اجاره ماشین خود را داشته باشید


چرا؟ اولا، آینده ای که وسایل نقلیه شخصی مالکیت ناوگان اجاره ماشین خود را داشته باشید را کمتر می کند، به این معنی است که کسی باید این اکوسیستم جدید را مدیریت و مدیریت کند. در حالی که این در درجه اول عرضه مصرف کننده است، مفاهیم تحرک هوشمند جدید از قلمرو مصرف کننده کرایه ماشین  به استفاده از کسب و کار گسترش می یابد.

آیا شرکت ها می توانند کارکنان خودرو را به طور مالکیت ناوگان اجاره ماشین خود را داشته باشید استراتژیک برای کارکنان خود بکار ببرند یا اجازه دهند سوار شدن در یک حساب تجاری برای کاهش استفاده از بخشی از ناوگان متعلق به خود انجام دهند؟ آیا می توان اسکوتر های الکتریکی برای رفع تحویل های کوتاه مدت که پارکینگ بدون هیچ زحمتی است، انجام شود؟ آیا می توانم در طول ساعت های عجله وانت استفاده می شود و سپس در طول روز به اشتراک گذاشته شود – با کارکنان و عموم مردم؟ فروشندگان این سیستم ها را در حال استفاده هستند و البته برنامه ای برای آن وجود دارد.

ناوگان ها بخشی از سناریوهای به اشتراک گذاشته شده را بازی می کنند که در یک زمان تنها در برنامه های رایج مصرف کنندگان خودرو های سنتی یافت شد. با استفاده از فناوری های مخابراتی و اتومبیل سازی، این سیستم های جدید برای خدمت به مجتمع های مجتمع های مسکونی و تجاری، دفاتر مرکز شهر، دانشگاه ها، شهرداری ها و هر نوع جامعه نیاز به تحرک شخصی برای اعضا و کارگران خود دارند.مالکیت ناوگان اجاره ماشین خود را داشته باشید



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین

هیئت مدیره منابع هوایی کالیفرنیا (CARB)  هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین نخستین چهار برنامه VW را برای سرمایه گذاری 800 میلیون دلار در طول 10 سال در زیرساخت وسیله نقلیه  اجاره خودرو صفر (ZEV)، گسترش عموم و دسترسی به این وسایل نقلیه فوق العاده برای ساکنان جوامع محروم .

سرمایه گذاری بخشی از یک توافقنامه حل و هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین فصل چند جانبه است که به دلیل استفاده از نرم افزار خودروسازان باعث شده است که خودروهای دیزلی سال 2009-2016 خود را به 40 برابر مقدار مجاز اکسید نیتروژن (NOx) در جو تبدیل کند. انتشار توسط CARB.

مری دی نیچولز، رئیس CARB، گفت: “ما خوشحالیم که اجاره ماشین  فولکس واگن اکنون می تواند با برنامه بلند پروازانه خود برای کمک به تکنولوژی وسایل نقلیه الکتریکی هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین به گوشه های کالیفرنیا در تلاش های قبلی نادیده گرفته شود. “این به دولت به عنوان یک کل و به ویژه برخی از جوامع فقیر و فقیر ما کمک خواهد کرد تا به تمیزترین وسایل نقلیه در بازار برای کمک به تمیز کردن هوا و مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک کنند.”

 

هزینه خودروهای اجاره ماشین


تلاش های تکنیسین های CARB باعث شد  هزینه سرمایه گذاری رنت ماشین  خودروهای اجاره ماشین هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین که این شرکت در سال 2015 از استفاده از “دستگاه شکست” در این اتومبیل ها استفاده کند. VW بیش از 15 میلیارد دلار در مورد ادعاهای و مجازات های استفاده از این دستگاه های شکست خورده پرداخت کرده است و این سرمایه گذاری ZEV با توجه به انتشار، یکی از چندین قطعه برای کاهش آسیب زیست محیطی ناشی از اقدامات VW است.

بخشی جداگانه از توافق کلی، VW برای کاهش انتشار اکسید نیتروژن اکسید از اتومبیل های دیزل خود را با پرداخت 422 میلیون دلار به کالیفرنیا برای جابجایی وسایل نقلیه و تجهیزات با وسایط نقلیه سنگین تر و سنگین با نسخه های پاک تر، کاهش می دهد. این توافق همچنین به کرایه ماشین نیاز دارد تا خودروهای مربوط به خرید را بازپرداخت یا تعمیر کند و 153.8 میلیون دلار به کالیفرنیا پرداخت کند.

تعهد سرمایه گذاری 800 میلیون دلار ZEV بخشی از توافق شرکت با CARB، EPA ایالات متحده، وزارت دادگستری کالیفرنیا و وزارت دادگستری ایالات متحده است هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین که با تلفیق کاهش و مجازات برای حل تمامی آسیب های زیست محیطی از اقدامات VW، بر اساس آزادی

این وجوه توسط Electrify America، یک شرکت تابعه VW برای این منظور، در چهار مرحله 200 میلیون دلار در 10 سال آینده در پروژه های شناسایی شده در چهار طرح جداگانه 30 ماهه سرمایه گذاری تصویب شده توسط CARB از طریق یک روند عمومی سرمایه گذاری خواهد شد.

 

هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین


اولین سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در کالیفرنیا،  هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین شبکه اصلی شارژ در سراسر ایالت را ایجاد می کند، کمپین تبلیغاتی و آموزشی چند زبانه را راه اندازی می کند و پروژه های دسترسی ZEV را آغاز می کند، از جمله اولین پروژه “Green City”، بر اساس انتشار. Electrify America ساکرامنتو را به عنوان اولین از دو شهر سبز انتخاب کرده است که در آن مجموعه ای از ابتکارات ZEV را ارائه می دهد. این شامل ایستگاه های شارژ و دسترسی به ZEVs برای اشتراک اتومبیل و سایر امکانات “سوار شدن و رانندگی” است.

مرحله اول برنامه سرمایه گذاری، که از یک برنامه  رهزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین و مکمل تشکیل شده است، شامل برنامه های زیربنایی ZEV در شش مناطق شهری خواهد بود. این شهرها Fresno، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سان خوزه، سان دیگو و ساکرامنتو هستند. این طرح شامل شبکه های شارژ جامعه در هر یک از این شهرها و همچنین یک شبکه شارژ با سرعت بالا در سطح کشور است. شبکه های شارژ خودرو شامل مکان های اجتماعی، خانه های چند خانواده، مکان های تجاری و خرده فروشی، محل های کاری، و پارکینگ های شهری و گاراژها می باشند.

با توجه به نظارت بر این سرمایه گذاری ها،  هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین CARB همچنان به ارائه راهنمایی برای Electrify America در حین برنامه ریزی ادامه می دهد.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین

هیئت مدیره منابع هوایی کالیفرنیا (CARB)  هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین نخستین چهار برنامه VW را برای سرمایه گذاری 800 میلیون دلار در طول 10 سال در زیرساخت وسیله نقلیه  اجاره خودرو صفر (ZEV)، گسترش عموم و دسترسی به این وسایل نقلیه فوق العاده برای ساکنان جوامع محروم .

سرمایه گذاری بخشی از یک توافقنامه حل و هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین فصل چند جانبه است که به دلیل استفاده از نرم افزار خودروسازان باعث شده است که خودروهای دیزلی سال 2009-2016 خود را به 40 برابر مقدار مجاز اکسید نیتروژن (NOx) در جو تبدیل کند. انتشار توسط CARB.

مری دی نیچولز، رئیس CARB، گفت: “ما خوشحالیم که اجاره ماشین  فولکس واگن اکنون می تواند با برنامه بلند پروازانه خود برای کمک به تکنولوژی وسایل نقلیه الکتریکی هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین به گوشه های کالیفرنیا در تلاش های قبلی نادیده گرفته شود. “این به دولت به عنوان یک کل و به ویژه برخی از جوامع فقیر و فقیر ما کمک خواهد کرد تا به تمیزترین وسایل نقلیه در بازار برای کمک به تمیز کردن هوا و مبارزه با تغییرات آب و هوایی کمک کنند.”

 

هزینه خودروهای اجاره ماشین


تلاش های تکنیسین های CARB باعث شد  هزینه سرمایه گذاری رنت ماشین  خودروهای اجاره ماشین هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین که این شرکت در سال 2015 از استفاده از “دستگاه شکست” در این اتومبیل ها استفاده کند. VW بیش از 15 میلیارد دلار در مورد ادعاهای و مجازات های استفاده از این دستگاه های شکست خورده پرداخت کرده است و این سرمایه گذاری ZEV با توجه به انتشار، یکی از چندین قطعه برای کاهش آسیب زیست محیطی ناشی از اقدامات VW است.

بخشی جداگانه از توافق کلی، VW برای کاهش انتشار اکسید نیتروژن اکسید از اتومبیل های دیزل خود را با پرداخت 422 میلیون دلار به کالیفرنیا برای جابجایی وسایل نقلیه و تجهیزات با وسایط نقلیه سنگین تر و سنگین با نسخه های پاک تر، کاهش می دهد. این توافق همچنین به کرایه ماشین نیاز دارد تا خودروهای مربوط به خرید را بازپرداخت یا تعمیر کند و 153.8 میلیون دلار به کالیفرنیا پرداخت کند.

تعهد سرمایه گذاری 800 میلیون دلار ZEV بخشی از توافق شرکت با CARB، EPA ایالات متحده، وزارت دادگستری کالیفرنیا و وزارت دادگستری ایالات متحده است هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین که با تلفیق کاهش و مجازات برای حل تمامی آسیب های زیست محیطی از اقدامات VW، بر اساس آزادی

این وجوه توسط Electrify America، یک شرکت تابعه VW برای این منظور، در چهار مرحله 200 میلیون دلار در 10 سال آینده در پروژه های شناسایی شده در چهار طرح جداگانه 30 ماهه سرمایه گذاری تصویب شده توسط CARB از طریق یک روند عمومی سرمایه گذاری خواهد شد.

 

هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین


اولین سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در کالیفرنیا،  هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین شبکه اصلی شارژ در سراسر ایالت را ایجاد می کند، کمپین تبلیغاتی و آموزشی چند زبانه را راه اندازی می کند و پروژه های دسترسی ZEV را آغاز می کند، از جمله اولین پروژه “Green City”، بر اساس انتشار. Electrify America ساکرامنتو را به عنوان اولین از دو شهر سبز انتخاب کرده است که در آن مجموعه ای از ابتکارات ZEV را ارائه می دهد. این شامل ایستگاه های شارژ و دسترسی به ZEVs برای اشتراک اتومبیل و سایر امکانات “سوار شدن و رانندگی” است.

مرحله اول برنامه سرمایه گذاری، که از یک برنامه  رهزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین و مکمل تشکیل شده است، شامل برنامه های زیربنایی ZEV در شش مناطق شهری خواهد بود. این شهرها Fresno، لس آنجلس، سان فرانسیسکو، سان خوزه، سان دیگو و ساکرامنتو هستند. این طرح شامل شبکه های شارژ جامعه در هر یک از این شهرها و همچنین یک شبکه شارژ با سرعت بالا در سطح کشور است. شبکه های شارژ خودرو شامل مکان های اجتماعی، خانه های چند خانواده، مکان های تجاری و خرده فروشی، محل های کاری، و پارکینگ های شهری و گاراژها می باشند.

با توجه به نظارت بر این سرمایه گذاری ها،  هزینه سرمایه گذاری خودروهای اجاره ماشین CARB همچنان به ارائه راهنمایی برای Electrify America در حین برنامه ریزی ادامه می دهد.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا

طبق گزارش Certify SpentSmart برای ۲۰۱۷ Q2، در اواسط سال ۲۰۱۷، Uber سرویس ۲ سلامت اجاره ماشین عروس رنیکا میلیارد دلاری را برای ادعای ۵۵ درصد حمل و نقل زمینی به دست آورد. Lyft افزود: ۲٪ برای پایان دادن به سه ماهه با ۸ درصد از دسته بندی ها و هزینه ها اضافه شده است.

تاکسی به طور کلی به ۸٪ حمل و نقل زمینی کاهش یافته است. این اجاره خودرو  اولین بار است که سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا داده های SpendSmart نشان می دهد که تاکسی در سه رقمی تک رقمی سواری می کند. صدور پروژهای که تاکسی تا ۱ اکتبر ۲۰۱۸ هزینه کمتر و هزینه حمل و نقل زمینی را کاهش می دهد، کاهش می یابد. در ماه دوم امسال، اجاره اتومبیل با کاهش ۲۹ درصدی درآمد و هزینه در سفرهای تجاری به کاهش دو امتیاز رسید.

در سه ماهه دوم ردیف، Uber باقی مانده ترین نام تجاری ترین سیستم توسط Cاجاره ماشین  بود. این ۲٪ تا ۹٪ از تمام هزینه ها و درآمدها را افزایش داد.

اجاره ماشین عروس رنیکا


رابرت نوائو، مدیر عامل شرکت Certify، گفت: “انقلاب در حمل و نقل زمینی رنت ماشین  که امروز شاهد سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا اوبر و لایتف می شود، پیامدهای فراوانی برای آینده مسافرت های شرکت های بزرگ است.” “حرکت مسافران مسافرتی به سمت شخصی سازی و راحتی بیشتری ممکن است با سوارکاری آغاز شود، اما احتمالا در آنجا متوقف نخواهد شد. فن آوری تلفن همراه ما را به یک عصر جدید هدایت کرد و انتظار و توانایی برای رعایت ترجیحات شخصی باعث تغییر فرهنگی می شود که به تغییر دینامیک در صنعت ادامه می دهد. ”

برای اجاره اتومبیل، علامت های تجاری با درآمد بالا عبارتند از: ملی (۲۶٪)، شرکت (۱۶٪)، هرتز (۱۴٪)، Avis (12٪) و بودجه (۴٪).

گزارش Cerenti SpendSmart هزینه های کسب و کار سفر را در مقیاس های عمده مانند سلامت اجاره ماشین های عروس رنیکا غذا، خطوط هوایی، مسکن و اجاره اتومبیل جابجا می کند. این گزارش با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها از میلیون ها هزینه و رسید توسط سیستم Certify، نشان دهنده فروشندگان برتر و روند در حال ظهور است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

 افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه

بر اساس گزارش “گزارش GBTA BTI چشم انداز – گزارش جهانی سالانه و  اجاره ماشین عروس پیش بینی”، یک گزارش جدید منتشر شده توسط بنیاد تجارت جهانی کسب و کار (GBTA)، کسب و کار مسافرت های جهانی در سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۳/۱ تریلیون دلار افزایش یافته است و تنها در سال ۲۰۱۵ به میزان ۳٫۵ درصد افزایش یافته است.

براساس گزارش، چین برای دومین سال متوالی در سال ۲۰۱۶، نمودارها افزایش  اجاره خودرو افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه را به بالاترین حد ممکن برساند و ایالات متحده را به عنوان بزرگترین بازار تجاری کسب و کار در جهان پیش برد. ۱۵ مورد از سال گذشته بدون تغییر باقی ماند – به استثنای هند، دو نقطه را افزایش داده است.

انتظار می رود که هزینه های کسب و کار به طور قابل ملاحظه ای در سال افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه ۲۰۱۸ به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابد، تا ۶٫۱ درصد افزایش یابد و پس از آن رشد تقریبا ۷ در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، انتظار می رود. اجاره ماشین  افزایش درآمد کسب و کار از سال ۲۰۱۱ به این سطح رسیده است.

 اجاره ماشین عروس در خاورمیانه


مایکل وک مک کورمیک، مدیر عامل اجرایی GBTA، گفت: “تجارت کسب و کار جهانی رنت ماشین   افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه یک رقیب مهم در موفقیت سازمان ها در سراسر جهان است.” “پایداری قوی در بازارهای در حال ظهور و محرک های اقتصادی مداوم در دنیای توسعه یافته، از ثبات جهانی منجر به پیش بینی مثبت شده است که متاسفانه با عدم اطمینان بیشتر از آنچه که در دهه های گذشته دیده می شود، متزلزل شده است.”

بر اساس این گزارش، نشانه های بسیاری نشان می دهد که اقتصاد جهانی  افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه بهبود می یابد. افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه مصرف کنندگان هزینه می کنند، تجارت و سرمایه گذاری در حال افزایش است، سود شرکت ها و احساسات مدیریت قوی هستند، قیمت کالاها تثبیت شده است، رکود اقتصادی در برزیل، روسیه و آرژانتین به پایان رسیده است، و فرود کم چین ادامه دارد.

با توجه به این عوامل، رشد کسب و کار در طول سال های آینده به نظر می رسد؛ افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه با این حال، عدم اطمینان هنوز فراوان است. طبق گزارش، سیاست های سیاسی، تنش های ژئوپولیتیکی و نگرانی های مالی تشدید شده است. شاخص عدم اطمینان سیاست اقتصادی جهانی، که در سال ۱۹۹۷ آغاز شد، به ۲۰ سال زمان برسد.

 افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه


بعضی از منابع نامطمئن در نهایت می تواند تاثیر مثبتی بر مسافرت های تجاری داشته باشد  افزایش هزینه های اجاره ماشین عروس در خاورمیانه چرا که نرخ مالیات بر شرکتها پایین تر است و مقررات تجاری نیز به دلیل افزایش سرمایه گذاری های زیربنایی در سراسر جهان کاهش می یابد. سایر عوامل تاثیر مثبتی بر مسافرت های تجاری دارند، از جمله بازنگری در سیاست های تجاری، تروریسم، ممنوعیت سفر و مهاجرت، تحریم ها، ممنوعیت های الکترونیکی و تنش های ژئوپولیتیک.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو به دنبال خریدار برند های اجاره خودرو

Fسفرآلامو به دنبال خریدار برند های اجاره خودرو شرکت Equity Partners HG را به دنبال خرید یک شرکت U-Save Holdings Inc.

ماه گذشته، FSNA برای حفاظت از ورشکستگی فصل 11 داد. به گفته این شرکت، این امر به بهترین نحو برای حفظ ارزش دارایی های آن به نفع طلبکاران و سهامداران است.

U-Save و شرکت های تابعه آن را برای بهره برداری از اجاره ماشین فروشگاه های اجاره خودرو تحت مارک های فروش خودرو و کامیون U-Save و U-Save خودرو به فروش می رسانند. این سفرآلامو به دنبال خریدار برند های اجاره خودرو- همراه با شرکت های مستقل اجاره اتومبیل تحت شرکت تابعه شرکت، مدل کسب و کار شرکت مرکز ارائه خدمات خودرو – در بیش از 650 مکان در سراسر ایالات متحده کار می کنند.

 

 خریدار برند های اجاره خودرو


فروش خودرو U-Save گسترش نام تجاری U-Save در بازار فروش رنت ماشین  خودرو است و ارائه محصولات و خدمات به اپراتورهای فروش خودرو را دنبال می کند که با نام تجاری ملی وابسته باشند.

هانک ویدا، مدیر عامل شرکای سهامی، می گوید: در حالیکه عملیات سفرآلامو به دنبال خریدار برند های اجاره خودرو franchising U-Save هزینه های فروش هر یک از حق رای را تولید می کند، هانس ویدا، مدیر عامل شرکت Equity Partners می گوید: درآمد حق امتیاز و رزرو و فروش محصولات بیمه ای است که جریان درآمد بلند مدت را فراهم می کند. HG.

سفرآلامو به دنبال خریدار برند های اجاره خودرو


منحصر به مدل کسب و کار U-Save این است که توانایی ارائه سفرآلامو به دنبال خریدار برند های اجاره خودرو تمام خدمات حق بیمه خدمات تابعه بیمه خود، Peakstone Financial Services Inc. (Sonoran National Insurance Group) برای ارائه یک نقطه خرید “یک مرحله ای” برای تمام نیازهای بیمه مشتری مربوط به نیازهای تجاری آن است.

Sonoran خدمات بیمه را با حامیان بیمه تایید شده برای سفرآلامو به کرایه ماشین  دنبال خریدار برند های اجاره خودرو مسئولیت و پوشش فیزیکی آسیب پذیر برای نزدیک به 5000 وسیله نقلیه در سیستم U-Save و خدمات مشابه بیمه و سایر خدمات را به نزدیک به 1000 شرکت اجاره ای مستقل اجاره می کند – شامل ناوگان اضافی وسایل نقلیه تحت پوشش تقریبا 8000 .

Equity Partners HG، قبلا شرکای سرمایه گذاری Heritage، خدمات بانکداری سرمایه گذاری را ارائه می دهد و از سال 1988 بیش از 400 مشارکت در سراسر ایالات متحده را تکمیل کرده است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو ویژگی هایی به برنامه اجاره ماشین خود اضافه می کند

برنامه تلفن Avis در حال حاضر انتخاب وسیعتری از وسایل نقلیه را اجاره خودرو  برای مشتریان انتخاب می کند تا زمانی که آنها خودروی اجاره خود را قبل از ورود به تسهیلات سفرآلامو ویژگی هایی به برنامه اجاره ماشین خود اضافه می کنداجاره انتخاب می کنند. مشتریان همچنین می توانند به راحتی با استفاده از برنامه تلفن همراه Avis ایستگاه های گاز و پارکینگ را در عرض 5 مایل از محل خود قرار دهند.

مشتریان می توانند چندین دقیقه از  سفرآلامو ویژگی هایی به برنامه اجاره ماشین خود اضافه می کنداتوبوس حسن نیت بعدی را از طریق برنامه تلفن همراه مشاهده کنند. این ویژگی مشتریان را قادر می سازد تا مکان اتوبوس های Avis شاتل، نقاط جمع آوری و مکان اجاره کرایه ماشین  Avis را در یک نقشه برنامه در اختیار شما قرار دهند که هر 5 ثانیه آن را تجدید می کند.

برنامه اجاره ماشین


مشتریان هم اکنون می توانند  سفرآلامو ویژگی هایی به برنامه اجاره ماشین خود اضافه می کند دریافتی را برای اجاره های قبلی دریافت کنند. رسید ها در قالب PDF در دسترس هستند و مسافران می توانند مستندات مورد نیاز برای بازپرداخت کسب و کار را دریافت کنند.

این برنامه همچنین دارای ویژگی “پیدا کردن رنت ماشین من” است که با اتومبیل های متصل کار می کند. این نشان می دهد که محل دقیق ماشین اجاره باید مشتریان را فراموش کند که در آن پارک شده است.

آرتور اوردونا، مدیر اجرایی ابتکار، گروه Avis Budget گفت: “ما با مشتریان خود همکاری کردیم تا آنچه را که آنها می خواستیم تعیین کنیم و ما تحویل داده ایم.” “ما از نوآوری های بسیار هیجان زده و لذت بردن از اجاره کنندگان Avis زمانی که آنها در جاده هستند. در واقع، چشم انداز ما این است که ایجاد یک تجربه که در آن تمام جنبه های اجاره مشتری – همه چیز آنها نیاز دارند، می خواهند و احتمالا می توانید برای – با لمس یک دکمه در برنامه Avis در دسترس هستند. ”

تجربه برنامه تلفن Avis در حال حاضر در حدود 150 مکان در سراسر جهان در دسترس است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

کمیسیون فرودگاه لس آنجلس (BOAC) مجوز فرودگاه های اجاره خودرو  (LAWA) را مجاز به درخواست درخواست (RFP) برای قطار مسافر خودکار (APM) در فرودگاه بین المللی لس آنجلس (LAX) صادر کرده است.

RFP برای APM یکی از اجزای برنامه بزرگتر ۵٫۵ میلیارد دلاری درخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس پیشرفت دسترسی به زمین (LAMP) است که برای کاهش ترافیک در فرودگاه با اضافه کردن یک قطار به محدوده ترمینال مرکزی (CTA) که به راه آهن سبک لس آنجلس متصل است طراحی شده است سیستم، یک ماشین اجاره خودرو (ConRAC)، و پارکینگ های اضافی با مناطق جدید اجاره ماشین  برای برداشتن و رها کردن مسافران.

سون بورتون، رئیس BOAC، گفت: “ما هیجان زده هستیم که این مولفه ضروری پروژه LAMP را پیش ببریم.” یکی از دلایلی که فرودگاههای جهانی لس آنجلس انتخاب کردند یک P3 – Public Private Partnership بود – برای این پروژه این است که سرعت تحویل این بهبود بحرانی را افزایش دهد که یک تجربه بهتر برای مسافران LAX ایجاد خواهد کرد. ”

درخواست اجاره ماشین عروس

پروژه LAMP شامل پنج بخش اصلی است: APM، ConRACدرخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس ، دو ترابری حمل و نقل بین المللی (ITF شرق و غرب)، و بهبود مسیر در سراسر منطقه LAX.

– APM خواهد بود یک قطار برقی با قدرت ۶ ایستگاه در طول ۲٫۲۵ مایل مایل، اتصال مسافران و کارمندان به راه آهن سبک، اتوبوس منطقه ای، پارکینگ، و پایانه ها. ایستگاه های APM در داخل CTA به پایانه ها از طریق پل های پیاده رو با جاده های متحرک متصل می شوند.

– ConRAC نیاز به شاتل / اتوبوس اجاره برای ورود به CTA را از بین می برد. درخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس این باعث می شود که تراکم ترافیک را کاهش داده و با استفاده از ۲۳ شرکت اجاره اتومبیل، که در حال حاضر در سراسر منطقه فرودگاه پراکنده شده است، در یک مرکز تخلیه شود. مسافران در ConRAC حذف خواهند شد.

درخواست پیشنهادات جدید برای اجاره ماشین عروس


– هر دو ITF در شرق و غرب به کاربران فرودگاه با دو مکان خارج از CTA خدمت می کنند. ITF ها پارکینگ رنت ماشین را در اختیار مسافران قرار می دهند و مسافران را به سمت CTA از طریق APM متصل می کنند.

دبورا فلیمینت، مدیر عامل شرکت LAWA، گفت: “APM یک پروژه حیاتی برای مدرن سازی آینده LAX است و راه حلی برای دسترسی قابل اعتماد و معقول به پایانه های خطوط هوایی برای مسافران، کارمندان و سایر کاربران است.” “مجوز امروز RFP گامی مهم در جهت تحقق این وعده است. فرایند به ثمر رسیدن RFP طراحی شده است تا به ما یک تیم واجد شرایط بدهد که یک سیستم با کیفیت بالا، قابل اعتماد و زیبایی طراحی کند. “



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

طرفداران Lyft، طرفداران Taco Bell می توانند به طور رسمی توقف Taco Bell را به سوار Lyft خود اضافه کنند.

Taco Mode یک گزینه در برنامه برای مسافران کاربران اجاره ماشین سفرآلامو است، آنها را به تجربه نهایی Taco Bell از جمله swag، منو سفارشی در خودرو، ماشین fake-out taco-themed و Doritos Locos Taco رایگان زمانی که شما “سوار” Taco Bell در راه مقصد بعدی خود.

“ما متوجه شدیم که برای هر فردی که از اجاره خودرو راننده کاربران اجاره ماشین سفرآلامو خواسته است تا یک تپه را در Taco Bell بگذراند – و ما بسیاری را دیده ایم – احتمالا کسانی هستند که مطمئن نیستند که این امکان وجود دارد،” ماریسا تالبرگ، رئیس افسر بازاریابی، Taco Bell Corp. “با ظهور این همکاری فوق العاده با Lyft، ما هر گونه عدم قطعیت طولانی را پاک می کنیم و توانایی” سوار شدن “را در Taco Mode جشن می گیریم.”

 اجاره ماشین سفرآلامو


آزمون Taco Mode از 27 تا 29 ژوئیه و اوت رنت ماشین تا 2017 در شهرستان اورنج آغاز خواهد شد. مسافرانی که از ساعت 9 بعد از ظهر به منزل می روند. و 2 ساعت صبحانه PST در ناحیه تعیین شده، توانایی انتخاب حالت Taco در حالت Lyft Mode خود را دارند. Taco Bell و Lyft قصد دارد تا پایان سال Taco Mode را به بازار های اضافی توسعه دهد و در سال 2018 در سراسر کشور عرضه شود.

مليسا واترز، رئيس بازاريابي کاربران اجاره ماشین سفرآلامو گفت: “ما لذت بردن از تجارب جديد براي مسافرانمان را براي زندگي به ارمغان مي آوريم و Taco Mode کرایه ماشین  به آنها اجازه مي دهد شب را به نحوي که قبلا انجام نشده است، ادامه دهيم.” “ما دو مورد از فعالیت های مورد علاقه ی خود را برای مسافران ترکیب می کنیم – شب با دوستان و لذت بردن از Taco Bell – که به این معنی است که حتی بیشتر از شب به عشق وجود دارد.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

به یاد بیاورید شرکت مایکروسافت، ارائه دهنده اخبار، اجاره خودرو  اطلاعات، آموزش، و ارتباطات به خاطر فراخوانی خودرو، اعلام کرده است که مشارکت با  برنامه سفرآلامو برای رنت ماشین Record360، ارائه دهنده نرم افزار گزارش وضعیت دارایی است. به یاد بیاورید که جستجوگر یادآوری خودروی زمان واقعی کارشناسی ارشد اکنون در برنامه Record360 یکپارچه شده است.

شرکت های اجاره ای در هنگام بازگشت اجاره وسایل نقلیه برنامه سفرآلامو برای رنت ماشین و / یا در هنگام فراخوانی به موقع به روز رسانی می کنند.

طبق گفته شرکت، Record360 نرم افزار گزارش اجاره ماشین  وضعیت نرم افزار را ارائه می دهد که به شرکت ها و نمایندگی های اجاره ای اجازه می دهد که اجزای مدیریت دارایی را در بخش های اجاره خود به صورت اتوماتیک ادغام کنند.

تابستان گذشته، قوانین جدید تصویب شده در مورد احضار ایمنی وسایل نقلیه، که منجر به جریمه 5000 دلار می شود، اگر یک مصرف کننده در یک خودرو اجاره یا وامدار با یادآوری برجسته قرار گیرد. شرکت های اجاره اتومبیل باید قبل و بعد از اجاره وسایل نقلیه به مشتریان هر گونه نقص ایمنی باز را رفع کنند.

  رنت ماشین  سفرآلامو

 

شان اسکینر، مدیر عامل شرکت Record360، گفت: رنت ماشین “دو شرکت ما یک ماموریت مشترک دارند که برای کمک به دیجیتالی کردن فرآیندهای مبتنی بر کاغذ، که برنامه سفرآلامو برای رنت ماشین هنوز هم در صنعت خودرو و وسایل نقلیه خودرو رایج است، ادامه دارد.” “فرآیندهای پیچیده در اطراف بازده اجاره، و در حال حاضر خودرو به طور خاص به یاد می آورد، همچنان به نقطه درد شدید برای نمایندگی مجاز و ذینفعان دیگر.”

تعیین وضعیت فراخوانی در طی مراحل بازرسی برنامه سفرآلامو برای رنت ماشین اولیه می تواند به جلوگیری از استفاده مشتریان از وسایل نقلیه اجاره یا وامدار که دارای یادداشت موجود باشد و نباید در جاده باشد.

کریس میلر، رئیس اداره یادآوری گفت، “اختلافات کرایه ماشین  فراوان آسیب بر روابط، رضایت مشتری و ایجاد نظرسنجی منفی تاثیر می گذارد.” “پروسه های مدیریت خودرو و ادعا وابسته به گزارش های دیجیتالی کاغذی یا کم اعتبار هستند و Record360 شکاف را با یک راه حل مدرن پر می کند. علاوه بر این، ادغام ما با Record360 اطمینان حاصل می کند که کاربر در هنگام بازرسی اولیه انجام می شود تا از یادآوری باز در زمان واقعی مطلع شود. این کمک می کند تا روابط اعتماد بین نمایندگی های خودرو و یا سازمان های اجاره خودرو و مشتریان خود را ایجاد کنند.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مالیات اجاره ای برای ساخت ورزشگاه ها و مراکز کنفرانس … آینده صنایع اجاره ماشین در سن وسایل نقلیه خودمختار و اجاره وسایل نقلیه شخصی … اصلاحات مالیاتی فدرال که به طور مستقیم بر شرکت های اجاره ماشین تاثیر می گذارد … مشارکت و یا حق رای دادن با شرکت های اقلیت و زنان برای انجام کار در فرودگاه ها …

این مسائل اصلی در حال حاضر در کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس بحث می شود که به طور مستقیم بر شرکت خودروی اجاره ای شما تأثیر می گذارد.

آیا شما می خواهید به نشستن و اجازه دادن به قانونگذاران در خانه و مجلس سنا – و رقبای سازمان یافته که در حال حاضر لابی در D.C – سازماندهی قوانین است که می تواند بر شرکت شما برای چند دهه آینده آمده است؟ یا می خواهید دو روز از برنامه خود برای پیوستن به مدیران شرکت اجاره اتومبیل خود در واشنگتن دی سی، به منظور حفاظت از منافع خود و ترویج موفقیت آینده شرکت خود، دو روز دیگر بروید؟

کنفرانس قانونی کنفرانس سالانه DC کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس آمریکا از سپتامبر ۱۱ تا ۱۳ سپتامبر برگزار می شود. مسائل مورد بحث در Capitol Hill در سال ۲۰۱۷ شامل مالیات غیر مستقیم اجاره اتومبیل، وسایل نقلیه مستقل، برنامه های صدور گواهینامه فرودگاه رنت ماشین ، و اصلاحات مالیاتی فدرال، که می تواند خط پایین شرکت شما و مسئولیت آینده آن را تحت تاثیر قرار دهد.

پنج سال از این به بعد نگاه نکنید و بگوید: “وای اگر فقط به ACRA گوش کرده و در سال ۲۰۱۷ به دی سی رفته بودم، این ممکن بود همه چیز متفاوت باشد. آینده خود را با گلو بچرخانید و پرواز و هتل را رزرو کنید امروز برای پیوستن به ACRA در DC در ماه سپتامبر. هزینه کنفرانس برای کنفرانس وجود ندارد ACRA فقط برای وقت خود برای دفاع از منافع شما در Capitol Hill درخواست می کند.

 

اجاره ماشین عروس

در روز دوشنبه ۱۱ سپتامبر، شام غیر رسمی برگزار خواهد شد. در روز سه شنبه ۱۲، یک نشست هیئت مدیره ACRA (به همه شرکت کنندگان باز خواهد شد) و یک جلسه عمومی در بعد از ظهر با سخنرانان از Capitol هالی، سازمان های فدرال که تنظیم عملیات اجاره شرکت ها، و فروشندگان اجاره خودرو وجود خواهد داشت. در همان شب، شما فرصت حضور در بازی بیس بال واشنگتن را دارید، که توسط کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس و Purco Fleet Services پشتیبانی می شود.

در روز چهارشنبه ۱۳، شرکت کنندگان در یک جلسه جلسه صبحانه شرکت خواهند کرد تا آمادگی بیشتری برای جلسات با قانونگذاران و کارکنان در صبح و بعد از ظهر داشته باشند. هر شرکت کننده همراه با یک لابیگر حرفه ای برای راهنمایی در اطراف کاپیتول هیل و کمک به جلسات با قانونگذاران و کارکنان همراه خواهد بود.

اشتباه نکنید، موضوعاتی که به طور فعال در Capitol Hill در سال ۲۰۱۷ مورد بحث قرار می گیرند، که در طول دهه ها به طور کلی در صنعت اجاره اتومبیل و شرکت شما تاثیر می گذارد. صدای شما – و همچنین کسانی که از مدیران اجرایی خود در کمپانی های کوچک، متوسط و بزرگ در صنعت – باید برای رسیدن به نتیجه مثبت این بحث ها شنیده شوند.


کنفرانس قانون گذاری اجاره ماشین عروس



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

نامزدی برای جشنواره اپراتورفروشنده رنت ماشین اجاره خودرو سال 2017 باز است و مجددا در اجلاس اجاره اجاره ارائه می شود.

برای سال دوم، جایزه حرفه ای سال در رده فروشندگان ارائه خواهد شد. معیارهای این جایزه براساس خدمات مشتری، مدیریت عملیات، فروش، رهبری، و صنعت و اجاره ماشین مشارکت جامعه برای یک متولی از یک شرکت فروشندگان به صنعت اجاره خودرو محقق خواهد شد.

علاوه بر این، دسته های جایزه برای اپراتورها که قبلا به یک شرکت کننده از شرکت، حق رای دادن و مکان مستقل صادر شده است، بر روی یک برنده از هر یک از این دسته ها به دست می آیند.

کریس براون، مدیر اجرایی اپراتورفروشنده رنت ماشین ، گفت: “جوايز حرفه ای سال جاری همکاران گرامی را تشویق و ترویج رضایت مشتری و رهبری برجسته می دانند.” “ما یک صنعت قهرمان داریم. به ما کمک کنید تا با نامزد شدن از قهرمان” ناموفق “در تیم خود آنها را تشخیص دهید.”

اجاره ماشین

برای تکمیل درخواست جوایز حرفه ای سال 2017 برای اپراتورها و فروشندگان، مشاهده پرونده ها، و دسترسی به یک لینک به پوشش خبری برندگان سال گذشته کرایه ماشین ، اینجا را کلیک کنید. مهلت برای برنامه های کاربردی سپتامبر 19، 2017 است.

هیئت پنج قاضی ورودی ها را براساس پنج حوزه معیارهای عملکرد ارزیابی می کند: خدمات مشتری، مدیریت عملیات، فروش، رهبری، و صنعت و مشارکت جامعه. قضات عبارتند از: شارون فاکنر، مدیر اجرایی انجمن اجاره اتومبیل آمریکا ()؛ لسلی پویو، وکیل دادگستری ؛ ، بنیانگذار و رئیس گروه اپراتورفروشنده رنت ماشین جیم تینانت، مدیر گروه تینانت؛ و کریس براون، سردبیر اجرایی اخبار خودرو.

برندگان در مراسم اهدای جایزه در ششمین اجلاس سالانه اجاره اجاره اتومبیل در 6 تا 7 نوامبر 2017 در مرکز شهر هیلتون میامی به رسمیت شناخته خواهند شد.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

نشست اجاره خودرو آلامو در تهران – کنفرانس اختصاص داده شده به “مردم، روند و سود” – برای اولین بار به میامی برای اولین بار با فهرستی از سخنرانان جدید و یک رویداد افتتاحیه افزوده اختصاص داده شده به راه حل های هوشمند تحویل ناوگان.
مایک پیتچر، مدیر عامل سابق نشست اجاره خودرو آلامو در تهران و مدیر اجرایی C در Dell ورنت ماشین ، سخنرانی اصلی این سال را ارائه خواهد داد: “هفت راهبرد رهبری برای یک نژاد جدید از رهبر”.
دستورالعمل امسال همچنین نیل آبرامز، مشاور و تحلیلگر صنعتی، که در مورد بخشهای متحرک بازار بازار خودرو در حال حاضر و تاثیرات روش های حمل و نقل جدید در مدل اجاره اتومبیل سنتی بحث خواهد کرد، ارائه شده است.

نشست اجاره خودرو آلامو در تهران

 

نشست اجاره خودرو آلامو در تهران ، اقتصاددان ارشد شرکت کرایه ماشین ، عوامل اقتصاد کلان را تحت تاثیر قرار می دهد که صنایع خودرو و اجاره اتومبیل را بررسی می کند، در حالی که Jonathan Banks، معاون تحلیل و تحلیل خودرو در JD Power، قیمت خودرو را با توجه به بخش بحث خواهد کرد و آنها را نسبت به عرضه، حجم و آمار نفوذ.

تری راسل، مدیر سابق عملیات حق رای دادن برای هر دو گروه خودروهای دلاری ترافیک و شرکت اجاره خودرو  Corp.، یک طرح برای رشد و سود را از طریق تمرکز بر اهداف بلندمدت شرکت به نمایش می گذارد.
دو سمینار برای شرکت کنندگان در آمریکای لاتین به کار رفته است: دانیل نونوس رومرو، مدیر عامل شرکت نشست اجاره خودرو آلامو در تهران برزیل، وضعیت فعلی بازاریابی در آمریکای لاتین را مشخص می کند، در حالی که جلسه دیگری به اپراتورهای آمریکای لاتین کمک می کند تا ابزار جدیدی برای مقابله با رقبا خود داشته باشند.
کریس براون، مدیر اجرایی اجاره ماشین می گوید: “نشست اجاره اتومبیل شش سالگرد سال جاری را جشن می گیرد، هرچند شما می توانید آن را یک رویداد جدید نامید.” “بیش از دو سوم سخنرانان سال جاری برای نشست اجاره اتومبیل تازه هستند، اما در مجموع آنها دهه های تجربه در اجاره اتومبیل را برای ارائه خود به ارمغان می آورند.”
با برگزاری نشست اجاره خودرو، یک رویداد جدید، کنفرانس ناوگان حمل و نقل، در تاریخ 8 نوامبر برگزار می شود.

کنفرانس رنت ماشین

 

ناوگان حمل و نقل، نحوه طراحی سیستم های حمل و نقل هوشمند، وسایل نقلیه مشترک و متصل و تغییر سیاست های عمومی را در مسیر راه دستیابی به وسایل نقلیه مستقل نشان می دهد. این کنفرانس به منظور تسهیل درگیر شدن فعالانه ذینفعان ناوگان در انقلاب هوشمندانه هوشمندانه با استفاده از شبکه های آموزشی و آموزش عالی، طراحی شده است.

برنامه ریزی ناوگان حمل و نقل شامل اجاره ماشین است، اما همچنین راه حل برای ناوگان تجاری، شرکت های بزرگ، دولت و شهرداری را شامل می شود.

سمینارها با تمرکز ویژه برای اپراتورهای اجاره اتومبیل عبارتند از: “Reimagining کرایه خودرو فرودگاه” و “اجرای اجاره خدمات خودسری – بدون بازسازی چرخ”.

براون می گوید: همه شرکت کنندگان اجلاس اجاره خودرو، تشویق می شوند تا روز اضافی برای حضور در کنفرانس ناوگان حمل و نقل ارائه دهند. این کنفرانس در تاریخ 7 نوامبر با پذیرش شبکهای کوکتل آغاز خواهد شد و در روز 8 نوامبر برنامه کامل برنامه ریزی را دنبال خواهد کرد. شرکت کنندگان برای ثبت نام کنندگان اجلاس اجاره اتومبیل رایگان هستند



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

این شرکت به دادگاه با حدود 3 میلیون دلار در بدهی های تحت حمایت توسط سهامدار تنها خود، رنت ماشین مدیریت خدمات، و برنامه ای برای حق رای دادن به شبکه حق رای خود را با از بین بردن مکان های ناموفق.

ستین بارت گفت: دارایی های ارزشمند که توسط بدهکار نگهداری می شوند، علامت های تجاری اجاره ماشین هستند که تنها با ارزش هستند تا کسب و کارهایی که از آنها استفاده می کنند، پایدار و موفق باشند. این شرکت با استفاده از حق رای دادن با ناوگان هایی که بیش از حد کوچک هستند، برای ارائه هر گونه سود مالی به بدهکار، اغلب هزینه بیشتر برای کار از آنها به دست آورده، با توجه به اعلامیه.

بنابراین، بدهکارها این فصل 11 مورد را برای تضعیف جریان نقدینگی خود … در حالی که آنها بازاریابی و اندازه حق رای دادن اجاره اجاره خودرو  شبکه حق رای دادن و عملیات داخلی کسب و کار، از بین بردن عملکرد نامناسب و غیر فعال Rent-A-Wreck فرانچایز، “اجاره و رنت ماشین های به روز سفرآلامو نوشت.

او گفت که بازسازی اجازه خواهد داد که بدهکار تمرکز بیشتری بر مزایای سالم خود داشته باشد و ارزش ذاتی را در نام «اجاره عقب» تقویت کند و موقعیت های باقیمانده را برای موفقیت پس از ظهور دولت به وجود آورد.

اجاره و رنت ماشین های به روز سفرآلامو

 

طبق اسناد دادگاه، بدهکار به دنبال 750،000 دلار در تامین مالی بدهکار از اجاره و رنت ماشین های به روز سفرآلامو برای تأمین مالی عملیات خود در طول ورشکستگی، با 100،000 دلار به صورت موقت درخواست می شود.

جلسه روز یک شنبه در مورد حرکت DIP و درخواست های دیگر برای امدادرسانی در روز جمعه 28 ژوئیه در ویلمینگتون پیش از قاضی ورشکستگی ایالات متحده آمریکا اجاره و رنت ماشین های به روز سفرآلامو ، ساعت 11 صبح، برنامه ریزی شده است.


رنت ماشین در تهران

 

اجاره و رنت ماشین های به روز سفرآلامو در سال 1977 به عنوان جایگزینی برای سازمان های اجاره اتومبیل های گران قیمت با ارائه اتومبیل های مورد استفاده برای مصرف کنندگان برای نیازهای اجاره آنها تاسیس کرد. این شرکت در سال 1985 به طور عمومی به فروش رفت و توسط کرایه ماشین در سال 2006 به دست آمد. در حال حاضر 76 شركت رنو A-Wreck در 28 ایالت و در جزیره سنت مارتن وجود دارد. یک مستعمرهر مستقل در اسلو، نروژ، اداره زیر فوریه ها را در ایسلند، نروژ و سوئد اداره می کند.


بر اساس گزارش، این شرکت بیش از 4 میلیون دلار از خسارات عملیاتی خالص تا سال 2015 را به علت داد و ستد گران قیمت با شوارتز و کمبود آن در طول و پس از رکود اقتصادی سال 2008، ادامه داده است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بر اساس گزارشی از Law360، شرکت اجاره ماشین عروس  از آمریکا برای ورشکستگی فصل ۱۱ در دلاور درخواست کرده است که دادستانهای طولانی و گران قیمت با بنیانگذار این شرکت نقدینگی خود را تضعیف کرده و مجبور به تجدید ساختاری شده اند.

گرگ اجاره خودرو ، مدیر و مشاور اجرایی Rent-A-Wreck، گفت که این شرکت پس از به دست آوردن ۲۰۰۶ خود توسط فایل های اجاره ی ماشین عروس شروعبه تجربه جدی کرد، که شامل پرونده هایی است که توسط دیوید شوارتز، بنیانگذار این شرکت، صورت گرفته است.

اجاره ماشین عروس در تهران

اشتاینبرت در مورد پرونده های قضایی گفت: “هزینه های دفاع از شواهد شوارتز که تقریبا یک دهه طول کشید، بودجه هایی را که می توانست در کسب و کار دوباره سرمایه گذاری شود، مصرف کرده است.”

دادگاه تجدیدنظر و داد و ستد نیز به درستی قبل از رکود سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاد که مانع از گسترش شبکه حقوقی فایل های اجاره ی ماشین عروس شد، چرا که گزینه های تامین مالی برای خریداری ناوگان اجاره ای برای فیش حقوقی بالقوه محدود شده است.

فایل های اجاره ی ماشین عروس

پرونده قضایی که پس از دو محاکمه در دادگاه فدرال مریلند و دو مورد درخواست دادگاه چهارم به اتمام رسید، نتیجه دادگاه را محکوم کرد که شوارتز حق دارد که برای بقیه عمر خود حق مالکیت انحصاری رنت ماشین  بر اساس در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس بدون پرداخت هیچ حق امتیاز و یا هزینه به بدهکار.

استین بارت می گوید حق رای دادن شوارتز برای کار در این سرزمین بسیار کوچک است و از خدمات بدهکار استفاده می کند بدون اینکه برای آنها هزینه شود.
شوارتز همچنین در ماه گذشته در برابر مبارزه با بدهکار موفق شد که طبق این گزارش،فایل های اجاره ی ماشین عروس مجبور به پرداخت بیش از ۸۰،۰۰۰ دلار برای

عدم ثبت نام حق رای شوارتز در وب سایت خود و یا از طریق مرکز تماس تلفنی خود باشد.
این دادرسی پس از به دست آوردن این شرکت در سال ۲۰۰۶ آغاز شد و شوارتز ادعا کرد که بدهکارها حق استفاده قانونی از نام و علائم تجاری Rent-A-Wreck ندارند و این امر باعث ناپسند شدن حق رای دادن لس آنجلس شد.

بر اساس گزارش، اجاره ماشین  در هزینه های حقوقی و هزینه های حقوقی که طی ۱۰ سال گذشته در دادگستری شوارتز مورد استفاده قرار گرفته ۲٫۷ ملیون دلار صرف کرده است.
این اعلامیه می گوید: “تاریخچه طولانی و دشوار احزاب و این واقعیت که فایل های اجاره ی ماشین عروس حق رای دادن Schwartz از یک توافق ناقض نویسی منجر می شود، بدهکارها معتقدند که احتمال ادامه یافتن دادرسی با هزینه شان با شوارتز همچنان ادامه دارد.”



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بر اساس گزارشی از Law360، شرکت اجاره ماشین عروس  از آمریکا برای ورشکستگی فصل ۱۱ در دلاور درخواست کرده است که دادستانهای طولانی و گران قیمت با بنیانگذار این شرکت نقدینگی خود را تضعیف کرده و مجبور به تجدید ساختاری شده اند.

گرگ اجاره خودرو ، مدیر و مشاور اجرایی Rent-A-Wreck، گفت که این شرکت پس از به دست آوردن ۲۰۰۶ خود توسط فایل های اجاره ی ماشین عروس شروعبه تجربه جدی کرد، که شامل پرونده هایی است که توسط دیوید شوارتز، بنیانگذار این شرکت، صورت گرفته است.

اجاره ماشین عروس در تهران

اشتاینبرت در مورد پرونده های قضایی گفت: “هزینه های دفاع از شواهد شوارتز که تقریبا یک دهه طول کشید، بودجه هایی را که می توانست در کسب و کار دوباره سرمایه گذاری شود، مصرف کرده است.”

دادگاه تجدیدنظر و داد و ستد نیز به درستی قبل از رکود سال ۲۰۰۸ اتفاق افتاد که مانع از گسترش شبکه حقوقی فایل های اجاره ی ماشین عروس شد، چرا که گزینه های تامین مالی برای خریداری ناوگان اجاره ای برای فیش حقوقی بالقوه محدود شده است.

فایل های اجاره ی ماشین عروس

پرونده قضایی که پس از دو محاکمه در دادگاه فدرال مریلند و دو مورد درخواست دادگاه چهارم به اتمام رسید، نتیجه دادگاه را محکوم کرد که شوارتز حق دارد که برای بقیه عمر خود حق مالکیت انحصاری رنت ماشین  بر اساس در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس بدون پرداخت هیچ حق امتیاز و یا هزینه به بدهکار.

استین بارت می گوید حق رای دادن شوارتز برای کار در این سرزمین بسیار کوچک است و از خدمات بدهکار استفاده می کند بدون اینکه برای آنها هزینه شود.
شوارتز همچنین در ماه گذشته در برابر مبارزه با بدهکار موفق شد که طبق این گزارش،فایل های اجاره ی ماشین عروس مجبور به پرداخت بیش از ۸۰،۰۰۰ دلار برای

عدم ثبت نام حق رای شوارتز در وب سایت خود و یا از طریق مرکز تماس تلفنی خود باشد.
این دادرسی پس از به دست آوردن این شرکت در سال ۲۰۰۶ آغاز شد و شوارتز ادعا کرد که بدهکارها حق استفاده قانونی از نام و علائم تجاری Rent-A-Wreck ندارند و این امر باعث ناپسند شدن حق رای دادن لس آنجلس شد.

بر اساس گزارش، اجاره ماشین  در هزینه های حقوقی و هزینه های حقوقی که طی ۱۰ سال گذشته در دادگستری شوارتز مورد استفاده قرار گرفته ۲٫۷ ملیون دلار صرف کرده است.
این اعلامیه می گوید: “تاریخچه طولانی و دشوار احزاب و این واقعیت که فایل های اجاره ی ماشین عروس حق رای دادن Schwartz از یک توافق ناقض نویسی منجر می شود، بدهکارها معتقدند که احتمال ادامه یافتن دادرسی با هزینه شان با شوارتز همچنان ادامه دارد.”



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

فرایند اجاره خودرو در حال حاضر در سال پنجم خود، نشست اجاره اتومبیل ، یک شهر جدید و یک هتل جدید،  در نزدیکی اورلاندو، .کریس براون، مدیر اجرایی ، می گوید: “ما هیجان زده هستیم که به سمت شمال اورلاندو، مقصد کلاس جهانی، که با بسیاری از پروازهای مستقیم و داخلی بین المللی قابل دسترسی است، حرکت کنیم”. “و صبر کن تا ملک جدیدی را مشاهده کنی – بالاخره، مدرن و بوتیک است و به خوبی به اجلاس خدمت خواهد کرد.

البته، نشست رنت خودرو  واقعا در مورد دستور کار است. سخنرانان و سمینارهای سال جاری به موضوع “مردم، فرآیند و سود” می پردازند.

فرایند اجاره خودرو این موضوع به چه معنی است؟ براون می گوید: “این اجاره خودرو در مورد صاحبان و مدیران است که توانایی های کارمندان را در بر می گیرد و انگیزه آنها برای دستیابی به کارایی بالایی دارد.” “این مربوط به بهبود عملیات اجاره اتومبیل، از خرید و فروش ناوگان برای مقابله با رویه ها، از مفاهیم جدید تولید درآمد و روش های فروش به ایده های نور لامپ است که به کسب و کار شما اجازه می دهد گوشه را تغییر دهید.”

مسائل رنت ماشین

در مورد مسائل قانونگذاری نیست؛ این خودرو 101 اجاره یا آینده رنت ماشین نیست، “براون اضافه می کند. “این مربوط به دادن صاحبان، مدیران و کارمندانشان به ابزارهایی است که برای دستیابی به پایداری و به طور مستقیم آنها را بهبود می بخشد.تام وب، اقتصاددان ارشد كوكس خودرو، در حال حاضر کرایه خودرو به تجزیه و تحلیل سطح بالایی از بازار در رابطه با اجاره می پردازد. در سال جاری، او را به عنوان مدیر کل پیوستند تا دید 30،000 فوت را به خطوط حراج اضافه کنند. این ارائه داده ها، روند ها و ابزارها را برای کمک به اپراتورهای اجاره ای سازگار و آماده سازی برای تکامل بعدی در بازار وسایل نقلیه مورد استفاده بررسی خواهد کرد.

بخش های اجاره ای محبوب قبل از رکود اقتصادی، بالاترین میزان استهلاک را تجربه کرده اند. در این زمینه، اجاره خودرو در تهران آنیل گویال، معاون ارشد عملیات در کتاب سیاه، شرکت کنندگان را نشان می دهد که چگونه هزینه های ناوگان بالادستی را کاهش می دهد و پیش بینی های ناوگان را با در نظر گرفتن روند کاهش ارزش، عرضه وسایل نقلیه جدید و استفاده شده و عوامل موثر بر حجم و تقاضا، بهبود می دهد.

فرایند اجاره خودرو برای برپا کردن جلسه ناوگان جم، ناوگان گوروس و شرکای و آماده است تا اسطوره های ناوگان مشترک مانند “دیگر من ناوگان خودم را حفظ می کنم، بهتر است که من تخفیف بدهم” و “من نمی توانم پول اجاره کنم ماشین های اقتصادی. “راهبردهای خود را برای انتخاب مدل مناسب، پیشبرد سفارش، خرید نقطه ای، بازاریابی فرصت طلبانه و غیره به اشتراک می گذارد.

سخنرانی اجاره خودرو

سخنرانی اصلی این جشنواره خودروسازی از جفری توفیتی، رئيس گروه ، از شرکتکنندگان برای بررسی این حقیقت ناراحت کننده درخواست می کند و سپس اقدامات بعدی را برای بهبود توانایی های رهبری خود انجام می دهد. در “قدم های بحرانی به رهبری الهام بخش، جذب کارکنان و عملکرد برتر”، توفیتی طرح ایده ای برای کمک به شرکت کنندگان در تعریف و توضیح سیستم عقیده اصلی شرکت خود، درک جنبه های کلیدی ذهنیت کارکنان و ایجاد اعتماد به نفس در آینده از شرکت های خود را .

توفیتی این پیام را به تیم های مدیریت ارشد در کرایه ماشین هتل ها و مارک والدوفور آستوریا داده است.

فرایند اجاره خودرو براون می گوید “جفری یک سخنگوی پس از سخنرانی در سراسر جهان در مورد موضوع رهبری است.” “انتظار پیغام الهام بخش، همراه با ابزارهای خانگی برای بهبود مشارکت کارکنان و اجرای حداکثر عملکرد”.هر دو کالیفرنیا و نیویورک اخیرا قوانین حداقل دستمزد 15 ساعته را تصویب کرده اند، در حالی که سیاتل دو سال پیش به 15 دلار افزایش یافت.

ریچارد آلنیز، مشاور حقوقی شغلی، بینش هایی راجع به اینکه شرکت های اجاره اتومبیل می توانند چالش های مالی، انطباق، نظارتی و روابط کارکنان را که این تغییرات می تواند ایجاد کند، و نیز راه حل های موثر برای به حداقل رساندن هزینه های کار، آماده کند، به اشتراک می گذارد.

شرکت های اجاره ماشین

در بین المللی، شرکت های اجاره ماشین سال ها از کارگزاران استفاده کرده اند، هرچند این مدل اخیرا در آمریکا برگزار شده است. سمینار؟ نشان می دهد که چگونه کارگزاران در مقایسه با سیستم عامل های ، چه بازیکن ها هستند، و چگونه سیستم عامل های جدید مبتنی بر بازار مبتنی بر برنامه برای ارائه موجودی ماشین اجاره به مشتریان جدید است.فرایند اجاره خودرو راه حل های جدید تکنولوژی وعده به افزایش استفاده در ناوگان اجاره در حالی که ارائه نگاهی به آینده در کنار شمارنده اجاره.


ارائه کننده برنامه مبتنی بر برنامه نشان می دهد که چطور اهرم موجودی بیش از اندازه اجاره خودرو از طریق تحویل اتومبیل های اجاره ای استفاده می شود، در حالی که پلت فرم خود را برای اجاره ناوگان به رانندگان و توضیح می دهد.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

طرفداران اجاره ماشین ، طرفداران می توانند به طور رسمی توقف را به سوار خود اضافه کنند . یک گزینه در برنامه برای مسافران است، آنها را به تجربه نهایی ماشین از جمله ، منو سفارشی در خودرو، ماشین و رایگان زمانی که شما “سوار” در راه مقصد بعدی خود”ما متوجه شدیم که برای هر فردی که از راننده خواسته است تا یک تپه را در Taco Bell بگذراند – و ما بسیاری را دیده ایم – احتمالا کسانی هستند که مطمئن نیستند که این امکان وجود دارد،” ماریسا تالبرگ، رئیس افسر بازاریابی، ماشین ایرانی . “با ظهور این همکاری فوق العاده با ، ما هر گونه عدم قطعیت طولانی را پاک می کنیم و توانایی” سوار شدن را در حالت “جشن می گیریم.”آزمون کرایه ماشین از 27 تا 29 ژوئیه و اوت 5 تا 2017 در شهرستان اورنج آغاز خواهد شد.

مسافرانی که از ساعت 9 بعد از ظهر به منزل می روند. و 2 ساعت صبحانه در ناحیه تعیین شده، توانایی انتخاب حالت در حالت ماشین سازی خود را دارند. و قصد دارد تا پایان سال را به بازار های اضافی توسعه دهد و در سال 2018 در سراسر کشور عرضه شود.

بازاریابی اجاره ماشین

طرفداران اجاره ماشین مليسا واترز، رئيس بازاريابي گفت: “ما لذت بردن از تجارب جديد براي مسافرانمان را براي زندگي به ارمغان مي آوريم و به آنها اجازه مي دهد شب را به نحوي که قبلا انجام نشده است، ادامه دهيم.” “ما دو مورد از فعالیت های مورد علاقه ی خود را برای مسافران ترکیب می کنیم – شب با دوستان و لذت بردن از رنت ماشین که به این معنی است که حتی بیشتر از شب به عشق وجود دارد.”

طرفداران اجاره ماشین از آنجاییکه قطعات تعمیر شده از یک تامین کننده متفاوت هنوز در دسترس نیستند، نیسان اولین اعلامیه یادآوری یادآوری را برای صاحبان وسیله نقلیه تا پایان سپتامبر ارسال خواهد کرد. هنگامی که قطعات جایگزین کافی در دسترس قرار می گیرند، نامه ای دیگر به اطلاع صاحبان وسیله نقلیه می رسد که برنامه ریزی تعمیر را دارند. برای مشتری ماشین خارجی هزینه ای نخواهیم داشت.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مرداد 1396 | نظرات ()