بزرگترین چالش اجاره ماشین در سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بزرگترین چالش اجاره ماشین در سفرآلامو

برای کرایه ماشین این موضوع است پرسش و پاسخ، ما اپراتورها و فروشندگان در اجاره نمایشگاه بین المللی خودرو در مورد بزرگترین چالش برای آنها و صنعت خودرو اجاره در کل پرسید.

در ایران، ما در حال حاضر در مواجهه با چالش رقبای جدید است. بسیاری از شرکت های جدید اجاره خودرو مستقل در حال ورود به بازار است.

نیز وجود دارد یک چالش با مسافران خارج از کشور از وارد شدن به حوادث در اتومبیل اجاره در جاده های یران بوده است. بسیاری از گردشگران با رانندگی در سمت دیگر جاده از آنچه که آنها استفاده می شود و بسیاری از جاده های باریک و باد می وزد آشنا نیست. شرکت های اجاره ماشین در حال ارائه آموزش بیشتر برای مشتریان قبل از آنها را از وسایل نقلیه اجاره.

 

یک چالش برای شرکت من آگاهی نام تجاری بوده است. ما با نام تجاری سفرآلامو در تهران شناخته شده نیست. ما در حال تلاش به بازار و دریافت نام خارج وجود دارد.

چالش دیگر شفافیت با مشتریان است. ما نیاز به آموزش مشتریان در مورد آنچه در قیمت رنت ماشین شامل و چه اضافی هزینه خواهد شد. بسیاری از مشتریان قیمت نهایی مطمئن شوید که در هنگام رفتن به مقابله.

 

در چند ماه گذشته به مسئله و موضوع مازاد عرضه است و نرخ پایین تر به چالش کشیدن است. اما ما در حال شروع به دیدن نشانه هایی از بهبود.

رقابت با بارگذاری و بر روی تقاضا خدمات حمل و نقل وجود دارد. مردم هنوز هم می خواهید به اجاره اتومبیل، اما ما باید سازگار تر و کمتر محل متمرکز شده است.

 

قرار گرفتن در معرض شرکت های کرایه خودرو مستقل زندگی دشوار است. ما کرایه یک خودرو را به عنوان وابسته برای قرار گرفتن در معرض بین المللی را امضا کردند. این کمک کرده است ما نگه دارید تا با روند صنعت.

 

چالش ما در چند ماه گذشته است خرید اتومبیل راست. ما شده اند تا بر روی ماشین های هوشمند لود آنجا که بسیاری از اتومبیل های کوچک در بازار اجاره محلی وجود ندارد.

 

است عصبی در بازار اجاره در مورد مقابله با تحرک وجود دارد. اپراتورهای کوچک نمی دانم که چگونه به تناسب در آنها بسیاری از پس زمینه با تکنولوژی ندارد. تکنولوژی تغییرات زیادی.

 مدیران پروژه با پس زمینه با تکنولوژی استخدام کرد. ما در حال حاضر در کیوسک به روز برای مکان های اجاره ما کار می کند.


بسیاری از شرکت های کرایه خودرو می ترسند برای پیاده سازی مدل بر روی تقاضا زیرا آنها فکر می کنند که به توسعه همه چیز را از ابتدا.

شرکت های کرایه خودرو در حال پرداخت کسی را به وب سایت خود را بهتر، اما آنها کنترل بر وب سایت های ندارد. این است که حتی مهم تر با یک مدل بر روی تقاضا.

 

یک چالش در شفافیت و بهبود خدمات به مشتریان در سراسر مدل های مختلف و در کشورهای مختلف وجود دارد.

ما نیاز به کار با کارگزاران و آژانس های مسافرتی و وب سایت ما شامل اطلاعات بیشتر. نگه داشتن مشتری آگاه کمک خواهد کرد ارائه خدمات بهتر به مشتریان. یک تجربه بد در یک شرکت کرایه اتومبیل کارگزاران و OTAs و دیگر شرکت های اجاره تاثیر می گذارد.

 

نرخ ما را از پایان سال گذشته از طریق ابتدای سال جاری بوده است. این می تواند سه ماهه اول و یا انتخابات. ما فصلی طبیعی ندارد. این سخت است برای برنامه ریزی زمانی که نرخ بوده است نه آنچه که من انتظار می رود.


یکی از چالش است خدمات سوار نقطه از بارگذاری و Lyft بوده است. شرکت های کرایه خودرو مطمئن شوید آن را به دور برخی از مشتریان بالقوه را، اما مطمئن نیستید که چگونه آن را در نهایت بازار اجاره خواهد تاثیر نمی گذارد.


قیمت گذاری دشوار است، به خصوص در فلوریدا است. بسیاری از شرکت های اجاره  مدیریت ناوگان یک هنر است.

 

قوانین برای شرکت های اجاره ایجاد کسب و کار من بسیار چالش برانگیز است. این قانون اضافه می کند 6٪ بر روی اجاره  دولت همچنین تنظیم آنچه ما می توانیم برای  شارژ: 12 $ در هر روز است که شما می توانید برای یک ماشین جدید 30،000 $ باشد.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: