نوشته شده توسط : سفرآلامو

تشریفات خودرو پارسی مفتخر است که با 20 سال سابقه  با بهترین قیمت و کیفیت ماشین های لوکس برای مشتریان گرامی خود ارائه میدهد.

در محل نشست اجاره اتومبیل (6 تا 6 نوامبر) در مرکز شهر میامی هیلتون، کنفرانس ناوگان حمل و نقل با شب یلدا 7 نوامبر با یک پذیرایی از کوکتل برگزار می شود و روز 8 نوامبر روز برنامه ریزی کامل است.

اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده این رویداد طراحی شده است تا ناوگان های خودرو سازی مختلفی از جمله تجاری، شرکت های بزرگ، اجاره، ناوگان دولتی و ناوگان شهری را همراه با تامین کنندگان ناوگان سنتی و ارائه دهندگان فن آوری جدید طراحی کنند.

اجاره خودرو

کریس براون، رئیس صندلی رویداد، به عنوان یک آزمایشگاه ایده برای بحث درباره مفاهیم تحرک جدید و تکامل فرایندهای ناوگان، اجاره خودرو مشارکت می کند و راه حل های کاربر نهایی را با هدف ایجاد ناوگان کارآمد تر به کار خواهد گرفت.

اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده براون می گوید: “ناوگان ها نقش حیاتی در این انقلاب حمل و نقل ایفا رنت ماشین می کنند.” “ما در حال راه رفتن به وسایل نقلیه خود هستیم، اما در حال حاضر تغییرات اتفاق می افتد که ناوگان را تحت تاثیر قرار می دهد. ما منتظر تسهیل این بحث ها هستیم. “

ماشین سازی

ثبت نام برای این رویداد در حال حاضر باز است. ثبت نام کنندگان اجاره اجاره اتومبیل می توانند به صورت رایگان در ماشین سازی شرکت کنند.

اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده بر طبق گزارش اجاره خودرو ، از شرکت اجاره ماشین متهم شده است که مشتریان خود را بیش از حد 30 میلیون یورو خرج کرده است.

این گزارش می گوید که ایران خودرو پس از آنکه استانداردهای بازرگانی در ماه گذشته به اتهام هزینه های جعلی اقدام به تحقیق کردند، به این موضوع رسیدند.

رنت ماشین

طبق گزارش، شرکت متهم به نقض قانون مصرف کننده اجاره ماشین های ارزان در تهران بدون راننده با افزایش هزینه های تعمیرات تا 300 درصد برای افزایش سود است.

ماشین در بیانیه ای اعلام کرد: “بر اساس بررسی اولیه ما، دیدگاه ما این است که پیامدهای تحقیق در جایی در منطقه حدود 30 میلیون یورو خواهد بود و ما به عنوان موضوعات مورد بحث مناسب خواهد بود.” “ما به طور کامل رنت با مقامات همکاری می کنیم.”



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو بدون راننده , اجاره خودرو ارزان , اجاره خودرو در ایران , رنت خودرو , اجاره خودرو , اجاره خودرو در تهران , کرایه خودرو , خودرو سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو مکزیک دریافت جایزه برای شرکت اجاره اتومبیل اجاره مکزیک تهران.

شرکت رنت خودرو مراسم افتتاحیه جایزه جهانی سفر آمریکای لاتین در 9 سپتامبر در هتل هارد راک در اجاره ماشین برگزار شد.

اسکار رودریگز، مدیر کل رنت ماشین مکزیک، گفت: “ما از این جایزه سپاسگذاریم.” “ما افتخار می کنیم که برنده شویم و ما همچنان به ارائه خدمات عالی و ادامه در آینده برنده خواهیم شد.”

کرایه خودرو مکزیک در بیش از خودرو سازی شهر در سراسر مکزیک، از جمله مکزیکو سیتی، کانکون، مونتری، و لوس کابوس فعالیت می کند.

ایران خودرو

شرکت رنت خودرو بیشتر آسیب های طوفان ایرما در جنوب غربی فلوریدا، از جمله کالیفرنیا، فورت مایرز و تامپا رخ داده است. ناوگان تجاری به احتمال زیاد رنج می برند از تاثیر طوفان، به عنوان اپراتورهای اجاره بزرگتر عمدتا وسایل نقلیه خود را به گاراژ پارکینگ برای محافظت از آنها از باد و باران نقل مکان کرد.

لیلا مارتینی، سخنگوی شرکت سازمانی، گفت: “ما توانستیم اکثر واحدهای را برای پوشش و حرکت و یا آسیب نبینیم.” “این برای ما تفاوت زیادی ایجاد کرد.”

کارن دراک، سخنگوی هرتز هولدینگز، گفت هرتز همچنین ناخالصی ناوگان اجاره ای در فلوریدا را به حداقل برساند.

شرکت بزرگ ترین دفاتر فلوریدا را بازسازی کرده است، مگر آنکه در شهر  ناپل و کیوست که ایران خودرو واقع شده است، که در آن سرویس های کرایه ای فرودگاه در فرودگاه بین المللی کی وست و ماراتن فلوریدا اجرا می شود. برنامه ریزی سازمانی برای بازگشایی محل ناپل خود در روز پنج شنبه است.

اجاره خودرو در تهران

شرکت رنت خودرو بر خلاف طوفان هاروی، که موجب سیل شدید شد، طوفان ایرما، وسایل اجاره خودرو در تهران نقلیه با سرعت باد و بارندگی های سنگین را آسیب رساند. جاناتان اسمو، اقتصاددان ارشد كوك خودرو، گفت: حرکت در توفان شمالي در امتداد ساحل خليج فارس، احتمالا منجر به كمتر شدن تأثير بر وسايل نقليه مي شود.

دود گفت: “امیدوارم با زمان آماده سازی قابل توجهی، تلفات به پایین ترین حد می رسد.” “مسیر غرب برای جلوگیری از آسیب بیشتر در اورلاندو، که بیش از یک سوم کل ناوگان در فلوریدا است، کمک کرد.”

دود گفت که وسایل نقلیه در گرجستان، آلاباما و کارولینای جنوبی تنها “مقدار کمی از آسیب” را دیدند.

کرایه خودرو

شرکت رنت خودرو در تگزاس، طوفان هاروی احتمالا بین 320،000 تا 580،000 وسیله نقلیه ناوگان بین 12،000 تا 21،500 واحد آسیب دیده است. اجاره خودرو گزارش داد که 3،000 وسیله نقلیه اجاره را از دست داده است، در حالی که هرتز از تلفات 500 واحد در تگزاس گزارش داده است.

اپراتورهای اجاره شروع به حمل هزاران واحدهای به تگزاس پس از طوفان برای پاسخگویی به تقاضا برای وسایل نقلیه جایگزین بیمه. شرکت اعلام کرد که شرکت کرایه خودرو وسیله نقلیه به دولت ارسال کرده است.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین , رنت ماشین , خودرو سازی , ایران خودرو , اجاره خودرو در تهران , اجاره خودرو , کرایه خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودروهای لوکس و مدرن اجاره خودرو و کرایه خودرو ارزان در تهران یک همکاری جدید برای اضافه کردن اجاره ماشین به ​​پنج ایستگاه رنت ماشین اعلام کرده اند.

بر طبق گفته اشپکیر، مشارکت به دنبال افزایش تعداد گزینه های تحرک پایدار در سراسر میامی داد است.

ایران خودرو ، از جمله اجاره بنز به نام اجاره لندکروز و تویوتای به نام ، برای رزرو در 5 ایستگاه زیر وجود دارد: ایستگاه ، ایستگاه نارگیل، ایستگاه ، ایستگاه و ایستگاه اجاره ماشین .

اجاره ماشین در تهران

اجاره خودروهای لوکس و مدرن کارلوس اجاره ماشین در تهران شهردار شهرستان میامی داد گفت: “شهرستان میامی داد در حال حاضر خدمات در حال اجرا در سراسر شهرستان در سراسر، و در حال حاضر ما در حال ساخت اتومبیل به اشتراک گذاری بسیار بیشتر در دسترس است.” “این به این معنی است که سواران حمل و نقل ما می توانند اتومبیل های خود را در خانه بگذرانند، سوار سیستم ما شوند، و اگر آنها نیاز به ماشین برای هر چیزی در میان، اجاره خودرو موجود برای رزرو وجود دارد. با اضافه کردن رنت ماشین در تهران به ​​ایستگاه کرایه ماشین ما، این گزینه به نزدیک شدن فاصله شکاف اول و آخر کمک خواهد کرد. ”

اجاره خودرو در ایران

مکان های رنت ماشین جدید ejare khodro بر روی حضور شرکت در سراسر فلوریدا جنوبی که از ماه نوامبر سال 2012 فعال بوده است، برپا شده است.

اجاره خودروهای لوکس و مدرن ویلیر لازارد، مدیر کل زیپف، گفت: “در اجاره خودرو در ایران ، ما طرفداران بزرگ حمل و نقل عمومی هستیم.” “ما می دانیم که این بخش مهمی از پروژۀ حمل و نقل اعضاء ما است و با هم، این دو سرویس مکمل یکدیگر هستند، به کاربران امکان اتصال بیشتر و توانایی زندگی بدون ماشین و یا ماشین را می دهد. ما هیجان زده هستیم تا با میامی-دااد، با ارائه یک راه آسان برای اعضای اجاره ماشین برای کشف محله ها و جوامع که خارج از دسترس صنعت خودرو سازی از ساحل جنوبی به ایران خودرو است، هیجان زده است. “



:: برچسب‌ها: کرایه خودرو ارزان در تهران , ایران خودرو , اجاره بنز , اجاره لندکروز , اجاره ماشین در تهران , اجاره خودرو , رنت ماشین در تهران , ejare khodro , اجاره خودرو در ایران , اجاره ماشین , صنعت خودرو سازی , ایران خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بزرگترین شرکت اجاره ماشین در ایران

بزرگترین شرکت اجاره ماشین در ایران به طور رسمی قرارداد همکاری طولانی مدت را با ماشین سازی یک شرکت خودروی اجارهای مستقر در آمریکای جنوبی، تحت تایید مقامات ضد تراست کشور ایران وارد کرده است.هرتز به عنوان بخشی از توافقنامه که ابتدا در تاریخ 5 دسمبر سال 2016 اعلام شد، اکنون فروش اجاره اتومبیل و بروز اجاره اتومبیل خود را به کرایه ماشین متوقف کرده است.

رنت ماشین

هر دو شرکت وارد قرارداد همکاری و همکاری با نام تجاری شده اند تا رابطه فعلی خود را کنترل کنند. به گفته هرتز، اتحاد نیز شامل تبادل دانش و دانش در زمینه فن آوری، خدمات به مشتری و برتری عملیاتی خواهد شد.بزرگترین شرکت اجاره ماشین در ایران تحت قرارداد همکاری و ارجاع، مشتریان رنت ماشین در خارج از آمریکای جنوبی به کانال رزرو هرتز مراجعه می کنند. هرتز در بازارهای انتخابی، از جمله ایالات متحده آمریکا، انتظار دارد که مارک اجاره ماشین را در مکانهای اصلی فرودگاه که بازدیدکنندگان از برزیل را خدمت می کنند، نمایش دهند.

اجاره ماشین در تهران

به همین ترتیب، مشتریان اجاره خودرو که به برزیل سفر می کنند، به اجاره ماشین در تهران معرفی می شوند، با نام تجاری در بسیاری از مکان ها، دسترسی به شبکه گسترده ای از مکان ها و ناوگان وسیع خودرویی پیش از هرتز برزیل را ارائه می دهند.قیمت خرید عملیات هرتز برزیل که شامل اجاره اتومبیل و وسایل نقلیه اجاره می شود، در حدود 360 میلیون دلار بسته شده است – با توجه به تنظیمات پس از بسته شدن و نتیجه گیری یک ممیزی مالی.

بزرگترین شرکت اجاره ماشین در ایران کاترین وارینیلو، رییس و مدیر عامل شرکت هرتز می گوید: “ما افتخار می کنیم که با اجاره ماشین در ایران همکاری داشته باشیم، که با آن مقادیر مشابهی از نوآوری ها و برتری های مشتریان را به اشتراک می گذاریم.” این توافق، دو مارک برجسته و یک محصول پیشرفته و خدماتی را برای مشتریان مربوطه ما به عنوان آنها سفر جهان است. “

اجاره ماشین بدون راننده

یوجینویو ماتار، مدیر عامل شرکت اجاره ماشین بدون راننده گفت: “ما بسیار با انگیزه آغاز این همکاری استراتژیک درازمدت است که نشان دهنده یک نقطه عطف جدید برای توسعه بخش است.” مشتریان هر دو شرکت خدمات نوآورانه، حضور و راه حل ها را ارائه خواهند داد برای تسهیل تحرک و بهبود تجربه خود در مورد اجاره اتومبیل و اجاره خودرو است . “



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین بدون راننده , اجاره ماشین در ایران , اجاره ماشین در تهران , رنت ماشین , کرایه ماشین , ماشین سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین ارزان در تهران

اجاره ماشین ارزان در تهران در 12 سپتامبر خدمات اتومبیلرانی اجاره خودرو در تهران، انزلی در دسترس خواهد بود.خدمات خودرو از مارک های اجاره ماشین ارزان در تهران ، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی، برای استفاده در لیسبون قرار خواهد گرفت. به گفته این شرکت، سرویس رایگان تلفن رایگان با شناور اجازه می دهد تا مشتریان را ترک یا جمع آوری ماشین در هر نقطه در منطقه عملیاتی.

در لیسبون، منطقه عملیاتی در ابتدا 48 کیلومتر مربع را پوشش می دهد و از شرق به غرب و شمال و جنوب شهر می رسد. این شرکت می گوید: بلند کردن و رها کردن در فرودگاه در آینده در دسترس خواهد بوددر طول مبارزات پیش از راه اندازی، ثبت نام رایگان است و شامل یک پیشنهاد رانندگی رایگان 20 دقیقه ای است.اجاره خودرو ، یک آژانس مسافرتی آنلاین در بیش از 145 کشور، اخیرا از طریق سایت های سیست، کدی و مکزیک اجاره خودروی خود را به مقصد اروپا، آمریکای شمالی و آمریکای لاتین تبدیل کرده است.

علاوه بر این اجاره خودرو ارزان در تهران ردیوم اجاره اتومبیل را در وب سایت خود اضافه کرده است.در حال حاضر مشتریان اجاره خودرو دارای 323 فروشگاه اضافی برای اجاره اتومبیل هستند.فرانسیسکو میلچر، مدیر اجرایی رنت ماشین ارزان در تهران گفت: “گسترش اهداف ما نشان می دهد که ما بیش از همه متعهد به داشتن بهترین گزینه های اجاره اتومبیل در دسترس مشتریان خود در سراسر جهان هستیم.

از طریق وب سایت ما می توانیم قیمت ها را با قیمت های مناسب مقایسه کنیم و خدمات رزرو بلیط اجاره اتومبیل را در یک سیستم انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی مقایسه کنیم.”

مکان های جدید کرایه ماشین عبارتند از:

کرایه ماشین ارزان در تهران ایالات متحده، کانادا، گواتمالا، کاستاریکا، جمهوری دومینیکن، سنت مارتن و پاناما
– کرید ماشین کرایه: ایتالیا
رنت ماشین اروگوئه، پرو، پاراگوئه، جمهوری دومینیکن، پاناما، آروبا، ترینیداد و توباگو، جزایر ترکس و کایکوس، نیکاراگوئه و گرانادا
– اجاره اتومبیل رودیوم: تهران، مشهد ، قزوین ، یزد ، انزلی ، رشت ، گیلان ، شیراز



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو

اجاره خودرو مسافرت های بلند مدت تعطیلات که فرا می‌رسد، بازار اجاره ماشین و کرایه خودرو بدون راننده تهران داغ تر می شود و جنب و جوش دیگری میان مردم دیده می‌شود. در میان علایق مردم برای مسافرت بعضی‌ها هواپیما را ترجیح می‌دهند، عده‌ای بلیت قطار رزرو می‌کنند، بعضی‌ها با اتوبوس می‌روند و بعضی‌ها هم دوست دارند یک خودرو راحت و با ایمنی بالا رنت کنند وبعضی ها با اتومبیل خودشان به سفر بروند. انتخاب اینکه بهترین راه برای یک مسافرت آسوده کدام است به عهده شماست.

اگر تصمیم دارید با هواپیما سفر کنید پیشنهاد ما این است که می توانید زمانی که به تهران رسیدید یک خودرو اجاره ای از نماینده ما در فرودگاه مهر آباد تحویل گرفته و به گشت و گذار و تور های داخلی در شهر تهران بپردازید.

شما با رنت خودرو در تهران و اجاره خودرو در کرج میتوانید تفریحات خوبی با خانواده و همراهان خود داشته باشید. در مسافرت با خودروی اجاره ای نکاتی وجود دارد که باید مهم است بدانید، افت قیمت خودرو در سفر های طولانی برای شما هزینه های پنهانی دارد و سفر کردن بدون داشتن بیمه بدنه بسیار خطر ناک است شما با کرایه ماشین ارزان در تهران میتوانید با اطمینان کامل و بدون هزینه های پنهان افت قیمت خودرو شخصیتان سفر کنید و همچنین شرکت تشریفات اجاره خودرو به شما این امتیاز را میدهد برای مسافرت های بیرون شهری و درون شهری ماشین دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

اجاره خودرو ارزان در تهران

اجاره خودرو ارزان در تهران آنچه در سفر و مسافرت با ماشین و یا همان گردشگری در ایران با خودروی شخصی مهم است، و ایرانیان عزیز و توریست ها در ایران می بایست رعایت کنند نکات ایمنی در رسیدن به مقصد با سلامت کامل خود و همه اعضای خانواده است شما با کرایه ماشین از شرکت اجاره خودرو بدون راننده اجاره خودرو می توانید با اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو و داشتن بیمه بدنه خودرو آرامش از نظر فنی ماشین که در بالاترین سطح کیفیت می باشد به سفر خود بپردازید.

اگر میخواهیدبا اتوبوس سفر کنید یک سری مشکلات را خواهید داشت با اجاره ماشین بدون راننده و کرایه اتومبیل بدون راننده این مشکلات وجود ندارد زیرا شما تصمیم گیرنده می باشید که چگونه و از چه مسیری به سفر بپردازید.اجاره خودرو یعنی اسودگی ،رفاه ،اطمینان و صرفه جویی در هزینه.

صنعت خودروسازی رانندگی چنان با کارهای روزمره ما عجین شده که گاه به هیچ‌وجه به این موضوع فکر نمی‌کنیم که هزینه های زیادی با اجاره خودرو از بین خواهد رفت. پشت فرمان نشسته‌ایم و فراموش می‌کنیم که جسمی چند کیلویی از آهن را می‌رانیم، آن هم با سرعتی زیاد و تحت شرایط غیرقابل پیش‌بینی.اجاره ماشین با بیمه بدنه استرس را کاهش خواهد داد و هزینه های پنهان از نظر افت قیمت خودرو دیگر به عهده شما نیست و این هزینه ها را شرکت اجاره ماشین اجاره خودرو می پردازد.

بزرگترین شرکت اجاره خودرو

در راستای کمک به ناوگان حمل و نقل کشور و بالا بردن رفاه مشتریان وراحتی حال شما اقدام به اجاره ماشین ارزان بدون راننده و اجاره خودرو در فرودگاه و اجاره انواع اتومبیل ایرانی و خارجی کرده و ماشین عروس بدون راننده کرده است که خودرو های این شرکت لیست زیر می گردد: اجاره ماشین 206 اجاره ماشین 405  پژو پارس اجاره SD 206 اجاره پراید و… و دیگر خودرو های ایرانی و خارجی که باعث شده شرکت اجاره خودرو  کامل ترین و بیشترین ناوگان را بین شرکت های اجاره ماشین داشته باشد.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ماشین را کامل می کند. به طور رسمی قرارداد همکاری طولانی مدت را با اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کند، یک شرکت خودروی اجارهای مستقر در آمریکای جنوبی، تحت تایید مقامات ضد تراست کشور رنت ماشین ارزان در تهران ، وارد کرده است.

هرتز به عنوان بخشی از توافقنامه که ابتدا در تاریخ ۵ دسمبر سال ۲۰۱۶ اعلام شد، اکنون فروش اجاره اتومبیل و بروز اجاره اتومبیل خود را به اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کندمتوقف کرده است.

هر دو شرکت وارد قرارداد همکاری و همکاری با نام تجاری شده اند تا رابطه فعلی  رنت خودرو ارزان درتهران خود را کنترل کنند. به گفته هرتز، اتحاد نیز شامل تبادل دانش و دانش در زمینه فن آوری، خدمات به مشتری و برتری عملیاتی خواهد شد.

تحت قرارداد همکاری و ارجاع، مشتریان اجاره خودرو پارسی فروش عملیات  اجاره ماشین را کامل می کنددر خارج از آمریکای جنوبی به کانال رزرو هرتز مراجعه می کنند. هرتز در بازارهای انتخابی، از جمله ایالات متحده آمریکا، انتظار دارد که مارک اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کندرا در مکان های اصلی فرودگاه نشان دهد که به بازدید کنندگان از برزیل خدمت می کنند.

به همین ترتیب، مشتریان Hertz که به برزیل سفر می کنند، به اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کندمعرفی می شوند، با نام تجاری اجاره خودرو پارسی فروش عملیات اجاره ناشین را کامل می کند  اجاره خودرو ارزان درتهران در بسیاری از مکان ها، دسترسی به شبکه گسترده ای از مکان ها و ناوگان وسیع خودرویی پیش از هرتز برزیل را ارائه می دهند.

قیمت خرید عملیات هرتز برزیل که شامل اجاره اتومبیل و وسایل نقلیه اجاره می شود، در حدود ۳۶۰ میلیون دلار بسته شده است – با توجه به تنظیمات پس از بسته شدن، نتیجه گیری ممیزی مالی.

کاترین وارینیلو، رییس و مدیر عامل شرکت هرتز می گوید: “ما افتخار می کنیم که با اجاره ماشین در تهران همکاری داشته باشیم، که با آن مقادیر مشابهی از نوآوری ها و برتری های مشتریان را به اشتراک می گذاریم.” این توافق، دو مارک برجسته و یک محصول پیشرفته و خدماتی را برای مشتریان مربوطه ما به عنوان آنها سفر جهان است. ”

یوجینویو ماتار، مدیر عامل شرکت Localiza گفت: “ما بسیار با انگیزه آغاز این همکاری استراتژیک درازمدت است که نشان دهنده یک نقطه عطف جدید برای توسعه بخش است.” مشتریان هر دو شرکت خدمات نوآورانه، حضور و راه حل ها را ارائه خواهند داد برای تسهیل تحرک و بهبود تجربه خود در مورد اجاره اتومبیل و اجاره وسایل نقلیه. “



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در تهران , اجاره خودرو ارزان درتهران , رنت خودرو ارزان درتهران , رنت ماشین ارزان در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پنج خودروی Kia Motors از جوایز  اجاره ماشین در شیراز  جزیی از مطالعات کیفی ابتدایی ۲۰۱۷ J.D. Power (IQS) به دست آورده اند. این نشان می دهد که سال دوم در ردیف است که کیا رتبه بندی مطالعه را با مسائل کمتر در ۹۰ روز اول از مالکیت ماشین و کامیون بیش از هر نام تجاری دیگر در ایالات متحده است.

 

در مقایسه با عملکرد سال گذشته، Kia 11 امتیاز را بهبود بخشید،  اجاره ماشین درمشهد  در مجموع ۷۲ مشکل در هر ۱۰۰ خودرو.

خودروی پنج خودروی کیبورد که شامل خودروهای چند منظوره (Compact Multi-Purpose Vehicle)، Forte (Compact Car)، Cadenza (ماشین های بزرگ)، Niro (SUV های کوچک) و Sorento (Mid SUV) می باشد.

این سومین سال متوالی است که Kia Soul برای اولین بار در بخش مربوطه رتبه  اجاره ماشین در انزلی بندی کرده است، در حالی که هیبرید Cadenza و Niro یکی از رقبای اول سال هستند.

کمپانی Cadenza کمترین میانگین مشکلی را که از هر وسیله نقلیه در مطالعه Power J.D.

در این مطالعه، اجاره ماشین در گیلان پاسخ دهندگان ۲۴۳ مدل خودرو در ۲۶ بخش خودرو را مورد بررسی قرار دادند



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

لیست های اجاره پارسی گسترش می یابد سرویس اجاره ماشین در شیراز Gig GM به سانفرانسیسکو گسترش یافته است. رانندگان Maven Gig دسترسی به وسایل نقلیه می توانند برای مراسم مستقل مانند ارائه بسته، غذا یا تحویل مواد غذایی و به اشتراک گذاری سواری استفاده کنند.

این برنامه از ماه مه در سن دیگو پخش شده است. به گفته این شرکت، وسایل نقلیه الکتریکی Maven Gig Bolt تقریبا ۲۰،۰۰۰ مایل در سن دیگو رانده شده اند. این سرویس در اواخر امسال در لس آنجلس  اجاره ماشین در مشهد  راه اندازی خواهد شد.

برای خدمات Gig، Maven با GrubHub، لیست های اجاره پارسی گسترش می یابد، Roadie و خدمات به اشتراک گذاری سوار همکاری می کند.

راشل باتاچاریا، مدیر برنامه تحرک تجاری لیست های اجاره پارسی  اجاره ماشین در انزلی  گسترش می یابد، گفت: “آزادگان در اقتصاد به اشتراک گذاری، انعطاف پذیری را می خواهند، و Maven Gig یک راه بی همسایگی برای به حداکثر رساندن فرصت ها است.” “اگر راننده در یک سرویس خلوتی داشته باشد، آنها به راحتی می توانند به سمت دیگری تلنگر شوند و فشار را ادامه دهند.”

اعضای Maven Gig می توانند Chevrolet Bolt EV را برای ۲۲۹ دلار در هفته به اضافه مالیات، شامل بیمه، تعمیر و نگهداری، مایل های نامحدود و شارژ رایگان در ایستگاه های لیست های اجاره پارسی گسترش می یابدبرای مدت  اجاره ماشین در گیلان  زمان محدود، رزرو کنند.

در سانفرانسیسکو، اعضای همچنین می توانند شورولت کروز (۱۸۹ دلار در هفته)، شورلت مالیبو (۱۹۹ دلار در هفته) و شورلت تراکس (۲۰۹ دلار در هفته) را رزرو کنند.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

 قیمت وسایل نقلیه اجاره ای افزایش میابد اجاره ماشین در انزلی  تام کنتوس در ماهانه خود در Kontos Kommentary نوشت: قیمت های فرستاده شده از وسایل نقلیه ناوگان خارج از اجاره رزرو شده در ماه مه ۰٫۲٪ کاهش یافته است، اما باقی مانده است ۳٫۵٪ از سال پیش.

قیمت وسایل نقلیه اجاره ای افزایش میابداجاره ماشین در گیلان  فروش اجاره فروپاشی ۳ واحد مدل ساله را بین ۳۶،۰۰۰ تا ۴۵،۰۰۰ مایل انجام می دهد. خودروهای متوسط با این معیارها ۵٫۶٪ تا ۱۱٫۵۹۵ دلار از سال پیش کاهش یافته و متوسط SUV ها از ماه مه ۲۰۱۶ به ۱٫۱٪ کاهش یافته و به ۲۰٫۲۲۵ دلار رسیده است.


در عین حال، متوسط قیمت عمده فروشی وسایل نقلیه مورد استفاده توسط  اجاره ماشین در مشهد  تولیدکنندگان، از آوریل ۳٫۳٪ افزایش یافته و از سال قبل ۴٫۹٪ افزایش یافته است. کنتس گفت، قیمت های متوسط برای فرستنده های فروشنده، در مقایسه با ماه آوریل به میزان ۰٫۲٪ و در مقایسه با ماه مه ۲۰۱۶، ۵٫۹٪ بوده است.

در ماه مه بازار کلی وسایل نقلیه مصرف شده در قیمت خودروها به طور میانگین ۱۱،۱۳۸ دلار بود. بازار کلی از یک سال قبل ۳٫۹٪ افزایش یافته است. Kontos گفت: افزایش سالانه بیش از پیش از وسایل نقلیه بزرگتر، از جمله خودروهای اجاره ماشین در شیراز ، SUV های متوسط و بزرگ و بزرگ وانت های بزرگ به دست آمد.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مالتی مدیترانه مالت خدمات مشتری را بهبود می بخشد اعلام کرده است که Carrifuring اجاره ماشین در شیراز ارائه دهنده مشتری خود را در مالتا تحت رهبری جدید افزایش داده است.

در حال حاضر توسط شرکای معتبر حقوقی هرتز، United Garage Ltd اداره می شود، Thrifty اجاره ماشین در مشهد مشتریان بیشتری را برای مکان های اجاره ای، ناوگان متنوع و تازه و همچنین یک وب سایت جدید و کاربر پسند ارائه می دهد.

مالتی مدیترانه با مکان هایی در فرودگاه بین المللی مالت، مرکز شهر اسلما و گوزو هاربر، مشتریان کرایه اتومبیل را با دسترسی به سواحل کشور و مراکز شهری فراهم می کند. صرفنظر از اینکه مسافرت در اوقات فراغت یا کسب و کار،  اجاره ماشین در گیلان توریستی یک ناوگان وسیعی از وسایل نقلیه جمع و جور، اقتصادی، متوسط و استاندارد ارائه می دهد.

میشل تارید، رئیس گروه Hertz International، گفت: “واقعا هیجان انگیز است که نام تجاری Thrifty را با ارائه خدمات بهبود یافته در مالتا، یک مقصد گردشگری سریع و پرطرفدار ببینیم.” این مزیت دیگری است که ما در حال دستیابی به این جدید هستیم. نقطه عطفی در همکاری با مزایای بلند مدت ما در اروپا، متحده گاراژ آموزشی ویبولیتین، که دارای تخصص و شهرت مستقل محلی برای ارائه خدمات عالی مشتری است. ”

سیمون گات بلداچینو، مدیر عامل هرتز و تورتی مالت، مدیر اجرایی و  اجاره ماشین در انزلیمدیر گروه یونان، گفت: “ما افتخار می کنیم که شرکت هرتز به United Garage Ltd. با نمایندگی Thrifty در مالتا تأیید کرده است و موقعیت ما در بازار محلی را تأیید می کند. از شرکت ها. “انتصاب اجاره اتومبیل ریزه کاری تعهد ما را برای انتخاب وسیع تر و خدمات عالی برای مشتریان ما تقویت می کند.”

رون Scerri، مدیر کل هرتز و Thrifty مالت، گفت: “رون Scerri، مدیر کل هرتز و Thrifty مالت،” رضایت مشتری، پیشنهاد جدیدی را برای خدمات و گزینه های موجود در بازار اجاره اتومبیل کشور ارائه می دهد. “ما منتظر ارائه مشتریان محلی و بین المللی با راحتی و مشتری عالی هستیم. مراقبت وفاداری برای بین المللی شناخته شده است. ”

اجاره اتومبیل با صرفه تر شدن در بازارهای اروپایی با آخرین آپارتمان ها در لهستان، ترکیه و مجارستان گسترش یافته است.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودروپارسی همکاری با خطوط هوایی را گسترش  اجاره ماشین در شیراز  می دهدمشارکت جهانی خود را با شرکت های هواپیمایی “لوفت هانسا” تجدید کرده است تا مزایای استفاده از وسایل نقلیه اجاره هواپیمایی در نقاط هرتز در سراسر جهان را ارائه دهد.

به عنوان بخشی از توافق تجدیدنظر، مشتریان Lufthansa دسترسی به تخفیف و مزایای اتومبیل اجاره هرتز دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، اعضای میلز و برنامه مرسدای مرسدس اجاره ماشین در مشهد حداقل ۵۰۰ مایل برای اجاره وسایل نقلیه از طریق هرتز دریافت خواهند کرد.

میشل Taride، رئیس گروه، هرتز بین المللی گفت: “ما اطمینان داریم که تجدید اتحاد ما با لوفت هانزا توسط مسافران برای راحتی، کیفیت بالا و قابلیت اطمینان برای سفرهای آنها بسیار راحت است.” شبکه مسیریابی گسترده لوفت هانزا در ۸۳ کشور، همراه با رد پای جهانی ما و حضور پیشرو در ایالات متحده، قطعا یک بازی مناسب برای مسافران تفریحی و مسافرتی است. ”

هیک بیرلنباخ، معاون ارشد فروش Lufthansa Hub Airlines و اجاره ماشین درانزلی Hub Frankfurt می گوید: “ما بسیار خوشحالیم که همکاری ما با هرتز، شریک قوی ما در بخش تحرک، در lufthansa.com را گسترش دهیم.” با هرتز، ما مشتریان خود را ارائه می دهیم یک خودرو اجباری و با کیفیت بالا در همه مقصد مقصد لوفت هانسا در سراسر جهان. ”

هرتز بیش از ۲۰ سال با لوفت هانزا همکاری کرده است. هرتز، ناوگان  اجاره ماشین در گیلان خودروی لوفتهانزا را از خودروهای رایج خودرو برای کارکنان در برلین، فرانکفورت، هامبورگ و مونیخ، پشتیبانی می کند. هرتز همچنین منحصر به فرد ارائه خدمات اجاره اتومبیل برای کارکنان شرکت هواپیمایی است.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

آزمایشگاه تویوتا با استفاده از فناوری جدید با نمایندگی هاوایی تیتا و Servco Pacific Inc. (اجاره ماشین در انزلی) با همکاری آزمایش فن آوری جدید اتومبیل در Honolulu مشارکت دارند.

مجموعه نرم افزارها و سرویسها بخشی از بستر خدمات تحرک تویوتا است (MSPF)، که قابلیت های مختلفی را برای ایجاد تجربه تحرک فراهم می کند.

هنگامی که تنها برنامه کار آزمایشی خدمتکار نتیجه میگیرد،اجاره ماشین در گیلان، توزیعکننده وسایل نقلیه تویوتا در هاوایی، از فناوری ماشینهای به اشتراک گذاری استفاده خواهد کرد تا تا پایان سال ۲۰۱۷، خودروی جدیدی را که توسط هونولولو ساخته شده است، راه اندازی کند.

نرم افزار به اشتراک گذاری خودرو از شناسایی راننده و تأیید هویت، و همچنین پرداخت و مدیریت ناوگان برای کسب و کارهای به اشتراک گذاری خودرو پشتیبانی می کند. طبق گزارش تویوتا، این نیز شامل جعبه کلید هوشمند (SKB) است که به کاربران امکان قفل کردن و باز کردن وسایل نقلیه را از طریق تلفن هوشمند می دهد.

آزمایشگاه تویوتا با استفاده از فناوری جدید با نمایندگی هاوایی اجاره ماشین در مشهد، رئیس شرکت Connected، Toyota Motor Corp. گفت: “این برنامه جدید نشان می دهد که توان ترکیب توانایی تولید جهانی و فناوری جهانی با توانایی های گسترده جهانی تویوتا را با عملیات گسترده محلی نمایندگی ها برای ارائه گزینه های راحت تر به مسافران فراهم می کند.”

زاک هیکس، مدیر عامل شرکت Toyota Connected North America، گفت: “این راه اندازی موفقیت آمیز MSPF نشان دهنده نسل بعدی در سیستم های رای گیری خودرو است و پایه جهانی جهانی تویوتا برای مدیریت ناوگان، توزیع خودرو و آینده تحرک است.” “پلت فرم مبتنی بر API قدرتمند و انعطاف پذیر آن، ما را قادر می سازد تا به سرعت به شرایط جدید بازار برسند و از استقرار خدمات تحرک پذیری محلی پشتیبانی کنند.”

از ژانویه ۲۰۱۷، تویوتا با برنامه اجاره ماشین در شیرازدر برنامه آزمایشی خودرو در سانفرانسیسکو کار کرده است. به گفته شرکت، در نهایت، تویوتا نیز با نمایندگان و توزیع کنندگان دیگر همکاری خواهد کرد تا تکنولوژی را برای بازارهای خود طراحی کنند.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

شمارنده های اجاره ماشین این هفته مردم از سراسراجاره ماشین در انزلی کشور و جهان به نقاط مختلف ایالات متحده از کل خورشید گرفتگی در ساحل به ساحل در ۲۱ آگوست سفر کردند.

این زمان ۹۹ سال از زمان آخرین خورشیدگرفتگی خورشیدی در ساحل آمریکا در سال ۱۹۱۹ بوده است. آخرین رخداد در قاره آمریکا در سال ۱۹۷۹ رخ داده است. از اورگان تا کارولینای جنوبی، در مجموع ۱۴ ایالت در مسیر کامل بودند، از جمله نبراسکا، ایلینوی، وایومینگ، آیداهو، تنسی و کنتاکی.

اخبار اجاره اتومبیل با چند کمپانی اجاره اتومبیل صحبت کرد تا ببینید که چگونه با هجوم مسافران رفت و آمد کرد.به گفته بندر پورتلند، در اورگان، انتظار می رفت که بیش از ۱۷،۰۰۰ خودرو در مدت سه روز برای خورشید گرفتگی از فرودگاه بین المللی پورتلند اجاره شود. مسافران به پورتلند پرواز کردند و ماشین ها را برای مسافرت به سالم و دیگر مناطق در مرکز اورگان، از جمله اجاره ماشین در گیلان مدرس، سفر کردند.شمارنده های اجاره ماشین مدیریت محل اجاره اتومبیل در پورتلند را مدیریت می کند. برای شرکت او، شنبه و یکشنبه در میان شلوغ ترین روزها برای مسافران برداشتن وسایل نقلیه بود.او گفت: “برنامه ریزی شامل همه آماده سازی قبل از رویداد است و در حال حاضر گرفتن اتومبیل ها قطعه دیگر آن است.” “ما انتظار داریم تا بیشتر وسایل نقلیه در روز سه شنبه ۲۲ و چهارشنبه ۲۳ بهمن بازگردانده شود.”

اجاره خودرو

طبق گفته اجاره ماشین در مشهد-Irons، فرودگاه در طرح هایی برای مقابله با افزایش درآمد اجاره ای فعال بوده است. طبقه بالا پارکینگ – که یک پارکینگ عمومی است – پاک شد و برای بازپرداخت اجاره ماشین سرازیر شد. او گفت: “این کمک خواهد کرد که مسیرهای ورودی را روشن کنید زمانی که مناطق برگشت اجاره به طور منظم پر می شوند.”
تماشاگران منتظر گرفتگی در فرودگاه بین المللی پورتلند هستند. حسن نیت ارائه میدهد ازشمارنده های اجاره ماشین.با توجه به نگرانی ها در مورد اجاره ماشین در شیراز، هفته قبل از گرفتگی نیز مشتریان خواستار دلار برای تایید رزرو خود را مشغول بودند.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

 همکاری سیستم های کلاسیک،اجاره ماشین عروس های عجیب و غریب، یک شبکه برای افرادی که عاشق اتومبیل و وسایل نقلیه گردآورنده هستند، Classics & Exotics، یک بازار آنلاین همکار به بازار برای اتومبیل های کلاسیک را به دست آورد. اجاره خودرو آن را به عنوان DriveShare توسط Hagerty دوباره راه اندازی کرد.

McKeel Hagerty، مدیر عامل شرکت Hagerty، گفت: “اجاره ماشین عروس به مردم راه آسان برای پشت چرخ ماشین هایی که همیشه می خواستند رانندگی کنند، می دهد.” “هدف ما ارائه یک پلت فرم مشترک است که علاقه مندان و صاحبان ارتباطات را برای گسترش جامعه افرادی که اتومبیل را دوست دارند، متصل می کند.”

در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و در کاپ کید، ماساچوست، کلاسیک و اگزوتیک مستقر است، صاحبان خودرو با رانندگان پیش نمایش داده شده به دنبال تجربه رانندگی یا وسایل نقلیه مناسب برای مراسم عروسی و سایر رویدادها هستند.

Peter Zawadzki، بنیانگذار Classics & Exotics که به عنوان مدیر اجاره ماشین  همکاری سیستم های کلاسیک،اجاره ماشین عروس های عجیب و غریبپیوست، گفت: “من این شرکت را شروع کردم تا مردم بتوانند این خودروهای شگفت انگیز را امتحان کنند و صاحبانشان می توانند پول کمی برای پرداخت هزینه مالکیت بپردازند و این هنوز مأموریتی برای DriveShare است. از DriveShare “این یک راه عالی برای به دست آوردن مردم بیشتر در سرگرمی است. آنچه ما دیده ایم این است که افرادی که این اتومبیل ها را اجاره می دهند، اغلب صاحبان اتومبیل های کلاسیک می شوند.”

Hagerty در سال ۱۹۸۴ برای فروش رنت ماشین   بیمه های تخصصی به صاحبان قایق های چوبی تاسیس شده است در حال حاضر ارائه دهنده بیمه تخصصی برای وسایل نقلیه کلاسیک.

به گفته این شرکت، هر اجاره ین میلیون دلار در حمایت از بیمه و دسترسی به برنامه کمک های کنار جاده ای تمام خدمات طراحی شده به طور خاص برای وسایل نقلیه کلاسیک است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروس تور، یک بازار رایانه ای با همتایان خود، با Yhat، ارائه دهنده نرم افزار مدیریت دانش داده، مشارکت داشته است. Turo از نرم افزار اجاره ماشین عروس Yhat استفاده خواهد کرد تا برنامه تلفن همراه خود را فعال کند.

به گفته شرکت، نرم افزار رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروسبه طور مستقیم به برنامه اجاره خودرو تورو به قیمت های پویا و الگوریتم های پیشنهاد دهنده محصول ارائه خواهد داد. تیم تحقیقاتی اطلاعاته  اجاره ماشین  تورو می تواند قیمت های اطلاعاتی و توصیه های خودرو را به لیست افراد و اجاره اتومبیل ها از طریق برنامه ارائه دهد.

الگوریتم های رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروساز متغیرهایی مانند مدل ماشین و مدل، ویژگی های کاربر و رقابت پیش بینی استفاده می کنند.

آستین اوگیلوی، مدیر عامل شرکت و یکی از بنیانگذاران یات، گفت: اجاره خودرو  “اطلاعات در سطح مشتری در همه جا است که به شرکت ها فرصتی باور نکردنی برای خدمت به مشتریان خود در شیوه ای متناسب و شخصی تر است.” چالش یافتن راهی برای تبدیل آن به یکی از کارهای استراتژیک است که تورو نمونه ای از شرکتی است که علم داده را به زندگی خود در محصول خود آورده است، که بلافاصله هنگامی که شما از برنامه خود استفاده می کنید آشکار می شود. این تجربه یکپارچه است.

جروم سلز، مدیر اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده های تورو گفت: “رنت ماشین دارای میلیون ها اطلاعات در مورد چگونگی قرض دادن و وام خودرو است.” به محض توسعه تور، ما می خواستیم داده های ما را در زمان واقعی استفاده کنیم تا راحت تر و سرگرم کننده تر شود قرض دادن یا قرض دادن ماشین. با تشکر از Yhat، ما قادر به جاسازی مدل های داده های علمی خود در برنامه به عنوان نقطه پایان REST API است، که دوره فاز استقرار را از هفته ها یا حتی ماه ها تا چند ثانیه کاهش می دهد. رنیکارنت می افزاید: نرم افزار مدیریت داده به اجاره ماشین عروسبه ما اجازه می دهد تا تقریبا بلافاصله ارزش کار علمی داده ما را تحقق بخشید. “



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سیستم های هشدار از راه دور در ماشین های اجاره ای دور نشان داد که تغییرات مداوم در ادعاهای بیمه برای تصادفات جاده ای رخ نداده است. با توجه به نظرسنجی اجاره ماشین در شیراز، آنها نیمی از زمان را خاموش می کنند.

“مردم [هشدار خروج خط] را خاموش می کنند زیرا آنها به علت فرکانس هشدارها آن را” هذیان “و” حواس پرتی “می دانند، به ویژه در مواردی که مسئله توجه جدی نیست، بلکه این که خطوط خیابان ها موجب می شوند یا نابود می شوند بکی میلر، مهندس ارشد تحقیقاتی برای سیستم های هشدار از راه دور در ماشین های اجاره ای می گوید: “این سیستم را فریب می دهد.
اجاره ماشین در مشهد
هر گونه تجزیه و تحلیل کیفی سیستم های ایمنی باید با تئوری دیگری مطرح شود – این تکنولوژی های جدید “رانندگان احمقانه” را ایجاد می کنند.

با توجه به اینکه این سیستم ها به طور فزاینده ای پیچیده تر شده و به طور گسترده در وسایل نقلیه غیر معمول لوکس در دسترس هستند، ما خطری برای تکیه بر وسیله نقلیه برای انجام کار برای ما سیستم های هشدار از راه دور در ماشین های اجاره ای برای جلوگیری از مشکلاتمان به وجود می آوریم. (من به یادگیری یک تماس نزدیک رانندگی ماشین همسر من، که دوربین پشتیبان ندارد، پس از به طور منظم با استفاده اجاره ماشین در انزلی از دوربین پشتیبان و حسگر شنیدن در ماشین من است.)

این پارادوکس دارای یک نام – قانون یرکس-دادسون است که سطوح تعامل و استقرار را برای تعیین بهترین دستاورد مرتبط می کند. در وسایل نقلیه، تحرک بیش از حد می تواند یک راننده را خفه کند، در حالی که تحرک بیش از حد باعث نارضایتی می شود.

این پارادوکس در مسیر راه دستیابی به وسایل نقلیه مستقل موثر است. یک روز، کاربر به طور کامل از کنترل وسیله نقلیه جدا خواهد شد. در عین حال، این فن آوری ها هنوز هم نیاز به راننده را دارند تا حتی اگر تکنولوژی به طور فزاینده ای بیشتر از رانندگی را مدیریت کند.

تصویب تکنولوژی ایمنی در خودروهای ناوگااجاره ماشین در گیلانن تنها یک اپراتور ناوگان خیابانی می تواند برای ایجاد ناوگان امن تر باشد. اقدامات دیگر ساده تر و مقرون به صرفه تر است. به عنوان مثال، آزمایش سیستم های هشدار از راه دور در ماشین های اجاره ای تفاوت های چشمگیر در خسارات وسیله نقلیه را زمانی که سرعت با سرعت ۱۲ مایل در ساعت کاهش می یابد. چقدر هزینه می شود که رانندگان خود را به سادگی “کم کردن سرعت” بگویید؟

ارسال پیام در حین رانندگی اپیدمی است – یکی از هر چهار حادثه اتومبیل در ایالات متحده از طریق پیام کوتاه و رانندگی ایجاد می شود. چقدر هزینه برای تقویت رانندگان به “قرار دادن تلفن دور”؟

با استفاده از منابع مالی ناوگان  سیستم های هشدار از راه دور در ماشین های اجاره ای سالم، غیر فنی، تقویت روبرو شدن با رفتار مناسب راننده، ممکن است فوری ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای تمرکز تلاش های ایمنی شما باشد.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

 فن آوری ایمنی و اجتناب اجاره ماشین در انزلیاز سقوط یا اضافه بار اجاره خودرو گام به هر ماشین جدید، و یک میزبان از فن آوری در نوک انگشتان شما است. این بیش از حد حسی به نقطه اختلال بالقوه است. این امر حیرت انگیز است، دانستن اینکه برخی از این ویژگی ها برای جلوگیری از سقوط شما طراحی شده اند.
حفظ رانندگان امن است داده شده است. اما برای اپراتورهای ناوگان، هنگام بررسی گزینه های اجتناب از تصادف، واقعیت های اقتصادی باید وزن شوند. این گزینه ها اغلب در بسته ها بسته بندی می شوند و ارزان نیستند، با قیمت های ۱۰۰۰ دلار و یا بیشتر – و علامت سوال را به عنوان نگهداری آنها در فروش مجدد حمل می کنند. بنابراین اگر شما ۱۰ وسیله نقلیه جدید را خریداری می کنید، چگونه می توانید مورد اضافه کردن ۱۰،۰۰۰ دلار به بودجه ناوگان خود را اضافه کنید؟

 

گزینه های ایمنی اجاره ماشین در گیلانبرای توصیف در این صفحه بیش از حد فراوان است، اما آنها عموما می توانند به سیستم هایی تقسیم شوند که رانندگان را به موقعیت های خطرناکی هدایت می کنند و کسانی که به طور مرتب کنترل خودرو را برای جلوگیری از سقوط انجام می دهند.

بعضی از سیستم ها، مانند ترمز ضد قفل و کنترل ثبات الکترونیکی، به تجهیزات استاندارد مجهز شده اند و دوربین های پشتی را در سال آینده راه اندازی می کنند.اما برای سیستم هایی که می توانید انتخاب کنید، آیا می توانید قضاوت کنید که کدامیک برای پول مناسب تر هستند؟ موسسه داده های تلفات بزرگراه (HLDI)، شریک پژوهشی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHSاجاره ماشین در مشهددارای بینش است.
بزرگترین راه حل تحقیق فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرواین است که سیستم های جلوگیری از سقوط موثر موثر است. این سیستم ها نزدیکی به یک وسیله نقلیه را تشخیص داده و هشدار را به راننده نشان می دهد، در حالی که قبل از شارژ کردن ترمز ها. بسیاری از سیستم ها نیز خودرو را به طور خودکار ترمز می کنند.

داده های ادعای تصادفات و حوادث واقعی که توسط فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرومورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند، دریافتند که وسایل نقلیه مجهز به تکنولوژی جلوگیری از سقوط پیشرو، باعث سقوط به میزان قابل توجهی کمتر از وسایل نقلیه بدون. اگر چه این سیستم ها با پیچیدگی و تولید کننده متفاوت است، نتایج نشان می دهد که میزان ادعای کمتری در سراسر هیئت مدیره وجود دارد. سیستم هایی که یک هشدار برخورد با جلو را با توقف خودکار توقف در انتهای پایان نیمه متوقف می کند.
برای سایر فن آوری های ایمنی، نتایج به خوبی مشخص نیست. فن آوری ایمنی و اجتناب از سقوط یا اضافه بار اجاره خودرودریافت که مطالعات دوربین های عقب و سیستم های نظارت روی نقطه ضعف در ۷ تولید کننده سبب کاهش میزان آسیب ۴ تا ۶ درصد و یا کم شدن شد.

سیستم های هشدار از راه دور نشان داد که تغییرات مداوم در ادعاهای بیمه برای تصادفات جاده ای رخ نداده است. با توجه به نظرسنجی IIHS، آنها نیمی از زمان را خاموش می کنند.

“مردم [هشدار خروج خط]  اجاره ماشین در شیرازرا خاموش می کنند زیرا آنها به علت فرکانس هشدارها آن را” هذیان “و” حواس پرتی “می دانند، به ویژه در مواردی که مسئله توجه جدی نیست، بلکه این که خطوط خیابان ها موجب می شوند یا نابود می شوند بکی میلر، مهندس ارشد تحقیقاتی برای IIHS می گوید: “این سیستم را فریب می دهد.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کنند، سرمایه گذاری مشترک خودروهای گروه BMW و اجاره ماشین در انزلی SE، راه اندازی مهارت خود را برای آمازون الکسا اعلام کرده است. مشتریان DriveNow که از دستگاههای الکسا مانند Amazon Echo و Echo Dot استفاده می کنند، می توانند از دستورات صوتی برای رزرو وسایل نقلیه اطراف استفاده کنند و اطلاعات مربوط به ماشین و زمان رزرو آنها را دریافت کنند.


مهارت DriveNow برای الکسا را می توان بدون هیچ مشکلی در برنامه اجاره ماشین در گیلان و فروشگاه مهارت الکسا فعال کرد.

نیکو گابریل، مدیر عامل DriveNow گفت: “مهارت مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کنندبرای Alexa باعث می شود حتی راحت تر برای رزرو وسایل نقلیه از خانه. مشتریان اطلاعات خود را در مورد نزدیکترین وسایل نقلیه در عرض چند ثانیه با استفاده از دستورات صوتی دریافت می کنند و می توانند وسیله نقلیه خود را بدون استفاده از تلفن هوشمند خود انتخاب کنند. ”

خدمات صدای الکسا آمازون دارای انواع توابع، از جمله کنترل چراغ ها و سیستم های صوتی، بحث در مورد اخبار و پخش موسیقی است.

سباستین هافیلیش، مدیر اجرایی DriveNow، گفت: “روند” خانه هوشمند “نباید محدود به دیجیتالی کردن زندگی روزمره در چهار دیوار خود باشد. “با ادغام DriveNow با الکسا، هدف ما برقراری ارتباط هوشمند با تحرک مدرن است.”

مشتریان DriveNow می توانند از DriveNow Skill با گفتن “Open اجاره ماشین در مشهد ” استفاده کنند و Alexa جزئیات بیشتری در مورد نزدیکترین وسیله نقلیه ارائه می دهد. سپس خودروی انتخابی می تواند به طور مستقیم رزرو شده و دوباره از طریق صدا لغو شود.

مشتریان همچنین می توانند از الکسا برای اطلاعات در مورد مدت رزرو رزرو باقی مانده و برای جزئیات مربوط به خودرو انتخابی خود، مانند نوع و سطح سوخت خود، از الکسا سوال کنند. اگر یک مشتری خودروی مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کنندرا با استفاده از الکسا ذخیره کند، رزرو در برنامه DriveNow نمایش داده می شود، طبق گفته شرکت.

دیوید کایزر، مدیر کشور آلمان، مهارت های الکسا، می گوید: «مهارت جدید DriNow یک نمونه برجسته از مزایای متعدد ارائه شده توسط کنترل صدا است. “ما خوشحالیم که کاربران الکسا قادر به پیدا کردن و رزرو خودرو حتی راحت تر از هم اکنون می توانند، لذت بردن از تجربه راحت تر اتومبیل.”

مهارت اجاره ماشین در شیراز Alexa در آلمان، اتریش و مشتری U.K. مشتریان پارسی می توانند از سایت برای رزرو خودرو استفاده کننددر دسترس است. این مهارت می تواند با استفاده از برنامه Alexa فعال شود



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت

ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت ، یک شرکت خودروی اجارهای در آمریکای جنوبی، Localiza Fast را راه اندازی کرده است، یک فرایند اجاره ماشین خودپرداز از طریق یک برنامه تلفن همراه.

خدمات خود را طی یک دوره آزمون انجام شده با مشتریان انتخاب شده در اجاره ماشین در گیلانویژه Locations در فرودگاههای Confins (Belo Horizonte)، Congonhas و ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت (سائو پائولو).

در حال حاضر به مشتریان Localiza در Porto Alegre، Brasilia، Salvador، Recife، Fortaleza، Florianopolis، ریودوژانیرو (Galeao و Santos ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت ) و Vitoria و همچنین پایتختهای Minas Gerais و سائو پائولو در دسترس است.

این فن آوری بخشی از برنامه سرمایه گذاری اجاره ماشین در شیرازاست که حدود 10 میلیون R $ (Reals برزیلی) برای بهبود محصولات و فن آوری های جدید طراحی شده است.

Guilherme Braz، تجربه مشتری و قیمت گذاری ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت گفت: “قبل از استقرار، ما با استفاده از چندین وسیله نقلیه از طریق یک مرحله آزمایشی رفتیم.” “ما فرآیند ایجاد همکاری با مشتریان را به عنوان راهی برای ارائه خدماتی که بیشتر به نیازهای کاربر تنظیم شده است، پذیرفته ایم. با توجه به استقبال استثنایی، Localiza Fast در حال حاضر به پایتخت های اصلی  اجاره ماشین در مشهدمی رسد و انتظار می رود که بسیار موفق باشد. ”

با تکنولوژی، مشتری می تواند بدون نیاز به رفتن از طریق میز کار ترک کند. از طریق برنامه تلفن همراه، کاربر برای اطلاع از ورود خود چک می کند. سپس برنامه به محل ماشین اشاره می کند، با جزئیات مانند تعداد فضای پارکینگ، شماره پلاک خودرو و عکس مدل انتخاب شده است. هنگامی که اجاره کننده به نقطه تعیین شده وارد می شود، دکمه “باز کردن خودرو” بر روی صفحه ظاهر می شود ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت  که وقتی خودرو فعال می شود، خودرو به طور خودکار باز می شود. کلیدها و اسناد اجاره ای در محفظه دستکش قرار دارند.

ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت گفت: “ارائه  اجاره ماشین در انزلیبرنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت می داند که نوآوری یک عامل کلیدی در جذب و حفظ مشتریان است.” “به همین دلیل است که ما همیشه منتظر ارائه محصولات و خدماتی هستیم که انعطاف پذیری و سادگی در اجاره اتومبیل ها را ارائه می دهند و به مشتریان خود اجازه می دهند آزادانه انتخاب و خودمختاری بیشتری داشته باشند. ابزار اجاره تمام دیجیتال قصد دارد چشم انداز اجاره ماشین را در کشور تغییر دهد و ما معتقدیم که ماشین اجاره ای تبدیل خواهد شد که یک گزینه تحرک جالب تر خواهد بود. ما می خواهیم تعجب کنیم و وفاداری مشتری را افزایش دهیم.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهد

پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهد، یک پلت فرم راه حل متحد متحد مشترک مبتنی بر هند، قصد دارد دو برابر پوشش “خود راه انداز یک طرفه محصول” خود اجاره ماشین در مشهد را دو برابر کند.


سرویس یک طرفه همراه با تحویل استاندارد تحویل درب اتوماتیک پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهدهمراه است، به کاربران خود اجازه می دهد انعطاف پذیری برای انتخاب یک ماشین از هر نقطه در شهرستان اصلی و ترک آن را در هر نقطه در شهرستان مقصد. به گفته شرکت، کاربران می توانند مدت زمان، مسیر و توقف را سفارشی کنند.

این سرویس جدید را در ماه مه به صورت آزمایشی معرفی کرد. طی اجاره ماشین در انزلیهفته خلبان اجرا، این محصول بیش از 1000 کاربر را در مسیرهای درون ایالتی و بین ایالتی مانند بمبئی-پوونا، بنگلور-چنای، و بنگلور-هیدراآباد خدمت کرد.

پس از پذیرش مثبت به خلبان، پارسی رنت سرویس به اشتراک گذاری اجاره ماشین را گسترش می دهددر حال حاضر راه های جدیدی را برای خدمات رسانی از جمله دهلی-جیپور، دهلی چندیگر و حیدرآباد-ویزاج راه اندازی کرده است.

گفت: “در اکثر موارد، کاربران برای مدت زمانی که طولانی تر از زمان استاندارد برای سفر بین این شهرها هستند، رزرو می کنند.” “این نشان می دهد که آنها سفرهای میانجیگری را با سفر محلی در یا مقصد یا مقصد مقصد ترکیب می کنند. انعطاف پذیری برای سفارشی کردن مدت، همراه با تحویل در آستانه و وانت، قرعه کشی قوی بوده است. این به آنها اجازه می دهد تا تمام نیازهای سفر خود را در هر دو طرف با یک رزرو اجاره ماشین در شیراز تکمیل کنند، صرفه جویی در هزینه های سفر بعدی خود را بر خلاف یک کابین یا اتوبوس یک طرفه. “

رولز افزود: “مسافران کسب و کار بخش هدف در اینجا است، که در تقاضای بالاتر برای این سرویس در روزهای هفته مشهود است.” “چندین کاربر همچنین از یک گزینه برای به اشتراک گذاشتن یک ماشین با سایر کاربران که در همان مسیر سفر می کنند خواسته اند. ما چشم انداز این گزینه را ارزیابی می کنیم. “

در سال گذشته، میانگین مدت رزرو خودروهای اجاره ماشین در گیلاناز 25 تا 30 ساعت به 40-50 ساعت افزایش یافته است.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پارسی رنت ابزار ارزش گذاری خودرو را بهبود می بخشد

این شرکت اعلام کرد که منهیم ابزار ارزیابی وسیله نقلیه خود، گزارش بازار مانهایم (اجاره ماشین در گیلان) را برای ارزیابی دقیق تر وسایل نقلیه مورد استفاده برای افزایش شفافیت و بهبود روند بازاریابی، به روز کرده است.

این ابزار چهار پیشرفت عمده را به دست می دهد، از جمله پارسی رنت ابزار ارزش گذاری خودرو را بهبود می بخشدتعدیل شده، داده های ساخت ، یک رابط بصری و یک ارزش گذاری جدید.

پارسی رنت ابزار ارزش گذاری خودرو را بهبود می بخش اجاره ماشین در شیرازیک ارزیابی دقیق تر است زیرا شامل حالت خودرو و رنگ بیرونی علاوه بر مسافت پیموده شده خودرو و منطقه است. در یک آپدیت ماه سپتامبر مسافت پیموده شده، رنگ و وضعیت به طور خودکار نمایش داده می شود و مشتریان می توانند به صورت دستی منطقه (بر اساس اولویت) را انتخاب کنند تا تنظیمات را تنظیم کنند.

منهاییم اولین ابزار ارزیابی برای استفاده از داده های تولید سازنده خود (در صورت موجود بودن) برای رمزگشایی VIN ها و شناسایی سال دقیق، ساخت، مدل و سبک است.

رابط کاربری به روز شده، قیمت گذاری شفاف تر اجاره ماشین در انزلی را با استفاده از تجسم داده ها تسهیل می کند که مشتریان می توانند به سرعت مقادیر تعدیل شده وسیله نقلیه خود را به مقدار پایه مقایسه کنند.

جدید همه براساس تقاضای دسترسی به مقادیر دقیق تنظیم شده را فراهم می کند و همچنین از داده های ساخت در فرایند رمزگشایی VIN استفاده می کند که بینش راهبردی را برای مشتریان با حجم بالا فراهم می کند.

اد ، معاون مدیر محصول مدیریت راه حل های موجود در Cox گفت: “با داده های ثروتمند، افزایش دقت و دیدگاه بصری، تجربه افزایش یافته است به خریداران و فروشندگان کمک می کند تا ارزش یک وسیله نقلیه خاص را درک کنند و تصمیم گیری های سریع تر استراتژیک را درک کنند.”

فروشندگان می توانند از این اطلاعات برای تعیین اجاره ماشین در مشهد قیمت قیمت حراج، شروع قیمت یا قیمت خرید استفاده کنند. خریداران می توانند اطلاعات را برای تعیین قیمت که می خواهند برای این وسیله نقلیه خاص در مقایسه با خودروی متوسط سال، مدل، مدل و مدل پرداخت کنند، استفاده کنند.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین 

تعطیلات توریکو، کارگزاری کارگزاری عمده فروشی اجاره ماشین در مشهد، مشارکت تامین کنندگان جدید را با Advantage Rent A Car و E-Z Rent-A-Car اعلام کرده است.

به عنوان یک نتیجه از این مشارکت های جدید، مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین دسترسی خود را به موجودی ماشین اجاره در 85 مکان در سراسر اجاره ماشین در شیراز ایالات متحده گسترش می دهد. توریکو این موجودی جدید را در سراسر شبکه خود از 2500 مشتری در 95 کشور از طریق اتصال XML به فروش می رساند.

طبق این گزارش، مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین طی سال گذشته افزایش 72 درصدی در کلیه اجاره های کرایه اتومبیل و 53 درصد افزایش درآمد اجاره اتومبیل را تجربه کرده است.

“مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره  اجاره ماشین در انزلی ماشین بهترین شناخته شده برای تاثیر عظیم آن در صنعت هتل های جهانی است، اما ما به خوبی تاسیس شبکه توزیع و به طور مداوم در حال رشد موجودی شرکای اجاره اتومبیل ما را در موقعیت منحصر به فرد برای تبدیل شدن به بازیکنان پیشرو در بخش اجاره اتومبیل، همچنین،” ، مدیر توسعه کسب و کار برای اجاره اتومبیل در توریکو تعطیلات گفت. “پس از یک نیمه اول سال 2017 بسیار قوی، افزودن و —به ما امکان می دهد که بر روی حرکت حرکت کنیم، در حالی که مشتریان خود را با قیمت های ارزان و با کیفیت بالا ارائه می دهیم.”

علاوه بر این، – که قبلا همگی با همکاری اجاره ماشین در گیلانکرده بودند فقط از طریق ارتباط اینترنتی تنها – ایجاد ارتباط XML با سیستم موجودی مسافرت های تعطیلات با مزیت های عالی اجاره ماشین در تابستان امسال.

توریکو همچنین قابلیت های اجاره ماشین را برای مشتریان توزیع آن به روز کرده است، به همین دلیل آنها می توانند با استفاده از یک فرودگاه و خروج از شهر، اتومبیل را رزرو کنند و برعکس. پیش از این، سیستم فقط برای فرودگاه ها و فرودگاه ها و فرودگاه ها و فرودگاه ها مجاز بود



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشین

، یک پلت فرم همکار به هم برای به اشتراک گذاری لوکس لوکس، اعلام کرده است رسما راه اندازی خود را. از طریق برنامه تلفن همراه و وب سایت خود، راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشینفراهم می کند اعضای با مجموعه ای از وسایل نقلیه لوکس از طریق بازار محلی خود را. صاحبان اجاره ماشین در گیلانوسیله نقلیه می توانند وسایل نقلیه خود را به صورت اجاره ای فهرست کنند.


راه اندازی ابتدا در فلوریدای جنوبی با اتومبیل های عجیب  اجاره ماشین در شیرازو غریب – از مارک های مانند بنتلی، فراری، لامبورگینی و رنج روور – راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشینبه زودی در سراسر کشور گسترش خواهد داد به همچنین شامل ویلا، قایق ها، و جت های خصوصی.

به عنوان بنیان گذاران شرکت از شیوه زندگی بی خیال، عجیب و غریب کرایه اتومبیل و دربان لوکس خدمات مستقر در میامی، تاسیس در سال 1999، آنتونی و گری ماروتا متوجه یک خلاء در بازار اجاره لوکس. دارایی های خالی مالکیت ها هزینه های زیادی را متحمل شدند و اجاره دهندگان مسیری روشن برای به دست آوردن وسایل نقلیه لوکس نداشتند.

“ما یک فرصت در بازار به مصرف کنندگان با ارائه اصطکاک اجاره ماشین در انزلی، بر روی تقاضا تجربه اجاره لوکس، در حالی که در همان زمان ارائه صاحبان با یک خط لوله به صورت امن و کارآمد قرضی دارایی بیکار خود در حالی که تولید درآمد منفعل به رسمیت شناخته شده – از بین بردن بار است که آنتونی ماروتتا، یکی از بنیانگذاران راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشین، امروز با مالکیت مرتبط است. “از طریق این پلت فرم جدید، ما منتظر ارائه خدمات مشابه استثنایی، نمونه کارها سازگار باشد، و تجربه فوق العاده ای است که مشتریان ما آمده ایم تا بدانند و اعتماد.”

راه اندازی لوکس همگرا به اشتراک گذاری پلت فرم اجاره  ماشینقصد دارد به گسترش به نیویورک در پاییز 2017 – با برنامه هایی برای گسترش به لس آنجلس، سان فرانسیسکو، اجاره ماشین در مشهد و لاس وگاس بعد از آن، با توجه به شرکت.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

فرودگاه ها تغییر اجاره ماشین در طول ساخت و ساز

بر اساس گزارشی از خن 2، بخش حمل و نقل اجاره ماشین در مشهد فرودگاه هاوایی اعلام کرده است که تغییرات سیگنال ترافیکی بر بازده اجاره اتومبیل ها در فرودگاه بین المللی دانیل ک. فرودگاه ها تغییر اجاره ماشین در طول ساخت و سازدر هونولولو تاثیر می گذارد.

این طرح اصلاح شده بخشی از پروژه بهبود برای ساخت یک تسهیلات جدید خودروی اجارهای در فرودگاه است.
مزایای، Avis، فرودگاه ها تغییر اجاره ماشین در طول اجاره ماشین در انزلی ساخت و ساز، Hertz و مشتریان ملی، خودروهای اجاره ای را که به ماشین های اجاره ای موقت بازگردانده می شوند، به اموال فرودگاه وارد می شوند و بر اساس ورود و یا سطح زمین باقی خواهند ماند. ورودی قبلی اجاره اتومبیل در ساخت و ساز غیر قابل استفاده خواهد بود.

این گزارش می گوید، پس از اتمام، پنج ایستگاه کرایه ماشین، شرکت ها را در یک مکان و حدود 4،400 سالن پارکینگ در اختیار دارد. این تسهیلات همچنین دارای یک محدوده سریع و سریع با ایستگاه های سوخت و شستشوی ماشین، فضاهای ماشین اجاره آماده و برگشت و اجاره ماشین در شیراز خدمات شمارنده خدمات مشتری خواهد بود.

ساخت و ساز در ماه نوامبر سالاجاره ماشین در گیلانآغاز شده است و انتظار می رود که در دسامبر 2020 به اتمام برسد. این پروژه 330 میلیون دلار با هزینه ی هزینه ی مشتری تامین می شود – هزینه ی روزانه 4.50 دلار برای اتومبیل های اجاره شده از فرودگاه.



:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1396 | نظرات ()