برنامه ارائه اجاره ماشین شخصی
نوشته شده توسط : سفرآلامو

برنامه ارائه اجاره ماشین شخصی

برنامه ماهوارهای این ماه در فروشگاه App، برنامه تلفن همراه اجاره ماشین را توصیه می کند شخصی اجاره اتومبیل برای کاربران بر اساس نیازهای سفر خود را.

طبق گفته شرکت، رنت ماشین  می تواند کارت های خود را برای انتخاب ماشین کرایه ای که به آن متصل است، شبیه به برنامه دوستیابی .

 

رنت ماشین

 

برنامه  اجاره خودرو فرمت جدول ماشین های لیست شده یکی پس از دیگری را نشان نمی دهد. در عوض، این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا یک ماشین را در یک زمان ببینند، شرکت می گوید.

کارلا در 20،000 مکان و 150 کشور در سراسر جهان در دسترس است. این شرکت می گوید: کاربران می توانند از 850 شرکت از جمله شرکت های اجاره ای بزرگ مانند ، کرایه ماشین استفاده کنند. این ارائه می دهد چند ماشین مدل و مدل.

این برنامه بهترین گزینه های قیمت / عملکرد را فراهم می کند، و این اجازه می دهد تا کاربران را به دیدن سفر های آینده و گذشته، شرکت می گوید

 

در ماه دسامبر، قیمت خودرو با استفاده از وسایل نقلیه عمده فروشی (بر اساس محدوده مخلوط، مسافت پیموده و فصلی) افزایش یافت و شاخص منهیم از دسامبر گذشته به میزان 1.5٪ افزایش یافته است. این افزایش ششم در هفت ماه گذشته بود و این شاخص در ماه دسامبر به 125.7 رسید – بالاترین سطح از ژوئیه 2011 و تنها 1.6٪ کمتر از اوج ماه مه سال جاری است.

اجاره ماشین

بر اساس میانگین سالانه، شاخص منهیم در سال 2015، پس از افزایش 1.5٪ در سال 2014، 1.2٪ افزایش یافت. در سال 2012 و 2013، شاخص به ترتیب به میزان 1 و 1.8٪ کاهش یافت. با توجه ، چهار سال متوالی با حرکتهای سالانه قیمت کمتر از 2٪ نشان دهنده طولانی ترین ثبات قیمت عمده فروشی در تاریخ 20 ساله این فهرست است.

به گفته ، در ماه دسامبر، قیمت حراج واحدهای ریسک اجاره (برای تغییرات گسترده در ترکیب و مسافت پیموده شده) از ماه نوامبر 0.9٪ افزایش یافت اما 1.3٪ نسبت به سال پیش افزایش یافته است. سری قیمتهای تعدیل شده در چهار سال گذشته در محدوده باریک قرار دارد





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: