سفرآلامو بزرگترین سرمایه اجاره خودرو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو بزرگترین سرمایه اجاره خودرو

 

 

سفرآلامو اعلام کرده است بزرگترین سرمایه خود را به روز با 28،000،000 $ سری C صدور سهام به رهبری .

اعلامیه سری C به این شرح است که شرکت اعلام کرده است که سیستم های پیشرفته دیجیتال و موبایل خود را گسترش داده و به بازار ین در لاس وگاس گسترش می یابد. اجاره ماشین همچنین از سرمایه گذاران سری B از جمله آستین وسترین و ادواردو ساورین، یکی از بنیانگذاران فیس بوک، دریافت کرد.

به گفته این شرکت، سفرآلامو قادر خواهد بود تا سرعت اجاره خودرو  بخشیدن به کسب و کار اجاره ماشین های فرودگاه را گسترش دهد و به بازارهای جدید در سراسر کشور گسترش یابد.

علاوه بر این، به عنوان بخشی از مرحله بعدی همکاری رنت ماشین با آئودی، شرکت ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا ناوگان مشترک آئودی را که راهکار برای حمل و نقل به کارکنان خود در محوطه های شرکت های بزرگ است، گسترش دهد.

“لوک اشنایدر، مدیر عامل شرکت سفرآلامو ، گفت:” اعتماد آئودی در Silvercar به ما اجازه می دهد که حتی بیشتر به گسترش ما برسیم و مفهوم تحرک مشترک را در بازارهای بیشتر، برنامه ها و ارائه محصولات ارائه دهیم. هدف ما تسریع در گسترش تجارت فرودگاهی موفق ما است تا در اسرع وقت این محصولات تحرک جدید را در بازار ادغام کنیم. “

اسکات کوه، رئیس آئودی آمریکای شمالی، به هیئت مدیره پیوست. کوه به کن از آستین ،  از همکاران ، بلر ، قبلا گروه تگزاس اکسپرس، و در هیئت مدیره پیوستن.

گفت: “نشان دهنده نه تنها آینده صنعت کرایه ماشین است، بلکه یک چشم انداز برای آینده تحرک،” گفت. “ما می خواهیم از نقاط قوت شرکت در فن آوری و نوآوری استفاده کنیم تا ارتباطات و تحرک را برای مصرف کنندگان امروز ادغام کنیم.”





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: