نوشته شده توسط : سفرآلامو

گروه تثبیت کننده دلار (DTAG)، بخشی از اجاره ماشین عروس .، شبکه فعلی خود را در آلمان با ۱۱۶ مکان اضافی در سراسر کشور گسترش داده است. شاخه های جدید در ۱ ژانویه ۲۰۱۵ شروع به کار کردند.

فرودگاه جدید دلار تورفتا و شعبه های مرکز شهر، شبکه های موجود مارک ها را در شهرهای بزرگ آلمان مانند برلین، دوسلدورف، فرانکفورت، کلن و مونیخ گسترش می دهند. علاوه بر این، مکان های جدید در سراسر مقصد توریستی آلمان مانند درسدن و نورنبرگ افتتاح شده است، شرکت می گوید.

تام کلیی، معاون رئیس جمهور، دلار سرمایه گذاری بین المللی، گفت: رنت ماشین  “از ابتدای سال ۲۰۱۳، استراتژی رشد بین المللی دلار و ریزه اندوخته بر اهمیت مهم ترین نقاط اروپا تمرکز شده است.” تا کنون، بیش از ۳۲۰ دلار تورتیف دوگانه مکان های مارکدار در اروپا، گسترش شبکه جهانی DTAG از بیش از ۱۷۰۰ شعبه، به منظور بهبود نیازهای تحرک مشتریان ما. … ”

رافائل جرونا گفت: “ادغام دلار با صرفه جویی در شبکه شرکتی ما در آلمان – اجاره خودرو  بزرگترین بازار اجاره اتومبیل در اروپا و یکی از مهمترین بازارهای خارج از کشور در جهان – قدم اصلی در راستای تقویت دلار و تثبیت به عنوان مارک های جهانی است. مدیر عامل، هرتز آلمان. “علاوه بر این، با گسترش حضور دلار تورفتی در سراسر کشور، ما پیشنهاد ما را برای برآورده شدن مشتریان جدید با نیازهای ارزشمندی بیشتر گسترش می دهیم.”

از ماه فوریه سال ۲۰۱۳، هنگامی که DTAG اعلام کرد گسترش آن در اروپا با افتتاحیه در بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ، هلند و اسپانیا، مارک ها در سراسر قاره رشد کرده اند. در حال حاضر، Dollar Thrifty در اتریش، یونان، جزایر بالئارای، اجاره ماشین پرتغال و سوئیس نیز کار می کند، با گسترش بیشتر برنامه ریزی شده در سال ۲۰۱۵، این شرکت می گوید.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سوییچ هیوندای سوناتا

اداره ایمنی ترافیک ملی اجاره ماشین گزارش داد که هیوندای در سال های 2015 و 2016 سالیانه 161،074 سوناتا و جنسیس را به یاد می آورد، بنابراین نمایندگان می توانند سوئیچ های خرابکارانه ای را که قرار است در هنگام اعمال ترمز پارک اعمال شود، جایگزین کنند.در خودروهای آسیب دیده، چراغ هشدار دهنده که نشان می دهد هنگامی که ترمز دستگیره درگیر است، ممکن است کرایه ماشین به طور متناوب در نور خورشید نشود.

سفرآلامو گفت، مشکل ناشی از خوردگی در سوئیچ است.“اگر نشانگر ترمز پارکینگ در هنگام اعمال ترمز پارکینگ روشن نشود، ممکن است رنت ماشین راننده خودرو را با ترمز پارکینگ درگیر کند، که بر عملکرد ترمز تاثیر می گذارد و خطر سقوط را افزایش می دهد،” اداره ایمنی فدرال در وب سایت خود هشدار داد .معامله گران سوئیچ ترمز پارک را به صورت رایگان جایگزین خواهند کرد. انتظار می رود یادآوری در 30 ژوئن آغاز شود.

صاحبان اجاره خودرو می توانند به مشتریان خدمات Hyundai برسند 09121775672. شماره هیوندای برای این فراخوان 164 است.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

فروش خودرو در سال 2017

انتظار میرود که فروش خودروهای جدید از طریق شش ماه اول سال 2017 به 2.3٪ کاهش یابد و خودروهای با کیفیت بالا با اجاره خارج از اجاره ممکن است بخشی از دلیل است که بر اساس کتاب اجاره خودرو.

در پایان سال جاری، 3.6 میلیون وسیله نقلیه خارج از اجاره به بازار، در مقایسه با 3 میلیون در سال 2016، با توجه به داده های سفرآلامو ، به بازار بازگشته است. انتظار می رود تا سال 2020 تعداد خودروهای اجاره ای که به بازار بازگردانده می شود تا 4.6 میلیون افزایش یابد.

این شرکت های کرایه ماشین خارج از اجاره به بازار های مورد استفاده به عنوان مسافت پیموده شده و وسایل نقلیه نسبتا جدید بازمی گردند و خریداران جایگزین مورد استفاده قرار می گیرند.

اجاره ماشین در سال 2017


جاناتان اسمو، اقتصاددان ارشد شرکت سفرآلامو ، گفت: “ما در حال تبدیل شدن به یک دوره” نقطه اوج “برای صنعت خودرو ایالات متحده است. “بسیاری از کرایه ماشین که در بازار برای ثبت فروش در سال 2015 و 2016 به بازار آمد به آرامی تبدیل به سر می شود که فروش خودرو جدید در بررسی از طریق پایان دهه است.”

با نگاهی به عملکرد اجاره ماشین در تهران تولید کنندگان مختلف، آلامو در میان بهترین مارک های این سالن قرار گرفته است. از طریق پنج ماه اول، نام تجاری بیشترین سهم بازار را در میان تمام مارک ها به دست آورد، بدون اینکه به انگیزه های سنگین دست یابد – که اخیرا روند بسیاری از تولیدکنندگان بوده است.

نیسان نیز انتظار می رود که سهم بازار را به دست آورد، به طوری که بخشی از مدل های تازه، از جمله جدید آلامو با هدف رقابت در بخش متداول متداول است. فروش ناوگان و هزینه های انگیزشی بیشتر بخشی از استراتژی رشد برند است.

اجاره خودرو نیسان


اجاره ماشین، تحلیلگر اجرایی سفرآلامو گفت: “نیسان در حال به دست آوردن سهم بازار اجاره اتومبیل با استفاده از انگیزه ها و خوردن تقاضای ناوگان دیگران رها شده است.” “تا زمانی که سودآوری بالا برود، هیچ دلیلی وجود ندارد که برند در نیمه دوم سال، استراتژی را تغییر دهد.”

انتظار می رود که رنت ماشین در این سال مبارزه کنند، کرایسلر، فورد و جیپ هستند.

پیش بینی های آلامو برای فروش سالانه خودروهای جدید 17.1 میلیون دلار است که در مقایسه با سال گذشته 2.5 درصد کاهش یافته است. هرچند که نشانه کاهش است، دود همچنان معتقد است که بازار خودرو سالم است. او اشاره کرد که 17.1 میلیون سال فروش خودرو جدید، هنوز هم یکی از بهترین سال های ثبت شده در صنعت خودرو است.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بودجه آلامو برای اجاره خودرو

اداره دادسرای فلوریدا موافقت نامه حل و فصل اجباری دادگاه را با سیستم اجاره اتومبیل بودجه اجاره ماشین، که متعلق به شرکت های اجاره اتومبیل، کرایه ماشین و سفرآلامو است، دریافت کرد.

براساس یک گزارش خبری از دادسرای عمومی، توافقنامه حل و فصل، دفتر دادستان کل پام باندی را در مورد اقدامات رنت ماشین، بودجه و اجاره خودرو بررسی می کند که هزینه های اضافی را برای اتهامات نقدی در فلوریدا و دیگر اتهامات افزوده اضافی مورد بررسی قرار می دهد.

دفتر باندی اتهاماتی را مبنی بر اینکه اجاره ماشینبه مصرف کنندگان اطلاع ندادند، پرداخت می کنند که آنها هزینه روزانه ای را برای سرویس آلامو شرکت ها می پردازند، علاوه بر هزینهای که مشتری برای تلفات در یک جاده بدون هزینه نقدی هزینه می کند ، بر اساس گزارش.

شرکت های اجاره ای این هزینه را برای هر روز اجاره، حتی در روزهای زمانی که مشتری از جاده تلفنی نقدی استفاده نمی کرد، اجاره اتومبیل تحمیل کرد. از پرداخت هزینه e-Toll یا چگونگی اجتناب از آن اطلاع ندارید، بسیاری از مصرف کنندگان از چهار ماه تا شش هفته پس از اتمام اجاره، صورتحساب را از بودجه آلامو یا سرمایه دریافت می کنند و از هزینه های اضافی محروم می شوند.

به موجب این گزارش، توافقنامه حل و فصل مستلزم آلامو است که به وضوح و واضح اعلام کرده است که هزینه 3.95 دلار در روز برای مصرف کنندگان که یک ماشین برای مشتریان را اجاره می کنند، را افشا می کند. این شرکت ها باید در وب سایت های خود، در مسیرهای رزرو آنلاین خود، در ایمیل های تأییدیه خود، و در اجاره نامه با وجود هزینه 3.95 دلار در روز و همچنین نحوه مصرف مصرف کنندگان از این هزینه اجتناب می کنند.

اجاره ماشین

 

این شرکت ها همچنین باید کارمندان کرایه ماشین را آموزش دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها به مصرف کنندگان نمی گویند که تنها راه پرداخت عوارض در فلوریدا از طریق سیستم خود است و یا به مصرف کنندگان می گوید که تمام هزینه های جاده ای در فلوریدا بدون هزینه است. علاوه بر این، شرکتها ملزم به ارائه اطالعات حقیقی درباره محصولات خسارت خسارت هستند. شرکتهای اجاره خودرو باید به وضوح و واضح قیمت هزینه هر گونه تخفیف خسارت را افشا کنند و در صورتی که مصرف کننده پوشش را رد کند، نمی تواند هزینه خسارت خسارت را تحمیل کند.

طبق گزارش، شرکت ها نیز ممكن است از مصرف كنندگان برای كلاس خودرویی بالاتر، رنت ماشین زمانی كه كابلی كه توسط مصرف كننده در اختیار مصرف كننده قرار می گیرد، در دسترس نباشد، هزینه روزانه هر طبقه ارتقاء خودرو باید به وضوح و آشکارا افشا شود.

از آنجا که دفتر دادستان کل تحقیقات خود را آغاز کرده است، آلامو  بیش از یک میلیون دلار برای بازپرداخت به مصرف کنندگان ارائه کرده است. این توافق بیشتر به سه شرکت نیاز دارد تا بازپرداخت هرگونه مصرف کننده ای که برای تجارت الکترونیک بدون اطلاعات کافی منتشر شده است، که قبلا پرداخت نشده است و درخواست بازپرداخت را بدهد، گزارش می دهد.

مصرف کنندگان در طول 2010 ژانویه 1 تا 10 ژوئیه 2017 باید به طور غیرقانونی برای از طریق آلامو متهم شوند. تمام ادعاهای باید تا تاریخ 7 ژانویه 2018 ثبت شود.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

برنامه اجاره ماشین آلامو

اجاره اتومبیل آلامو آن را سریع تر و آسان تر برای اعضای کرایه ماشین ترجیح داده شده، برنامه وفاداری خود را به استفاده از پاداش است.


اکنون امتیازهای آلامو برنامه را می توان برای روزهای اجاره ای که از 700 امتیاز بدون هیچ تاریخ خاموشی استفاده می شود، استفاده می کنند. به گفته شرکت، لوازم جانبی مانند دستگاه های جی پی اس و صندلی های ایمنی کودک اکنون برای 250 امتیاز در روز در دسترس هستند.

علاوه بر این، اعضا به طور خودکار حداقل 100 امتیاز آلامو رنت ماشین امتیاز را در هر اجاره کسب خواهند کرد. اعضای یک دلار برای هر دلار صرف اجاره و امتیاز دوگانه برای هر دلار صرف لوازم جانبی ادامه خواهند داد.

اسکات دایور، معاون اجرایی و افسر بازاریابی، آلامو، گفت: “ما می دانیم که مسافران در اجاره اتومبیل انتخابی دارند، بنابراین ما از مشتریان وفادار خود قدردانی می کنیم و می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که از طریق کسب پاداش کسب و کار خود ادامه می دهند.” . “ما بخش واکنش وفاداری آلامو را در پاسخ به نظرات و پیشنهادات مشتریان خود افزایش داده ایم و معتقدیم که برنامه ای با ارزش تر و رضایت بخش تر به دست آورده ایم.”

آلامو کاربران پیشنهادی می توانند برنامه تلفن را در دستگاه های iOS و Android دانلود کنید. سفرآلامو آزاد است اجاره خودرو برای پیوستن و برای ساکنان ایالات متحده، کانادا، پورتوریکو و جزایر ویرجین آمریکا باز است.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

هنگامی که به دنبال استخدام در اجاره ماشین عروس ایالات متحده ، صنعت ماشین اجاره نرخ رشد سالانه بیش از یک سال داشته است. با توجه به گزارش اخیر Franchise National Bank of ADP، نرخ رشد سالانه بیش از سال در بخش اجاره در ماه دسامبر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳٫۳ درصد افزایش یافته است.

به علاوه، طبق گزارش، اجاره خودرو صنعت اجاره در طی یک دوره ۱۲ ماهه نرخ رشد متوسط مثبت (۰٫۳٪) را تجربه کرده است. این به معنی نرخ رشد متوسط برای همه حق رای دادن است.

با این حال، هنگامی که به صورت ماهانه به دنبال توسعه بود، صنعت اجاره در ماه نوامبر میزان رشد منفی (-۰٫۱٪) را نشان داد. برای تعداد اشتغال، تغییر شغل ماهانه اجاره صنعت به ۴۰ نفر کاهش می یابد.

به طور کلی، شغل رنت ماشین در بخش خصوصی ایالات متحده در ماه دسامبر به ۳۸،۰۰۰ افزایش یافته است، بر اساس گزارش، که عمدتا به دلیل رشد اشتغال در رستوران های حق بیمه است.

Ahu Yildirmaz، معاون رئیس جمهور و رئیس موسسه تحقیقاتی ADP، گفت: “در ۳٫۴٪ در سال ۲۰۱۴، رشد شغلی حق رای دادن به طور قابل توجهی قوی تر از نرخ رشد عمومی خصوصی در ایالات متحده ۲٫۲٪ است.” “تعداد مشاغل دسامبر بالاترین میزان ۲۰۱۴ بود که با پرش بزرگ در اشتغال رستوران از ۱۲،۰۰۰ نفر در ماه نوامبر تا ۲۴،۰۰۰ در ماه جاری تقویت شده است.”

در ماه هر ماه آزادانه به طور عمومی توزیع می شود، رنت ماشین تغییرات ماهانه در استخدام حق رای را برآورد می کند که از داده های حقوق واقعی معاملات ADP محاسبه می شود. این گزارش توسط ADP، یک ارائه دهنده جهانی از راه حل های مدیریت سرمایه انسانی (HCM)، با همکاری شرکت Moody’s Analytics Inc. تولید شده است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

دادگاه عالی لندن به نفع اجاره ماشین عروس  در یک اختلاف علامت تجاری با رنیکاحکم صادر کرده است.

این اختلاف در مورد استفاده از “الکترونیک” توسط نام تجاری پیشرواجاره خودرو  متمرکز شده است و زمانی که رنیکادر مارس ۲۰۱۲ علامت “e” خود را معرفی کرد، در سال ۲۰۱۲ به طور گسترده در رنیکا استفاده شد تبلیغات و بازاریابی در سراسر اروپا.

سازمانی ادعا کرد که لوگوی جدید رنیکاکاملا گیج کننده است و از مارک تجارت Enterprise Rent-A-Car مشابه است که از سال ۱۹۹۴ به طور مداوم در سراسر اروپا استفاده شده است – زمانی که اجاره ماشین  اولین عملیات شعبه خود را در انگلستان آغاز کرد، شرکت.

دادگاه اذعان داشت که علامت تجاری Enterprise Rent-A-Car در نتیجه استفاده گسترده از شخصیت متمایز و شهرت برخوردار بود و سردرگمی ناشی از استفاده رنیکااز لوگو «e» آن بود. بنابراین، دادگاه نتیجه گرفت که استفاده رنیکا از لوگو خود را در حقوق سازمانی نقض شده است.

این تصمیم در ماه دسامبر ۲۰۱۴ به تصویب رسیده است که شرکت سازنده را مجبور کرد مجوز رنت ماشین برای اعمال مارک های ملی و آلامو در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا (EMEA) را لغو کند. به گفته این شرکت، این مارک ها اکنون در بسیاری از اروپا به رنیکا تبدیل شده اند.
رنیکاs، گفت: “ما در سال های اخیر به شدت سرمایه گذاری کرده ایم تا نام تجاری رنیکارا در اروپا توسعه دهیم و مشتریان را با تجربه ای فوق العاده تجربه کنیم.” مشتریان حق دارند بدانند که از آنها چه می خواهند، و آنچه که این شرکت ایستاده است، به همین دلیل است که نام تجاری ما بسیار مهم است. این تصمیم به ویژه در زمانی که ما برند ما را به عنوان یک کسب و کار جهانی رشد می دهیم، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و زمانی که تقاضا برای اجاره اتومبیل نیز به سرعت در حال افزایش است، مردم تغییر عادات خود را تغییر می دهند. “



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پیش از این چند سال پیش – ۲۰۰۹ دقیقا مشخص نبود – اجاره ماشین عروس  () در روز دوشنبه بعد از ظهر آغاز شد و در روز سه شنبه قبل از شام به پایان رسید. دوره و زمانه عوض شده. از سال ۲۰۰۹ دو برابر شده است، و امسال بیشترین برنامه ریزی را در تاریخ خود ارائه می دهد.

در همکاری با انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی ()، ۲۰۱۵ نمایشگاه بین المللی اتومبیل اجاره “رسما” برگزار می شود ۱۳ آوریل و ۱۴، هر چند این رویداد در بعد از ظهر یکشنبه ۱۲ آوریل آغاز خواهد شد و از طریق چهارشنبه آوریل ۱۵ تا ۱ ادامه خواهد داد بعد از ظهر

نمایندگی کرایه ماشین به نمایشگاه بین المللی کرایه ماشین تبدیل شده است، و این نشان دهنده موقعیت آن به عنوان تنها کنوانسیون است که در کل جامعه اجاره اتومبیل در سطح جهانی انجام می شود. شرکت کنندگان از بیش از ۳۰ کشور به طور منظم در CRS شرکت می کنند.

با این تغییر نام، مهم است که توجه داشته باشید که درصد شرکت کنندگان اجاره خودرو  بین المللی نسبت به مشارکت ایالات متحده تنها با چند درصد افزایش یافته است – به عبارت دیگر، همچون اپراتورهای مبتنی بر U.S. نیز رشد کرده است.

این سال، یک هتل جدید را به خانه خود، بسکتبال لاس وگاس می سازد. در وسط نوار لاس وگاس واقع شده است، نه تنها ارائه می دهد بسیاری از گزینه های ناهار خوری و سرگرمی، اما اکثریت نوار راه رفتن دور است. شرکت کنندگان CRS در برج یوبلی بازسازی شده در باقی خواهند ماند و همچنین می توانند یک اتاق را در مالکیت خواه خود، پاریس لاس وگاس، با یک راهرو متصل کنند.

افتتاح پنل Keynote

در فرار از فرمت اصلی سخنرانی یک سال پیش از سال های گذشته، CRS اجاره ماشین سال ۲۰۱۵ یک پانل آبی رنگ ایجاد خواهد کرد تا دیدگاه جامع از صنایع اجاره اتومبیل را در ایالات متحده امروز ارائه دهد.

نمایندگان رشته های ضروری در صنعت، هیئت مدیره بحث می کند که رانندگان کلیدی بازار امروز، از جمله خرید و دفع ناوگان، مسائل عملیاتی، حق رای دادن و روابط سازنده، چالش های قانونی و بیشتر.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.

در روز دوشنبه ۱۳ آوریل در ساعت ۱۰ صبح جمعه، هیئت مدیره اصلی افتتاحیه، سوزان لمباردو، معاون رئیس جمهور خودرو در شرکت سرمایه گذاری؛ گرگ تیبوت، دفع ناوگان معاون رئیس جمهور در گروه بودجه Avis؛ باب بارتون، معاون رئیس جمهور اوقات فراغت و عملیات رنیکا آمریکا – رنیکاجهانی هولدینگ؛ جو نایت، معاون رئیس جمهور، توسعه کسب و کار، رنت ماشین  .؛ و  مدیر ارشد – فروش اجاره روزانه در فیات کرایسلر اتومبیل.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

در حالی که شرکت های اجاره اتومبیل همچنان در معرفی فناوری های خود با ارائه اجاره ماشین عروس  قابلیت های جدید تلفن همراه، گسترش استفاده از سیستم های موقعیت یابی جهانی و هماهنگ شدن تجربه ورود و خروج از طریق کیوسک های ارتقاء ادامه می دهند، مهمترین مسائل مربوط به مسافران مدیران مسافر تا آنجا که خدمات اجاره اتومبیل ارزش کلی برای قیمت، “بر اساس یک بررسی BTN ژوئیه-اکتبر ۲۰۱۴٫

مدیران مسافرت ارزش قیمت ۵٫۶۳ را در مقیاس اهمیت صعودی از یک تا شش، با یکی بودن “مهم نیست” و شش نشانگر “بسیار مهم”، به ارزش ۵٫۶۳ را ارزیابی کردند. بازگشت ماشین سریع خودرو و وضعیت ثبت نام ترجیح داده شده در رتبه بعدی در اهمیت در میان خریداران، با امتیازات ۵٫۵۲ و ۵٫۴۵ به ترتیب.

جان مورینیر، معاون ارشد رنیکارنت ، مهندسی و طراحی می گوید قیمت و قابلیت اجاره خودرو  اطمینان در لیستی از عوامل مهمی است که باید در هنگام انتخاب یک شرکت اجاره اتومبیل مورد توجه قرار گیرد.

مورینیر گفت: “هزینه مهمترین عنصر نیست، زیرا شما می خواهی ماشین های با کیفیت با ارزش باشند.”

کرایه ماشین ملی، تامین کننده اصلی اجاره اتومبیل رنیکارنت است، و رنیکارنتگفت اجاره ماشین  که او برای خدمات کلی به عنوان پنج در مقیاس صعودی به یک تا شش امتیاز می دهد.

دایل گونل، مدیر پروژه جهانی کارلسون واگنلیت سفر راه حل گروه، گفت: “خریداران در حال حاضر با توجه به هزینه های اجاره ای که آنها در حال انجام خدمات خود هستند، به جای بحث در مورد اجزای نرخ، تمرکز می کنند.” “آنها به دنبال کاهش هزینه های جانبی جانبی کنترل شده هستند که قیمت کلی را در اختیار دارند.”

“جان مورینیر” معاون ارشد رنیکارنتگفت: “هزینه مهمترین عنصر نیست، زیرا شما می خواهید ماشین های با کیفیتی قابل اعتماد باشند.”

کیم کی، مدیر کل مسافرت ها و هزینه های شرکت رنیکارنت، گفت که او به دنبال اجتناب از هزینه های اضافی مانند هزینه های یک طرفه یا کاهش هزینه است. او همچنین تلاش می کند تا از افزونه های ارزش افزوده مانند مسافت پیموده شده نامحدود برای اعضای وفادار استفاده کنند.

برای مسافران مورد بررسی، داشتن کارکنان حرفه ای و مؤدب، مهمترین عامل رنت ماشین در میان ارائه شده هاست، با میانگین رتبه ۵٫۰۳ نشان داده شده است، به دنبال آن، کمک های ۲۴ ساعته در کنار جاده ها (۵٫۰۰) و خدمات بازگشت به عقب خودرو (۴٫۹۰). کمک های کنار جاده ای برای خریداران مهم تر بود، رتبه چهارم، که ممکن است نشان دهنده کمبود نسبی باشد که این خدمات مورد نیاز است. رنیکارنترنیکارنتگفت: “این بسیار مهم است، اما من از کسی که از خدمات استفاده نکرده است شنیدم.”

در دسترس بودن مسیرهای درون خودرو با استفاده از دستگاه های موقعیت یابی جهانی، به ترتیب توسط مسافران و خریداران، کمترین و کمترین میزان را به خود اختصاص داده اند. با ظهور گوشی های هوشمند، گونهل گفت که احتمالا این خدمات منسوخ شده است.

پیش از این چند سال پیش – ۲۰۰۹ دقیقا مشخص نبود – Car Show Show (CRS) در روز دوشنبه بعد از ظهر آغاز شد و در روز سه شنبه قبل از شام به پایان رسید. دوره و زمانه عوض شده. CRS از سال ۲۰۰۹ دو برابر شده است، و CRS امسال بیشترین برنامه ریزی را در تاریخ خود ارائه می دهد.

در همکاری با انجمن اجاره اتومبیل آمریکایی (رنیکارنت)، ۲۰۱۵ نمایشگاه بین المللی اتومبیل اجاره “رسما” برگزار می شود ۱۳ آوریل و ۱۴، هر چند این رویداد در بعد از ظهر یکشنبه ۱۲ آوریل آغاز خواهد شد و از طریق چهارشنبه آوریل ۱۵ تا ۱ ادامه خواهد داد بعد از ظهر

نمایندگی کرایه ماشین به نمایشگاه بین المللی کرایه ماشین تبدیل شده است، و این نشان دهنده موقعیت آن به عنوان تنها کنوانسیون است که در کل جامعه اجاره اتومبیل در سطح جهانی انجام می شود. شرکت کنندگان از بیش از ۳۰ کشور به طور منظم در CRS شرکت می کنند.

با این تغییر نام، مهم است که توجه داشته باشید که درصد شرکت کنندگان بین المللی نسبت به مشارکت ایالات متحده تنها با چند درصد افزایش یافته است – به عبارت دیگر، CRS همچون اپراتورهای مبتنی بر U.S. نیز رشد کرده است.

این سال، CRS یک هتل جدید را به خانه خود، بسکتبال لاس وگاس می سازد. رنیکارنت در وسط نوار لاس وگاس واقع شده است، نه تنها ارائه می دهد بسیاری از گزینه های ناهار خوری و سرگرمی، اما اکثریت نوار راه رفتن دور است. شرکت کنندگان CRS در برج یوبلی بازسازی شده در رباقی خواهند ماند و همچنین می توانند یک اتاق را در مالکیت خواه خود، پاریس لاس وگاس، با یک راهرو متصل کنند.

افتتاح پنل Keynote

در فرار از فرمت اصلی سخنرانی یک سال پیش از سال های گذشته، CRS سال ۲۰۱۵ یک پانل آبی رنگ ایجاد خواهد کرد تا دیدگاه جامع از صنایع اجاره اتومبیل را در ایالات متحده امروز ارائه دهد.

نمایندگان رشته های ضروری در صنعت، هیئت مدیره بحث می کند که رانندگان کلیدی بازار امروز، از جمله خرید و دفع ناوگان، مسائل عملیاتی، حق رای دادن و روابط سازنده، چالش های قانونی و بیشتر.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.
نمایشگاه اتومبیل سال ۲۰۰۱ در هتل ریوایرا در لاس وگاس برگزار شد.

در روز دوشنبه ۱۳ آوریل در ساعت ۱۰ صبح جمعه، هیئت مدیره اصلی افتتاحیه، سوزان لمباردو، معاون رئیس جمهور خودرو در شرکت سرمایه گذاری؛ گرگ تیبوت، دفع ناوگان معاون رئیس جمهور در گروه بودجه Avis؛ باب بارتون، معاون رئیس جمهور اوقات فراغت و عملیات franchise RAC آمریکا – Hertz جهانی هولدینگ؛ جو نایت، معاون رئیس جمهور، توسعه کسب و کار، ررنیکارنت-A-رنیکارنتو رنیکارنترنیکارنترنیکارنت، مدیر ارشد – فروش اجاره روزانه در فیات کرایسلر اتومبیل.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

س: آموزش جدید کارکنان جدید چگونه با آموزش قبلی متفاوت است؟

A: ما یک رویکرد کاملا جدید را با آموزش انجام دادیم. این آموزش برای ایجاد یک ذهنیت جدید اجاره ماشین عروس در میان تمام کارمندان طراحی شده بود. ما در سطح مدیر اجرایی و مدیر شرکت برای ایجاد یک شرکت خدمات جدید خدمات مشتری در سراسر جهان آغاز کردیم. سپس هر کارمند که تماس مستقیمی با مشتری دارد، از رانندگان اتوبوس تا نمایندگان بازگشت را آموزش دادیم.

آموزش ما تمرکز همه کارکنان را در جهت “مشتری اول” در نظر ارائه یک تجربه مثبت و دوستانه روند اجاره.

ما آن را “Experience Advantage” می نامیم و با وعده های نام تجاری حمایت می شود. هنگامی که از رنت ماشین اجاره می کنید، شما می توانید: یک ماشین جدید یا تقریبا جدید، تمیز و آماده سفر؛ ماشین شما را در قیمت شما به نقل قول – یا بهتر است؛ وقتی که وعده داده شد، ماشین آماده خواهد شد؛ یک تجربه دوستانه؛ و اگر ما تحویل نمی دهیم، کارکنان ما آن را در نقطه ثابت خواهد کرد و یا اجاره بعدی بر روی ما است.

س: آیا شما به دنبال خدماتی هستید؟

الف: ما در مورد ابعاد کوچک یا بزرگتر از ذهنیت سفر کمتریم. به این ترتیب، ما مسافران کسب و کار با ارزش را هدف قرار می دهیم که به دنبال “بهترین قیمت و خدمات با بیشترین مزایا” هستند.
تحویل یک قیمت ثابت قیمت در هر زمان و هر کجا (بدون تاریخ خراب کردن) در این صنعت بی ارزش است.

از پرداخت هزینه اضافی مانند راننده اضافی و رانندگان جوان (۲۱ تا ۲۴ ساله)، مزایا را می دهد. با هزاران ساله که تقریبا نیمی از نیروی کار را تا سال ۲۰۲۰ تشکیل می دهند و در حال حاضر بیش از همکاران قدیمی خود کار می کنند، ما آن را بسیار مهم می دانیم تا مزایای مورد نظر برای این نسل جوان مسافران تجاری را ارائه کنیم

س: به چه شیوه ای به طور خاص به مسافرین تجاری سفر می کنید؟

A: ما هدف مسافران فعال تجاری و شرکت هایی است که پایه کارمند کمتر از ۲۵۰ است. خدمات حرفه ای مانند قانون، حسابداری، مشاوره و مهندسی اولویت اولویت هستند. ما همچنین به انجمن ها و بازار های تجاری آنلاین نزدیک می شویم که کسب و اجاره ماشین  کارها و افرادی را که سفر می کنند، جذب می کنند.

س: آیا می توانید جزئیات برنامه اخیر وفاداری خود را به ما ارائه دهید؟

A: برنامه پاداش فوری Advantage مستلزم موارد زیر است:

اولین برنامه پاداش که جایزه قابل استفاده را در هر اجاره ارائه می کند. هیچ تاریخ خاموشی وجود ندارد رستگاری پاداش تنها در دسترس بودن وسیله نقلیه است.
جوایز را می توان به دوستان و خانواده منتقل کرد.
جوایز برای یک سال معتبر است.
این برنامه در دسترس همه حساب های اجاره خودرو  است.

س: چطور هزینه های تطبیقی خود را با چگونگی ساختن RAC های تجاری متفاوت می کند؟

الف: اکثر شرکت های تجاری یا برنامه های تجاری دارای شهرهای اضافی هستند که هزینه های اضافی در بازار های بزرگ مانند نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو اعمال می شود. به علاوه، آنها تاریخ های خاموشی دارند که استفاده از برنامه ها را در تعطیلات و فصل های بهاری ممنوع می کند. مزیت برای کسب و کار یک نرخ ثابت در هر زمان و هر کجا بدون تاریخ خاموشی و بدون محدودیت است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

با توجه به مطالعات اخیر رضایت از رانندگی خودرو در آمریکای شمالی، J.. اجاره ماشین عروس ، Dصنعت اجاره اتومبیل های داخلی، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ تا کنون روند صعودی رضایت ماشین اجاره را تجربه کرده است.

در نظرسنجی سال ۲۰۱۴، رضایت کلی مشتریان با تجربه خدمات خودروی اجاره ای آن، به ترتیب ۷۷۴ امتیاز در مقیاس ۱۰۰۰ نقطه ای بود که از سال ۲۰۱۳ تا زمانی که رضایت اوج خود را از زمانی که روش فعلی این مطالعه در سال ۲۰۰۶ به تصویب رسید، رسیده است. رها کردن

این مطالعه با رعایت شش عامل (به ترتیب اهمیت) کلیه رضایت مشتریان خودروهای اجار خودرو ه ای را در مکان های فرودگاه بررسی می کند: هزینه ها و هزینه ها، فرآیند برداشت، روند بازگشت، ماشین اجاره، اتوبوس و یا اتوبوس و فرمان رزرو.

دلایل کاهش

این مطالعه سالیانه این واقعیت را نشان می دهد که قیمت ماشین اجاره به میزان ۵ دلار اجاره ماشین  در هر روز از سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است. برای شرکت های اجاره ای، زمان انتظار، در مقایسه با سال ۲۰۱۳ بیشتر است، و به موقع بودن خدمات همبستگی مستقیم دارد به رضایت

به طور متوسط، مشتریان برای وانت خودرو و بازده و اتوبوس و وانت شاتل در مجموع ۴۳٫۴ دقیقه به طول می انجامند که افزایش بیش از سه دقیقه در سال ۲۰۱۳ است.

ریک گارلیک می گوید: “با توجه به این نگرانی ها، در زیر سرخط رضایت، چندین نظرسنجی نشان می دهد یک تصویر کامل تر، سفر جاری و مهمان نوازی در جهان جاده J.D. قدرت است. “علیرغم واقعیت انتظارات طولانی مدت و هزینه های بالاتر، دو مورد از آنها رضایت قابل توجهی را نشان می دهند – رضایت از آن رسیده است؛ گارلیک می گوید: “این یک ضربه بزرگ نیست.”

هزینه هزینه ها و هزینه ها چهار امتیاز، شاتل اتوبوس و پنج ون پنج امتیاز کاهش یافت. رنت ماشین می گوید، در حالی که این کاهش در جهت هستند، قطره های قابل توجهی نیستند. هر دو دسته رزرو و اجاره اتومبیل با افزایش شش امتیاز و دو امتیاز نشان دادند.

گارلیک می گوید: “تجربه ای بهتر است که مردم از آن استفاده می کنند که با تأثیر افزایش هزینه ها و هزینه ها و زمان انتظار مواجه می شوند. “با وجود برخی از شرایط چالش برانگیز برای مشتری، رضایت واقعا یکسان است.”

تعداد بیشتری از فراخوان ها در سال ۲۰۱۴ ممکن است بر روی زمان انتظار و قیمت های بالاتر اثر داشته باشد. (در واقع، بررسی ماهانه نرخ ماهانه ما با داده ها از بزرگراه سرعت نشان داد که در ماه جولای، زمانی که به یاد می آورد نرخ پیک افزایش نشان می دهد.) هر دو هرتز و Avis بودجه گروه اعلان عمومی در مورد چگونگی مبادله وسایل نقلیه به یاد آورد منجر به کمبود از اتومبیل در تعداد اجاره. بر طبق Garlick، این باعث می شود زمان انتظار صبر کنید.

گارلیک همچنین به رضایت مسافران مسافرین اشاره دارد، که در واقع با یک امتیاز افزایش یافته است – نشانه خوبی است که رضایت مشتریان تجاری به طور سنتی از مشتریان اوقات فراغت / شخصی منزوی شده است. شکاف در رضایت مشتریان کسب و کار و اوقات فراغت تنها با دو امتیاز در این نظرسنجی بسته شده است، در مقایسه با شکاف ۲۱ در سال ۲۰۱۰٫ این انحراف از شکاف به طور جزئی از زمان انتظار برای مشتریان تجاری به طور متوسط ۴ دقیقه رانده شده است کمتر از مشتریان اوقات فراغت.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

برای ارائه بیشتر از محیط دوستانه محیط زیست محل خود را در نزدیکی فرودگاه بین المللی اورلاندو تغییر داده است.

در ماه دسامبر، پارکینگ به روز شده در اتومبیل و پارکینگ فرودگاه شامل اجاره ماشین عروس وسایل نور جدید و بیشتر از دکور مدرن است، اما علاوه بر استقامت، یک کافی شاپ مخصوص مشتریان است.

کلارک گیرگز، رئیس پارکینگ فرودگاه و فرودگاه اجاره خودرو و متخصص علوم زیست پزشکی در دانشگاه مرکزی می گوید: “ما نمی خواهیم یک شرکت پارکینگ خارج از فرودگاه که در آن شما فقط ماشین خود را ترک و بازگشت فلوریدا “ما می خواهیم پارکینگ های اجاره خودرو  ارزان قیمت و اتومبیل های اجاره ای را ارائه دهیم اما شامل ویژگی های اضافی نیز هستیم.”

توصیف شده به عنوان انجام کارهای “بالا” – مانند ارائه مرسدس بنز Sprinter وانت برای حمل و نقل فرودگاه آن – می خواهد مطمئن شوید که همه مشتریان از تجربه کلی خود را در مرکز خود را تجربه کنید.

می گوید: “اضافه کردن کافی شاپ همه چیز را با هم مرتبط می کند و یک محیط خوشبختی را فراهم می کند.” “خرید قهوه شروع خوبی برای سفر است. همانطور که مردم در انتظار هستند، چرا قبل از اینکه بیرون بیایند، نوشیدنی نخواهند خورد؟ ”

پیش از پیوستن به نام تجاری اقتصاد در جولای ۲۰۱۴، پارکینگ مستقل اجاره ماشین پارکینگ / شرکت پارکینگ  در هتل اورلاندو با تنها یک میز و ۳۰ تا ۵۰ اتومبیل اجاره ای قرار داشت.

با همکاری با اقتصاد، شرکت که اکنون به نام شناخته می شود، از ۳۰ اتومبیل تا بیش از ۳۰۰ خودرو گسترش یافته است.

“از زمان پیوستن به اقتصاد، آلن واگنر، مدیر خدمات وابسته، مربی و یک دوست بوده است. او به من اطلاعاتی عالی داده است. من همچنین می خواهم از Alejandro Muniz، رئیس جمهور اقتصاد، تشکر کنم تا بتوانیم به نمایندگی از اقتصاد اجاره خودرو در اورلاندو، “می گوید.

امضای اقتصاد اخیرا به یک ساختمان جدید در حدود دو مایل از فرودگاه اورلاندو، که شامل ۱،۰۰۰ نقطۀ پارکینگ است، نقل مکان کرد.

فروشگاه قهوه سفارشی

رنت ماشین با داشتن فضای بیشتری در امکانات جدید، می خواست یک “همه در یک” را برای مشتریان ایجاد کند تا اجاره ماشین را بخرد، ماشین خود را پارک کند و یک قهوه یا میان وعده سریع بگیرد.

با استخدام baristas برای کافی شاپ، انتخاب نوشیدنی ها به یک فنجان معمولی جو از دستگاه اسپرسو محدود نمی شود. مشتریان می توانند لاتین، mochas و چای را سفارش دهند. کافی شاپ محصولات غذایی مانند شیرینی و دسر، و همچنین یک نمایشگر با نوشیدنی های بطری و پیشخوان های پیش ساخته از فروشندگان خارجی ارائه می دهد.

علاوه بر این، از کافی شاپ می توان برای ارزیابی مشتری بیشتر استفاده کرد. می گوید: هنگامی که یک مشتری انتظار دارد انتظار چندانی نداشته باشد، شرکت یک شیرینی یا نوشیدنی در خانه را ارائه می دهد.

احساس مدرن

پارکینگ مدرن، کرایه ماشین و امکانات کافی شاپ چیزی است که به دنبال آن است تا شرکت خود را در آینده گسترش دهد.

از لحاظ ساختمان مدرن تا استفاده از برنامه های موبایل برای بررسی در وسایل نقلیه، احساس معاصر شرکت نیز در ناوگان آن نشان داده شده است. طبق گفته ، ناوگان اقتصادی از همه خودروهای با نام تجاری جدید شامل ، نیسان ورس و Q50 و QX60 وسایل نقلیه لوکس ساخته شده است.

می گوید: “ما می خواهیم یک پارکینگ و امکانات اجاره ای برتر باشیم.” “ما چیزها را متفاوت می گوییم، تفاوت خوبی است.”



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین ایالت نیویورک

در ایالت نیویورک، ایالت نیویورک، اعضای هیئت مدیره منطقه بندی شهر، برنامه ای را برای استفاده از اموال اجاره ماشین در خیابان اوریسکنی به عنوان یک کار اجاره ای، تصویب کردند.


بر طبق گزارش ناظر ناظر اجاره خودرو ، یک پیشنهاد برای باز کردن یک کار اجاره ای در کرایه ماشین در سفرآلامو. توسط هیئت تجدیدنظر شهرستان تقسیم بندی شده، تا زمانی که یک نقشه پارکینگ برای محل تایید شده است، تصویب شد.برنامه هایی برای مکان مورد نظر برای استفاده از مشتریان برای برداشتن و رها کردن اجاره وسایل نقلیه از 7:30 صبح تا 6 بعد از ظهر مورد استفاده قرار می گیرند. دوشنبه تا جمعه، 8 صبح تا 2 صبح شنبه و 11 صبح تا 4 صبح در روز یکشنبه، این گزارش می گوید.
این پیشنهاد توسط 525-527 خیابان تهران ارسال شد. بر اساس اجاره خودرو برآوردهای ارائه شده توسط متقاضی، تقریبا 60 اجاره وسایل نقلیه در روز دوشنبه در دسترس خواهد بود و 20 اجاره در پایان هفته ارائه خواهد شد.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

هزینه سفر تجاری کسب با اجاره خودرو

گزارش جدید توسط بنیاد تجارت جهانی کسب و کار (سفرآلامو)، در همکاری باl (اجاره ماشین)، تأثیر مثبت اقتصادی سفر تجاری را به اقتصاد کشور نشان می دهد.

“گزارش اقتصادی تاثیر اقتصادی تجاری ایالات متحده” نشان داد که سفر تجاری اجاره ماشین در تهران به حدود 3 درصد (547 میلیارد دلار) از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2016 منجر شد. علاوه بر این، تحقیقات نشان داد که برای هر 1 درصد تغییر در هزینه سفر تجاری، بر اساس گزارش، 74000 شغل، 5.5 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی، 3.3 میلیارد دلار دستمزد و 1.3 میلیارد دلار مالیات، از دست می دهد.

این گزارش نشان داد که کسب و کارهای ایالات متحده 424 میلیارد دلار برای ارسال اجاره خودرو مسافران در جاده ها برای 514.4 میلیون سفر تجاری داخلی در سال 2016 صرف کرده اند. صنعت گردشگری کسب و کار از 7.4 میلیون شغل حمایت می کند و 135 میلیارد دلار در مالیات های فدرال، ایالتی و محلی ایجاد شده است.

بخش عمده ای از مشارکت مسافرتی کسب و کار در اقتصاد، به طور مستقیم به صنایعی است که در خدمت کسب و کار مسافران هستند، اما مزایای زنجیره تامین خود، 132 میلیارد دلار اضافی غیر مستقیم دریافت می کنند.

اجاره ماشین


مایکل وک مک کورمیک، مدیر اجرایی GBTA و مدیر عامل، گفت: اجاره ماشین “کسب و کار مهم است مهم است – یک راننده حیاتی اقتصاد است.” “در یک زمان که بسیاری از سیاست ها باعث ایجاد عدم اطمینان و اختلال در سفر می شوند، این مطالعه نشان می دهد که اهمیت تصویب سیاست های مسافرتی به خط مقدم کشور ما”.

دیوید ریمر، معاون ارشد و مدیر کل آمریکای شمالی، اجاره اتومبیل گفت: “شیوه ای که مردم و شرکت ها در انجام تجارت به تغییرات و تغییرات دیجیتالی در 20 سال گذشته دست زده اند. “با این حال، گزارش اقتصادی تاثیر تجارب تجاری ایالات متحده نشان می دهد که تعامل چهره به چهره فعال شده توسط کسب و کار، یک ابزار تجاری حیاتی است. مسافران امروز کسب و کار مدرن می خواهند دسترسی به همه محتوا، به بهترین نرخ های شخصی و کرایه ها، و از طریق کانال های مصرفی. برای حفظ تاثیر اقتصادی سفر تجاری، صنعت ما باید همچنان به تکامل برسد تا نیازهای این مسافران را تامین کند. ”

در سال 2016، متوسط ​​هزینه صرف شده برای کسب و کار 2.2٪ به 520 دلار کاهش یافت، از جمله 163 دلار در محل اقامت، 180 دلار در حمل و نقل، 94 دلار در مورد غذا و نوشیدنی در رستوران ها، 33 دلار در سرگرمی و 50 دلار در خرید و فروش. این میانگین ها عبارتند از: سفرهای خارجی داخلی و بین المللی، و همچنین سفرهای روزانه و شبانه.

تقریبا نیمی (48٪) از سفرهای تجاری ایالات متحده برای اهداف موقت کرایه ماشین (سفرهای فروش، خدمات مشتری، سفرهای دولتی و نظامی و سفر برای ساخت و ساز یا تعمیر) گرفته شد، در حالی که 28٪ برای اهداف سفر گروهی گرفته شد.

طبق گزارش، خودروی شخصی یا کامیون (35٪) محبوب ترین رنت ماشین مسافر مسافرتی ایالات متحده در سال 2016 بود که پس از آن هواپیمای (28٪) و ماشین اجاره (13٪) بود.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو فورد

شرکت خودروسازی فورد، یادآور 5،183 مدل 2017 فورد و اجاره خودرو در ایالات متحده است، زیرا آنها در معرض خطر از دست دادن ناگهانی قدرت موتور در هنگام رانندگی هستند.

فورد گفت، وسایل نقلیه به یاد ماندنی با یک موتور گاز 2.0 لیتری و انتقال 6F35 مجهز شده است که ممکن است مبدل های گشتاور را با دنده های ناقص جوش داده شود.
“در خودروهای آسیب دیده اگر ستون های جوش داده شده جدا شوند، مبدل گشتاور از طریق اتصال موتور به موتور اجاره ماشین از بین می رود،” این شرکت در اعلامیه منتشر شده در مورد فراخوانی توضیح داد. “این می تواند در هنگام رانندگی بدون هشدار در هنگام رانندگی، از دست دادن قدرت موتور جلوگیری کند، که ممکن است کرایه ماشین خطر سقوط را افزایش دهد.”


اجاره ماشین


با این وجود فرمان های قدرت، ترمزهای قدرت، عملکرد الکتریکی و سیستم های محدود کننده خودرو همچنان به کار خود ادامه خواهند داد. علاوه بر این، عملکرد پارک انتقال نیز تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.فورد خاطر نشان کرد که رنت ماشین از هر گونه حادثه یا صدماتی که به این موضوع مرتبط است اطلاع ندارد.رفع مشکل، فروشندگان فورد مبدل های گشتاور را جایگزین خواهند کرد. برای این سرویس اجاره اتومبیل هزینه ای نخواهیم داشت.

فورد همچنین علاوه بر خودروهای موجود در ایالات متحده، 32 خودرو در مناطق فدرال و همچنین 687 در کانادا و 12 در مکزیک برای همین مشکل یاد می کند. شماره مرجع فورد برای این یادآوری 17S16 است.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

رنت ماشین شورلت

شرکت خودروسازان کانادا، اجاره ماشین و اجاره خودرو ، برای فراهم آوردن وسایل نقلیه به اشتراک گذاری خودروهای بیشتر برای دانشجویان دانشگاه در سراسر تورنتو یکپارچه شده اند.

به عنوان بخشی از مشارکت، شورولت کرایه ماشین را با 16 خودروی شورولت ارائه می دهد که در ناوگان مشترک اتومبیل در دانشگاه اجاره ماشین ارزان، دانشگاه تورنتو و دانشگاه یورک مورد استفاده قرار می گیرد. این خودروها عبارتند از: شورلت کروز، سونیک و تراک سال 2015.

این اولین بار است که اجاره ماشین عروس، بخشی از شبکه شرکت اجاره ماشین در تهران، در محوطه دانشگاه در دسترس خواهد بود، به گفته این شرکت.

“ما درک می کنیم که دانش آموزان باید از زمان به زمان از دانشگاه دور بمانند، این که آیا خواندن مواد غذایی و یا کشف فرهنگ پر جنب و جوش تورنتو با دوستان است، بنابراین ما بسیار هیجان زده هستیم تا به آنها کمک کنیم که با گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه حمل و نقل کنند.” استیو تودلا، معاون رئيس جمهور و مدیر کل شرکت در انتاریو. “همکاری با شورلت ما را قادر می سازد تا دانشجویان را با انواع خودروهای فوق العاده با نرخ ساعتی کم ارائه دهیم تا از مزایای یک ماشین شخصی بهره مند شوند، اما تنها زمانی که به آن نیاز داریم، پرداخت می شود.”

اجاره خودرو


به عنوان بخشی از این برنامه، هزینه ثبت نام برای دانش آموزان در سه دانشگاه دانشگاه لغو می شود – با احترام شورلت. علاوه بر این، کاربران اجاره اتومبیل در این محوطه دانشگاه ها 6 دلار رانندگی در ساعت را در تمامی مدل های موجود Chevrolet دریافت خواهند کرد.

جان راث، معاون فروش، خدمات و بازاریابی GM Canada، گفت: “ما هیجان زده هستیم که با کرایه ماشین کار کنیم تا دانشجویان دانشگاه سفرآلامو با این فرصت منحصر به فرد برای پیدا کردن جاده های جدید در داخل و خارج از محوطه دانشگاه، ارائه دهند.” “این همکاری امکان دسترسی به محدوده وسیعی از سرگرمی به درایو و شیکر شورلت را فراهم می کند که از آخرین اتصالات در وسایل نقلیه ای برخوردار است، که به راحتی می تواند در طول سفر به شهرهای پر جمعیت مانند تورنتو متصل شود.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو در خطوط هوایی

به گفته این شرکت، مشتریان خطوط هوایی اتریش به وسیله اجاره خودرو به طیف وسیعی از تامین کنندگان اجاره اتومبیل در سراسر جهان دسترسی پیدا می کنند.اجاره ماشین یک پلت فرم اجاره اتومبیل آنلاین را به بیش از 80 خطوط هوایی بین المللی ارائه می دهد.

مایکل کانینگهام، افسر ارشد تجاری کرایه ماشین ، گفت: “درآمد اضافی یک رقیب فزاینده مهم در موفقیت تجاری است رنت ماشین و یکی از مهمترین عوامل خطوط هوایی خطوط هوایی در سراسر جهان است.” “راز باز کردن این جریان درآمد را می توان در اطلاعاتی که مشتریان با هر تراکنش تولید می کنند، پیدا کنیم و خوشحالیم که شرکای اتریش با استفاده از رنت ماشین همکاری می کنند تا از این فرصت استفاده کنند.

درآمد اضافی دیگر تنها صرفه جویی در هزینه های کم هزینه نیست – این چیزی است که از همه هواپیماها سود می برند. سوال این است که چه کسی این کار را انجام می دهد؛ این چقدر خوب است انجام می شود. “

اجاره ماشین

خطوط هوایی اتریش به مقصد 130 فرودگاه از فرودگاه بین المللی وین پرواز می کند. این بخشی از گروه لوفت هانزا و عضو اتحاد ستارگان است.
الکساندر لاینارت، مسئول مدیریت مشارکت تجارت تجارت الکترونیک اتریش، گفت: “با توجه به همکاری ما با اجاره خودرو ، مشتریان ما از گسترش قابل توجهی از ارائه خدمات اجاره اتومبیل ما بهره مند می شوند. “آنها می توانند پیشنهادات شرکت های متعدد اجاره ماشین را برای تقریبا تمامی مقصد های خطوط هوایی اتریشی آنلاین قبل از خروج آنها مقایسه کنند و به سرعت و به راحتی یک ماشین اجاره ای مناسب را از خودروهای جمع و جور به لیموزین های لوکس تهیه کنند.”



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

این آمار برای سال ۲۰۱۵ چه معنایی دارد؟ برای پاسخ به این سوال، اجاره ماشین عروس بازار اصلی ناوگان باید از دیدگاه بخشهای خودروی جمع و جور، متوسط و بزرگ اندازه گیری شود.

بالاترین حجم بخش متوسط می باشد و از سال ۲۰۱۱ تا کنون طراحی شده و تازه سازی شده است. همچنین قیمت سوخت بالاتر تا سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ نیز از این بخش حمایت کرد.

با افزایش این مدل ها و افزایش قیمت ها، کاهش هزینه ها به میزان سالیانه ۱۵٫۵٪ برای خودروهای اجاره خودرو  متوسط در سال ۲۰۱۵ به میزان کمی افزایش خواهد یافت. بخش خودرو با اندازه کامل باید ۱۵٫۷٪ باشد.

علامت سوال واقعی در مورد ماشین های جمع و جور است. با کاهش قیمت بنزین و کاهش میانگین ملی در سال ۲۰۱۵ انتظار می رود که فشار بیشتری بر روی مدل های با کارآیی کارآمد تر داشته باشد. خودروهای فشرده دارای برخی از قله فصلی هستند، اما انتظار می رود که این میزان در سال به میزان ۱۵٫۸٪ کاهش یابد.

در بخش های وانت، این غیر واقعی است که انتظار می رود این میزان پایین آمدن از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۵ اجاره ماشین دامه یابد. در طول دو سال گذشته، تمام وانت های کامل از دیترویت تازه سازی شده یا به طور کامل اصلاح شده اند – برخی با مواد ساختاری جدید.

وسایل نقلیه در این بخش از بزرگترین و قدرتمند ترین موتورهای V-8 اسب بخار به موتورهای شش سیلندر سوپرشارژر و حتی موتورهای دیزلی ۱/۲ تن استفاده شده است. این خودروها همچنین شامل غیر فعال کردن مستقیم تزریق تکنولوژی و غیر فعال کردن سیلندر هستند، در حالی که قیمت بنزین در پمپ کاهش می یابد.

با وجودی که تقاضا برای کامیون ها وانت های کم مصرف ادامه خواهد یافت و بازار مورد استفاده برای فناوری جدید برای استفاده در دسترس آماده خواهد شد، این زمانی اتفاق می افتد که قیمت های جدید در برابر سقف پذیرش قرار گیرد. در نتیجه، رنت ماشین اجتناب از کامیون ها باید بیشتر از سطح کلی ۲۰۱۴ باشد. با این حال، این بازار باید از بازار خودرو بهتر باشد.

در بخش های ون، پس از سقوط در اواخر سال ۲۰۱۳ و اوایل ۲۰۱۴، فروش کامیون های مسافری و کامیون های بزرگ تا پایان سال ۲۰۱۴ افزایش پیدا کرد. تقریبا هر ماه پس از سه ماهه اول سال جاری، وانت های سبک: گاهی اوقات به عنوان نسخه های باربری، اما بیشتر به عنوان نسخه های مسافر. کتاب سیاه پیدا کرده است که بازار به عنوان عملکرد اقتصادی بازسازی شده است. سازمان های خدماتی برای انجام وظایف تجاری خود نیاز به وانت بیشتری دارند.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

مدیران و مدیران اجاره ماشین عروس  و کارکنان شرکت های تجاری، شرکت های حقوقی و مستقل در سراسر ایالات متحده و خارج از کشور در نشست اجاره اتومبیل ۲۰۱۴ از ۱۰ تا ۱۱ نوامبر گرد هم آمدند.

این کنفرانس آموزش و پرورش دو روزه در هتل و کازینو هامبورگ هامبورگ در هالیوود، فلوریدا، با هدف بهبود خدمات به مشتری و افزایش ارزش عملیات اجاره اتومبیل، شامل سالن نمایشگاه با فروشندگان، سمینارهای آموزشی و فرصت های شبکه سازی (از جمله “باز کردن قانون راک ستاره حزب”) برای ۲۶۰ ثبت نام، افزایش ۲۴٪ در شرکت کنندگان بیش از ۲۰۱۳٫

این اجلاس شامل چندین سمینار بروز رسانهای، از جمله راهنمایی اجاره ماشین  برای حفظ خدمات مشتری در روند بازیابی خسارت، چگونه برای بهبود فروش شمارش معکوس و نحوه انتخاب نامزدهای شغلی برتر. فناوری نیز در سمینارها در مورد استفاده از برنامه های موبایل و نرم افزار برای تسهیل هر چیز از رزرو به کنترل موجودی، و نیز استفاده از تکنولوژی (وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها و غیره) برای پیدا کردن کسب و کار جدید پوشش داده شد.

علاوه بر سمینارها، چندین جایزه در اجلاس سال جاری ارائه شد.

اجاره اتومبیل اعلام کرد چهار برنده سومین سالگرد حرفه ای سالانه اجاره خودرو خود را که به افتخار همکاران است که نشان می دهد و ترویج رضایت مشتری برجسته در روند اجاره ماشین.

CarRentalExpress.com برنده جوایز رتبه دوم خود را به دست آورده است، که به عنوان مستاجر ارشد مستقل با بهترین امتیاز به فروش می رسد. در سال جاری، اشاره های محترم نیز به سه نفر تقسیم شدند: کارکنان، وسایل نقلیه رنت ماشین و “توصیه به دیگران”.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

صنعت اجاره اتومبیل در اختیار ابزار کمی شناخته شده و کم مصرف برای به اجاره ماشین عروس  حداکثر رساندن بهبود خسارت است: “قانون مقررات وثیقه”. در حالی که اغلب در مورد آسیب های جسمی مورد بحث قرار می گیرد، قانون منبع وثیقه، برنامه های دیگری نیز دارد. در حقیقت، دادگاه به طور منظم از قانون منبع وثیقه در ادعاهای خسارت مالایی پیروی می کند.

قانون منبع ثروت برای اولین بار در سال ۱۸۵۴ توسط دادگاه عالی ایالات متحده به تصویب رسید.  اجاره خودرو نام قانون از یک مورد ۱۸۷۰ بدست می آید که در آن یک خط مشی بیمه شاکی به عنوان وثیقه استفاده از قانون منبع وثیقه در بازیابی آسیب اجاره اتومبیلاستفاده از قانون منبع وثیقه در بازیابی آسیب اجاره اتومبیلاستفاده از قانون منبع وثیقه در بازیابی آسیب اجاره اتومبیلدر برابر متهمان مورد استفاده قرار می گرفت و تنها توسط شاکی و به هزینه او تهیه شد و به تهیه آن متهم به هیچ وجه مشارکت. ”

این قانون بیان می کند: “پرداخت های انجام شده یا مزایای اعطا شده به طرف زخمی شدن از منابع دیگر به عهده مسئولیت رسیدگی به خسارت نمی باشد، گرچه تمام یا بخشی از آسیب هایی را که مسئولین خسارت می گیرند، پوشش می دهند.” (اصلاحیه [۲d] § ۹۲۰A و اصلاحیه [۳d] از توهین § ۹۲۰A)

در اینجا ترجمه ناقص است: کسی که به آسیب رساندن یکی از اتومبیل های شما می رنت ماشین تواند از تخفیف، نوشتن یا اندازه ناوگان خود برای کاهش مسئولیت خود در برابر خسارت استفاده نکند.

با توجه به بهبود آسیب فیزیکی شما، مگر اینکه قوانین کشور شما مورد نیاز دیگر باشد (یا شما در قرارداد اجاره ای که برای اجاره کنندگان شما به نفع شما است،) مجبور نیستید تخفیف تعمیر کنید. شما می توانید از افرادی که مسئول نقض وسیله نقلیه خود را به پرداخت تخفیف خرده فروشی کامل می پردازند، حتی اگر خودرو خود را تعمیر و یا اصلا تعمیر نکنید.

به همین ترتیب، اگر پوشش بیمه ای خود را که برای از دست دادن شما هزینه می کند، از بیمه خود استفاده نکنید یا شخص ثالثی که در آن زندگی می کنید، مجاز به استفاده از بیمه خود نباشید.

برای از دست دادن استفاده، قانون منبع وثیقه دوباره به نفع شما عمل می کند. هنگامی  اجاره ماشین که یک شرکت بیمه می گوید که برای از دست دادن استفاده مجبور نیست، زیرا شما از وسایل نقلیه دیگر برای اجاره استفاده می کنید، شرکت بیمه اشتباه است. شما وسیله نقلیه را برای مقاصد مختلف بدست می آورید و اهداف خود را دارند. اگر هیچ وسیله نقلیه نشسته در حالت خاموش وجود دارد، اجاره کننده (یا خسارت دهنده) آنها را خریداری نمی کند، بنابراین او از مزایای این خودروها برخوردار نیست – شما انجام می دهید.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تسهیلات اجاره اتومبیل تایید شده در فرودگاه تنسی

طبق گزارش تجدید نظر تجاری، اداره فرودگاه ممفیس از هیئت مدیره کنترل استفاده از زمین برای ساخت یک مرکز نگهداری وسایل نقلیه اجاره خودرو ای 48 هکتار در فرودگاه بین المللی ممفیس دریافت کرد.

تسهیلات تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه جدید، قادر به خدمات تا 2000 خودرو می باشد. با توجه به گزارش، شورای شهر ممفیس همچنان باید تغییر منطقه را برای پروژه 30 میلیون دلاری تأیید کند.

برای گزارش کامل درخواست تجدید نظر اینجا را کلیک کنید:



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تسهیلات اجاره اتومبیل تایید شده در فرودگاه تنسی

طبق گزارش تجدید نظر تجاری، اداره فرودگاه ممفیس از هیئت مدیره کنترل استفاده از زمین برای ساخت یک مرکز نگهداری وسایل نقلیه اجاره خودرو ای 48 هکتار در فرودگاه بین المللی ممفیس دریافت کرد.

تسهیلات تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه جدید، قادر به خدمات تا 2000 خودرو می باشد. با توجه به گزارش، شورای شهر ممفیس همچنان باید تغییر منطقه را برای پروژه 30 میلیون دلاری تأیید کند.

برای گزارش کامل درخواست تجدید نظر اینجا را کلیک کنید:



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

یک خرده فروشی را باز کنید بسیاری از رشته های اصلی استراتژی های بازاریابی خود را تغییر می دهند تا رنت ماشین  از مزایده های فروش مستقیم و خرده فروشی ها جلوگیری کنند، که هزینه های کمتر و بازدهی بهتر را فراهم می کنند. در حالی که شما مجوز و پرسنل فروشنده را نیاز دارید، تعداد خرده فروشی ها برای بسیاری از مجوز ها و مستقل ها تبدیل شده اند. اپراتورهای محلی یک پایه ساخته شده در مشتری دارند. اجازه دهید که اجاره دهندگان شما می دانند که از ناوگان خود به فروش می رسانند. اجازه دهید آنها را بدانند که این اتومبیل ها توسط مالک محلی کسب و کار خدمات و مراقبت می شود.

 

    گوشت گاو خود را به فروشندگان خودرو. اغلب مدیران ماشین استفاده می شوند و مشغول مدیریت روند فروش در خانه هستند. آنها به دنبال راه های ساده تر برای بازگرداندن تعداد فروش خود را با سفر کمتر به حراج، جایی که آنها می توانند ساعت ها صرف و به خانه خود را با کمی برای زمان خود. تماس با نمایندگی های محلی خود را از نام تجاری که شما در فروش برای پیدا کردن آنچه که مدل ها و تجهیزات آنها علاقه به خرید تماس بگیرید. با باز کردن ارتباط با یک پیشنهاد خوب، مدل های پاک، آنها می دانند که شما برای اولین بار برای کسب و کار تکرار آسان تماس بگیرید. شما حتی ممکن است یک منبع اجاره برای مشتریان خود شوید.
دوستان با کارگزاران کارگزاران محلی و همچنین ملی وجود دارند که نمیتوانند صبر کنند تا شما بتوانید وسایل نقلیه خارج از خدمت خود را به فروش برسانید – و آنها خریداران را در انتظار دارند. این کارگزاران به طور روزانه از اجاره ماشین عروس بزرگ فروشندگان خود دعوت می کنند. بسیاری از مدیران ماشین استفاده می شوند از کارگزاران برای کمک به سهام خود استفاده می کنند زیرا آنها نمی توانند وقت خود را برای جستجو برای اتومبیل ها خریداری کنند.
بازاریابی “بالادست” را در نظر بگیرید. با استفاده از برنامه های مزایده اینترنت ماننداجاره خودرو  و رنیکارنت زمان را از زمان نزولی به فروش کاهش می دهد. این همچنان یک بخش در حال رشد از بازاریابی مجدد است. آخرین جمله Buzz عبارت است از “فروش چند پلت فرم”. برنامه های چند پلتفرم مانند رنیکارنت رنیکارنت رنیکارنت رنیکارنت و رنیکارنت اجازه می دهند یک فرستنده را از یک نقطه راه اندازی تنها برای همه مزایده های آنلاین استفاده کنید.
میزان استهلاک خود را در هر ماه تنظیم کنید. این امر به شما در از بین بردن خسارات عمده ای در اتومبیل ها هنگامی که از کار بیرون می آیند جلوگیری می کند. اگر در این وضعیت گیر افتاده باشید، شما دومینو سقوط را می دانید: ماشین هایی که به درستی از بین نمی روند، خودرو را در ناوگان طولانی تر می کنند تا سعی کنند تفاوت را تشکیل دهند. این واحدها دارای مایلهای بالایی هستند که می تواند به شکایات مشتری منجر شود و مشکلات مربوط به حساب های شرکت را ایجاد کند. اتومبیل های اجاره ای با بیش از ۶۰،۰۰۰ مایل ممکن است مجددا تجارت را محدود کنند.
فروش وسایل نقلیه ای که برای فروش آسان تر است. در حالی که این مشاوره همیشه سبز است، آن را بسیار مناسب تر از همیشه است: انتخاب کنید که می سازد و مدل هایی که خریداران خرده فروش مانند – با تجهیزات موجود در واحد های ناوبری معمولی مانند رنیکارنت ، چرخ های آلیاژی و یا حتی سطح تر و تمیز بالاتر.
بدانید که رقابت شما در خرید و فروش است. برخی از مدل هایی که تولید کنندگان با انگیزه های بزرگتر بارگذاری می کنند نیز آنهایی هستند که خریداران خرده فروشی جدید خرید نمی کنند. هنگامی که زمان به بازار مجدد می آید، شرکت های اجاره ای بزرگ، تعداد زیادی از آنها را خواهند داشت و با شما رقابت خواهند کرد.
خرید مورد استفاده یک بازار خودرو با استفاده از ماشین های بامزه برای زمان اجاره ماشین  مناسب برای ناوگان کردن با مدل های کمی استفاده شده از مدل های سال ۲۰۱۴ به جای مدل های ۲۰۱۵ جدید می سازد. واحدهای مورد استفاده به خوبی برای اجاره های محلی و جایگزینی کار می کنند که به مقدار زیادی مایل نیستند. اپراتورهای هوشمند واحدهای مورد استفاده را خریداری می کنند و قبل از رسیدن به گارانتی کارخانه محدودیت می یابند. استراتژی خرید استفاده می شود در فصل های پایین به خوبی کار می کند، زیرا این واحدها دارایی های کمتری دارند و می توانند برای کمتر هزینه اجاره شوند.
اجرای طولانی تر (اما نه خیلی طولانی) اگر ناوگان فعلی شما در شرایط خوبی قرار داشته باشد، واحدهای خود را با جزئیات و سرویس جدی روشن کنید تا بتوانید آنها را برای شش تا ۱۲ ماه دیگر اجرا کنید. سعی کنید از واحد های مسن تر خود برای کسب و کار محلی بیشتر استفاده کنید، از جمله خدمات اجاره اتومبیل و جایگزینی آن. استفاده از واحدهای جدیدتر خود را برای اجاره دهندگان کسب و کار و استفاده از خارج از شهر. توجه داشته باشید که از آستانه حمل و نقل، هزینه های تعمیر و نگهداری شما، مانند تایرها و ترمزها را افزایش دهید. سعی کنید در طول مسافت پیموده شده برای پایان دوره ضمانت نامه بمانید.
ناوگان خود را غنی سازید به جای خرید تمام مدل های مشابه یک کلاس خودرو، اتومبیل های مختلف را از تولید کنندگان مختلف با همان قیمت در نظر بگیرید. این کار نه تنها باعث می شود که در معرض فراخوان قرار بگیرد – اگر یک مدل ضعیف باشد، زمان آن است که مجددا فروش شود – اما محصولات قوی تر نیز بیشتر از جبران خواهد شد.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اقتصاد همچنان نشانه های مثبت را نشان می دهد و دلیل بزرگی برای این بهبود است اجاره ماشین عروس  که رشد صنعت خودرو در فروش جدید خودرو و بازار فعال خودروی مصرفی منعکس شده است. بسیاری حتی فکر می کنند که نشانه های مثبت اقتصادی بیشتر به صنعت خودرو و مخصوصا ناوگان مربوط می شود.

در تاریخ ۱ نوامبر، نرخ بیکاری بازار خودرو ناوگان ۱۲ ماهه گذشته ۱۲٫۱ درصد بود. به عنوان نقطه مرجع، پیش بینی ریزش سالانه عمدتا در سطح ۱۵٪ تا ۱۶ ٪٪ بود. این سطح فعلی کاهش استهلاک یکی دیگر از نشانه هایی از بازار استفاده شده از جامد است که از بهبود اقتصادی حمایت می کند.

هنگام مقایسه مقادیر استهلاک با تنظیمات ماشین، کامیون و وان، واریانس وجود دارد.  اجاره خودرو از اول نوامبر، میزان استهلاک اتومبیل ها ۱۴٫۸٪ بود، در حالی که نرخ استهلاک مخلوط کامیون ها، کامیون ها و خدمات پس از فروش بسیار کم ۱۰٪ بود.

اجازه دهید نگاهی دقیق تر به روند درون خودرو، بخش کامیون و کامیون بکشیم:

روند کاهش ارزش خودرو

در طول سال گذشته، حتی با کم کردن کلی هزینه پایین، شش بخش اجاره ماشین با بیشترین نرخ استهلاک مربوط به خودرو بود. دو بخش بزرگ در بخش های پایین آمیز، با وجود حضور کم در ناوگان اجاره ای یا تجاری، لوکس خودروی لوکس و بخش های خودروی لوکس است.

بخش متوسط خودرویی که دارای بیشترین میزان مدل ماشین در صنایع ناوگان است، شامل وسایل نقلیه مانند فورد فیوژن، شورلت مالیبو و نیسان آلتیما است. بخش کامپیوتر وارد شده و بخش متوسط خودروهای متوسط در ۱۲ ماه گذشته ۱۴٫۹ درصد کاهش داشته است. این بالاتر از میانگین صنعت به طور کلی ۱۲٫۱٪ است، اما بسیار بهتر از مدل های متمرکز لوکس از مدل لوکس خودرو معتبر در ۱۹٫۶٪ و سطح لوکس در ۱۶٫۲٪ ماشین.

بالاترین حجم خودرو در بازار ناوگان کل شامل بخش کامیون خودرو است رنت ماشین  که شامل وسایل نقلیه مانندرونیکا رنت – ۰۹۱۲۵۸۸۶۸۹۸ – اجاره خودرو – اجاره ماشین و رنیکارنت Charger می شود.

بخش کامپیوتر با ابعاد بزرگ در بین شش بخش خودرو با بالاترین نرخ استهلاک بود. در حقیقت، دو فروختن سالانه پایین تر بود – بخش خودروی برتر ورزشی و بخش خودروی وارداتی، به ترتیب ۱۲٫۳٪ و ۱۳٫۳٪ بود. بخش خودرو در طول سال گذشته با ۱۳٫۷ درصد کاهش یافته است و پس از آنکه وسایل نقلیه از استفاده ناوگان خود بازنشسته می شوند، همچنان از علاقه بسیار بالایی برخوردار هستند.

بخش کامیون خودرویی که شامل فورد فوکوس و شورلت کروز است، یکی با برخی تفاوتهای فصلی بسیار قابل تشخیص است. استهلاک سالانه در این بخش، ۱۵٫۶٪ بود.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین سفرآلامو در سن دیگو باز میشود

اجاره ماشین سفرآلامو، پنجمین شرکت بزرگ اجاره اتومبیل آمریکایی، ارائه خود را در ایالات متحده با اعلام دو مکان جدید شرکت های بزرگ: سان دیگو و سان آنتونیو گسترش داده است.

دانیل فلورنس، رئيس سفرآلامو ایالات متحده آمریکا گفت: “سان دیگو و سن آنتونیو دو بازار خاص هستند که در آن ما معتقدیم که ما می توانیم با موفقیت رقابت کنیم و با هزاران مشتری جدید ارتباط برقرار کنیم.” “از آنجا که ما بر مصرف کننده های تفریح ​​متمرکز هستیم، این شهر های بزرگ، زمینه های کلیدی هستند. آنها به عنوان مقاصد تعطیلات درجه اول معروف، غنی با مناظر برای دیدن، و پر از مکان های شگفت انگیز برای رانندگی مشهور است. ما هیجان زده هستیم تا تجربه “اجاره خودرو” را به مشتریان جدید در این دو بازار جدید قدرتمند تبدیل کنیم. ”

دفاتر جدید در نزدیکی فرودگاه بین المللی سن دیگو و فرودگاه بین المللی سن آنتونیو قرار خواهند گرفت. سفرآلامو پیش بینی می کند هر دو مکان این سقوط را باز خواهد کرد، با توجه به شرکت.

اجاره خودرو


سباستین ، رئیس شرکت آلامو ایالات متحده آمریکا گفت: “ایالات متحده مهمترین بازار اجاره اتومبیل در جهان است، اما این نیز یک بازار بسیار ویژه برای اجاره خودرو است.” “مصرف کنندگان آمریکایی به طور فعال در حال جستجو برای چیزی تازه، متفاوت و متمایز در آنچه که در غیر این صورت یک چشم انداز اجاره اتومبیل بسیار رنت ماشین . ارائه ما به این حساسیت مصرف کنندگان بسیار جذاب است و به همین دلیل است که ما به سختی کار می کنیم تا بتوانیم کرایه ماشین را به همان اندازه که ممکن است در بازار به همان اندازه که می توانیم به بازار عرضه کنیم. تمرکز استراتژیک ما این است که ابتدا به همه بازارهای 30 بازار جهانی ایالات متحده وارد شوید و سپس از آنجا گسترش بیشتری پیدا کنید. ما همچنان به گسترش در سال 2018 تمرکز خواهیم کرد. ”

صندوق مقر آن در فورت لادردیل، فلوریدا، از سال 2011 در بازار ایالات متحده فعالیت می کند. در حال حاضر رنت ماشین بیش از 50 محل اجاره در کالیفرنیا، فلوریدا، گرجستان، ایندیانا، واشنگتن، تگزاس، کانکتیکات، نیوجرسی، مینه سوتا، پنسیلوانیا، نوادا، آریزونا و ماساچوست. آلامو پنجمین شرکت بزرگ اجاره اتومبیل در سراسر جهان است که دارای بیش از 4،000 مکان در حدود 115 کشور است.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

راه اندازی خدمات اجاره خودرو در دهلی

طبق گزارش اقتصادی اجاره ماشین خدمات خودروی خود را در دهلی نو راه اندازی کرده است. پس از رزرو آنلاین، مشتریان می توانند انتخاب کنند که وسایل نقلیه خود را به آنها تحویل دهند.

طبق گزارش، علاوه بر انتخاب گزینه تحویل در طول فرآیند رزرو، مشتریان رنت ماشین می توانند نوع خودرو و مدل خودرو را انتخاب کنند. ناوگان فعلی از اجاره خودرو و کرایه ماشین به مرسدس GLA و تویوتا فورتونر می باشد.

بر اساس گزارش، اجاره در ساعت، روز یا ماه در دسترس است. والر قصد دارد اجاره ماشین را در شش ماه آینده خدمات خود را به شهرهای بزرگتر گسترش دهد.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

گزارش کسب و کار جهانی تجارت کسب و کار (رنیکا) دریافت که هزینه سفر تجاری ایالات رنیکابه سالیان اجاره ماشین عروس   متمادی به ۲۹۲٫۲ میلیارد دلار رسیده است.

پیش بینی می شود که پیش بینی های سال ۲۰۱۵ همچنان ثابت بماند. انتظار می رود هزینه های سفر تجاری ایالات متحده به ۶٫۲۱٪ افزایش به ۳۱۰٫۲ میلیارد دلار برسد. طبق گزارش رنیکا – ایالات متحده ۲۰۱۴ Q4، که توسط رنیکاInc. حمایت می شود، علاوه بر این، حجم کل سفر شخصی برای افزایش ۱٫۷٪ به ۴۹۰٫۴ میلیون سفر ۲۰۱۵٫

انتظار می رود در سال ۲۰۱۵ قیمت های پایین تر نفت باعث افزایش هزینه های مصرف کننده اجاره ماشین  و افزایش پروژه های اقتصادی شود. طبق گفته رنیکا، این اخبار قوی اقتصادی داخلی، با وجود چشم انداز جهانی اقتصادی ضعیف، با مشکلات در اروپا، آسیا و روسیه به وجود می آید.

مایکل وک مک کورمیک، مدیر اجرایی رنیکا رنت  ماشین و مدیر عامل اجرایی گفت: “سال ۲۰۱۴ یک سال ثبات برای سفر تجاری ایالات متحده بود، با رشد مداوم و پایدار، علیرغم تعداد زیادی از مسائل خارجی که در سطح بین المللی وجود دارد که اقتصادهایی  رنت ماشین را در اروپا، روسیه و آسیا انداخته اند.” . “این نشانه قابل توجه و دلگرم کننده اعتماد به نفس در قدرت اقتصاد ایالات متحده است.”

بر اساس گزارش رنیکا، سایر یافته های کلیدی عبارتند از:

در سال ۲۰۱۴ حدود ۴۸۲٫۴ میلیون سفر انجام شد که نشان دهنده رشد ۱٫۴ درصدی در سال ۲۰۱۳ و انتظارات بالاتر از سه ماهه قبلی است.
در طول سه ماهه سوم، ۱۲۱ میلیون مسافرت تخمین زده شد که ۷۳٫۸ میلیارد دلار بود. این نشان دهنده افزایش ۱٫۶ درصدی حجم و هزینۀ ۶٫۵ درصدی است.
۲۰۱۴ ثابت شده است که یک سال بازنشستگی برای سفر خارجی سفر خارجی است، رشد ۶٪ در سال در سال، پس از سقوط ۱٪ در سال ۲۰۱۲ و افزایش تنها ۱٫۱٪ در سال ۲۰۱۳٫ این افزایش در حجم به حدود ۳۵٫۶ میلیارد دلار اجاره خودرو  در سال ۲۰۱۴ ، رشد ۸٫۹٪ سالانه بیش از سال.
حجم گذرا در سال ۲۰۱۴ به خوبی پیش رفت، با حدود ۲۹۸٫۶ میلیون سفر انجام شده، نشان دهنده رشد ۳٫۵٪ در سال گذشته است.

وی گفت: “با پیش بینی هزینه های سفر تجاری ایالات متحده به سطح رکورد در سال ۲۰۱۵، مدیران شرکت های مسافر نیاز بیشتری به بهبود گزارش و ردیابی هزینه های کسب و کار خود دارند”،رنیکا، راه حل های تجاری جهانی، Visa Inc. آشتی دادن کسب و کار را از طریق گزارش دهی و راه حل های خودکار بهبود بخشید. “



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

هنگامی که رنیکااولین بار در کمبریج، ماسا،  اجاره ماشین عروس در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد، تلفن های هوشمند اختراع نشده بودند و سایت های رسانه های اجتماعی وجود نداشت. به گفته این شرکت، وسایل نقلیه رنیکادر بیش از ۴۷۰ شهر و شهر و بیش از ۴۰۰ پردیس کالج در نقاط مختلف رزرو شده است.

برای جشن تولدش، زیپرب قصد دارد در سال  اجاره خودرو ۲۰۱۵، تبلیغات، رویدادها و احزاب را در جوامع و شهرهای سراسر جهان برگزار کند.
 از اولین ماشینش رشد کرده است – یک رنیکاBug به نام بیلبو، که از طریق کلیدی پنهان شده در زیر سنگ دیده می شود، به یک کسب و کار بین المللی پیشرفته پیشرفته تبدیل شده است. شرکت فیلیپس می گوید: با استفاده از گزینه های مختلف خدماتی و بیش از ۳۰ نوع خودرو که از آن انتخاب می شود، رنیکاهمچنان به رشد خودرو در شبکه خود می پردازد.

در طی ۱۵ سال آینده، رنیکاادامه خواهد داد به اشتراک گذاری خودرو به افراد اجاره ماشین بیشتری در نقاط مختلف جهان، از جمله در اروپا، خاورمیانه و مناطق آسیا و اقیانوس آرام.
“رنیکااز یک راه اندازی کوچک رشد کرده است تا کسب و کار اصلی کسب و کار بین المللی سودآور باشد که تاثیر قابل توجهی بر شهرها در سراسر جهان دارد”، کای سیل، رئیس جمهور زیپک، گفت. “ما افتخار می کنیم راه را برای نوآوری های دیگر در حمل و نقل شهری هموار کرده و لذت بردن از تحولات در حال حرکت در تحرک شهری است؛ زیرا مردم بیشتر و بیشتر به دسترسی به مالکیت دست می یابند. ما به دنیای ما نزدیک تر می شویم. هر روز تعداد خودروهایی که در اختیار دارند، بیش از صاحبان خودرو هستند و این کار را انجام می دهد. ”

با توجه به اسکریپ، در اینجا برخی از آمار در خدمات آن است:
یک رنیکاتنها می تواند از نیازهای رانندگی تقریبا ۴۰ عضو پشتیبانی کند.
اعضای رنیکاگزارش می کنند که در مقایسه با مالکیت ماشین، به مبلغ ۶۰۰ دلار رنت ماشین  در هر ماه صرف می شود، پولی که اغلب به کسب و کارهای محلی، رستوران ها و سرگرمی ها باز می گردد.
بیش از ۱٫۳ میلیارد مایل توسط اعضای رنیکادر ۱۵ سال رانده شده است – این معادل یک سفر گذشته زحل است.
رنیکاهر شش ثانیه نگهداری می شود.
محبوب ترین غلاف رنیکادر محله دانشگاه شمال شرقی دانشگاه بوستون است که بیش از ۶۴،۵۰۰ رزرو از آنجا که اتومبیل ها برای اولین بار به محل اضافه شده است.
در ۱۵ سال گذشته، رنیکاتقریبا ۲۵۰ مدل مختلف ماشین را ارائه داده است، از جمله هیبریدی، وسایل نقلیه الکتریکی، SUV ها، مینی بوس ها، کامیون ها و وسایل نقلیه لوکس.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

فصل بازاریابی ۲۰۱۵، تلاش و منابع بیشتری را نسبت به سالهای گذشته انجام خواهد داد. اجاره ماشین عروس  فروش آسان و بازده بزرگ ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ ناپدید شده است. و هنوز، ما هنوز هم نیاز به فروش اتومبیل.از زمان رکود، فرستنده های اجاره اتومبیل مدل دیرپای مدل ماشین مورد استفاده خود را عملا به خود اختصاص دادند، اما این تغییر می کند.

در سال ۲۰۱۴، بعضی از تولیدکنندگان شروع به افزایش برنامه های بازپرداخت (یا برنامه اجاره خودرو  های کاهش ارزش افزوده، تولید ناخالص داخلی) به عنوان افزایش تولید کردند. شرکت های اجاره اتومبیل کاهش ناوگان “خطر” خود را به نفع تولید ناخالص داخلی، از ۲۰٪ تا ۵۰٪ از خرید ناوگان خود را کاهش می دهد. این مدل دیرپا، واحدهای تولید ناخالص داخلی مسافت پیموده شده در سال آینده به کانال های عمده فروشی خواهد رسید که در مدت زمان طولانی دیده نمی شود. کسانی که در واحدهای اجاره مسافت پیموده شده قرار دارند، در برابر سرریز وسایل نقلیه خارج از فروپاشی که به بازار عرضه می شوند، به فروش می رسند.تولید خودرو در تمام زمان ها بالا است، و فروش ماشین جدید در آینده نزدیک نزدیک رنت ماشین  به آمار فروش با حجم بالا از وسط دهه گذشته است. اعتبار ارزان و تقاضای قوی سبب جلوگیری از سقوط و گرسنگی می شود؛ با این حال، تولید کنندگان دوباره به هزینه های انگیزشی که رقابت در بازار پیش از رکود است.

واحدهای اجاره ای یک ساله و دو ساله برای رقابت با اتومبیل های جدید که می توانند برای بازپرداخت نقدی بزرگ و یا تأمین مالی ۰٪ بیش از ۷۲ ماه به رقابت بپردازند، سخت است. علاوه بر این، خریداران خودروهای عقب مانده نیز گزینه های بیشتری دارند.

چگونه انگیزه ها بر بازاریابی تاثیر می گذارد

در اینجا یک مثال زندگی واقعی است که چگونه انگیزه ها روی پتانسیل فروش یک واحد کرایه ماشین  اجاره ای معمول تاثیر می گذارد:
از ابتدای هفته اول ماه دسامبر، یک تولید کننده داخلی یک خودروی کم حجم جدید (۲۰۱۴) را برای ۱۴،۴۰۰ دلار پس از یک تخفیف خرده فروشی ۴،۰۰۰ دلاری تبلیغ کرد. در آغاز سال ۲۰۱۴ مدل، ۱۶،۵۰۰ دلار برای همین خودرو پرداخت کردم.

در حال حاضر، با ۱۰ ماه تخفیف در ۲٪ در ماه (یا حدود ۳۳۰۰ دلار)، من ماشین خود را برای ۱۳،۲۰۰ دلار اختصاص میدهم. چه مقدار می توانم برای این ماشین از طرف یک فروشنده که در اطراف فرو رفته و فروش آن را به فروش برساند، عمده فروشی کنم؟ در سال های اخیر، داشتن این ماشین با ۱۳۰۰۰ دلار تا ۱۳،۳۰۰ دلار، خوب بود. امروز، شما خوش شانس هستید که ۱۱۰۰۰ دلار به ۱۱،۵۰۰ دلار دریافت کنید. با استفاده از این سطوح پایینی جدید، شما باید میزان استهلاک خود را به ۳٪ در هر ماه تغییر دهید – چه چیزی باعث می شود هزینه های اجاره خودرو و نرخ اجاره بهای خودرو را بپوشانید؟

در اوایل ماه دسامبر، نفت به ۶۷ دلار در هر بشکه کاهش یافته است، در حالیکه میانگین هزینه گالن بنزین از ۳٫۷۰ دلار به ۲٫۸۰ دلار در سطح ملی کاهش یافته است و هنوز هم در حال کاهش است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که ما نفت را با قیمت ۱۰۰ دلار در هر بشکه برای چهار یا چند سال نخواهیم دید. چه تاثیری بر مدل های اقتصادی و هیبریدی خواهد داشت؟ در حالی که کامیون ها و قیمت های SUV قوی باقی خواهند ماند، گاز ارزان تر ممکن است خریداران را به وسایل نقلیه بزرگتر هدایت کند.

این عوامل باعث ایجاد یک واقعیت جدید در بازار خودروهای مورد استفاده می شود. اما این زمان برای دست دادن نیست. برعکس، زمان خوبی برای اصلاح و تجدید نظر در استراتژی بازاریابی خود و ایجاد بازار جدید برای شما است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفر چند روزه با اجاره خودرو

کشور ایران از لحاظ گردشگری و جاهای دیدنی  بسیار زیادی دارد این کشور دارای نقاط گردشگری باستانی و طبیعی وتاریخی غنیی هست از این رو گردشگران زیادی این کشور را برای دیدن انتخاب میکنند . شرکت سفرآلامو در زمینه ی اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده و ماشین تشریفات و ترانسفر فرودگاه کمک شایانی به گردشگران عزیز میکند از این رو شما میتوانید در زمینهی اجاره خودرو این شرکت را انتخاب کنید و از مناظر زیبای ایران استفاده کنید .

شما میتوانید بااجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده  مناظر زیبای ایران را از نزدیک ببینید و لذت یک سفر دوست داشتنی را با ما تجربه کنید این شرکت به شما جاهای دیدنی ایران را معرفی میکند و سفر خوبی را برای شما آرزو مند است.

پایتخت توریست درمانی با معرفی اجاره ماشین

کشور ایران از نظر گردشگری رتبه ی خوبی را دارد در سالهای اخیر این کشور به منطقه ای مناسب برای درمان بیماریها و منطقه درمانی گردشگری تبدیل شده بسیاری از گردشگران برای انجام کارهای در مانی نیاز به ماشین دارند و میتوانند با اجاره ماشین عروس با راننده و اجاره ماشین بدون راننده کارهای مهم خود را انجام دهند شرکت سفرآلامو به گردشگران این امکان را میدهد که در تمام طول سفر خود با ارامش کامل کارهای مهم خود را انجام دهند.

ایران پر امنیت با استفاده از  تجربه ی شرکت کرایه ماشین

کشور ایران از لحاظ امنیت رتبه ی اول منطقهی خاور میانه را داراست بسیاری از گردشگران این کشور را به خاطر امنیت بالا انتخاب میکنند گردشگران میتوانند این مسافران میتوانند با استفاده از شرکت اجاره خودرو و اجاره خودرو با راننده و تشریفات و ترانسفر فرودگاه در ایران از اسایش بیشتری بهره مند شوند .

شرکت سفرآلامو در زمینه ی گردشگری و اجاره خودرو به خاطر دارا بودن تجربه و کیفیت کاری بالا و صداقت در کار اجاره خودرو و دارا بودن بیشترین ماشین داخلی و خودرو های اقتصادی و خودرو های لوکس با قیمت ارزان یکی از بهترین شرکت های اجاره خودرو در ایران به شمار می اید این شرکت دارای بیشترین مشتری از خارج از کشور هست و این امر به خاطر دارا بودن ماشین های با کیفیت و صداقت کاری اتفاق افتاده.

کشور ایران کشور بسیار زیبایی در امر گردشگری محصوب میشود یکی ازنقاط دیدنی ایران منطقه شمال کشور هست بسیاری از مسافران با اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه اتومبیل به منطقهی شمالی کشور سفر میکنند و با ماشین اجاره ای دریای زیبای شمال را از نزدیک دیده و از سفر خود لذت میبرند.

یکی از جاهای گردشگری بسیار زیبای ایران منطقه ی مرکزی کشور  است بسیاری از مسافران با اجاره خودرو با راننده اجاره خودرو بدون راننده و با اجاره ون توریستی به سمت اصفهان شهر بسیار زیبای ایران از لحاظ نقطهی تاریخی و باستانی ایران دیدن کرده و با کرایه ماشین  ارزان لذت سفری با هم را تجربه میکنند

شما میتوانید با اجاره خودرو با راننده یا اجاره ون یا اجاره خودرو بدون راننده با قیمت بسیار مناسب خود را به شیراز مهد تمدن و شهر باستانی بسار بسیار زیبا رسانده هزینه رنت ماشین یا اجاره خودرو بدون راننده برای این مسافران بسیار به صرفه خواهد بود از این رو بسیاری از گردشگران برای رفاه بیشتر و اسایش و امنیت از خودرو اجاره ای استفاده میکنند شرکت سفرالامو به شما این کمک را خواهد کرد و گردشگران را در امر اجاره خودرو با راننده و اجاره اتومبیل راهنمایی میکند تا خاطرهای جذاب را در سفر به ایران داشته باشند.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

همکاران در اجاره اتومبیل

سفرآلامو اعلام کرده است که این قرارداد را با اجاره خودرو ، یک شرکت الفبای امضا کرده است تا خدمات ناوگان و تعمیر و نگهداری برای برنامه خودروی خود را در شرکت اجاره اتومبیل سفرآلامو و بودجه اجاره ماشین  ارائه دهد.
این همکاری برای حمایت از ناوگان خودروی خودمختار سفرآلامو(کرایه) و برنامه پیشگام سوار اجاره ماشین، یک محاکمه عمومی از اتومبیل خود رانندگی در فینیکس طراحی شده است.
سفرآلامو اخیرا اعلام کرده است که با اضافه کردن صدها معدن کرایه خودرو برای ساخت یک ناوگان 600 خودرویی، به گفته این شرکت، این مشارکت اجازه خواهد داد که بودجه آلامو برای افزایش تعداد خودروهای خود در رانندگی در رنت خودرو به سرعت افزایش یابد.

اجاره خودرو

تحت قرارداد چند ساله، گروه اجاره ماشین عروس امکانات اجاره ای برای ارائه خدمات خودرو و پارکینگ امن برای ناوگان اجاره ماشین در تهران را افزایش خواهد داد. آلامو انواع خدماتی را شامل می شود، از جمله تمیز کردن داخلی و خارجی، تغییرات روغن، چرخش تایر، و بررسی، سفارش و نصب قطعات خودرو – و همچنین پشتیبانی و تعمیر و نگهداری دیگر ناوگان.


جان ، مدیر عامل شرکت کرایه ماشین در تهران، گفت: “با استفاده از اعضای عمومی اجاره خودرو با استفاده از ناوگان در حال رشد از ماشین های خود رانندگی، وسایل نقلیه ما نیاز به تعمیر و نگهداری استاندارد و تمیز کردن است، بنابراین آنها آماده هستند برای سواران ما در هر زمان از روز یا شب.” اجاره خودرو در رشت  یک شراکت ایده آل برای پشتیبانی و تعمیر و نگهداری ناوگان است. با هزاران مکان در سراسر جهان، اجاره خودرو در انزلی می تواند به ما کمک کند فناوری ما را به افراد بیشتری در مکان های بیشتری کمک کند. “

اجاره ماشین

لری د شون، رئیس و مدیر عامل شرکت رنت ماشین خارجی ، گفت: “ما هیجان زده هستیم تا با کرایه اتومبیل، رهبر فن آوری خودگردان، که چشم انداز تحرک را در یک شیوه عمیقا و سودمند تغییر می دهد، همکاری می کنیم.” “این همکاری نه تنها باعث می شود که ما توانایی و دارایی های فعلی خود را ارتقا دهیم، بلکه همچنین به ما امکان می دهد تا دانش و تجربیات ما در یک منطقه در اجاره ماشین حال ظهور را تسریع کنیم زیرا خودروهای خود راننده در بازار عرضه می شوند.”



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سرمایه گذاری در اجاره خودرو

گروه سفرآلامو اعلام کرد سرمایه گذاری 20 درصد اقلیت خود را در اجاره ماشین، خدمات صحیح خودرو به اشتراک می گذارد.

این سرمایه گذاری در راستای طرح اجاره خودرو برای تبدیل شدن به یک رهبر راه حل تحرک است. طبق گفته شرکت، اجاره اتومبیل را قادر می سازد تا به اشتراک گذاری خودروهای همکار به یکسان به مرحله بعدی توسعه در اروپا دست یابد.

با این سرمایه گذاری، شرکت کرایه ماشین با سهامداران موجود رنت ماشین و موسس های استودیوی راه اندازی دانمارک شرکت می کند که تعهد خود را به سفرآلامو افزایش داده اند. این سرمایه گذاران در حال پیوستن به نیروهای برای کمک به اجاره خودرو در انزلی گسترش جغرافیایی در داخل اروپا و بهبود استفاده از پلت فرم و خدمات خود را برای اعضای آن است.

اجاره خودرو در رشت در سال 2011 در سال 2011 شروع به کار کرده است. این در حال حاضر دومین بزرگترین پیمانکار بین المللی خودرو در اروپا است که بیش از 250،000 مشتری آن را در پلت فرم خود به اشتراک می گذارد. امروز اجاره خودرو در گیلان در هلند، دانمارک و سوئد در دسترس است و قصد دارد به بازارهای جدید گسترش یابد.

اجاره ماشین در تهران

شیلا استرویک، مدیر عامل واحد کسب و کار جدید کسب و کار اجاره اتومبیل و آزمایشگاه پروردگار، گفت: “ما خوشحالیم که سهام در سرمایه اجاره ماشین عروس  را به دست آوریم.” “آزمایشگاه سرمایه گذاری این شرکت را به عنوان پتانسیل رشد خود مشاهده می کند، به گروه اجازه می دهد غنی سازی پیشنهادات تحرک خود و هدف قرار دادن انواع جدید مشتریان را به وجود آورد. ما فرصت خوبی برای کمک به این شرکت می بینیم که توسعه خودروهای رایانه ای را با همکاری پلت فرم peer-to-peer در سراسر اروپا تسریع می کند. “

ویکتور ون تول، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل کرایه ماشین ، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که کرایه خودرو به عنوان یک سهامدار و شریک در راه ما برای تسخیر اروپا است.” “همانند گروه سفرآلامو ، رنت ماشین تخصص فوقالعاده و ارزشمندی در بازار جابجایی فعلی دارد. با هم ما می توانیم تاثیر رنت خودرو را در اروپا افزایش دهیم و در عین حال، بهبود و نوآوری پلت فرم و خدمات ما را برای اعضایمان بهبود بخشیم. “



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره ماشین سفرآلامو در عمان

سیتز اجاره یک خودرو، خودروی عربستان را به عنوان شریک حقوقی خود در عمان را منعقد کرده است. اتومبیل سعودی در حال حاضر به عنوان Sixt عمان عمل می کند.

اجاره خودرو ، مدیر عامل شرکت اجاره  ماشین می گوید: “ما خوشحال هستیم که به عنوان سندی در کشور رایزنی می شود.” “این نشان دهنده چشم انداز شرکت و جهت ما در حال رفتن است. این دستاورد غرور بسیار زیاد است.”

مرکز اصلی اجاره ماشین عروس عمان در آل سعید پلازا در قرآن واقع شده است. سایر شاخه ها عبارتند از: سالالاه، نیوزا، دوقم و فرودگاه بین المللی مسقط در فاز اول. این شرکت قصد دارد تا تمام 44 کانون مسافرتی در سراسر عمان را گسترش دهد.

اجاره خودرو

رودیگر پروسک، رييس جمهور معاون رئيس جمهور ارشد اجاره خودرو ، گفت: “خاورميانه يك منطقه بسيار مهم براي تجارت و صنعت است.” “خدمات با کیفیت بالا Sixt در منطقه بسیار محبوب هستند و سریع رشد می کنند. با مسافرتی، ما یک شریک جدید در عمان داریم که تجربه بیش از 20 سال خدمات تحرک در بازار دارد. این شرکت شبکه ای از ایستگاه های خود را در منطقه گسترش می دهد و تقریبا تمام سلطان ها را در آینده نیز پوشش خواهد داد. ”

کرایه ماشین ، رئیس ماشین های عربستان سعودی، گفت: “با اجاره اتومبیل توجه به این مشارکت، ما قادر خواهیم بود تا مشتریان تجاری و مسافران خصوصی، محصولات کارآمد و کیفیت خدمات بهتر را برای مشتریان خود ارائه دهیم.” “ما همچنین قادر خواهیم بود که مجموعه مشتریان خود را نه تنها بر اساس قیمت های رقابتی، بلکه همچنین با پشتیبانی از برند جهانی به عنوان رنت ماشین توسعه دهیم. ما از این مشارکت افتخار می کنیم. “



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو کامیون آمریکا

مشتریان اجاره خودروی آمریکایی را به عنوان شرکت اجاره اتومبیل مورد علاقه خود در فرودگاه بین المللی مونترری مکزیک انتخاب کرده اند.
ایان براون، مدیر اجرایی safaralamo.com گفت: “ما این جوایز را معرفی کردیم تا مشتریان را به بهترین شرکت هدایت کنیم.” “وب سایت رنت ماشین ما باعث می شود که کرایه ماشین امریکایی را به عنوان مشتری مورد علاقه در فرودگاه میلان در سال 2016 مورد توجه قرار دهیم.”
در حال حاضر این شرکت خدمات خود در زمینه اجاره اتومبیل را در چندین کرایه ماشین مکان مکزیک، از جمله کانکون، لس کابو، مریادا، مکزیکو سیتی، مونتری، مریادا و ریویرا مایا فعالیت می کند.

این شرکت در سال 1999 در کانکون تاسیس شد، این شرکت انواع وسایل نقلیه ای مانند سدان، وانت، کامیون ها و اجاره ماشین ها را ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

اجاره خودرو در اقیانوس اطلس

اجاره خودرو اقیانوس اطلس مستقر در کانادا سفرآلامو ، خدمات صحیح یک طرفه اتومبیل در شهر هالیفاکس را راه اندازی کرده است.

در طی چند هفته آینده، اولین گروه از 20 اتومبیل FLEX (هیبریدی) به ناوگان فعلی اجاره ماشین عروس اضافه خواهند شد. به گفته شرکت، وسایل نقلیه جدید FLEX را می توان در هر مکان خیابانی در یک منطقه جغرافیایی تعیین شده یا در مکان های پارکینگ ویژه در مرکز شهر برداشت و رها کرد.

اعضای CarShare اقیانوس اطلس می توانند اتومبیل های FLEX را از طریق برنامه خود و یا در وب سایت خود قرار دهند، آن را به مدت 30 دقیقه بگذارند تا وقت خود را برای رسیدن به وسیله نقلیه بگذارند و سپس با کلید FOB خود به وسیله وسیله نقلیه دسترسی پیدا کنند.

اجاره ماشین

همه اعضای رنت اتومبیل به طور خودکار برای استفاده از سرویس اجاره ماشین واجد شرایط هستند. اعضای جدید می توانند به خدمات رنت خودرو بدون نیاز به پرداخت هزینه عضویت در سالانه یا ماهیانه (یک بار هزینه 35 دلار در هنگام ثبت نام) پرداخت کنند. اتومبیل سفرآلامو  سنت در هر دقیقه یا 12 دلار در هر ساعت هزینه می کند، از جمله 100 کیلومتر به صورت رایگان.

پم کولی، رئیس CarShare اقیانوس اطلس می گوید: “ما افتخار می کنیم که بهترین دو جهان را ارائه دهیم: یک سرویس متروی ایستگاه مبتنی بر ایستگاه، مناسب برای سفرهای برنامه ریزی شده و سفرهای رنت ماشین برای اتومبیل ها: ایده آل برای سفرهای خود به خودی یک راه در اطراف شهر”.

کمونووو شركت اجاره اتومبیل شریک و مربی اجاره خودرو در انزلی در این پروژه است.

بنویت رابرت، مدیر عامل شرکت سفرآلامو ، گفت: “ما افتخار می کنیم که کرایه ماشین اقیانوس اطلس، اولین بار در اجاره خودرو ، در تحقق این خدمات تحرک جدید، همراهی کنیم.” “این سرویس باعث می شود که ساکنان ترجیح دهند ترانسپورت، تحرک فعال، تاکسی و اتومبیل را برای نیازهای تحرک خود ترکیب کنند. ما معتقدیم که اجاره ماشین به یک گزینه بسیار محبوب تبدیل خواهد شد و ما به زودی قادر خواهیم بود ناوگان و مناطق عملیاتی را افزایش دهیم. “



:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

تصور کنید هیچ شمارنده اجاره ای وجود ندارد – اگر سعی می کنید آسان  اجاره ماشین عروس است! در پشت ما، در مقابل ما، تنها ماشین ها وجود ندارد.

ممکن است بگویید من یک رویا هستم، اما من تنها نیستم. در حالی که این به نظر می رسد مزه یک شاعر موسیقی، بسیاری از ذینفعان آماده برای انجام این اتفاق می افتد وجود دارد. این فقط افزودن این تغییر لرزه ای است که ما چگونه اطلاعات را ایجاد، به اشتراک می گذاریم و مصرف می کنیم، و چگونگی دست زدن به آن.

این زندگی، بر اساس تقاضا است.

امروزه، ما در ارتباط با رسانه های اجتماعی به جای درایو برای دیدار با دوستان، ترجیح اجاره ماشین می دهیم. ما ترجیح می دهیم شرکایمان را از اتاق دیگر متن ببریم تا بیدار شویم و پیاده روی کنیم. ما برای تحویل آنلاین در روز به طور اضافی پرداخت میکنیم. ما به جای رفتن به تئاتر، فیلم های ابتدایی را در خانه دانلود می کنیم. امروز ما از عبارت “دیروز به آن نیاز داریم” استفاده می کنیم حتی زمانی که مطمئن نیستیم دقیقا چه چیزی نیاز داریم.

اجاره اتومبیل، در صورت تقاضا

اتومبیل های اجاره ای باید قرار داده شوند در حالی که کاربران به آنها نیاز دارند، اجاره خودرو  زمانی که به آنها نیاز دارند، منتظر ماندن در یک مکان مرکزی از طریق یک دروازه بان آجر و ملت نیستند که در ساعت ۷ صبح بسته می شوند. اتومبیل های اجاره ای باید از حصار زنجیره ای جدا شوند: فکر می کنید خرده فروشان جعبه های بزرگ، ایستگاه های قطار، پارک های اداری، مجتمع های آپارتمانی، پارک های ملی یا خانه های بازنشستگی.

این برای چند لحظه اتفاق می افتد، شما می گویید، و آن را به اشتراک گذاری ماشین نامیده می شود. همانند به اشتراک گذاری ماشین، این مدل خودآموز، به فن آوری تلفن همراه و تله ماتیک متکی است تا به وسیله نقلیه دسترسی پیدا کند و اجاره را کنترل کند. اما این نوع اجاره ماشین واقعا مورد نیاز است. به جای گذر از یک فرآیند درخواست اعضا و منتظر یک کارت کش رفتن در پست الکترونیکی، کاربران با یک دستگاه هوشمند وارد سیستم می شوند، اطلاعات شناسایی و اطلاعات کارت اعتباری را وارد کنید و بلافاصله به خودرو دسترسی پیدا کنند.

این مدل کسب و کار در حال حاضر در بازار محلی بازار کار مستقل و اجاره اتومبیل است. رنت ماشین برای کسانی که برای آن آماده هستند، فکر می کنم از امکانات. به جای اینکه خودروهای خود را به هتل بفرستید، چرا در هتل سه ماشین با تکنولوژی فعال را ترک نکنید، آماده خدمات خود باشید؟ به جای توجه به معیارهای مالی یک معامله اجاره و کارمند در فروشگاه بدن برای اجاره های جایگزینی، چرا سه ماشین را نیز ترک نکنید؟ این در مورد ملاقاتهای تجاری شماست، فقط سریعتر است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

ما امروز شاهد سبک های سبز این آینده هستیم که کارگزاران سیارکار و اجاره ماشین عروس  شرکت های بزرگ اجاره خودرویی که دارای بخش عمده ای از بازار فروش خودرو هستند و این تکنولوژی ها را به طور اتوماتیک به روند اجاره سنتی خودرو متصل می کنند.

این فرآیند توسط تولید کنندگان خودرو شروع به کار می کند، که اکنون سیستم های رنیکا را به عنوان گزینه های کارخانه ای ارائه می دهند و خدمات خود را با استفاده از مارک های اتومبیل ارائه می دهند. آئودی حتی یک برنامه ایجاد کرده که به چهار نفر اجازه می دهد یک آئودی را برای دو سال به اشتراک بگذارد. شرکت های مخابراتی به این قانون دست زده اند.رنیکارنت “طراحی شده است تا شرکت های اجاره ای  اجاره ماشین را قادر سازد تا مشتریان خود را با یک تجربه پیشرفته اجاره بدون همکاری با یک شرکت در محل ارائه دهند.”

شرکتهای کوچک اجاره ای که به دنبال ورود به جهان از اجاره ماشین خودنمائی هستند، بحرانی است که ارائه دهنده نرم افزار اجاره اتومبیل وارد بازار شده است که یک راه حل را برای اتوماسیون و مدیریت ناوگان متمرکز در کنار ناوگان اجاره اتومبیل رنت ماشین  سنتی وارد می کند. به دنبال دیگران باشید.

انتقال بدون سکته وارد نمی شود. جنبه های این مدل کسب و کار که برای اجاره سنتی اتومبیل ها غیرقانونی است، از قبیل یک شبکه رزرو، خدمات تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه، الزامات تکنولوژی و موارد دیگر. و هنوز شمارنده ی اجاره ی خود را رایت نکنید. اما شما باید تکامل را درک کنید و در برخی از موارد به اتوبوس بپردازید. اگر شما آن را انجام نمی دهید، شخص دیگری خواهد شد.

در نگاه به اشتراک گذاری خودرو و اجاره سنتی اتومبیل، خطوط شروع به تار شدن اجاره خودرو  به نقطه ای می کنند که در ۲۰ سال ممکن است تمایز کمی وجود داشته باشد. همانطور که به اشتراک گذاری ماشین دور از رنیکارنت اول شهری به جریان اصلی، اجاره ماشین سنتی حرکت می کند به آینده فناوری فعال، در مورد تقاضا است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

به عنوان تقاضای مصرف کنندگان خودروها و کامیون های مورد استفاده همچنان اجاره ماشین عروس باقی مانده بود، ارزش عمده فروشی وسایل نقلیه استفاده شده از یک سال قبل ۱٫۸٪ افزایش یافت و ۲٫۱٪ بالاتر از سه ماهه سوم بود. رنیکارنت – معیار قیمت های عمده فروشی که برای ترکیب، مسافت پیموده شده و فصل تنظیم شده است – در سال ۱۲۳٫۹ به پایان رسید.
به گفته منهیم، بهبود بازار کار و جذابیت جذاب، باعث افزایش بازار خرده فروشی اجاره ماشین  وسایل نقلیه جدید و مورد استفاده شد. در سه ماهه چهارم، قوی ترین تقاضا برای خودروهای مورد استفاده در محدوده ۱۳۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار بود.
منهاییم می گوید: فروش وسایل نقلیه گواهی شده متعلق به قبل، وسایل نقلیه عقب (که هنوز با ضمانت ضمانت می شود) نیز در سال ۲۰۱۴ ثبت شده است.
تام وب، اقتصاددان ارشد منهیم، گفت: “بازار خودرو مورد استفاده یک سال دیگر به  رنت ماشین پایان رسیده است.” “مصرف کنندگان همچنان ارزش زیادی در خرید وسایل نقلیه استفاده می کنند، حتی در قیمت های بالاتر. معامله گران همچنان خودرو های مورد استفاده را به عنوان بخش مهمی و سودآور کسب و کار خود ادامه می دهند.”
با توجه به رنیکارنت ، قیمت چهارمین قیمت عمده فروشی در بخش خودرو در اینجا است.
در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، قیمت خودروهای کامپکت در ماه دسامبر به میزان ۱٫۱ اجاره خودرو ٪ کاهش یافت، زیرا مصرف کنندگان به CUV ها و ماشین های متوسط می رفتند.
خودروهای متوسط در طول سال یکی از بخش های ضعیف بوده است، اما ارزش های آن در پایان ماه دسامبر به ۲٫۲٪ بالاتر از مدت مشابه سال گذشته رسید.
ارزش خودروهای لوکس طی سالیان سال به میزان ۰٫۴٪ کاهش یافت و قیمت آن با وجود افزایش عرضه وسایل نقلیه خارج از اجاره بود.
وانتها و وانتها همچنان قویترین بخش باقی می ماند، با افزایش ۶٫۱٪ و وانت ها ۳٫۱٪ در سال بیش از سال. تقریبا برای استفاده تجاری خریداری شده، تقاضا برای این وسایل در طول سال افزایش یافته است.
رنیکارنت نیز همچنان یک بخش محبوب بودند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در مقایسه با ماه دسامبر ۲٫۸٪ بوده است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پروژه رنیکا خدمات خود را در سان فرانسیسکو در ۲ فوریه آغاز خواهد کرد. با بیش از ۲۰ مکان در سراسر منطقه خلیج، شرکت رنیکا با شرکت جنرال موتورز مشغول به ارائه یک ناوگان انحصاری از وسایل نقلیه رنیکا در طی چهار ماه اول خدمات می باشد. این وسایل شامل ۲۰۱۵ رنیکا ، رنیکا ، رنیکا و ررنیکا می باشد.

 

علاوه بر این، اعضای جدید نیز ۱۰ دلار در اعتبارات رانندگی دریافت خواهند کرد وقتی که آنها برای ایمیل های بازاریابی جنرال موتورز ثبت نام کنند.

رایان جانسون، معاون رئیس جمهور نظارت بر عملیات شرکت رنیکا ، رنیکا و رنیکا ، گفت: “گسترش ما در منطقه خلیج نشان دهنده رشد مداوم و سریع ما است و ما منتظر کمک به رانندگان محلی در سراسر شهر در راه مناسب و مقرون به صرفه است.” علاوه بر این، از طریق مشارکت ما با جنرال موتورز، رانندگان محلی به انواع مختلفی از وسایل نقلیه شورولت دسترسی خواهند داشت که می توانند هر گونه نیاز حمل و نقل خود را برآورده کنند. “

برنامه سانفرانسیسکو آخرین قدم در توسعه شرکت رنیکا در سراسر آمریکای شمالی است. در حال حاضر این خدمات در بیش از ۳۵ کشور ایالات متحده، کانادا و رنیکا K. و همچنین نزدیک به ۱۰۰ دانشگاه و ۴۰ برنامه اختصاصی دولتی و تجاری اختصاص یافته است.

دیو باتموس، مدیر گروه ارتباطات غرب ساحلی جنرال موتورز، گفت: “سازمانی یک شریک بزرگ است و برنامه رنیکا فرصتی عالی برای به دست آوردن افراد بیشتری در پشت چرخ یک خودروی Chevy است.” “ما برای هر فرد از هر پیادهروی از وسایل نقلیه Chevy، وسایل نقلیهی خود را داریم و منتظریم تا ببینیم مردم چگونه از خودروهای ما در این برنامه منحصر به فرد استفاده میکنند.”

اگر اعضای جدید به ۳۰ سپتامبر شرکت رنیکا شرکت کنند، یک پیشنهاد مقدماتی در دسترس وجود دارد. علاوه بر این، شرکت رنیکا از پرداخت هزینه برنامه و هزینه عضویت در سال اول رد می شود و اعضای جدید تا ۳۱ مه به میزان ۵ دلار در هر اقتصاد و وسایل استاندارد دریافت می کنند.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سفرآلامو

طبق آخرین کنتوس کامنتاری از تام کنتوس، اقتصاددان ارشد رنیکارنت ، در ماه دسامبر اجاره ماشین عروس ، قیمت عمده خودروهای مصرفی در ماه دسامبر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد اما در مقایسه با سالهای گذشته، باقی مانده است.

این نتایج منعکس کننده رشد و تغییر مداوم در ترکیب عرضه عمده فروشی به حجم بیشتر “نهادی” (خارج از اجاره، خارج از اجاره، خارج از ناوگان، رنیکارنت ، و غیره) در مقایسه با حجم حمل و نقل فروشنده است. رنیکارنت می گوید: “این یک ترکیب” ثروتمند تر “است که قیمت های متوسط را افزایش می دهد، حتی اگر رشد عرضه به فشارهای پایین به آن قیمت ها منجر شود.

این تنها عامل نیست که قیمت یک خودروی مصرفی در یک سال از رشد عرضه را پشتیبانی اجاره ماشین  می کند؛ چرا که انگیزه های وسیله نقلیه نسبتا خوشایند است. فروش خودروهای مورد استفاده در خودرو (به ویژه وسایل نقلیه گواهی شده) قوی بوده است. محدودیت های عرضه و اختلالات به علت آب و هوا و فراخوانی ها در طول سال رخ داده است؛ و توزیع مجدد حجم به کانال های مختلف بازاریابی مجدد. کنتس می گوید: همه این عوامل تأثیری را که عرضه به طور عمده بر قیمت های عمده فروشی گذاشته اند منتشر کرده است.

طبق تحلیل ماهانه رنیکارنت رنیکارنت رنیکارنت از قیمت خودروهای عمده فروشی رنت ماشین با استفاده از کلاس مدل خودرو، قیمت وسایل نقلیه عمده فروشی مورد استفاده در ماه دسامبر به ترتیب ۹،۸۴۴ دلار بوده که در مقایسه با ماه نوامبر ۰٫۳٪ و در مقایسه با ماه نوامبر ۲٫۰٪ و نسبت به دسامبر ۲۰۱۳ است.

با توجه به رنیکارنت ، اتومبیل های لوکس و ورزشی با افزایش قیمت متوسط به طور متوسط قیمت ها افزایش می یابد، شاید به این معنی که نمایندگی مجاز و فروشندگان این خودروها را برای تعطیلات خود به فروش می رساند.

با توجه به رنیکارنت ، قیمت خودروهای مورد استفاده توسط خودروسازان، که در ماههای گذشته به فروش رسیده است، ۹٫۶ درصد افزایش یافته است، اما ۲٫۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. محدودیت های فروش – به دلیل یادآوری – عامل در این نتایج دسامبر بود و موجودی “کارخانه” در مقایسه با سال ۲۰۱۵ نسبتا بالا بود. به این ترتیب، قیمت تورم که می تواند به دلیل نبود واحدهای ناشی از این محدودیت های فروش بود، می تواند همانطور که این واحدها در اوایل سال ۲۰۱۵ منتشر می شوند، تبدیل به سرعتی می شود.

با توجه به رنیکارنت ، قیمت حمل و نقل ناوگان / اجاره نامه به ترتیب ۱٫۳٪ به ترتیب اجاره خودرو ، اما ۰٫۳٪ در سال است. در این بخش، قیمت واحدهای “خطر” اجاره خارج از اجاره خوب بود و شرکت های اجاره ای که از عدم وجود واحدهای کارخانه ذکر شده در پاراگراف قبلی ذکر شد، پاداش می گرفتند.

برای فروشنده فرستنده ها، افزایش ۱٫۷٪ در مقایسه با ماه نوامبر و افزایش ۳٪ نسبت به دسامبر ۲۰۱۳، نشان می دهد که بازار عمده فروشی به راحتی جذب معاملات فروش بیش از حد تولید شده از فروش قوی خودرو جدید است.

براساس اطلاعات رنیکارنت رنیکارنت / رنیکارنت ، خرده فروشی خودرو در ماه دسامبر در مقایسه با ماه گذشته ۰٫۳٪ و در سال گذشته ۴٫۱٪ بود.

با وجود کاهش در ماه دسامبر، فروش خودرو در سال ۲۰۱۴ به ۲۹٫۶ میلیون دستگاه رسید – بسیار نزدیک به سال گذشته است. علاوه بر این، ترکیب این فروش شامل درصد بالایی از وسایل نقلیه بالادستی و معمولی بالاتر بود که در سال ۲۰۱۴ به ۲٫۳ میلیون دستگاه در سال رسید، در مقایسه با ۲٫۱ میلیون سال قبل.

و بر اساس ارقام از رنیکارنت ، فروش خودروهای گواهی شده قبل از مالکیت (رنیکارنت ) افزایش ۳٫۹٪ ماهانه بیش از ماه و ۱۷٫۲٪ سالانه بیش از سال است.



:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()