پلتفرم اجاره ماشین عروس
نوشته شده توسط : سفرآلامو

پلتفرم اجاره ماشین عروس یک پلت فرم اجاره اتومبیل جهانی آنلاین، اعلام کرده است که مشارکت با وب سایت رزرو آنلاین محل اقامت آنلاین.

این قرارداد شرکای هر دو و ronikarent.com و اجاره خودرو را قادر می سازد برای فروش اجاره اتومبیل، انتقال خصوصی و در حال حاضر هتل ها را از طریق پیاده سازی مستقیمی از پلتفرم تکنولوژی موجود کرایه ماشین ، که توسط ۹۵ خطوط هوایی و ۲،۰۰۰ خرده فروشان مسافرتی در سراسر جهان استفاده می شود، فراهم می کند.
بابی هیلی، افسر ارشد فناوری رونیکا ، گفت: “این همکاری در مورد حذف موانع تکنولوژی است. “شریک مبتنی بر سریع رشد سریع رونیکا در حال حاضر دسترسی به پلت فرم جایگزین بهترین تبدیل جهان را دارد و از ما خواسته است تا پیشنهاد های فرعی ما را گسترش دهیم. این توسعه نشان می دهد که ما گوش کرده ایم. با هم حمل و نقل زمینی و ارائه اقامت جهانی هتل، تحت یک استاندارد ساده و یکپارچه سازی برچسب سفید، همکاران ما یک ایستگاه قطار برای به سرعت و به طور موثر اجرای تمام اجزاء اضافی هوا دارند. ”

آدام جی، از بازاریابی و محصول مارک تجاری “، گفت:” ما هیجان زده هستیم که با اجاره ماشین همکاری کنیم تا به شرکای سفر کمک کنیم تا درآمدهای اضافی را در سراسر محل اقامت و حمل و نقل زمینی به حداکثر برسانند. ” “هتل B2B یک پلت فرم با کیفیت بالا و تلفن همراه آماده ارائه می دهد، فروش گسترده ای از اقامت های جهانی، و این همکاری با اجاره خودرو گام بسیار طبیعی برای هر دو شرکت است، به عنوان ما به دنبال چیزهایی ساده و سودآور برای شرکای.”

این مشارکت به دنبال اختراع اخیر «شرکای همکار»، یک پلت فرم جدید آنلاین است که به شرکای مانند شرکت های هواپیمایی و شرکت های مسافرتی اجازه می دهد تا به برچسب سفید یا همکاری با رنت ماشین ، با دسترسی به لیست هتل های هتل و امتیازات هتل دسترسی داشته باشند.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: