سفرآلامو بهترین شرکت کرایه ماشین
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو بهترین شرکت کرایه ماشین

شرکت سفرآلامو برنده جایزه بهترین شرکت اجاره ماشین  داخلی و بهترین شرکت اجاره اتومبیل بین المللی در 13 جایزه انتخاب خوانندگان سالانه Travel Weekly شد.

به گفته این شرکت، هرتز 13 بار پیروزی متوالی بر روی عنوان داخلی و پیروزی رنت ماشین  بر یک عنوان بین المللی است.

استراتژی فروش و معامله گران معاون ارشد ، گفت: “ما افتخار داریم که 2015 را با رایج ترین جوایز معتبر از خوانندگان کرایه ماشین  قدردانی کنیم.” “در ، ما متعهد به ارائه اولین مشتری و ارائه بهترین اتومبیل ها و خدمات در صنعت هستیم. ما همچنان بر روی نوآوری تمرکز خواهیم کرد و واقعا تجربه مشتری را متمایز خواهیم کرد.”

جوایز  سالانه به تامین کنندگان صنعت ارائه می شود اجاره خودرو  که طی سال گذشته راه را برای محصول و خدمات هدایت کرده است. فاز رای گیری رای گیری در طول تابستان انجام شد. خوانندگان از نوشتن نام هر شرکتی که به نظر می رسید بهترین نمونه این دسته خاص است دعوت شدند.

اگر وضعیت فعلی بازار اجاره اتومبیل اروپا بر مبنای ارائه سه ماهه شرکت های اجاره اتومبیل عمومی محاسبه شود، صنعت بهتر از آن است که منطقه به بهبود وضعیت اقتصادی خود ادامه دهد.

به استثنای اثرات ارز – و این مهم است، چون نوسانات ارز در حال حاضر به نوعی یورو نیست، شرکت های دولتی که فعالیت می کنند رشد درآمد در منطقه را در سال 2014 و در اولین سه ماهه امسال و همچنین افزایش حجم.

اما در حالیکه اقتصاد کل در حال رشد است و مارک های اصلی فرصت را برای تثبیت بازار تقسیم می کنند، شرکت های اجاره اتومبیل باید از چالش های سیستماتیک ذاتی غلبه کنند.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: