سفرآلامو ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو

 

شورای شهرستان سرلی، باشگاه شهر خودرو را به منظور افزایش دامنه وسیعی از گزینه های حمل و نقل پایدار محلی در دسترس ساکنان، کارمندان شورا و شرکت های تجاری در شهرستان منصوب کرده است. شهر باشگاه اتومبیل سال گذشته توسط اجاره خودرو به دست آورد.

به گفته این شرکت، وسایل نقلیه در نزدیکی خانه ها و دفاتر در  اجاره ماشین در دسترس خواهد بود و به کاهش فشارهای ترافیکی در جاده های شلوغ سرلیس کمک می کند.

در ابتدا سفرالامو 14 وسیله رنت ماشین  کم مصرف را شامل می شود که شامل دو هیبرید پلاگین می شود. در حال حاضر برنامه هایی برای گسترش بیشتر با پنج دستگاه دیگر (از جمله دو خودرو الکتریکی) به منظور راه اندازی در در ماه آوریل وجود دارد.

 

اجاره ماشین

 

دون گورسل مدیر اجرایی باشگاه شهری گفت: “هدف ما ایجاد ارتباط طولانی مدت با شورای شهر ساری و مردم و شرکت های تجاری در منطقه است تا نشان دهد که چگونه دسترسی مفید به یک باشگاه کرایه ماشین  می تواند باشد.” “در ماه های آینده، ما با شورای همکاری خواهیم کرد تا برنامه را ارتقا داده و آگاهی از منافع باشگاه های خودرو را افزایش دهیم.”

با بیش از 30،000 عضو در سراسر .، شهر باشگاه خودرو ارائه دهنده باشگاه ماشین برای کاربران خصوصی و تجاری است. در حال حاضر، در 19 شهر کار می کند.

مایک گودمن، کابینه، گفت: “ما خوشحالیم که باشگاه شهر کینگ را به عنوان بخشی از جایگاه مناسب برای مالکیت خودرو در اختیار شما قرار می دهد و تعدادی از گزینه های مختلف حمل و نقل پایدار موجود در سائرلی را فراهم می کند.” عضو محیط زیست و برنامه ریزی در شورای شهرستان





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: