سفرآلامو به پیشواز جدیدترین ها میرود
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامو به پیشواز جدیدترین ها میرود

 

 

شرکت سفرآلامو اکنون در ترمینال سفرآلامو در نزدیکی مرز سفرآلامو فعالیت اجاره خودرو می کند. سفرآلامو طراحی شده است به عنوان اولین ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی.

شرکت سفرآلامو در حال حاضر باز است و رزرو می کند، در حالی که شرکای وابسته سفرآلاموانتظار دارند که در کمتر از 1 ماه ژانویه رزرو خود را آغاز کنند. سفرآلامو نیز خدمات اجاره ماشین  اجاره به مسافران سفرآلامو را آغاز خواهند کرد. چند ماه آینده

اجاره خودرو

 

تاسیس سفرآلامو در 9 دسامبر. واقع در محله سفرآلامو رنت ماشین در سن دیگو، سفرآلامودارای یک پل عابر پیاده محصور شده به طور انحصاری برای مسافران فرودگاه سفرآلامواست که از مرز Uسفرآلامو عبور می کنند. با توجه به وب سایت سفرآلامو فوت است که برای اتصال یک تاسیسات در سفرآلامو به طور مستقیم به یک ترمینال فرودگاه خارجی است. ترمینال گزینه های غذا و نوشیدنی، خرید و مقابله با اجاره اتومبیل را ارائه می دهد.

مشتریان فرودگاه سفرآلامودر صورت سفر به سفرآلاموو از طریق گمرک و حفاظت مرزی سفرآلامودر صورت سفر به سفرآلامو، از طریق گشت و گذار درسفرآلامو از طریق گشت و گذار در سفرآلامو عبور خواهند کرد.

سفرآلامو مامور اجرایی کمپانی سفرآلامو گفت: “استفاده از کرایه ماشین سفرآلاموتنها در حدود 15 تا 20 دقیقه صبر است تا از طریق گمرک و عبور از مرز عبور کند.”

در مرکز سفرآلامو، هر شرکت کرایه ماشین حدود 40 فضای پارکینگ را در اختیار دارد. به گفته ریورو، مسافران در مقابله با اجاره اتومبیل ثبت نام می کنند و سپس یک نمایندگی اجاره خودرو مشتری را به خارج از محل پارکینگ می برد تا ماشین را دریافت کند.

ریورو گفت: “پروژه سفرآلاموبرای ایجاد مرز بین دو کشور راحت، سریع و امن ایجاد شد. “برای اجاره ماشین، ما مطمئن هستیم که این یک فرصت عالی برای برخورد با یک بازار جدید است. اکثر آنها از مکزیک به ایالات متحده عبور خواهند کرد و سخنرانان اسپانیایی خواهند بود. با داشتن یک شرکت مکزیکی با تجربه در اجاره ماشین، ما می دانیم که چگونه مشتریان می خواهند رفتار کنند. “





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: