نوشته شده توسط : سفرآلامو

سوپاپ های فوق العاده

 

لیفان

خودرو خوبی کمتری داشته اما دسترس پذیرتر بوده قطعات یدکی لیفان  و به اندازه‌ی اکسیژن هوا محبوب بوده است. پیشرانه‌ی خودرو از نوع 1.6 لیتری 8 سوپاپ است. این خودرو همیشه در سایه‌ی برادر VTS شانزده سوپاپ خود بود. پیشرانه‌ی کوچک این خودرو به‌صورت استاندارد قدرت 97 اسب بخاری داشته اما برای توسعه‌ی بیشتر و تولید قدرت بالاتر در هر پروژه‌ای فوق‌العاده است.

لوازم

خب بیایید یک جفت سیلندر اضافه کنیم. حالا لوازم یدکی لیفان قابل‌توجه فولکس‌واگن را داریم. این پیشرانه در حقیقت از نوع V شکل و خطی است. این نوع مهندسی شگفت‌انگیز هنوز هم در پروژه‌هایی مانند بوگاتی ویرون و شیرون بکار رفته و البته نسخه‌های 12 سیلندر بنتلی کانتیننتال جی تی نیز از این نوع مهندسی استفاده کرده است.
پیشرانه‌ی 2.8 لیتری 12 سوپاپی که فولکس در ابتدا طراحی کرده بود قدرت 172 اسب بخاری تولید می‌کرد که با استانداردهای امروزی خیلی زیاد به نظر نمی‌رسد اما با نصب سیستم اگزوزی مناسب شاهد صدایی بهتر از حد انتظار هستید. نمونه‌های کارکرد بالای این خودرو این روزها کاملاً ارزان هستند.

قطعات

اضافه کردن دو سیلندر دیگر ما را به آلفارومئو 33 لوازم لیفان می‌رساند. این خودرو از نسخه‌ای مسابقه‌ای مشتق شده است. Stradale که نام خود را از Street گرفته و برای خیابان ساخته شده پیشرانه‌ای 8 سیلندر و 2 لیتری با قدرت 230 اسب بخار دارد. درباره‌ی سال 1967 صحبت می‌کنیم! پیشرانه تنها به یک سوپاپ ورودی و یک سوپاپ خروجی در هر سیلندر نیاز داشته است.
دیگر فاکتور شگفت‌انگیز خودرو که 33 Stradale را نمادین می‌سازد وزن خالص آن است. خودرو تنها 700 کیلوگرم وزن دارد؛ اما با در نظر گرفتن اینکه خودرو فاقد قفل درب است، اگر نمونه‌ای از آن را بخرید شاید نخواهید خودرو را ترک کنید



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خودروی استارت آپ جدید

قطعات

به نظر می‌رسد از نظر اندازه شبیه رنو توئیزی باشد قطعات یدکی لیفان  اما با استفاده از درب‌ها و پنجره‌های ثابت به کاربردی بودن آن افزوده شده است. اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره‌ی ابعاد این خودرو موجود نیست اما قطعاً کوچک‌تر از اسمارت فورتو بوده و هدف‌گذاری آن جذب افرادی خواهد بود که در شهرهای بزرگ و شلوغ زندگی می‌کنند.

لوازم

در نمای جلوی شاهد جلوپنجره‌ی کوچک و زیبا و مجموعه‌ای لوازم یدکی لیفان  از چراغ‌ها به همراه LED های روزتاب می‌باشد. شیشه‌ی جلو نیز حالتی کشیده و رو به عقب داشته و به سقف پیوسته است.

لیفان

کمپانی در بیانیه‌ای اعلام کرده: ما باور داریم که Eli معرف پیشرفت بوده و محصولی ساده است که اساساً درگیری‌های ما با موضوعات شهری را تغییر می‌دهد. Eli ZERO لوازم لیفان  کوچک‌تر، ساده‌تر و دوستانه‌تر بوده و حد نهایی یک وسیله‌ی نقلیه‌ی دو نفره برای جابجایی‌های چابک روزانه است. این خودرو پوشش دهنده‌ی تقاضاهای حمل و نقل پویای شهرهای مدرن بوده و این کار را با راه‌حل‌های رانندگی تطبیق‌پذیر در مناطق شهری انجام می‌دهد.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

میانگین متوسط خرید قطعات خودرو

لیفان

ادموندز گزارش داد که این رقم افزایش 2.7 درصدی نسبت به قطعات لیفان  سال 2015 و رشد 12.6 درصدی نسبت به میانگین متوسط سال 2011 نشان می‌دهد. انتظار می‌رود سال آینده متوسط بهای پرداختی برای خرید خودرو به حدود 35 هزار دلار افزایش یابد.

لوازم

تحلیل‌گر ادموندز جسیکا کالدول می‌گوید:
اگرچه خودروسازها به دنبال خودروهای کوچک‌تر و ارزان‌تر لوازم یدکی لیفان  رفته‌اند اما تقاضای قوی بازار برای شاسی بلندها و تراک ها باعث شده تا بهای کلی افزایش یابد. این مثالی دیگر از چگونگی تأثیر تراک ها و شاسی بلندها بر تمامی بخش‌های صنعت خودرو است.

قطعات

علاوه بر افزایش محبوبیت تراک ها و شاسی قطعات یدکی لیفان  بلندها، گزینه‌های خرید اقساطی و لیزینگ هم‌اکنون بیش از گذشته توسط مشتریان استفاده می‌شود. در سال 2016 حدود 31 درصد خرید خودروهای جدید از طریق روش‌های لیزینگ و اقساطی بوده است



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودروی دست ساز مهندس آفریقایی

اجاره ماشین

 

اگر فکر می‌کنید دیگر نمی‌توانید آرزوهای دوران کودکی خود را جامه‌ی عمل بپوشانید، نگاهی به خودروی Moses Ngobeni، مهندس الکتریک اهل آفریقای جنوبی بیندازید.پس از مطالعه‌ی مجلات خودرویی در دوران جوانی، آقای Ngobeni با دستان خود خودروی ایده آل و محبوبش را ساخت. او برای این کار مبلغ 16750 دلار صرف کرده و با استفاده از قطعات چندین خودروی مختلف، مدل مخصوص اجاره خودرو ارزان  خود را در سه سال ساخته است.به منظور دست‌یابی به آرزوی دوران جوانی او از پیشرانه‌ی 2 لیتری ب‌ام‌و 318is 1998، شیشه‌ی عقب مزدا 323 مدل 1986، شیشه‌های جانبی ب‌ام‌و M3 E46 2005، شیشه‌ی جلوی فولکس‌واگن کدی، چراغ‌های جلوی آئودی TT 2011 و چراغ‌های عقب نیسان GT-T 2015 استفاده کرده است.
 

رنت ماشین

 
این اجاره خودرو بدون راننده  دست‌ساز از ویژگی‌های آئرودینامیکی هواپیما مانندی استفاده می‌کند که به‌صورت اتوماتیک در هنگام ترمزگیری‌های ناگهانی به پایداری خودرو می‌افزایند. او همچنین راهی برای استارت از راه دور خودرو یافته و از موبایل خود برای این کار استفاده می‌کند. البته او یک مهندس است و انجام چنین کاری دور از ذهن نیست.
Ngobeni در ابتدا علاقه‌ای به جلب‌توجه نداشته و می‌گوید: به عنوان یک آفریقایی، می‌دانم که شاید برخی افراد حسودی کرده و از تکمیل این خودرو جلوگیری کنند.خب شاید داشتن آرزوی دست‌یافتنی یکی از دلایل اصلی انجام این‌گونه کارها باشد اما باید به خاطر داشت مهارت ضروری برای انجام چنین کاری فاکتوری حیاتی به شمار می‌رود.


:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خاص ترین و خارق العاده ترین آرم ها و نشان های خودرو

 

اجاره خودرو

 

چند وقت پیش لیستی از جذاب‌ترین لوگوهای اجاره خودرو سازان را تهیه کردیم که همان‌طور که از عنوان مشخص است شامل جذاب‌ترین لوگوهایی می‌شد که امروزه می‌توان در صنعت خودروسازی مشاهده کرد؛ اما در ادامهٔ تحقیق در این زمینه مشخص شد که می‌توان مطلب دیگری مشابه مطلب قبلی را نیز به رشتهٔ تحریر درآورد چراکه در حال حاضر برخی خودروها نیز نشان‌های ویژهٔ مخصوص به خود را دارند بنابراین این بار بجای لوگوی خودروسازان به آرم‌ها و نشان‌های خاص برخی از خودروها می‌پردازیم. بدین ترتیب در ادامهٔ این مطلب برخی از نمادها و نشان‌های خودروهای خاص در حال تولید را معرفی خواهیم کرد که به نظر ما جالب‌ترین و جذاب‌ترین آرم‌ها هستند.

10- نیسان تایتان

 
لیست را با یک پیک‌آپ تراک یعنی نیسان تایتان آغاز می‌کنیم. در این وانت سخت‌کوش یک آرم جدید ارائه شده که شبیه به حرف T است اما این اجاره خودرو ارزان  همه‌چیز نیست زیرا این نماد، جلوی کلاه یک جنگجوی اسپارتی را به ذهن می‌آورد که بسیار جذاب است.

9- آلفارومئو جولیا Quadrifoglio

 
آلفارومئو جولیا در دنیایی کاملاً متفاوت با نیسان تایتان قرار دارد چراکه این بجای یک تراک با ساختار بدنه روی شاسی، یک سدان اسپرت اروپایی است. البته این دو خودرو در دو مورد یعنی اجاره خودرو در تهران  برخورداری از چهارچرخ و پیشرانهٔ درون‌سوز باهم اشتراک دارند اما غیرازاین، یک وجه اشتراک دیگر هم میان جولیا و تایتان وجود دارد و آن برخورداری از یک آرم زیبا است. بالاترین نسخهٔ جولیا که Quadrifoglio نام دارد، بر روی گلگیرهای جلوی خود دارای یک نشان چهار برگ شبدر است. این نشان بیانگر میراث غنی آلفارومئو در مسابقات اتومبیلرانی و یکی از راننده‌های آن است که در طول مسابقه‌ای در دههٔ 20 میلادی درگذشت.

8- نیسان GT-R

 
در ادامهٔ بازهم به نیسان می‌رسیم اجاره خودرو بدون راننده  اما این بار قاتل این برند ژاپنی یعنی سوپراسپرت GT-R را در نظر داریم. البته آرم خاص این خودرو هرچند تنها از سه حرف انگلیسی تشکیل شده است اما این‌ها حروف موردعلاقهٔ ما هستند که شامل G و T کرومی می‌شود که حرف R در ابعادی بسیار بزرگ‌تر و با رنگ قرمز در زیر آن‌ها قرار گرفته است. ترکیبی اسپرت و سرگرم‌کننده و درعین‌حال خوش‌سلیقه به‌علاوهٔ گرافیکی جالب موجب شد که ما آرم GT-R را در این لیست قرار دهیم.

7- شورلت ایمپالا

 
پس از دو خودروهای عملکرد بالای قبلی، حالا در شمارهٔ 7 زمان استراحت است. شورلت ایمپالا را به‌سختی می‌توان خودروی سریعی تلقی کرد اما رنت ماشین  همیشه سرعت مهم نیست. این یک سدان جذاب، آرام و راحت به‌علاوهٔ یک لوگوی منحصربه‌فرد است. این لوگو، یک بُز کوهی در حال پرش کرومی است که دورتادور آن‌را هم حلقه‌ای کرومی فراگرفته و بر چابکی ایمپالا دلالت دارد.

6- دوج چلنجر هلکت

 
دوج چلنجر هلکت به‌خودی‌خود که کوپهٔ 707 اسب بخاری فوق‌العاده جذاب است. این خودرو به لطف پیشرانهٔ V8 همی سوپرشارژ خود، قهرمان بلامنازع دوج است که خیابان‌ها را به آتش می‌کشد؛ اما غیرازاین، چلنجر هلکت از یک نماد بسیار جذاب نیز سود می‌برد. این نماد، یک گربهٔ جنگلی وحشی است که به نظر می‌رسد آمادهٔ حمله باشد. البته مطمئناً می‌توان نسخهٔ سدان رنت خودرو  هلکت را نیز در دوج چارجر خریداری کرد اما در این صورت این نشان جذاب را نخواهید داشت.

5- فورد رپتور

 
برای یک پیک‌آپ دیگر آماده‌اید؟ اگر جواب شما منفی است احتمالاً وقتی بدانید انتخاب بعدی ما فورد رپتور است نظرتان تغییر خواهد کرد. این وانت با تعلیقی بلند، پیشرانهٔ V6 اکوبوست عملکرد بالا و لاستیک‌های غول‌پیکر، برای پیمودن مسیرهای بسیار سخت و دشوار و آفرود سرعت‌بالا طراحی شده است و این دقیقاً همان‌جاهایی است که رپتور می‌درخشد. مکان‌هایی اجاره ماشین  مانند بیابان‌های کالیفرنیا و مکزیک. طبیعتاً چنین خودرویی سزاوار داشتن نشانی جذاب است و این دقیقاً همان کاری است که طراحی فورد انجام داده‌اند.

4- تویوتا GT86

 
تویوتا GT86 که پیش‌ازاین با نام سایون FR-S عرضه می‌شد، یک کوپهٔ اسپرت دیفرانسیل عقب بسیار جذاب است حتی اگر قدرت پایینی داشته باشد. عدد 86 در نام این خودرو نیز ادای احترامی به خودروهای عملکرد بالای دهه‌های گذشتهٔ تویوتا است.  کرایه ماشین هنگامی‌که این کوپهٔ اسپرت تحت برند سایون عرضه می‌شد، بر روی گلگیرهای جلوی خود آرمی شبیه به پیشرانه‌های تخت یا باکسر داشت که به موتور تخت GT86 اشاره دارد. همچنین در میان این آرم نیز عدد 86 دیده می‌شد؛ البته این آرم در نسخه‌های جدید GT86 حذف شده است ولی هنوز هم رقم 86 در جاهای دیگر خودرو مانند غربیلک فرمان یافت می‌شود.

3- فورد موستانگ

 
فورد موستانگ یکی از نمادین‌ترین خودروهای دنیا است که برای بیش از 50 سال به‌عنوان  کرایه خودرو شیک و اسپرت علاقه‌مندان بی‌شماری در سراسر جهان داشته است؛ اما گذشته از تاریخچه‌ای غنی، یک لوگوی عالی نیز از روز اول همراه موستانگ بوده است. این آرم به زیبایی طراحی شده و درست مثل کوکاکولا یا برج ایفل فوراً قابل‌تشخیص است.

2- دوج وایپر

 
شاید بتوان یکی از آرم‌هایی که بیشترین الهام را از لوگوی اسب در حال دویدن موستانگ گرفته است را لوگوی دوج وایپر دانست. البته مطمئناً این نشان در طول دو نیم دههٔ گذشته چند بار تغییر کرده است اما بااین‌وجود درست مثل خودرویی که روی آن قرار دارد، همچنان هستهٔ جذاب خود را حفظ کرده است. این آرم که یک افعی خشمگین را نشان می‌دهد، کاملاً با نام وایپر همخوانی داشته و با 815 نیوتن متر گشتاور خود که از دل یک نیروگاه عظیم 8.4 لیتری V10 بیرون می‌آید، رعب وحشت را در دل رانندگان می‌اندازد. هرچند تولید وایپر چندی پیش متوقف شد اما به نظر می‌رسد امسال بتوانیم شاهد معرفی نسل جدید این جنگندهٔ دیترویتی باشیم.

1- شورلت کوروت

 
درنهایت جایزهٔ جذاب‌ترین نشان خودرو به شورلت کوروت تعلق می‌گیرد. این خودرویی قدرتمند و خاطره‌انگیز است که چندین دهه افتخار را پشت سر خود دارد. خودرویی که در سراسر جهان با سوپراسپرت‌های گران‌قیمت‌تر از خود به رقابت پرداخته و بدون شک لوگوی متشکل از پرچم شطرنجی که بر پیشانی کوروت می‌درخشد، نقش پررنگی در این موفقیت‌ها داشته است.
منبع:


:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو تهران

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو در تهران بدون راننده برای مسافرت راحت  و آرامش و امنیت سفر و ماشین  مهم است و می خواهید که یک سفر با شکوه داشته باشید.به همین دلیلما اجاره ماشین برای مسافرت را به شما پیشنهاد

 

می کنیم و ماشین ایمن و قابل اعتماد برای مدت زمان سفر خود را فراهم کنید و یک سفر ایده آل  داشته باشید

انتخاب خودرو برای اجاره خودرو در تهران بدون راننده

شما می توانید با توجه به در نظر گرفتن بودجه و لیست قیمت ها و تعداد روزهایی که می خواهید خودرو را اجاره کنید.

ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شاید دلتان بخواهد برای یک قرار ملاقات کاری و یا مسافرت درون شهری و یا برون شهری خودروی تشریفاتی داشته باشد.

یا یک خودروی شاسی بلند قدرتمند و یا سواری خانوادگی داشته باشید.

که همه اینها آرامش و راحتی را برای شما به همراه دارد.

برای امور داخل شهر می توانید با کرایه اتومبیل بدون راننده و یا خودرو اجاره ای با راننده  دیگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده نکنید.

همچنین اگر بخواهید کمتر هزینه کنید .

می توانید  با اجاره ماشین ارزان تهران یک خودروی کم  مصرف و با قیمت مناسب مثل اجاره ماشین پژو کرایه کنید.

خودرو ها تنوع زیادی دارند فقط با توجه به نیازی که شما دارید انتخابمی شوند و نیاز شما را بر طرف می کنند.

نیاز شما را بر طرف کنندنرخ اجاره ماشین بسته به شرکت و سال تولید خودرو و مدت زمان در خواستی شما متفاوت است.

بنابراین با نگاهی به لیست قیمتهای شرکت می توانید اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اجاره ماشین بدون راننده در تهراناجاره خودرو بدون راننده در تهران

مقایسه اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

پرطرفدارین اجاره  خودرو ،اجاره ماشین با راننده است. اجاره ماشین در تهران بدون راننده یکی از  پرطرفدار ترین ها  در صنعت اجاره خودرو می باشد .

یکی از مزیت های این روش در اختیار داشتن کامل خودرو می باشد و شما می توانید به هر نحوی که خود می خواهید به رانندگی بپردازید و از مسیر لذت ببرید.

ولی اجاره ماشین با راننده نیز مزیت های خودش را دارد  .

وقتی ماشین با راننده اجاره می کنید تمام هزینه های ناشی از خسارت های احتمالی به اتومبیل برعهده راننده است.

یکی از برترین مزیت های اجاره خودرو با راننده می باشد.

میزان تعهدات فرد کرایه کننده خودرو در قبال اتومبیل اجاره شده به میزان قابل ملاحضه ای کاهش پیدا می کند



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مشخصات فنی خودرو لامبورگینی اوروس

دومین شاسی‌بلند گاو ایتالیایی خشمگین، کم و بیش به نمایندگی‌های فروش لامبورگینی در سراسر جهان وارد شده است.

 

علاقمندان دنیای خودرو، به‌خصوص رسانه‌های خودرویی معتبر جهان، مدتی است که با نگاه اولیه به اوروس، نظرات متفاوتی نسبت به این شاسی‌بلند سوپراسپرت منتشر می‌کنند.

آیا اوروس با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل، به‌عنوان شاسی‌بلند جدید لامبورگینی که بر اساس پلتفرم آئودی Q7 (و بنتلی بنتایگا) ساخته شده است، شایستگی حضور در این خانواده‌ی خاص ایتالیایی را دارد.

اجاره خودرو تهران

ابتدا باید روراست باشیم که اوروس، یک سوپراسپرت V12 موتور میانی نیست، بلکه یک شاسی‌بلند موتورجلو است.

با وجود پلتفرم مشترک با آئودی Q7، اوروس فقط یک آئودی با بدنه‌ی ایتالیایی نیست و البته جالب است بدانید (به دلیل پلتفرم MLB) که پیشرانه‌های V10 هوراکان یا V12 اونتادور برای این شاسی‌بلند بسیار بزرگ هستند.

اجاره خودرو لامبورگینی بدون رانندهاجاره ماشین لامبورگینی بدون راننده

تفاوت‌های اوروس و Q7 بسیار زیاد است؛ با وجود پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴ لیتری توئین توربوشارژ، قدرت ۶۵۰ اسب بخار، گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر و زمان ۳.۶ ثانیه در تست سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت.

اوروس در بخش قوای فنی یک سر و گردن بالاتر از Q7 قرار می‌گیرد.

اجاره خودرو

اما شاسی‌بلند اوروس فقط در قوای فنی بالا خلاصه نمی‌شود. به‌عنوان مثال این اولین محصول تاریخ لامبورگینی است که در صندلی‌ها ردیف عقب، سرنشینان بزرگ‌سال را به‌راحتی جای می‌دهد.

احتمالاً اولین خودروی لامبورگینی که توانایی کشش کاروان دارد که البته به گیره‌ی تریلر هم مجهز است.

از قدرت بالا و بزرگ‌ترین ترمزهای سرامیک کربنی دنیا (خودروهای تولید انبوه کارخانه‌ای) که بگذریم، اوروس با داشتن فضای زیاد صندوق و صندلی‌های ردیف عقب.

دید وسیع راننده، تکنولوژی‌های فراوان که حتی چند مورد آن از سدان لوکس آئودی A8 قرض گرفته شده، یکی از خواستنی‌ترین شاسی‌بلندهای بازار جهانی است.

اجاره خودرو بدون راننده بدون چک و سند

برگه پیشنهادی : درباره ما



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو های پاک در نروژ

رنت ماشین

در مواقعی برخی از اجاره خودرو ارزان در تهران سازان نظیر نیسان و ب ام و از دولت‌ها درخواست ارائه‌ی مشوق‌ها در بخش خودروهای الکتریکی را داشتند تا بدین ترتیب مصرف‌کننده‌ها بتوانند هرچه بیشتر به سمت این‌گونه از وسایل نقلیه متمایل شوند.
این موضوع در نروژ کاملاً متضاد است زیرا نروژ پیشروی دنیا در بحث فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی می‌باشد. تمامی کشورها می‌توانند نروژ را یک “آزمایشگاه” برای کل دنیا در نظر بگیرند.
این کشور که به لطف وجود منابع عظیم نفت و گاز، ثروتمند است سیاستی ملی دارد که طی آن نه‌تنها خرید خودروهای سبزتر را انتخابی کاملاً وجدانی و درست نشان می‌دهد بلکه از نظر اقتصادی نیز بهتر است.
نتیجه‌ی خالص این کار را می‌توان در میزان فروش خودروهای الکتریکی، پلاگین هیبریدی و هیبریدی دید. هم‌اکنون 50 درصد خودروهای فروخته شده در نروژ از این نوع هستند. اگر ریزتر شویم شاهد سهم 18 درصدی فروش برای خودروهای الکتریکی، فروش 18 درصدی خودروهای پلاگین هیبریدی و سهم فروش 14 درصدی هیبریدی‌ها خواهیم بود.
 

ماشین

در سال 2011، 76 درصد اجاره خودرو بدون راننده  سواری فروخته شده در نروژ از نوع دیزلی بودند. این سهم هم‌اکنون به 25 درصد رسیده زیرا دولت از خطرات آلاینده‌های NOx بیش از پیش آگاه شده است.
هدف میان‌مدت کنونی وضع مالیات بر خودروهای احتراق داخلی و حذف آن‌ها از بازار تا سال 2025 است. البته مناطق حیاتی در شمال این کشور علاقه‌ی زیادی به خودروهای دیزلی دارند و چگونگی انجام برنامه‌های یاد شده در این مناطق یک مشکل بسیار بزرگ خواهد بود.
یکی از مسائل مهم در این بخش اصلاح سیستم مالیاتی است. مالیات خودروها در نروژ بالاست، بسیار بالاتر از کشور همسایه یعنی سوئد. لطیفه‌ای قدیمی وجود دارد که می‌گوید با هر بار خرید “شما یک خودرو برای خود و یکی نیز برای دولت می‌خرید.”
 

اجاره

 
برای نمونه بهای یک میتسوبیشی اوت لندر دیزلی در نروژ 519600 کرون است درحالی‌که به این قیمت باید حدود 200 هزار کرون نیز به خاطر مالیات دولتی اضافه کنید.این مالیات‌های گران و زیاد بر پایه‌ی وزن و آلایندگی خودرو وضع می‌شوند، به علاوه اینکه مالیات خطی نیز بر آلایندگی NOx تمامی خودروهای احتراق داخلی وضع می‌شود.از طرف دیگر آن‌هایی که خودروی الکتریکی یا پلاگین هیبریدی می‌خرند از تخفیف‌های فراوانی بهره مند می‌شوند.بهای اوت لندر پلاگین هیبریدی با همان مشخصات برادر دیزلی برابر با 461700 کرون است و تنها مالیات 5 هزار کرونی به آن تعلق می‌گیرد.پس از آن نیز اجاره ماشین  مشوق‌هایی چون پارکینگ رایگان، هزینه‌ی پلاک گذاری کمتر، عدم اخذ عوارض و… برای خودروهای الکتریکی در نظر گرفته شده است.
 

اجاره ماشین

 
به منظور همراهی با تعداد رو به افزایش خودروهای الکتریکی در نروژ، دولت این کشور برنامه‌ای را برای ایجاد حداقل دو جایگاه شارژ سریع در تمامی جاده‌های بزرگ تا پایان سال 2017 تهیه کرده است.
نروژ امیدوار است تا سال 2020 به ازای هر 10 خودروی الکتریکی یک نقطه‌ی شارژ وجود داشته باشد.
یک کارمند شرکت میتسوبیشی در نروژ به ما گفت که بسیاری از نروژی‌ها اصلاً راجع به اینکه تسلا مدل S در بازارهای دیگر یک خودروی گران‌بها است فکر نمی‌کنند زیرا این خودرو در نروژ نسبتاً ارزان‌قیمت است.
آیا این حرکت با قلب مهربان و خوب  اجاره اتومبیل نروژی‌ها به راه افتاده است؟ بسیاری از افراد محلی پاسخ مثبت دادند و اغلب با افتخار اول بودن خود در زمینه‌ی خودروهای الکتریکی را اعلام می‌کردند.


:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بهترین خودروهای نمایشگاه اجاره ماشین

 اجاره خودرو

 

دوج، جیپ، هیوندای، هوندا، سوبارو، جنسیس، تویوتا و… همگی امسال از خودروهای گوناگونی با تنوعی گسترده در نمایشگاه نیویورک پرده‌برداری کردند. از کانسپت‌های جمع‌وجور گرفته تا SUVهای فول سایز و سدان‌های تولیدی؛ بنابراین در این مطلب قصد داریم بهترین اجاره خودرو ارزان در تهران رونمایی شده در نمایشگاه  را که شامل 10 خودروی مختلف می‌شود را معرفی کنیم.
مقام دهم لیست به نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ هیوندای سوناتا اختصاص یافته است. مهندسین هیوندای در این سدان خانوادگی کره‌ای یک فیس‌لیفت کلی یا مأجور را انجام داده‌اند و علاوه بر این، شاسی آن‌را دوباره تنظیم کرده و ویژگی‌های جدیدی را هم به آن اضافه نموده‌اند؛ البته پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو 245 اسب بخاری سوناتا همچنان بدون تغییر باقی‌مانده است ولی یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک جدید برای آن ارائه شده که عملکرد و مصرف سوخت آن‌را بهبود خواهد داد.
 

کرایه اتومبیل

 
خودروی بعدی یک کانسپت از سوبارو است. این اجاره ماشین بدون راننده که ایسنت نام دارد، پیش‌نمایشی از یک کراس‌اوور فول سایز سه ردیفهٔ تولیدی است که در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان جایگزین مدل ترایبکا معرفی خواهد شد. سوبارو ایسنت در آینده با خودروهایی چون فورد اکسپلورر، نیسان پث‌فایندر و فولکس‌واگن اطلس به رقابت خواهد پرداخت و صرفاً در بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور ژاپنی مجهز به یک پیشرانهٔ تخت توربوشارژ کاملاً جدید خواهد بود.
8- اینفینیتی QX80 مونوگراف کانسپت
مانند سوبارو، اینفینیتی هم در نیویورک از یک SUV کانسپت جدید رونمایی کرد. این خودرو که QX80 مونوگراف نام دارد، پیش‌نمایشی است از نسل آیندهٔ SUV پرچم‌دار این شرکت. مونوگراف با منحنی‌های زیبا و جلوپنجرهٔ عظیم قطعاً باابهت است. از ویژگی‌های جالب آن نیز می‌توان به رینگ‌های 24 اینچی غول‌پیکر و محافظ کامل زیر بدنه برای مسیرهای آفرود اشاره کرد. هیچ اطلاعاتی از قوای محرکهٔ این کانسپت ارائه نشده است.
7- جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک
جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک خودرویی است که قلب 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر دوقلوهای هلکت دوج را قرض گرفته است. این SUV نیرومند حالا با 707 اسب بخار قدرت می‌تواند ظرف تنها 3.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسیده و نهایتاً به حداکثر سرعتی نزدیک به 290 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. همچنین ترک‌هاوک مسافت 400 متر را هم در 11.6 ثانیه طی می‌کند و از سرعت 96 کیلومتر در ساعت در مسافت 35 متر متوقف می‌شود.
 

کرایه خودرو

 
برای کسانی که یک اجاره ماشین در تهران کاربردی می‌خواهند اما نیازی به عملکردی مشابه سوپراسپرت‌ها ندارند، بیوک نسل جدید کراس‌اوور فول سایز انکلیو را ارائه کرده است که خودرویی عالی و پریمیوم است. این ماشین از ساختار بدنهٔ کاملاً جدیدی سود می‌برد که صندلی‌هایی برای حمل تا هفت نفر را فراهم می‌کند درحالی‌که فضای باری بیشتر از رقبایی مانند آکورا MDX، آئودی Q7 و اینفینیتی QX60 را ارائه می‌نماید. انکلیو جدید مجهز به یک پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 است که 305 اسب بخار قدرت دارد.
5- آکورا TLX
سدان مید سایز آکورا نیز برای سال 2018 فیس‌لیفتی را به همراه پیشرفت‌هایی تجربه کرده است. آشکارترین این تغییرات در بخش جلویی خودرو یعنی جلوپنجرهٔ آن صورت گرفته است که فرم خیره‌کننده‌ای دارد؛ اما در پشت این جلوپنجره امکان قرارگیری یک پیشرانهٔ 2.4 لیتری چهار سیلندر یا یک واحد شش سیلندر با 290 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور وجود دارد. برای خریدارانی که خواهان کشش بیشتری هستند نیز سامانهٔ چهارچرخ محرک در دسترس است.
 

کرایه ماشین

 
برند لوکس و نوپای هیوندای یعنی جنسیس در نمایشگاه نیویورک یک کراس‌اوور کانسپت را به نمایش درآورد. این کانسپت که GV80 نام دارد، از یک قوای محرکهٔ هیدروژنی استفاده می‌کند درحالی‌که بر روی رینگ‌های غول‌پیکر 23 اینچی قرار گرفته است. در داخل نیز اجاره ماشین  یک صفحه‌نمایش لمسی بزرگ، چرم مجلل با دوخت برجسته و تعداد زیادی از ویژگی‌های لوکس بکار رفته است. گزارشاتی نشان می‌دهند که جنسیس قصد دارد تا سال 2020 دو کراس‌اوور را به سبد محصولات خود اضافه کند که این کانسپت GV80 می‌تواند یکی از آن‌ها باشد.
 

رنت اتومبیل

 
تویوتا نیز کراس‌اوور کانسپتی را در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد. این کانسپت که FT-4X نام دارد، با استایل بیرونی آفرود، بخش داخلی کاربردی و زاویه‌های ورود و خروج مناسب که توانایی‌های آفرود بالایی را برای آن فراهم می‌کند، شهرنشینانی که به یک آفرودر سبک احتیاج دارند را هدف قرار داده است. این خودرو که بر روی پلت‌فرم موسوم به معماری جهانی جدید تویوتا یا TNGA ساخته شده است، در بسیاری از اجزا با کراس‌اوور کوچک تویوتا C-HR اشتراک دارد. منحصربه‌فردترین ویژگی این کانسپت، درِ صندوق بار دولولایی آن است که موجب می‌شود بتوان آن‌را به هر دو صورت افقی و عمودی باز کرد.
 

رنت خودرو

 
لینکلن برای اولین بار نسل کاملاً جدید SUV فول سایز لوکس خود یعنی نویگیتور را در نمایشگاه نیویورک رونمایی کرد. این SUV لوکس مغرور مجهز به یک پیشرانهٔ V6 توئین توربو اکوبوست با 450 اسب بخار قدرت است که در کنار یک گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک پیشرفته قرار گرفته است. در مقایسه با نسل قبلی، نویگیتور جدید به لطف استفاده از آلومینیوم فشرده در بدنه، حدود 100 کیلوگرم وزن کم کرده است. در داخل نیز سرنشینان از تکنولوژی‌های پیشرفته و چرم باکیفیت لذت خواهند برد.
 

رنت ماشین

 
و درنهایت جالب‌ترین، چشمگیرترین و در اجاره خودرو  یک‌کلام بهترین خودروی رونمایی شده در نمایشگاه نیویورک 2017، دوج چلنجر دیمن است. این هیولای آمریکایی یک نیروگاه آتشین 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ را در زیر کاپوت خود پنهان کرده که نیروی ویرانگری برابر با 840 اسب بخار تولید می‌کند. این موتور نسخهٔ ارتقاءیافته‌ای از همان پیشرانهٔ هلکت است و می‌تواند دیمن را فقط و فقط در 2.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برساند. این در حالی است که شیطان آتشین دوج مسافت 400 متر را هم در کمتر از 10 ثانیه طی می‌کند که سریع‌ترین رکورد درگ در بین تمامی خودروهای تولیدی دنیا محسوب می‌شود؛ اما بااین‌حال دوج چلنجر دیمن یک خودروی تولید محدود است و تنها 3300 دستگاه از آن ساخته خواهد شد که 3000 دستگاه آن در ایالات‌متحده عرضه می‌گردد.


:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین های خودران در آینده نزدیک

اجاره خودرو بدن راننده

پارلمان آلمان قوانینی را که به خودروسازان اجازه می‌دهد تا پروتوتایپ های رنت خودرو  خود را در خیابان‌های این کشور تست کنند تصویب کرد.این قانون از هر خودرو می‌خواهد تا به جعبه سیاهی مجهز شود که داده‌های هر سفر را ضبط می‌کند. به علاوه رویترز گزارش داده این قانون به راننده‌ها اجازه خواهد داد تا زمانی که سیستم خودران خودرو را تحت کنترل دارد دست‌های خود را از روی فرمان و چشم‌ها را از جاده بردارند.

رنت ماشین

استفاده از جعبه سیاه برای تشخیص مقصر یک تصادف ضروری خواهد بود. این قانون تصریح می‌کند اگر در زمان تصادف راننده خودرو را کنترل کرده باشد شخصاً مسئول و مقصر است. هرچند، اگر سیستم رنت ماشین خودران دخیل باشد و نقص سیستم باعث حادثه شود خودروساز مسئول آن خواهد بود.
 

کرایه ماشین

همه‌ی اجاره خودرو سازان بزرگ آلمانی نظیر فولکس‌واگن، ب ام و، مرسدس و آئودی در حال توسعه‌ی سیستم‌های سواری خودکار بوده و همه‌ی آن‌ها به جز آئودی اکثر تست‌های خود را در ایالت کالیفرنیا برگزار می‌کنند. احتمالاً با تصویب این قانون خودروسازان آلمانی به جاده‌های آلمان بازخواهند گشت.


:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خودروهای ایمن کوچک

لیفان

«ما بسیار افتخار می‌کنیم که 20 سال در خط مقدم ایمنی جاده‌ای قرار داشته‌ایم. آزمون‌های ایمنی یورو انکپ به بهبود حفظ جان افراد در خودروها و همین‌طور رسیدن به کمترین میزان مرگ‌ومیر جاده‌ای در هر منطقه از جهان کمک شایانی کرده است. یورو انکپ به میلیون‌ها  قطعات یدکی لیفان مصرف‌کننده دانش و اعتماد خرید ایمن‌ترین خودروی ممکن را داده است. البته در سال‌های اخیر سرعت پیشرفت ایمنی کاهش یافته است و بنابراین ما باید این سرعت را دوباره افزایش دهیم. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که جاده‌های اروپا در 20 سال آینده نه‌تنها برای سرنشینان خودروها که برای تمامی افراد حاضر در جاده‌ها و خیابان‌ها امن‌تر شود.

قطعات

در سال 1997 خودروهای کوچکی چون فورد فی‌یستا و فولکس‌واگن پولو در آزمون‌های یورو انکپ سه ستاره را به دست آوردند درحالی‌که خودرویی که در اینجا مورد مقایسه قرار داده شده یعنی خودروی پرفروش روور 100 تنها یک ستاره کسب نمود. سایر خودروهای کوچک هم‌اندازهٔ روور لوازم یدکی لیفان مانند فیات پونتو، نیسان میکرا، اوپل کورسا و رنو کلیو نیز رتبهٔ دو ستاره را کسب کردند.

لوازم

با توجه به نتایج ضعیف خودروها در آزمون‌های یورو انکپ، در ابتدا خودروسازان این آزمون‌ها را موردانتقاد قرار داده و مدعی شدند که غیرممکن است خودرویی بتواند در تست‌های تصادف یورو انکپ چهار ستاره کسب کند؛ اما بااین‌وجود پنج ماه بعد ولوو S40 اولین خودرویی بود که توانست  لوازم لیفان در آزمون‌های تصادف یورو انکپ رتبهٔ چهار ستارهٔ را کسب کند. البته در حال حاضر خودروها در حال نبرد برای دستیابی به رتبهٔ پنج ستاره هستند. این رتبه نه‌فقط برای حفاظت از سرنشینان و عابر پیاده که همچنین در وهلهٔ اول به توانایی خودروها برای جلوگیری از تصادف تعلق می‌گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تکنولوژی خودروهای خودران

لیفان

 

طبق این مطالعات فورد بالاترین رتبه را به دست آورده است. قطعات یدکی لیفان  این خودروساز اخیراً نسل بعدی خودروی تست خودران فیوژن هیبرید خود را نشان داده و در حال برنامه‌ریزی برای گسترش مرکز تحقیقات و نوآوری در Palo Alto است. فورد می‌گوید خودروهای خودران به ویژه برای سرویس‌های اشتراک سواری را تا سال 2021 بدون فرمان یا پدال‌ها عرضه خواهد کرد.

لوازم

جنرال موتورز که کمپانی استارت آپ کروز اتوموشن را خریده در این لیست رتبه‌ی دوم را به دست آورده است. در میان سایز چیزها این خودروساز بزرگ با لوازم یدکی لیفان برای شکل‌دهی شبکه‌ای از خودروهای خودران با تمامی کمپانی‌های حاضر در این مطالعه همکاری نموده و باید گفت جنرال موتورز و فورد به همراه رنو/نیسان و دایملر که به ترتیب در رتبه‌های بعدی هستند، تنها خودروسازانی می‌باشند که در بحث تکنولوژی رانندگی خودکار با برچسب “پیشرو” نام‌گذاری شده‌اند.

قطعات

کمپانی‌هایی که با برچسب “مدعی” شناخته می‌شوند عبارت‌اند از ب ام و، Waymo، گروه فولکس‌واگن، گروه هیوندای موتور، تویوتا، پژو-سیتروئن، دلفی، ولوو و تسلا. دیگر کمپانی‌ها شامل هوندا، nuTonomy، بایدو و اوبر در بخش پایین‌تر یعنی “مدعی” قرار گرفته‌اند. تاکنون هیچ کمپانی‌ای در زمینه‌ی تکنولوژی خودران “دنبال کننده” نبوده است.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

حالت خودکار عجیب خودرو

لیفان

لوازم یدکی لیفان این وسیله‌ی عجیب‌وغریب را چادر خودروی اتوماتیک بی‌سیم همه‌کاره می‌نامد. یک جام مکش بزرگ این وسیله را به سقف خودروی شما وصل می‌کند. قلاب‌ها و حلقه‌ها نیز برای حمایت بیشتر از سوی دستگیره‌ی درب‌ها و آینه‌های جانبی تعبیه شده‌اند. یک ریموت بی‌سیم نیز باعث باز شدن این وسیله می‌شود.با نصب این چتر، خودروی شما از باران یا تگرگ در امان خواهد بود. Lanmodo همچنین ادعا می‌کند حفاظت خودرو از نور آفتاب باعث خنک ماندن کابین می‌شود. به علاوه این وسیله برای حفاظت از رنگ خودرو در برابر فضولات پرندگان نیز قابل استفاده است.

قطعات لیفان

اگر عملکرد محافظتی از رنگ خودرو برای شما کافی نیست می‌توانید از دیگر کاربردهای چادر خودروی اتوماتیک بهره‌مند شوید. زمانی که این وسیله به خودرو متصل نباشد، اتصالات به مالکان اجازه می‌دهند تا یک چادر را برپا کنند و یک درگاه USB در داخل چادر برای شارژ دستگاه‌ها وجود دارد. پوشش نقره‌ای نیز در یک‌طرف چادر وجود دارد که به عنوان صفحه‌ای برای پروژکتور به کار می‌رود.این وسیله می‌تواند برای افرادی که در مناطق مستعد تگرگ زندگی می‌کنند و نمی‌توانند  قطعات یدکی لیفان خودروی خود را در گاراژ پارک کنند مفید باشد. به علاوه به لطف تبدیل شدن به چادر و… نیز کاربردهای بیشتری دارد.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

ترکیب و طراحی خودروهای مختلف

لیفان

دو قطبی که کمتر با یکدیگر مواجه می‌شوند.  قطعات یدکی لیفان امّا برای آنهایی که کنجکاوی‌شان به همین‌ جا ختم نمی‌شود، دست‌اندرکاران Car Keys مجموعه‌ای از ترکیبات اتومبیل‌های ناهمگون و به عبارتی «هیولاهای فرانکشتاین» در قالب وسایل نقلیه را آماده کرده‌اند که تماشای آنها خالی از لطف نیست.

قطعات یدکی

مک‌لارن P1، اگرچه یک خودروی هیبرید است، امّا  لوازم یدکی لیفان به اندازه یک پریوس از ویژگی‌های سازگاری با محیط زیست برخوردار نیست. ترکیبی از P1 و پریوس می‌تواند ساده‌ترین راه برای رسیدن به یک نتیجه عالی در این زمینه باشد، امّا تصوّر آن اندکی مشکل است. تایرهای ضخیم و مقاوم در برابر غلتش و جلوبندی جمع‌وجور پریوس در کنار بدنه شیبدار مک‌لارن، یک ظاهر کاملاً عجیب را رقم می‌زند، ولی ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

لوازم یدکی

همانند «پریوس1»، این هم یک مدل فانتزی دیگر از یک سوپرماشین هیبرید است. نام ماهرانه «لا توئیزاری» ترکیبی از مدل تولید محدود لافراری و مدل تولید انبوه رنو توئیزی است. نتیجه، چیزی است که بسیار زمخت و غیرجذاب می‌نماید. جلوبندی فراری، واقعاً یک شاهکار برجسته است، امّا نمی‌توان چندان به گرفتن معیارهای تصادف تصادف از این کابین با ارتفاع بلند، امیدوار بود.

لوازم لیفان

این خودرو از ترکیبی از دو مدلی است که متعلق به یک کمپانی مادر هستند. فیات مولتیپلا، خودش قیافه چندان گیرا و جذابی ندارد و استفاده از آن به عنوان ساختار پایه، واقعاً جای سؤال دارد. بنابراین، DNA جیپ نیز نتوانسته تغییر زیادی در وضعیت آن ایجاد کند. در همین حال، ایده ترکیب ویژگی‌های کاربردی «مولتیپلا» با قابلیت‌های مدل سرسخت جیپ، جالب‌توجه است.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

لوتوس متفاوت تر از همیشه

لیفان

 

برنامه جدید لوتوس ظاهراً از سال 2020 آغاز  قطعات یدکی لیفان خواهد شد و در آن زمان خودروی کاملاً جدیدی معرفی خواهد شد. جزئیات زیادی از این خودرو منتشر نشده اما Gales تأیید کرده لوتوس به دنبال همکاری جیلی است تا ببیند که آیا امکان استفاده از قطعات مناسب در خودروها وجود دارد یا خیر.

قطعات لیفان

علیرغم کار بر روی مدل‌های جدید، مدیرعامل لوتوس گفته لوازم یدکی لیفان  این کمپانی تا زمانی که اجازه داشته باشد به ساخت مدل‌های الیزه و اگزیج ادامه خواهد داد. البته او علاقه‌ای به ساخت طولانی‌مدت این خودروها ندارد زیرا گفته است:
ما نمی‌خواهیم یک کاترهام باشیم و یک خودرو را برای 30 سال بسازیم.

لوازم لیفان

یکی از بزرگ‌ترین تغییرات لوتوس معرفی اولین کراس اوور شرکت خواهد بود. مدیرعامل کمپانی درباره این خودرو سخنی نگفته تأیید کرده شاسی‌بلند شرکت کم ارتفاع‌تر، پهن‌تر و سبک‌تر از هر شاسی‌بلند دیگر بازار خواهد بود.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

عاقبت خودروهای هوشمند

لیفان

هکت حرکت فورد به‌سوی خودروها و تکنولوژی‌های قطعات یدکی لیفان ارتباطی، الکتریکی و خودران را سرعت بخشیده و تلاش می‌کند کاهش سه‌ساله ارزش سهام کمپانی را معکوس نماید.
او گفت: آینده فورد درباره ساخت خودروهای ضعیف نیست. خودروهای مضحک در آینده جایی نخواهند داشت.

قطعات لیفان

امسال سهام جنرال موتورز با رشد 21 درصدی روبرو بوده  لوازم یدکی لیفان درحالی‌که سهام فورد افت 0.6 درصدی را تجربه کرده و اتکای فورد به فروش بالای پیکاپ ها بوده است. البته فورد امیدوار است در آینده سرمایه‌گذاری روی حمل‌ونقل جدید پاسخ مناسب را بدهد.

لوازم لیفان

هکت گفته است: ما باید این چیزها را هوشمندتر کنیم. خودروها در آینده قادر به انجام کارهایی خواهند بود که انسان‌ها نمی‌توانند. تا یک زمان ما نمی‌توانستیم کامپیوتر را شی توانمندی ببینیم. هم‌اکنون به آن فکر کنید. خودروی من یک کامپیوتر متحرک است.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خودرو سازی درسال جاری

لیفان

اطلاعیه EPA در ماه ژانویه مبنی بر دائمی‌شدن قوانین کنونی، باید گفت که  قطعات یدکی لیفان این سازمان، در عین حال قادر است که قوانین را به شکل سابق بازگرداند. آنهایی که مخالف بازگرداندن قوانین هستند، به گزارش ۱۲۱۷ صفحه‌ای سازمان حفاظت محیط زیست امریکا اشاره می‌کنند که در جولای ۲۰۱۶ منتشر شده است؛ گزارشی که در آن به این موضوع اشاره شده که خودروسازان هیچ مشکلی در برآورده کردن این استانداردها نخواهند داشت. امّا EPA می‌تواند به‌راحتی یک سند با صفحات بیشتر نیز در این زمینه منتشر کند که شرایط را به گونه‌ای دیگر بیان کند. نسخه نهایی این قانون با مشخصات فدرال و اصلاحات قرار است که در پاییز ۲۰۱۸ منتشر شود.

قطعات لیفان

از زمان تصویب قانون «هوای پاک» در سال ۱۹۷۰، ایالت کالیفرنیا  لوازم یدکی لیفان استانداردهای سختگیرانه‌تری برای وسایل نقلیه نسبت به EPA اجرا کرده است. این قوانین که توسط هیئت منابع جوّی کالیفرنیا به اجرا درآمده بود، در ۱۳ ایالت دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفت. هیچ مدیریتی تاکنون اقدام به ساده‌سازی استانداردهای آلودگی سفت‌وسخت کالیفرنیا نکرده است. خودروسازان نیز که نمی‌خواهند از بزرگترین بازار اتومبیل در کشور امریکا دور شوند، جرأت به چالش کشیدن این استانداردها را ندارند. از زمان اعلام رأی دادگاه عالی امریکا مبنی بر دی‌اکسید کربن به عنوان یک آلودگی مضر برای سلامتی انسان‌ها، EPA همواره، به هر دلیلی، به دنبال سخت‌گیری بر روی لوله‌های اگزوز خودروها بوده است.

لوازم لیفان

مطابق آن چیزی که دست‌اندرکاران مجله Car and Driver حساب کرده‌اند، تعداد ۸۱ مدل مختلف با انواع متفاوت از الکتریکی‌سازی در بازار سال ۲۰۱۸ وجود خواهند داشت. تعجبی ندارد که هیبرید‌های معمولی، از رایج‌ترین آنها خواهند بود. امّا در عین حال، پلاگین‌ها، به‌خصوص آنهایی که در برندهای لوکس عرضه می‌شوند، خود را به هیبریدی‌ها نزدیک می‌کنند؛ چرا که می‌خواهند نظر سهام‌داران را به خود جلب کرده و از اهمیت پیشرانه‌های احتراق داخلی کم کنند.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اولین خودروی پلاگین پلیس

لیفان

خودروی یاد شده که بر پایه نسخه تولیدی فیوژن انرژی بنا  قطعات یدکی لیفان شده از قوای محرکه پلاگین هیبرید این خودرو سود بوده و دارای باتری 7.6 کیلووات ساعتی است که با استفاده از شارژر 3.3 کیلوواتی در 2.5 ساعت شارژ شود.
فورد می‌گوید این خودرو محدوده حرکتی 34 کیلومتری در حالت تمام الکتریکی داشته و سقف سرعت خودرو در این حالت به 85 کیلومتر در ساعت می‌رسد. زمانی که باتری خالی شود پیشرانه احتراق داخلی می‌تواند خودرو را 805 کیلومتر دیگر نیز به جلو براند.

قطعات لیفان

مدیر خودروهای پلیس فورد گفته است: این اولین خودروی  لوازم یدکی لیفان پلیس فورد است که می‌تواند با استفاده از سوختی به غیر از بنزین وظایف خود را انجام دهد. هرکسی می‌تواند این خودرو را به یک پریز برق وصل کرده و از عملکرد بدون آلایندگی آن خرسند باشد.سدان پلاگین هیبرید سرویس ویژه فورد در ظاهر خود دارای چراغ‌های اضطراری قرمز و آبی و رینگ‌های منحصربه‌فرد است و در داخل کابین نیز می‌توان صندلی‌های جلوی هوی دیوتی با بالشتک‌های کوچک‌تر برای افزایش راحتی را به همراه صندلی‌های عقب و کف‌پوش‌های وینیلی دید.

لوازم لیفان

ادارات استفاده کننده از این نوع خودرو می‌توانند فورد فیوژن انرژی ویژه خود را با آپشن های متنوع مثل چراغ مخصوص راننده، پکیج‌های نورپردازی اضطراری، سیستم تهویه صندوق‌عقب و… سفارش دهند. همچنین ویژگی تیره‌سازی کابین نیز وجود دارد که تمامی نورهای کابین را خاموش کرده و باعث تیرگی 100 درصدی نور پشت آمپرها برای پنهان‌سازی بیشتر می‌شود.سفارش‌ها برای این خودرو از ماه دسامبر دریافت خواهد شد و اولین نمونه‌های سدان پلاگین هیبریدی سرویس ویژه فورد در اواسط سال 2018 به دست مشتریان خواهد رسید.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

فرمان خودرو های خودران

کیا

دو فاکتور اصلی در این میان سیستم‌های افزونگی و تکنولوژی‌های فرمان‌های الکتریکی است. او انتظار دارد کمپانی‌اش محصولات جدیدی را در چند سال آینده وارد بازار کند.
طبق گفته‌های اتونیوز، رئیس JTEKT قطعات کیا  می‌گوید فاکتور اولی باعث بهبود ایمنی خودروهای خودران خواهد شد درحالی‌که فرمان‌های الکتریکی آن سیستم‌ها را جذاب‌تر کرده و استفاده از آن‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.

قطعات کیا

سیستم‌های افزونگی اساساً سیستم‌های ایمنی‌ای هستند که اگر سیستم اصلی به دلایلی از کار بیفتد هدایت خودروی خودران را بر عهده می‌گیرند. لوازم یدکی کیا می‌گوید: “این موضوع دلیل رانندگی خودکار است. اگر غربیلک فرمان را به دست بگیرید، پس شما یک سیستم افزونگی هستید.”او همچنین گفت که سیستم‌های فرمان نیازمند نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای پشتیبان هستند. در نرم‌افزار، سیستم‌های فرمان خودکار نیازمند پشتیبان برای دخالت در زمان اولین شکست هستند درحالی‌که در بخش سخت‌افزار پشتیبان، یک موتور فرمان ثانویه برای کمک به خرابی‌های ابتدایی موردنیاز است.

لوازم کیا

در حال حاضر روی توسعه‌ی چنین سیستمی کار می‌کند تا در سال‌های آینده بتواند اهداف اکثر خودروسازان در تولید خودروهای کاملاً خودران در چارچوب زمانی قطعات یدکی کیا را برآورده نماید. اضافه می‌کند: “ما باید نوعی از این واحدها را تا حدود سال 2018 تمام کنیم. سپس می‌توانیم آن‌ها را تحویل مصرف‌کننده‌ها بدهیم. ما باید کمی جلوتر باشیم. این راه زنده ماندن ماست.”البته در این میان فاکتور طراحی نیز وجود دارد. یک غربیلک فرمان بزرگ برای خودرویی خودران کاملاً بی‌فایده است. به همین دلیل است که طراحان، صندلی راننده‌ی خودروهای فردا را بیشتر شبیه سالن استراحت می‌بینند.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

لیست عجیب ترین درهای خودرو

هیوندای

درب‌های خودروهای ما در مقایسه با نمونه‌های عجیب‌وغریب این لیست معمولی به نظر می‌رسند. در این نوشته نگاهی می‌اندازیم به غیرمعمول‌ترین درب‌های نصب شده روی خودروها! همراه ما باشیددرب‌های این کانسپت در محدوده‌ی بسیار وسیعی باز می‌شوند اما هرکدام فقط یک لولا دارند. اگر پارکینگی بسیار وسیع دارید، سوار و پیاده شدن خودرو بسیار راحت خواهد بود.اگر شانس آن  قطعات یدکی هیوندای را داشته باشید که سوار این خودرو شوید، درب را باز کرده و به طرف جلو بچرخانید تا باز شده و وارد خودرو شوید.

قطعات

این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2010 رونمایی شد و یکی از خاص‌ترین درب‌ها را دارد. این درب‌ها نه تنها بزرگ هستند بلکه بخشی از گلگیرهای جلو را نیز دربرمی گیرند. لوازم یدکی هیوندای وقتی درباره‌ی درب‌های خیال‌انگیز صحبت می‌کنیم همه به این درب‌ها فکر می‌کنند. درب‌های Z1 داخل و زیر بدنه پنهان شده و رانندگی بدون درب‌ها منع قانونی ندارد.ولوستر یک هاچبک عجیب‌وغریب بوده و حتی چیزی که باعث عجیب‌تر شدن آن می‌شود وجود یک درب در طرف چپ و دو درب در سمت راست است!

لوازم

بیایید یک مینی ویژه بسازیم! می‌دانیم چگونه آن را بسازیم. دو درب کوچک در دو سمت خودرو اضافه می‌کنیم و مردم آن را دوست دارند!ساترن SC2 نیز دربی کوچک در طرف راننده دارد. شرکت می‌گوید این امر باعث آسان‌تر شدن جا دادن وسایل در صندلی‌های عقب می‌شود.زمانی که درب‌های این هایپرکار را باز می‌کنید بخشی از سقف نیز به منظور راحت‌تر کردن ورود به کابین با قطعات هیوندای  درب‌ها باز می‌شوند.درب عجیب این خودرو باعث دسترسی آسان‌تر به کابین نمی‌شود؛ و اگر قد شما به اندازه‌ی جرمی کلارکسون بلند باشد احتمالاً باعث آسیب رساندن به سرتان نیز می‌شود.کانسپت لانچیا استراتوس این خودروی مفهومی تیز و برنده در سال 1970 رونمایی شده است. جذاب‌ترین ویژگی آن شیشه‌ی جلویی است که باز شده و به عنوان درب خودرو عمل می‌کند!



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

خودرویی با سه چرخ

 

کیا

د هفت ماه پیش این خودرو را معرفی و اقدام به  قطعات یدکی کیا پیش‌فروش آن کرده بود؛ اما درحالی‌که قرار بود تحویل اولین نمونه‌های خریداری‌شده از ماه جاری آغاز گردد، حال خبر رسیده که سازندهٔ کانادایی این زمان را به بهار و تابستان امسال به تعویق انداخته است. این شرکت در ایمیلی که به سایت Motor1 ارسال کرده است دلیل این اقدام خود را چنین اعلام کرده است: «ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که محصولی که درنهایت به خریداران تحویل می‌دهیم بدون نقص بوده و انتظارات ما و خریداران را برآورده کند».

لوازم

بااین‌حال سازنده هنوز بازهٔ زمانی دقیقی را برای تحویل لوازم یدکی کیا اعلام نکرده است اما به‌احتمال‌زیاد این اتفاق در سال 2017 روی خواهد داد؛ اما علاوه بر نسخهٔ استاندارد Azkarra، شرکت Girfalco قصد دارد در آیندهٔ نسخهٔ قوی‌تری از آن‌را نیز با نام Azkarra S معرفی کند. این مدل سه برابر نسخهٔ کنونی قدرت خواهد داشت که این یعنی قدرت تولیدی آن 300 اسب بخار خواهد بود اما درحالی‌که کمی سنگین‌تر از برادر استاندارد خود خواهد بود، شتاب صفرتاصد را در تنها 2.5 ثانیه خواهد پیمود.

قطعات

قیمت حدودی نسخهٔ استاندارد Azkarra و قطعات کیا  به ترتیب 67,500 دلار و 97,500 دلار خواهد بود و با چنین قیمتی قطعاً خریداران نمی‌خواهند با خودرویی ناقص یا معیوب مواجه شوند؛ بنابراین تأخیر در تحویل خودروهای پیش‌فروش شده موجه به نظر می‌رسد. Azkarra Girfalco یک خودروی رودستر سریع و چابک است که می‌تواند لذت رانندگی در هوای آزاد را با خودرویی سه‌چرخ، اسپرت و الکتریکی به سرنشینان خود هدیه کند



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

قیمت های خودرو هیبریدی و هیدروژنی

کیا

 

مدیر برنامه‌ریزی تجاری تویوتا در مصاحبه با اتوکار گفت که خودروهای قطعات یدکی کیا  هیدروژنی و هیبریدی در آینده قیمت مشابهی خواهند داشت.او گفت:در اوایل دهه آینده ما نسل بعدی تکنولوژی هیدروژنی را عرضه خواهیم کرد و این باعث حرکت پیش روی ما خواهد شد. تولید تویوتا میرای به 3 هزار دستگاه در سال محدود شده اما تا سال 2025 انتظار داریم این میزان تولید افزایش ده برابری را تجربه کند.

قطعات کیا

مدیر تویوتا ادامه می‌دهد:
به عنوان نتیجه، ما انتظار داریم حداقل در ژاپن شاهد هم قیمت شدن این خودروها لوازم یدکی کیا  با مدل‌های هیبریدی باشیم.خودروسازان زیادی در دنیا هستند که معتقدند آینده به خودروهای الکتریکی تعلق دارند اما برخی کمپانی‌ها نیز دنباله‌روی تویوتا در تولید محصولات هیبریدی، هیدروژنی و الکتریکی بوده و از جمله آن‌ها می‌توان به هوندا، هیوندای، کیا و آئودی اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تاثیر رنگ خودرو در فروش آن

هیوندای

بحث فروش خودرو و بهای آن مطرح می‌شود، قطعات یدکی هیوندای  به نظر می‌رسد که باید آمار را به عنوان فاکتوری مهم در نظر گرفت.مطالعه‌ای که توسط موتور جست و جوری iSeeCars انجام گرفته بیش از 2.1 میلیون مورد فروش خودرو را تحلیل کرده و فهمیده که رنگ بدنه در زمان فروش خودرو تأثیر نسبتاً قابل‌توجهی روی بهای خودرو دارد.برای مثال، بهای یک خودرو در سه سال اول به‌طور متوسط 33.1 درصد کاهش می‌یابد و خودروهای زردرنگ با افت بهای 27 درصدی بهترین رکورد برای کاهش بها را بر جای می‌گذراند. در مقابل این خودروهای طلایی‌رنگ هستند که با افت بهای 37.1 درصدی بدترین انتخاب هستند.

قطعات هیوندای

خودروهای زردرنگ عمومیت نسبتاً کمی دارند که این امر باعث افزایش تقاضا شده و ارزش خود را حفظ می‌کنند. تحلیل‌های ما نشان می‌دهد که خودروهای زردرنگ کمترین میزان افت قیمت را دارند. موضوع جالب اینکه این رنگ همچنین در خودروهایی لوازم یدکی هیوندای  چون شاسی‌بلند و پیکاپ باعث می‌شود افت قیمت کمتری داشته باشند.بنا به نتایج این تحقیق، خودروهای نارنجی و سبزرنگ نیز ارزش خود را بهتر حفظ می‌کنند و همانند رنگ زرد، آن‌ها نیز عمومیت کمتری دارند. سه رنگ زرد، نارنجی و سبز در مجموع 1.2 درصد جمعیت خودروهایی با سه سال سن را تشکیل می‌دهند.

لوازم هیوندای

پیش از اینکه نتایج ارائه شده برای عمومیت کم خودروهای رنگی یاد شده را زیر سؤال ببرید این حقیقت را در نظر بگیرید که بدترین رنگ‌ها از نظر افت قیمت بژ، بنفش و طلایی بوده و آن‌ها نیز تنها 0.7 درصد خودروهای سه‌ساله را تشکیل می‌دهند.دیگر موضوع جالب اینکه اگرچه برخی رنگ‌های معین باعث حفظ بهتر قیمت خودرو در زمان فروش می‌شوند اما این موضوع به معنی فروش سریع آن‌ها در بازار نیست. خودروهای زرد به‌طور متوسط 41.5 روز در بازار باقی می‌مانند درحالی‌که این آمار برای خودروهای نارنجی و سبز به ترتیب 38.1 و 36.2 روز بوده و برای تمامی رنگ‌ها به‌طور متوسط 36.5 روز اعلام شده است.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

کمپانی نفت و خودرو های الکتریکی

کیا

ا اوپک هنوز انتظار دارد که مصرف نفت در دهه‌های قطعات یدکی کیا  آینده افزایش می‌یابد زیرا خودروهای الکتریکی احتمالاً نمی‌توانند با سرعت رشد کنونی خودروهای مجهز به پیشرانه‌های احتراق داخلی را کنار بزنند مگر اینکه سناریوی دیگری رخ دهد.در خبر جدید منتشر شده آمده است:
احتمال اینکه خودروهای الکتریکی بتوانند در کمتر از 24 سال بازار خودروهای سواری را تحت سیطره خود قرار دهند بسیار کم است. با این وجود چندین کشور تلاش‌های خود برای کسب سهم بیشتر از بازار برای خودروهای الکتریکی را اعلام کرده‌اند.

قطعات کیا

کمپانی‌های نفتی توجه رو به افزایشی به بازارهایی لوازم یدکی کیا چون فرانسه، بریتانیا و حتی چین نشان می‌دهند زیرا این کشورها برنامه‌هایی برای منع فروش خودروهای احتراق داخلی در سال‌های آینده دارند. اوپک می‌گوید تا سال 2040 تنها 8 درصد بازار در اختیار خودروهای الکتریکی خواهد بود و این امر تأثیر کمی روی مصرف نفت خواهد داشت. این در حالی است که یکی از متخصصان بلومبرگ می‌گوید تا آن زمان یک‌سوم خودروها قوای محرکه الکتریکی خواهند داشت.دیگر تغییری که می‌تواند روی تقاضای نفت تأثیر بگذارد استفاده انبوه از سرویس‌های اشتراک خودرویی مشابه اوبر و Lyft است. در آمریکا سرویس‌های اشتراک خودرویی می‌توانند تقاضا برای نفت را تا سال 2040 به اندازه 7 درصد کاهش دهند.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تاثیر خودروهای الکتریکی بر قلب بیماران

هیوندای

این مطالعه از 26 مرد و 8 زن با سن متوسط 69 سال استفاده کرده است. تمامی این افراد دارای دستگاه شوک قلبی بوده که در موقعیت های مختلف با استفاده از خودروی تسلا مدل S P90D و شارژ با جایگاه 220 ولتی مورد آزمون قرار گرفته‌اند. عملکرد دستگاه شوک قلبی بیماران در خلال این تست‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. تنظیمات این دستگاه‌ها بر روی حساس‌ترین قطعات یدکی هیوندای  نقطه بوده و هیچ پیام الکترومگنتکی یا دیگر مداخلات از سوی خودرو یا جایگاه شارژ مشاهده نشده است.

قطعات هیوندای

در این مطالعه پزشکی از خودرویی ساخت تسلا استفاده شده اما باید مطالعه یاد شده با طیف وسیع‌تری از خودروهای الکتریکی صورت پذیرد. البته گفته لوازم یدکی هیوندای  شده خودروهای تسلا در زمان شارژ نسبت به خودروهای مشابه فعالیت الکتریکی بسیار بیشتری را تولید می‌کنند.

لوازم هیوندای

مطالعه مذکور نشان می‌دهد که خودروهای الکتریکی برای افرادی که دارای بیماری‌های قلبی هستند ایمنی بیشتری دارند اما ما پیشنهاد می‌کنیم درباره خرید جدیدترین محصول تسلا یعنی رودستر بیش از سایر موارد فکر کنید. شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت رودستر جدید کمتر از 2 ثانیه بوده که قطعاً می‌تواند برای رانندگانی با بیماری‌های قلبی خطرناک باشد.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

نکاتی برای آگهی آنلاین فروش خودرو

کیا

نکات برجسته‌ی خودرو و ویژگی‌های مثبت قطعات یدکی کیا آن کلید اصلی فروش آنلاین خودرو است. به همین دلیل است که بسیاری از تبلیغات اطلاعات مهم را ذکر نمی‌کنند و یا داستان کامل درباره‌ی یک خودروی دست‌دوم را بازگو نمی‌کنند.در نوشته‌ی زیر برخی از مواردی را که باید در یک تبلیغ خوب مدنظر قرار داد ذکر کرده‌ایم، امیدواریم که موردتوجه شما عزیزان قرار گیرد. با ما همراه باشید.سخنگوی eBay Motors که سرویس فروش خودروی دست‌دوم آنلاین است این‌گونه بیان می‌دارد:به‌منظور جلب‌توجه هر چه بیشتر نسبت به خودروی فروشی خود، لیستی از مفیدترین اطلاعات را ذکر کنید

قطعات کیا

بدیهی است که مهم‌ترین اطلاعات شامل مدل، سال ساخت، نوع تریم خودرو، میزان مسافت طی شده، مصرف سوخت و نوع گیربکس می‌باشد و می‌تواند تأثیر زیادی بر ارزش خودرو داشته باشد.
در کنار ذکر جزئیات اساسی خودرو مطمئن شوید که متنی واضح و صریح را می‌نویسید لوازم یدکی کیا ، اطلاعاتی که به‌صورت روتین توسط خریداران جستجو می‌شوند.مهم‌تر از همه اضافه کردن عکس است چرا که یک لیست کامل بدون عکس دید کلی خریداران را تقلیل می‌دهد و نوعاً باعث القای قیمت‌های پایین می‌شود. آیا شما یک خودرو را بدون دیدن آن می‌خریدیک تبلیغ موفق دربردارنده‌ی عکس‌هایی از داخل و خارج خودرو و از تمام زوایا است.

لوازم کیا

 

مواردی که گفتیم پایه و اساس یک تبلیغ خوب است. اطلاعات زیاد هرگز نکته‌ی منفی نیستند و به درک کلی خریداران از خودروی شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید لیستی از جزئیات را به‌صورت مرتب تهیه نموده و کار را برای خریدار راحت‌تر و سریع‌تر نمایید.در کنار لیستی از جزئیات و حقایق، توضیحات مشخص و شخصی ازجمله پس‌زمینه و تاریخچه‌ی خودرو می‌توانندتأثیرگذار باشند.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

لغو تولید صدها خودرو در چین

هیوندای

 

بلومبرگ می‌گوید این دستور مدل‌هایی را تحت تأثیر خواهد داد که  قطعات یدکی هیوندای از عهده محدودیت‌های جدید مصرف سوخت چین بر‌نمی‌آیند و ظاهراً حتی خودروهایی از آئودی، شورولت و مرسدس بنز نیز که با شرکایی چینی آنها به صورت مشترک تولید می‌شود در لیست به چشم می‌خورند. درحالی‌که توقف تولید 553 خودرو زیاد به نظر می‌رسد اما مدیر انجمن خودروهای سواری چین می‌گوید این میزان خودرو در واقع درصد بسیار کمی از خودروهای سواری تولیدی در چین را شامل می‌شود.

قطعات هیوندای

این لیست توسط مرکز سرویس تکنولوژی خودروی چین  لوازم یدکی هیوندای تهیه شده و باید به این نکته اشاره کرد که برای اولین بار است که چنین لیست رسمی برای توقف تولید خودروها منتشر شده است. وانگ لیوشنگ می‌گوید چنین اسنادی در آینده بیشتر هم منتشر خواهد شد. او معتقد است این موضوع حرکتی ضروری برای اطمینان از توسعه سالم صنعت خودرو در آینده می‌باشد.

لوازم هیوندای

چین یکی از بزرگ‌ترین بازارها برای خودروهای الکتریکی بوده و در آینده تلاش خواهد داشت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را ممنوع کند. البته این برنامه برخی مخالفت‌ها را برانگیخته که از جمله آن‌ها می‌توان به مدیرعامل جنرال موتورز اشاره کرد. ماری بارا گفته است:
ما دولت چین را به همکاری و کار با صنعت خودرو تشویق می‌کنیم تا با این کار مطمئن شویم که جذابیت و تقاضا برای خودروهای الکتریکی ایجاد می‌شود.



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی هیوندای , قطعات یدکی کیا , لوازم یدکی هیوندای , لوازم یدکی کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

لایحه قانون خودرو های سبز

لیفان

قانون خودروهای سبز 2040 خوانده می‌شود قطعات یدکی لیفان فروش خودروهای جدیدی که بدون آلایندگی نباشند را ممنوع خواهد کرد. این پیشنهاد از اول ژانویه سال 2040 عملیاتی می‌شود و به‌طور مؤثری فروش خودروهایی که فاقد قوای محرکه الکتریکی یا سلول سوختی باشند را ممنوع خواهد کرد.

قطعات لیفان

لایحه موردبحث همچنین می‌گوید خودروهای لوازم یدکی لیفان  بدون آلایندگی نمی‌توانند هیچ آلایندگی‌ای را در شرایط گوناگون تولید کنند.عصاره اصلی این لایحه تنها چند جمله بوده و شامل خودروهای تجاری با وزن بیشتر از 4535 کیلوگرم نخواهد بود. همچنین خودروهایی که در تملک شهروندان ایالت‌های دیگر باشند از شمول این قانون خارج خواهند بود.

لوازم لیفان

تینگ گفته است: کالیفرنیا سابقه طولانی در حفاظت از محیط‌زیست و سلامت عمومی از طریق سیاست‌های خاص و نوآوری‌های فنی داشته است؛ اما زمان آن رسیده که ما مسیر حمل‌ونقل بدون آلایندگی را شفاف کنیم و قدمی بزرگ به سوی دستیابی به اهداف کاهش آلایندگی برداریم.
تینگ ادعا می‌کند خودروهایی که از سوخت فسیلی استفاده می‌کنند مسئول حدود 40 درصد از گازهای گلخانه‌ای کالیفرنیا بوده و پیشنهاد او مکانیسمی برای تضمین این بوده که آینده‌ای بهتر در انتظار کالیفرنیایی‌ها خواهد بود



:: برچسب‌ها: قطعات یدکی لیفان , لوازم یدکی لیفان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین ؟ با توجه به این 3 نکته صرفه جویی کنید

مهم این است که بدانید که اجاره ماشین یک معامله بزرگ نیست، تا زمانی که بتوانید این کار را انجام دهید، اما اگر آنچه را که شما بودید، به اندازه کافی کافی نیست، چه کاری انجام می دهید؟

 

البته راه ها و استراتژی هایی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید تا بتوانید هزینه ای را برای رفتن به یک اجاره ماشین صرفه جویی کنید.

در زیر، 3 راهنمایی مهم را که شما را قادر می سازد یکی از ارزان ترین معاملات اجاره ماشین را در کریستچرچ، ولینگتون و غیره پیدا کنید.

اجاره ماشین ؟ با توجه به این 3 نکته صرفه جویی کنید

اجاره ماشین ؟ با توجه به این 3 نکته صرفه جویی کنید

1. با استفاده از پلت فرم آنلاین می تواند پول شما را ذخیره کند

از آنجایی که اینترنت در جهان شکست خورده است، جهان هرگز همان نیست، زیرا کیفیت زندگی مردم روز به روز در نتیجه منابع اینترنتی افزایش یافته است.

در حال حاضر، تقریبا همه چیزهایی که در این دنیا نیاز دارید را می توان از طریق اینترنت پیدا کرد.

به عنوان مثال، اگر شما قصد سفر به سفر دارید و می خواهید خدمات اجاره اتومبیل خوب داشته باشید، بسیاری از آنها در اینترنت به صورت آنلاین در دسترس هستند.

همه شما نیاز دارید این است که اطمینان حاصل کنید که با یک شرکت استخدام مشروع مشغول به کار هستید و شما خوب هستید.

در زیر، دلیل استفاده از منابع آنلاین را می توانید در هنگام استخدام یک ماشین صرفه جویی کنید.

جستجو برای معاملات در وب سایت های معتبر ماشین اجاره آسان است.

وب سایت های مسافرتی آنلاین دارای یک مشخصه، یکپارچه و یک سیاست استخدام مختصر ماشین است.
شما می توانید گزینه هایی را انتخاب کنید که به شما امکان مقایسه قیمت ها بین وب سایت های مختلف سفر را می دهد.
وب سایت های مسافرتی همچنین با برخی از پاداش ها، اجاره های تضمین شده را ارائه می دهند.
شما می توانید در مورد یک شرکت اجاره ای خاص اطلاعاتی کسب کنید تا بدانید که آیا لیست ها خوب هستند یا خیر.

2. دریافت تخفیف به طور مستقیم از شرکت اجاره خودرو

اگر می خواهید یک ماشین اجاره ای با نرخ انحصاری خوب دریافت کنید، قبول می کنید که در اوایل اجاره بهای خود را پرداخت کنید، می تواند نقش بزرگی و بزرگ ایفا کند.

مهم این است که بدانید برخی از شرکت های کرایه اتومبیل قبل از اینکه حتی ماشین را بردارند، مانند شما می توانند پرداخت را انجام دهند؛ و در انجام این کار، آنها گاهی اوقات شما را به میزان قابل توجهی تخفیف میدهند تا ارتباط مشتری خوبی با شما ایجاد کنند.

علاوه بر این، شما انتظار می رود برای پیوستن به یک برنامه کرایه شرکت اجاره اتومبیل یا افزایش زمان اجاره خود، به طوری که ممکن است شما یک قیمت پایین تر در روز را بپردازید.

3. مزایای تخفیف های گروه ها و سازمان ها را در نظر بگیرید

گروه های عضویت زیادی وجود دارند که می توانید خودتان را شناسایی کنید اگر بخواهید برخی از ارزان ترین معاملات کرایه ماشین را بدست آورید، دریغ نکنید زیرا تعدادی از مزایای پیوست شده وجود دارد.

به عنوان مثال، اگر شما در Wellington زندگی می کنید و شما به دنبال راهی برای به دست آوردن رنت ماشین با قیمت های ارزان تر هستید.

می توانید از اینترنت استفاده کنید و وب سایت هایی را که عضویت دارند و به آنها پیوستید و راهنمایی های مفید پیدا کنید را جستجو کنید شما را قادر به استخدام یک ماشین بدون هیچ زحمتی می کند.

مهم این است که بدانید که بیشتر این سازمان ها ارتباط خوب و ارتباطی با شرکت های اجاره اتومبیل دارند، بنابراین شناسایی خودتان با این می توانید برخی از هزینه های استخدام یک ماشین را نجات دهید.

در نتیجه، اطمینان حاصل کنید هنگام مذاکره برای معاملات اجاره خودرو ارزان ، از سوالات پرس و جو کنید و اطمینان حاصل کنید که معامله درست است که با بودجه شما مطابقت دارد.

علاوه بر این مهم است که درک کنیم که قیمت اجاره ماشین که در برخی از وب سایت ها ذکر شده ممکن است شامل هزینه های اضافی و مالیات نشود، بنابراین همیشه این را در نظر داشته باشید و بودجه خود را به طور موثر و کارآمد برنامه ریزی کنید.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شهر زندگی اجاره مناسب برای شما

فیس بوک از طریق خیابان های ساوانا در سبک! در ساوانا کرایه ماشین، ما چیزی برای هر یک از اجاره داریم.

 

این که آیا شما در حال حمله به شهر برای شب، رفتن به محل کار، و یا بچه ها را به تمرین و از تمرین – ما شما را در ماشین مناسب برای نیازهای شما و در جاده ها در جیغ!

شهر زندگی اجاره مناسب برای شما

شهر زندگی اجاره مناسب برای شما

جوان حرفه ای

مناسب مناسب: نیسان سنترا

جوان، سرگرم کننده و جدید به نیروی کار؟ شما به یک ماشین نیاز دارید که به همان اندازه مشتاق و هیجان است. وارد نیسان سنترا می شود مسافرت به محل کار، یک نسیم در این ماشین کوچک و سریع فشرده است.

در این شخص کوچک، مانند بسیاری از فضای داخلی، یک تنه بزرگ و اقتصاد سوخت عالی، عالی است که شما را از کار و کار خود لذت ببرید. سفرهای آخر هفته مشکلی نیست.

اتاق پا در Sentra فراوان است، بنابراین شما و دوستانتان می توانند در زمانی که شما در جاده ها می ایستند حل و فصل می شود. کتاب امروز!

خانواده شهری

Fit Perfect: تلاش نیسان

با یک سال تحصیلی جدید در اطراف گوشه، داشتن یک وسیله نقلیه که می تواند تمام خانواده را در نظر بگیرد، یک اولویت است! تلاش نیسان می تواند از کارولین تا تمرین انجام شود.

کابین Quest دارای یک ظاهر طراحی جذاب و ظریف است و بنابراین مامان شما ممکن است رانندگی یک Minivan داشته باشید، اما ما وعده می دهیم احساس راحتی می کنید.

اگر نیاز به کشیدن چیزی بزرگ رخ می دهد، تلاش برای چالش است، به سادگی کلاسیک پایین صندلی و حمل و نقل می تواند به تمام نیازهای حرکت خود را سازگار!

ساحل گور

مناسب مناسب: نیسان مورانو

با تابستان هنوز هم در جلسه، و اقیانوس در اطراف ساحل گوشه-تنبل ساحل مطلقا باید باشد. بارگیری کولر، چرخ دنده ساحل خود را در پشت و با راحتی با نیسان مورانو بزرگ.

یک وسیله نقلیه ای است که دارای یک فضای داخلی پرطرفدار، مسافت پیموده عالی و اتاق است که باید مواد مورد نیاز خود را خنک نگه دارید. اضافه کردن در برخی از کرسی های باور نکردنی راحت است که راحتی تمام روز را فراهم می کند، و شما واقعا برنده برنده.

این متقاطع امن و قابل اعتماد شما را به هر مقصد، نزدیک یا دور می برد!

از زمان خانواده، به زمان ماجراجویی، اجاره خودرو پارسی هر مشتری تحت پوشش است. ما مدل اواخر، وسایل نقلیه مسافت پیموده کم که کارخانه تازه کار هستند و برای شما آماده می شوند، زمانی که به آنها نیاز دارید، ارائه می دهیم.

پس برای چی منتظری؟ امروز ماشین خود را اجاره کنید!



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

از دانش آموزان به خانواده ها، بهار در یک استخدام ماشین

تعطیلات بهار یک تعطیلات عظیم در آمریکای شمالی است.

این زمان برای از بین بردن کابوس های زمستانی است و از آغاز هوای گرم تر استقبال می شود.

 

به طور سنتی، بهترین مقصد تعطیلات بهار در جنوب است که خورشید است – و فرهنگ رانندگی قوی است.

اجاره ماشین شما به فلوریدا، کالیفرنیا، تگزاس یا کارائیب می آید .

اجاره اتومبیل شما می تواند هیجان انگیزتر شود.

در اینجا راهنمای فرود اجاره برای مقصد بهار برای همه و نحوه دریافت بهترین معاملات اجاره اتومبیل برای تعطیلات خود را به سطح بعدی می دهید.

از دانش آموزان به خانواده ها، بهار در یک استخدام خودرو

از دانش آموزان به خانواده ها، بهار در یک استخدام ماشین

تعطیلات بهار برای دانش آموزان

دانش آموزان کالج شاید بزرگترین جمعیت برای مسافران بهار است.

با توجه به وقفه ای که از مطالعات انجام شده.

جوانان به ساحل می آیند تا بخار کمی بخورند.

در اینجا برخی از بهترین جملات بهار برای دانش آموزانی که مایل به رفتن هستند جایی است که این عمل است.

میامی! نقطه تعطیلات کلاسیک.

این شهر کوچک وزنه برداری عالی برای مهمانی در شب و ضربه زدن به ساحل در طول روز است.

یک وانت در فرودگاه میامی را انتخاب کنید و می توانید ببینید که از غرب پالم بیچ تا اجاره خودرو چه اتفاقی می افتد.

حتی یک سفر روزانه را با کلید انجام می دهد.
پاناما سیتی ساحل در خلیج مکزیک یکی دیگر از بزرگ مقصد فلوراید.

یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی بهار است.

تمام روزها، هر روز احزاب را در ساحل در نظر بگیرید.
Cancun در مکزیک جایی کمی عجیب و غریب است .

سالانه بیش از 100،000 نفر از سرگرم کننده ها را برای یک هفته سرگرمی می پذیرد.

یک ماشین را در فرودگاه بین المللی اجاره کنید و کمی از مکزیک را بین احزاب ببینید.

باهاما یکی دیگر از نقاط مهم بهار است که عمدتا در نزدیکی ناسا قرار دارد.

این تنها پرواز کوتاهی از ایالات متحده است، لذا به راحتی با بسیاری از هتل ها و استراحتگاه ها، از جمله معروف Atlantis Resort شناخته می شود.
برای برخی از مردم، سواحل فقط جاذبه نیستند.

یک قطعه بهار گرم در فصل بهار شهری را با اجاره ماشین فرودگاه مکزیکو سیتی امتحان کنید – برای غذاهای مکزیکی آماده باشید!

اهداف بهار برای به دنیا آوردن خانواده ها

با وجود اعتیاد به مواد مخدر، تعطیلات بهار فقط برای دانش آموزان کالج نیست.

بچه های جوان هم از مدرسه بیرون می روند و بسیاری از مکان هایی که خانواده ها از جمعیت می توانند فرار کنند.

هنوز خورشید کمتری دریافت می کنند وجود دارد.

اجاره ماشین برای یک خانواده مناسب است.

زیرا بدون نیاز به حمل وسایل حمل و نقل عمومی با بچه های خسته وجود ندارد.

برخی از اماکن در فلوریدا آفتابی، با مهمانی کالج همراه هستند.

جزیره آملیا، فورت مایرز و بخشی از کلیساهای فلوریدا می توانند ساعات کم ساحلی ساحلی را برای خانواده ها فراهم کنند.
دیزنی لند در کالیفرنیا همیشه برای کیدو مورد علاقه است و آب و هوای بهار سردتر آن را برای والدین قابل تحمل تر می کند.

محدوده وسیعی از کرایه ماشین موجود در LAX وجود دارد، بنابراین شما می توانید وسیله نقلیه خانوادگی را پیدا کرده و زیارت آناهیم را انجام دهید.
به عنوان شمال شروع به گرم شدن، شیکاگو به زندگی می آید.

این شهر فوق العاده ای در غرب، همه چیز را از پیتزا عمیق پلاستیکی به موزه های کلاس جهانی می دهد و انتخاب خوبی برای خانواده های با کودکان مسن تر است.

یک فرودگاه بزرگ (شیکاگو O’Hare) وجود دارد و همچنین یک نقطه دستی برای شروع یک سفر جاده ای به منطقه دریاچه های بزرگ وجود دارد.
سواحل شمال و جنوب کارولینای شمالی برای تعطیلات خانوادگی در فصل بهار مناسب هستند.

نه به اندازه شلوغ یا گرم به عنوان فلوریدا و خلیج مکزیک بلکه با مقدار زیادی خورشید و شن و ماسه.

یک ماشین اجاره ای را در ویلمینگتون، چارلستون یا ساوانا تهیه کنید و یک هفته طول بکشد تا بتوانید از ساحل به نظر می رسد.

مقصد خراب شدن بهاره در بودجه

دانه ها شروع به جوانه زدن و برگ در فصل بهار، اما متاسفانه پول در درخت رشد نمی کند.

برخی از طرح های شلوار ارزان قیمت را بیابید و بدون آن هزینه های زمین را بیابید.

اجاره فرودگاه می تواند شما را ارزان اجاره ماشین – در اینجا برخی از بهترین مقصد برای تعطیلات با بودجه مناسب است.
اگر شما می خواهید تجربه کلاسیک بهار فلوریدا در بودجه، به ساحل دایتونا بروید.

این ارزانتر از مکانهای مدرن است اما همه شما می توانید آن را داشته باشید – و پارک های معروف اورلاندو نزدیک هستند.

یک هتل را از کنار ساحل پیدا کنید تا کمی بیشتر را ذخیره کنید.
ساکن ساکت تر کانکون، پلایا دل کارمن، همان سواحل زیبایی دارد و کمتر از یک ساعت دور از فرودگاه است.

استراحتگاه ها ارزان تر از کانکون هستند، و این باعث می شود که قیمت مکزیک به شدت کاهش پیدا کند.

به دنبال شکسته شدن شهر هستید؟

واشنگتن همیشه در هنگام مسکن ارزان قیمت نیست.

اما چیزهای زیادی برای انجام وظایف رایگان و ارزان وجود دارد، برای تعطیلات با صرفه جویی در وقت صرفه جویی می کند.

مخصوصا اگر شما یک بوی تاریخ باشید!
گرمازدگان می توانند از آفتاب خود در آستین، تگزاس استفاده کنند.

این در ساحل نیست، بنابراین قیمت های بهاری قیمت بهاری خرج می شود اما از دریاچه های زیبا و رودخانه هایی که می توانید شنا کنید احاطه شده است و به عنوان یک شهر بزرگ، سرگرمی های زیادی را ارائه می دهد.

یک ماشین اجاره را انتخاب کنید و شهر و منطقه اطراف آن را در اختیار شما قرار می دهد.
شما همچنین می توانید هزینه های پرواز را با اجاره یک ماشین در زادگاه یا محل کالج و هزینه سفر خود را از آنجا بردارید.

کشف دولت و منطقه خود و نجات برخی از آنها

منبع:



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , کرایه ماشین , رنت ماشین , اجاره خودرو در ایران , اجاره اتومبیل , اجاره ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 بهمن 1396 | نظرات ()